commentator helaasquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Herbert blijft wat?
Vraag maar een andere aan, ik heb er geen problemen mee als ie veranderd wordt, zeker gezien de mentale schade die Herbert inmiddels bij velen heeft aangerichtquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag maar een andere aan, ik heb er geen problemen mee als ie veranderd wordt, zeker gezien de mentale schade die Herbert inmiddels bij velen heeft aangericht![]()
Hij was toen een keer in het Tourjournaal om mails te beantwoorden en toen was er zo'n vraag over de hartslag ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:04 schreef Tommeke het volgende:
Om terug te komen op die hartslagen; zat die van Armstrong ook niet ergens in de 30? Boogerd heeft volgens mij ook iets van 34 in rust. Echt ziek is dat... 1 keer in de 2 sec. ongeveer.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
En nog een leuk feitje over hartslagen, VDB beukte ooit een heuveltje op met een hartslag van 260![]()
Dan noem je ook iemandquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:33 schreef -skippybal- het volgende:
En nog een leuk feitje over hartslagen, VDB beukte ooit een heuveltje op met een hartslag van 260![]()
Nee, wel wat meer overwinningenquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:22 schreef Sethje het volgende:
Rebbelin ?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef -skippybal- het volgende:
VDB![]()
Lijkt me wel leuk verdacht als 'ie ons gaat verrassen in de Giro
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef Bartoli het volgende:
de uitgave van Züri-Metzgete 2007 ofwel het Kamp. van Zürich gaat niet door wegens financiele problemen
bron
Ik zet mijn geld toch liever op z'n hond. Daar heb ik meer vertrouwen in..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef -skippybal- het volgende:
VDB![]()
Lijkt me wel leuk als 'ie ons gaat verrassen in de Giro
Wuyts zal hier toch wel een paar flappen voor willen neerleggenquote:Stukje Lamborghini Tom Boonen op eBay
Op eBay wordt een stukje van de gele Lamborghini van Tom Boonen aangeboden. De verkoper heeft het wrakstuk naar eigen zeggen gevonden bij de elektriciteitspaal waar Boonen is tegen gereden. Het startbod is 50 euro.
De ex-wereldkampioen parkeerde zijn Lamborghini maandagavond tegen een paal nadat hij was uitgeweken voor een kat. ,,De voorkant van mijn wagen is beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog", kon de voormalige wereldkampioen er nog mee lachen.
Een eBay-verkoper probeert nu munt te slaan uit het ongeluk. De veiling loopt af op dinsdag 24 april. Voorlopig zijn er nog geen biedingen binnen.
Waarom eigenlijk, wat heb jij met VDB?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef -skippybal- het volgende:
VDB![]()
Lijkt me wel leuk als 'ie ons gaat verrassen in de Giro
Een grote bende met astma, dat profpeloton die sportwereldquote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef -skippybal- het volgende:
Een grote bende met astma, dat profpeloton![]()
Smeets en Ducrot zijn oke, echter Zijkstra isquote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
En toch val ik er wel eens bij in slaap (de Belgen that is).
Maar als Zeikstraal er is bij de NOS en i kgeen zin heb om mezelf te zitten ergeren zap ik toch standaart weg.
Rentree 976.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Bartoli het volgende:
over VDB gesproken hij heeft gisteren zijn rentree gemaakt in de Giro D'Abruzzo. Hij finishte in het peloton en had er zin in.
Heb je die jongen niet zien koersen in z'n topjaren ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, wat heb jij met VDB?
Ik vind hem maar een mafkees.
Met een hartslag van 200+ echt niet gezond die kerel! Zegt wat mij betreft genoeg...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je die jongen niet zien koersen in z'n topjaren ofzo?![]()
Je weet nu wat er in zijn koelkast zat voor hem en zijn hondquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je die jongen niet zien koersen in z'n topjaren ofzo?![]()
Een hartslag in rust van 35 is vrij gemiddeld voor een duursporter. Van duursport krijg je vrij snel een enorm hart. Het zegt daarbij niet veel over je niveau. Alle redelijk getrainde fietsers die ik ken hebben een hartslag in rust van rond de 40, heb bij mezelf ook al eens 38 gemeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:04 schreef Tommeke het volgende:
Om terug te komen op die hartslagen; zat die van Armstrong ook niet ergens in de 30? Boogerd heeft volgens mij ook iets van 34 in rust. Echt ziek is dat... 1 keer in de 2 sec. ongeveer.
Dat lijkt me toch echt een lulverhaal hoor. De menselijke hartslag gaat niet veel hoger dan 230 en daar kun je normaal gesproken elk levensjaar een slag vanaf halen. Goed getrainde volwassen mannen komen niet veel hoger dan 200.quote:
Da's dus vrij hoog, maar niet uitzonderlijk. Bij de mountainbikewedstrijden die ik rij hebben veel jongens een hartslagmeter om. De meesten zitten in dat uurtje koers op een hartslag van 190 gemiddeld. Ik denk dat de frequenties bij het veldrijden zelf nog een tikkeltje hoger liggen, omdat zulke parcoursen nauwelijks herstelmomenten hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef wimderon het volgende:
Ik hoorde Renaat gisteren ook nog zeggen dat VDB ook eens de laatste 20 (of 50?) van een koers met hartslag van ruim 200+ had gereden
Dat heeft weinig met training, maar alles met het vermogen om diep te gaan te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef knep het volgende:
Moet toch eens gaan trainen, 190 gemiddeld.
Dat weet ik, maar als je er over nadenkt is het natuurlijk wel laag hoewel natuurlijk niet uitzonderlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Een hartslag in rust van 35 is vrij gemiddeld voor een duursporter. Van duursport krijg je vrij snel een enorm hart. Het zegt daarbij niet veel over je niveau. Alle redelijk getrainde fietsers die ik ken hebben een hartslag in rust van rond de 40, heb bij mezelf ook al eens 38 gemeten.
ikzelf zat tijdens het mountainbiken (wel dikke 10 jaar geleden) geregeld boven de 200 , voor zover ik me kan herinneren max 210 ongeveer.. maar dan ging ik wel tot het uiterste.. Bij het wielrennen haal ik die waardes niet meer maar dat is dan ook redelijk constant koersen.. op de atb was het constant tegen het max..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met training, maar alles met het vermogen om diep te gaan te maken.
Dat heeft dus echt wel met trainen en dus het vermogen van je hart te makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met training, maar alles met het vermogen om diep te gaan te maken.
Een maximumhartslag die heb je en die gaat door trainen niet omhoog. Sterker nog, een klein beetje omlaag. 'Het vermogen van je hart' zoals je het omschrijft, is het vermogen om bloed rond te pompen. Dat kun je inderdaad trainen. Je hart zal groeien en kan met dezelfde frequentie meer bloed rondpompen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat heeft dus echt wel met trainen en dus het vermogen van je hart te maken.
hangt ook van het omslagpunt enzo afquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
hij wint vandaag weerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Gister heeft Petacchi weer eens gewonnenVoor Brown in de Niedersachsen Rundfahrt (fuck die nieuwe naam
) waar 'ie vorig rit 1, 2, 3, 4 en 5 won. Van de 5.....
Mja. Matig.quote:"Basso doet het alleen voor het geld"
Gilberto Simoni heeft nog eens fel uitgehaald naar Ivan Basso. "Hij doet het alleen maar voor het geld", vertelde Simoni in de Gazzetta dello Sport.
Basso is door Discovery geschorst, omdat hij begin mei opnieuw voor het CONI moet verschijnen. "Dit jaar zal er in de Giro niemand zijn die beslist wie welke etappe mag winnen. Het wordt weer wat plezanter", zegt Simoni met een knipoog naar Basso, die in 2006 won.
"Ik vind dat hij de Giro van vorig jaar zelfs niet had mogen uitrijden. Basso doet het alleen maar voor het geld en niet voor de eer van de overwinning."
Grillo met twee vuisten in z'n neus en één voet uit z'n pedaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:12 schreef Bartoli het volgende:
Ciolek doet niet eens mee aan de Giro. Loddo ook niet. En Richeze die waarschijnlijk wel. Kan die met Grillo sprinten voor beste Panaria renner
quote:BASSO REQUESTS RELEASE FROM DISCOVERY CHANNEL TEAM
On Sunday April 29th Discovery Channel Pro Cycling Team member Ivan Basso requested a meeting with General Manager Bill Stapleton and Sports Director Johan Bruyneel. At the meeting Basso asked to be released from his contract, effective immediately, citing personal reasons related to the re-opened investigation by the Italian Olympic Committees (CONI). At the conclusion of the meeting Bruyneel and Stapleton granted the request and have taken the appropriate steps to formally release him from the Team.
“This was a very difficult decision, for me and my family, but I think it is the right thing to do. Johan, Bill and my teammates have always believed in me and shown me great respect. This decision is my way of showing them that same respect,” stated Basso. “The Team is trying to find a new sponsor and win bike races, and my situation is a distraction to both of those goals. It is important that everyone knows this was 100% my decision. Nobody asked me to leave. I am grateful to all of the staff and riders and wish them the best of luck.”
In October 2006, the Italian Cycling Federation (FCI) officially shelved the Basso case following a recommendation by CONI. However, early last week CONI re-opened the investigation which dates back to July 2006 when Basso was kept from competing at the Tour de France. Tailwind Sports subsequently asked Basso not to compete until more information was available. Basso is scheduled to appear before the CONI on Wednesday May 2nd.
“Ivan’s request was unexpected and he was very emotional, but adamant, about his decision to be released. We spoke with him at length before granting his request. Although he was only on our Team for a short time he was a great leader and a very well respected and selfless teammate. I, along with the entire Team, wish him the best,” commented Johan Bruyneel.
Team Discovery Channel is without a title sponsor at the end of 2007 and Tailwind Sports General Manager Bill Stapleton is optimistic about the Team’s future even without Basso.
“Ivan was a great addition to our Team and I am very sad to see him go. He was one of our leaders and we expected big things from him this season, however, this Team has 15 wins in 2007 and we have great depth and talent on our roster. We will continue to win and be competitive in all of our races, including the Tour De France,” commented General Manager Bill Stapleton. “When we signed Ivan, all the necessary governing authorities had cleared him. He deserved a Team and we had always wanted to sign him. We did our due diligence and we have no regrets.”
the paceline
Als 'ie dat echt wil (en schuldig is), kan 'ie het beste nu bekennen idd, want zo schiet het niet op voor 'm.quote:Op maandag 30 april 2007 17:52 schreef Ereinion het volgende:
Lijkt me einde carriere, niemand nog die hem wil aannemen. Ironisch genoeg met hij nu eigenlijk hopen dat hij zo snel mogelijk veroordeelt wordt, zodat hij daarna weer kan beginnen, in plaats van deze schemertoestand van verdachte, en betrapte waarin hij zich nu bevind.
Start daar nog wat bijzonders ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:06 schreef Bartoli het volgende:
http://corporativo.rtpa.es/subidaNaranco/
via die link is vandaag ook de Subida al Naranco te volgen. Hoelaat geen idee ze geven aan ergens tussen 3 en 6
de fuentes verdachten van Relax, VDBquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Start daar nog wat bijzonders ?
Barredo kan z'n mond nauwelijk houdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:29 schreef Bartoli het volgende:
Samuel Sanchez en Carlos Barredo analisten bij die mensen die het broadcasten
Dat verschilt inderdaad. Heb hem ook vaker meegemaakt dat er nauwelijks wat uitkomtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Barredo kan z'n mond nauwelijk houden
Mogen die twee straks starten in Catalonie ? Want ik dacht dat de organisatoren beslist hadden om geen fuentes-renners meer te laten starten ? Trekken ze zich in Spanje niks van aan blijkbaar ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:07 schreef Bartoli het volgende:
Koldo Gil wint dus de Subida al Naranco voor Mancebo
Koldo Gil zou er ten oprechte opgestaan hebben dus die wellicht wel. Relax die de meeste Fuentes verdachten opgevist heeft wellicht ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mogen die twee straks starten in Catalonie ? Want ik dacht dat de organisatoren beslist hadden om geen fuentes-renners meer te laten starten ? Trekken ze zich in Spanje niks van aan blijkbaar ...
Maar waarom is Gil dan van de startlijst van de Waalse Pijl, LBL en Romandie gehaald? Aan zijn vorm kan het niet liggen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Koldo Gil zou er ten oprechte opgestaan hebben dus die wellicht wel. Relax die de meeste Fuentes verdachten opgevist heeft wellicht ook
Geen idee, misschien dat hij tijdens de WP/LBL nog last had van die val in Baskenland. Romandie is wel vreemd inderdaad maar dan hadden ze hem ook niet in de Subida al Naranco of de Subida al Fuentes zoals ze nu al suggereren moeten laten starten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar waarom is Gil dan van de startlijst van de Waalse Pijl, LBL en Romandie gehaald? Aan zijn vorm kan het niet liggen...
Kan, en het zou kunnen, omdat de Asturias voor Saunier Duval een aantrekkelijke ronde, dat ze Gil hier ook laten starten om mee te doen voor eindwinstquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gedoe met Koldo Gil zal wel iets te maken hebben met het verschil tussen Pro-Tour en Europe Tour, bij die tweede zijn ze al blij dat er nog toppers aan de start komen.
Bron: NOSquote:Lars Boom heeft de eindzege voor zich
opgeëist in de Ronde van Bretagne.De
leiderstrui van de 21-jarige Vlijmenaar
uit het Continental Team van Rabobank
kwam in de slotrit niet meer in gevaar.
De zesde etappe leverde een overwinning
op voor de Noor Edvald Boasson Hagen,
die zondag door Boom uit de leiderstrui
was gereden.
De dagprijs was voor Boasson Hagen een
pleister op de wonde.In de tijdrit van
maandag had hij immers zijn kansen op
een hoge klassering verspeeld doordat
hij,net als Pedro Delgado in de proloog
van de Tour van 1989,ruim een minuut te
laat op het startplatform verscheen.
quote:wo 02/05/07 - Frank Vandenbroucke heeft besloten om de Giro toch niet te rijden. De conditie van de renner van Acqua & Sapone is niet goed genoeg voor een grote ronde.
Hij woont nu nochtans naast Di Luca. Toch maar eens bij de buurman in de vuilnisbakken kijken zou ik zeggen ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:23 schreef Tommeke het volgende:
't wordt nooit meer wat met het 'wonderkind'
Of 'm achtervolgen, want Di Luca verdwijnt nog wel eens 3 weken van de aardbodem om "op hoogtestage te gaan"quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij woont nu nochtans naast Di Luca. Toch maar eens bij de buurman in de vuilnisbakken kijken zou ik zeggen ...
Moet ie dat maar doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij woont nu nochtans naast Di Luca. Toch maar eens bij de buurman in de vuilnisbakken kijken zou ik zeggen ...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of 'm achtervolgen, want Di Luca verdwijnt nog wel eens 3 weken van de aardbodem om "op hoogtestage te gaan"
Pieken naar het criterium van Diksmuide zou al een stuk realistischer zijnquote:
Hij kweekt honden hé nu in Italië (serieus)quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Nieuw wereldrecord over 12 uur: 458,76 km.
Gereden door de ultrafietser Marko Baloh.
Prachtig!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef Bartoli het volgende:
Vicioso wint de 1e rit in de Ronde van Asturie!
SMS het even door aan Michelquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef Bartoli het volgende:
Vicioso wint de 1e rit in de Ronde van Asturie!
De grupetto is toch de bus?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
VANDENBROUCKE PAST VOOR DE GIRO
Frank Vandenbroucke heeft besloten om
de Giro toch niet te rijden. De condi-
tie van de renner van Acqua & Sapone is
niet goed genoeg voor een grote ronde.
Vandenbroucke gaf dinsdag al na 50 km
op in de Subida al Naranco. "Vijf zware
beklimmingen waren nog wat te veel van
het goede", zegt Vandenbroucke in HNB.
"Om een zware rittenkoers te beginnen,
moet je daar 100% klaar voor zijn. Ik
ben dat dus niet. Zeker niet omdat mijn
knie mij nog steeds parten speelt."
Vandenbroucke start donderdag wel in de
Ronde van Asturië. "In de koninginnen-
rit wil ik finishen in de grupetto."
Je moet het hem wel meegeven, hij wordt realistischer in zijn uitspraken. Nog een jaartje en zijn ambities zijn om de bus bij te benen
Volgens mij bedoel je met de grupetto toch eerder de eerste grote groep en met de bus de laatste grote groep ?quote:
Wat Bartoli zegt: je hebt langzame en snelle bussen/grupetto'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je met de grupetto toch eerder de eerste grote groep en met de bus de laatste grote groep ?
Zo kan je het zien ja...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Over hoe ze hem die 2de Tourzege afgepakt hebben ...
Hoe hebben ze dat gedaan dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Over hoe ze hem die 2de Tourzege afgepakt hebben ...
Een volgauto heeft hem toen van de weg geredenquote:
Ah. Wist ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een volgauto heeft hem toen van de weg gereden
Op het moment van die val had hij toch nog een kleine anderhalve minuut op Tevenet op n paar km van de finish hé (Kuiper speelde niet zoveel rol eigenlijk)quote:Op maandag 7 mei 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh wat een onzin dat 'ie daardoor z'n "al gewonnen Tour" (!) verloren zou hebben!
Hij was gewoon te dom geweest door te weinig te gaan eten...
Jaahaa, dat gaat dan snel met een hongerklopquote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op het moment van die val had hij toch nog een kleine anderhalve minuut op Tevenet op n paar km van de finish hé (Kuiper speelde niet zoveel rol eigenlijk)
Natuurlijk, maar goed, hij had aan een half minuutje genoeg hé en feitelijk was Tevenet daarachter ook aan het instorten toenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jaahaa, dat gaat dan snel met een hongerklop
Hij finishte op 2 minuten van Thevenet. Toen het gebeurde lag hij voor. Dus hij heeft in die laatste kilometers veel tijd verloren.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar goed, hij had aan een half minuutje genoeg hé en feitelijk was Tevenet daarachter ook aan het instorten toen
Eerste etappe 4-daagse van Duinkerkquote:1. Wiggins 10'39
2. Bonnet 10'51
3. Joly 11'05
4. Terpstra 11'06
5. Bak 11'07
Inderdaad, in LBL won hij nog een sprint van 11 man. Dom dat ik die vergeten ben te noemen. Werd ook nog 2e in een rit in de Giro delle Regioni. Zonde dat hij daar in de 1e en 4e rit zijn klassement verspeelde. Toch heb ik een beetje moeite hoe ik hem moet zien, vooral omdat je in de jongerencategorie vaak nog veel wedstrijden kan winnen op algemeen talent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef Bartoli het volgende:
Grega Bole is een groot toptalent is al enige jaren in de jongeren categorie superieur. Zijn belangrijkste overwinning dit jaar de winst in de beloften versie van Luik-Bastenaken-Luikm verder won die idd een rit in de Jadranska Magistrala en werd 2e in het eindklassement, won een rit in de Giro delle Regioni (een van de grootste U23 races op de wereld en meetellend voor de UCI nations cup) en had nog wel enkele ereplaatsen.
meer zo'n type renner als Rebellin, Schumacher, Di Luca enzo. Meer een renner voor klassiekers waarin het bergop gaat. En voor zo'n rondjes als Tirreno, P-Nice enzo. Ik zie in ieder geval nog geen potentiele GT winnaar in hem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inderdaad, in LBL won hij nog een sprint van 11 man. Dom dat ik die vergeten ben te noemen. Werd ook nog 2e in een rit in de Giro delle Regioni. Zonde dat hij daar in de 1e en 4e rit zijn klassement verspeelde. Toch heb ik een beetje moeite hoe ik hem moet zien, vooral omdat je in de jongerencategorie vaak nog veel wedstrijden kan winnen op algemeen talent.
Wat voor renner zie jij in Bole, Bartoli als ik vragen mag?
Dan heb je gelukkig hetzelfde inzicht als ik. Een eendagsrenner voor het heuvelwerk met een redelijk goede eindsprint. Ik denk dat hij in die zin dan ook nooit een GT zal winnen. Overigens moet gezegd worden dat Slovenie nog wel meer talentjes heeft staano stonden ze voor de Giro delle Regioni nog bovenaan in de Nations Cup u23 en dat lag niet alleen aan Bole.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
meer zo'n type renner als Rebellin, Schumacher, Di Luca enzo. Meer een renner voor klassiekers waarin het bergop gaat. En voor zo'n rondjes als Tirreno, P-Nice enzo. Ik zie in ieder geval nog geen potentiele GT winnaar in hem.
Vooral Spilak en Svab nog in het oog houdenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig hetzelfde inzicht als ik. Een eendagsrenner voor het heuvelwerk met een redelijk goede eindsprint. Ik denk dat hij in die zin dan ook nooit een GT zal winnen. Overigens moet gezegd worden dat Slovenie nog wel meer talentjes heeft staano stonden ze voor de Giro delle Regioni nog bovenaan in de Nations Cup u23 en dat lag niet alleen aan Bole.
Ik dacht vraag het maar even, want Popovych heeft ooit ook de u23 versie van Parijs-Roubaix gewonnen en die zou ik toch niet als een kasseirenner typeren.
Je zou alleen al fan worden vanwege de mooie namen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:18 schreef Bartoli het volgende:
de italianen hebben best wel een mooie beloften lichting met Ginanni, Zanderigo, Zampedri enzo
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=4763quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Die Oegema, weet iemand daar iets meer van. Ik zie aan de uitslag dat ie voor een Franse ploeg rijdt.
Ik heb die prono niet eens zo slecht gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef -skippybal- het volgende:
En je kan zeggen wat je wil over Herbert, dat topic over hem en de Herbertprono tijdens de Tour is geniaal. Vooral tijdens de saaie etappes
Kom kom, Henin pakt wel weer een medaille en Hellebaut ook (en Tommeke wint natuurlijk de wegrit en Nys de cross-country)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En daar gaat nog een van onze laatste medaillekansen in Peking ...
Nys die het mountainbiken wintquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kom kom, Henin pakt wel weer een medaille en Hellebaut ook (en Tommeke wint natuurlijk de wegrit en Nys de cross-country)![]()
Dat weet ik wel, vandaar dequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nys die het mountainbiken wint, Meirhaeghe of Paulissen hebben mijns inziens meer kans. En veldrijden zelf is niet olympisch.
Zo'n vreemde veronderstelling is dat nu ook weer niet. Technisch en conditioneel kan ie prima mee. Afgelopen zondag was hij ook de meerdere van Meirhaeghe, maar werd ie derde door een lekke band op een ongelukkig moment. De enige zwakte van Nijs is dat ie minder presteert in hitte.quote:
Ja okeej dat is waar maar zie hem niet direct van Absalon en co winnen op een Olympisch toernooiquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Zo'n vreemde veronderstelling is dat nu ook weer niet. Technisch en conditioneel kan ie prima mee. Afgelopen zondag was hij ook de meerdere van Meirhaeghe, maar werd ie derde door een lekke band op een ongelukkig moment. De enige zwakte van Nijs is dat ie minder presteert in hitte.
en Bram Schmitz niet al te best, desondanks zijn belofte om ooit weer voor een ProTour ploeg te willen gaan rijden..quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Biggs. het volgende:
Olympia's tour
1. Lars Boom
2. Martijn Maaskant
3. Tom Leezer
4. Marcel Beima
5. Jos Pronk
![]()
![]()
![]()
Jammer inderdaad dat er op de tv geen aandacht voor is. Wat ik er van heb gelezen zijn er al best leuke etappes geweest met waaiers enzo. Had er graag een paar beelden van gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:14 schreef kawotski het volgende:
Olympias Tour net even wezen kijken naar het voorbij racende peloton, ik was zo'n beetje de enige toeschouwer.. jammer dat er totaal geen media-aandacht voor is.
Olympia's Tour bedoel jequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Een vriend van me heeft gister even bij de Finish van de Eneco tour in Heerenveen gekeken. hier staan zn foto's
Is dat iets anders dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Olympia's Tour bedoel je.
Ik ga zondag naar Buchten voor de slotetappe van deze ronde![]()
quote:
Alweer Rabo.quote:1 8 Vermeltfoort, Coen Rabobank * 2:04:10
2 31 Schmitz, Bram Van Vliet- EBH Advocaten * z.t.
3 133 Obst, Rene Team 3C Gruppe-Lamonta * z.t.
4 154 Hester, Marc Löwik Meubelen z.t.
5 17 Masotti, Fabio Italiaanse Baanselectie z.t.
6 2 Maaskant, Martijn Rabobank z.t.
7 51 Bos, Marco Cycling Team Jo Piels z.t.
8 23 Westra, Lieuwe CT Krolstone Cont.Team z.t.
9 173 Honig, Reinier P3 Transfer-Fondas z.t.
10 43 Jorgensen, Jonas Team GLS - Denmark z.t.
En in de tijdrit wint zojuist Boom, die ook weer de leiderstrui pakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:34 schreef knep het volgende:
Uitslag van de ochtendetappe:
[..]
Alweer Rabo.
mja arrogantie van Nico Verhoeven X., en eigen schuld van Rabo dat iemand anders het is geworden dan Boom en/of Maaskant. Gisteren hebben ze het zo verkloot met Boom en vandaag met Maaskant. Mogen nog blij wezen dat eindzege binnen de ploeg blijftquote:
Hoezo zorgwekkend? Het is toch al tijden zo dat de grootste talenten bij de Rabo terecht komen.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef Biggs. het volgende:
Enorme anti climax in olympia’s tourOok de enorme dominantie van de Rabo jongelingen vind ik erg zorgwekkend.
Van Kessel wist dat erg mooi te verwoorden. Stond geloof ik afgelopen zaterdag in de Telegraaf.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoezo zorgwekkend? Het is toch al tijden zo dat de grootste talenten bij de Rabo terecht komen.
Uitzonderingen als Tjallingii daargelaten...
Had het eigenlijk over de organisatiequote:Op maandag 21 mei 2007 01:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja arrogantie van Nico Verhoeven X., en eigen schuld van Rabo dat iemand anders het is geworden dan Boom en/of Maaskant. Gisteren hebben ze het zo verkloot met Boom en vandaag met Maaskant. Mogen nog blij wezen dat eindzege binnen de ploeg blijft
Vind je? Dat gegoochel met secondes is niet iets wat je in de beslissende etappe wil zien. Maar goed laten we het maar houden op een gezamenlijke chaos van organisatie, peloton en rabobank ploegquote:
Simoni denkt daar trouwens ook nog aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef wimderon het volgende:
Rasmussen gaat zijn rentree maken in het mountainbiken en hoopt zich te plaatsen voor Peking...
Laat Herbert het maar niet horen...![]()
als T-Mobile straks nog bestaat..quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef wimderon het volgende:
Boasson Hagen naar T-Mobile.
Tour de france 2007quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:14 schreef du_ke het volgende:
Astana, agritubel en barloworld wildcards voor de tour en unibet dus niet...
Zou je daar bij Unibet ook over hebben kunnen wedden?
Hmmz.. Blijft belachelijk dat Unibet niet mee mag doen, helemaal nu Barloworld wel mee mag doen. Alleen maar een andere ploeg kiezen om de ProTour dwars te zitten. En laat ik maar niet over Agritubel beginnen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:14 schreef du_ke het volgende:
Astana, agritubel en barloworld wildcards voor de tour en unibet dus niet...
Zou je daar bij Unibet ook over hebben kunnen wedden?
Tja en toch ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hmmz.. Blijft belachelijk dat Unibet niet mee mag doen, helemaal nu Barloworld wel mee mag doen. Alleen maar een andere ploeg kiezen om de ProTour dwars te zitten. En laat ik maar niet over Agritubel beginnen...
Ja, die deden dat spontaan, uit het niets, zomaar, zonder voorgeschiedenis.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Behalve Unibet. Zij stuurden hun advocaat met een dagvaarding voor een proces. Is dat de manier om iets van iemand te bekomen ?"
Malaya is niet iemand met het potentieel om ooit hoge ogen te gooien in een eindklassement van een GT. Het is zeker geen onaardige renner, is een aanvallende renner, reed verleden jaar voor Van Vliet,quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:34 schreef kawotski het volgende:
een naam die ik de laatste weken nogal zie opduiken: Malaya van Ruitenbeek , op dit moment 2e in het klassement van de Ronde van Beieren en schijnt dit jaar goed te rijden.. iemand meer info, misschien een potentieel wonder voor Nederland voor de toekomst?
Team Regiostrom
quote:Martijn Maaskant vertrekt bij Rabobank
Aan het eind van het seizoen zal Martijn Maaskant Rabobank verlaten. De manager van de leider in de Europe Tour heeft algemeen directeur Theo de Rooij vandaag laten weten niet op de aanbieding van Rabobank te willen ingaan. Maaskant kiest voor een "financieel veel aantrekkelijker bod", maar hult zich verder in nevelen. Welke ploeg de voorkeur van Maaskant heeft gekregen, wil de renner niet bekend maken.
Theo de Rooij is op z'n zachtst gezegd 'not amused' over de gang van zaken. De Rooij: "Ik vind dat ploegen zo niet met elkaar horen om te gaan. Ik vind het van renner en manager bovendien van weinig respect getuigen tegenover de mensen die hem hebben gebracht waar hij nu staat. Het is in ieder geval geen handelswijze zoals wij die erop na houden." Volgens De Rooij is Maaskant "een vorstelijk bod" gedaan, maar hij vindt het niet kies het bedrag wereldkundig te maken. De Rooij: "Maar het is nogal wat dat er kennelijk een ploeg is die nog meer geld voor een neo-prof op tafel wil leggen."
De Rooij is vooral gebelgd over het wegkapen van talenten door ploegen, die zelf niet of nauwelijks aan opleiding doen. De Rooij: "Wij kennen onze renners door en door. Wij steken veel geld en tijd in een deugdelijke opleiding. Met de huidige stand van zaken in het wielrennen is dat veel waard. Dat zou ook de UCI wat waard moeten zijn. Op zijn minst zou er een opleidingsvergoeding moeten worden betaald wanneer andere teams onze krenten uit de pap gaan pikken. Andersom zou dat ook kunnen gaan gelden wanneer wij renners zouden contracteren van kleinere Nederlandse ploegen. Ik ga zo’n systeem dan ook aankaarten bij de UCI."
Dat is het punt niet als dat netjes en in overleg gaat. Dit is gewoon wat lomp van Maaskant.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wow, iemand verandert van ploeg omdat hij elders meer kan verdienen, ik ben geschokt.
was een fiets van de ploeg volgens mij. Anyway hij reed een ijzersterke wedstrijd dus de mannen zijn gewaarschuwd op het NK.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:52 schreef Wombcat het volgende:
Hihi. Daar was ik ook bijna gestart. Ik zie ook ploegmaats op een paar van die foto's staan.
Als Lotz zijn eigen fiets op het dak had staan was het ernstig stom. Als het een fiets van de ploeg wa, kan ik me er iets bij voorstellen.
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was een fiets van de ploeg volgens mij. Anyway hij reed een ijzersterke wedstrijd dus de mannen zijn gewaarschuwd op het NK.
Voor welke ploeg koers jij Wombcat? gezien je fotos denk ik de mol in dord?
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat in mijn fotoboek je de kleuren wel kon herkennen.
Ik heb naar de ploegmaats net al een linkje naar je website gemaild, zodat ze zelf effe kunnen kijken.
We hadden dit weekend twee klassiekers. Ik heb gisteren de EPZ-tour gereden. Of althans, ik ben er gestart, maar kwam niet zo heel erg ver.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze hadden je niet nodig of wat dat je niet reed
![]()
zit wat in. ZIjn er ook maar een 45 ofzo gefinished van de 174 ofzo die vertrokken zijn. Nog niet eens halfkoers was het al een slijtagequote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We hadden dit weekend twee klassiekers. Ik heb gisteren de EPZ-tour gereden. Of althans, ik ben er gestart, maar kwam niet zo heel erg ver.
Was ook mijn eerste wedstrijd dit jaar.
Oorspronkelijk had de ploegleider me wel opgesteld voor de RvL, maar niet voor de EPZ. Alleen een ploegmaat kon gisteren niet, en ik wel. Daarom had die ploegmaat gevraagd of hij de RvL kon rijden. Omdat ik eerder al aan de ploegleider had aangegeven dat het me niet zo heel veel uitmaakte welke van de twee ik zou rijden, had hij ons omgewisseld. Ik denk dat ik in de RvL ook niet zo heel ver was gekomen, nog veel te weinig wedstrijdritme.
En aangezien ik de komende twee weken weer wat cyclo's ga rijden (Trois Ballons en Eddy Merckx), zal dat voor het wedstrijdritme ook niet echt helpen.
Daar ging ik al vanuit, want ik had het profiel gezien, en ondanks dat er maar drie bergsprints in zaten, moest er heel wat geklommen worden. O.a. Gulperberg (2x) Eyserbosweg, Cauberg, Schweiberg.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zit wat in. ZIjn er ook maar een 45 ofzo gefinished van de 174 ofzo die vertrokken zijn. Nog niet eens halfkoers was het al een slijtage
hij zit trouwens al in de politiek, maar in 2011 wordt die schepen van sport.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:32 schreef Biggs. het volgende:
Steels hangt eind volgend jaar de fiets aan de haak.
De renner met mooie hoogtepunten, maar ook diepe dalen is mijn inziens een paar jaar te lang doorgegaan. Op de een of andere manier zal ik vooral de smetjes op zijn carrière blijven herinneren. Ik gun hem volgend jaar nog wel een waardig afscheid met een mooie zege.
En dan de politiek in![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Op Sporza vonden ze het ook belangrijker om te melden dat 'ie 4 keer BK is geworden ipv van een stuk og 9 touretappes, Het Volk, Gent - Wevelgem en nog shitzooi meer in (grote) etappekoersen
Steels is 36quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe oud is die kerel eigenlijk? Voor mijn gevoel al 40 ofzo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Bartoli het volgende:
het bidonincident in volle sprint, hij gooide die bidon naar moncassin toch?
vriendschappelijk klopjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef icebliss het volgende:
Bij Blijlevens denk ik altijd aan dit:
http://youtube.com/watch?v=e2yUxj6P2aU
Historisch.
die was en is nog steedsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef icebliss het volgende:
Historisch.
Wat een stoere jongen is het ook he. En als een echte stoere jongen betaamt was 'ie dit jaar dé grote ster in sterren dansen op het ijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef icebliss het volgende:
Historisch.
KLIK!!!quote:Na mijn tijd als prof-wielrenner ben ik niet gestopt in de sportwereld. Ik ben onder de naam "Jeroen Blijlevens Sport-promotion" flink aan de slag om sport en het bedrijfsleven bij elkaar te brengen. Clinics, coaching, begeleide bezoeken aan wielerkoersen als de Tour de France en andere vormen van sport-promotie zijn nu mijn dagelijkse werk.
Mijn tijd bij "Sterren dansen op het ijs" is een leuke onderbreking! Ik geniet met volle teugen. Als de site van "Jeroen Blijlevens Sport-promotion" volledig klaar is, moet je maar eens terugkomen, want voorlopig heb ik alleen tijd voor het schaatsen.
quote:Zabel niet naar Peking na dopingbiecht
FRANKFURT (ANP) - Erik Zabel zal volgend jaar niet deelnemen aan de Olympische Spelen van Peking. De 36-jarige Duitser maakte dat besluit bekend na een ontmoeting met de voorzitter van het Duits olympisch comité, Thomas Bach.
Zabel onthulde twee weken geleden dat hij in 1996 voor de Ronde van Frankrijk epo heeft gebruikt. De sprinter van Team Milram wil de Duitse olympische ploeg niet belasten met zijn inmiddels besmette verleden.
Zijn oud-ploeggenoot Rolf Aldag, die vorige maand aan de zijde van Zabel met soortgelijke bekentenissen kwam, sprak eveneens met Bach. Zabel en Aldag zegden hem toe dat ze financieel en actief zullen bijdragen aan het antidopingprogramma van het nationale olympisch comité.
De twee zeggen ook mee te werken aan alle onderzoeken, ook de strafrechtelijke, naar dopingpraktijken. Zabel en Aldag stellen hun kennis en ervaringen bovendien in dienst van de Duitse en mondiale antidopingbureaus. Als ervaringsdeskundigen willen ze helpen het opsporingssysteem te verbeteren.
met al onze luxemburgse zenders niet eens een uitzending van deze ronde...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Leatherface het volgende:
Nauwelijks aandacht voor, maar de Ronde van Luxemburg is momenteel ook bezig.
Jimmy Engoulvent won gisteren de proloog in Luxemburg-Stad en vandaag was Ariel Maximiliane Richeze in Mondorf de rapste in de massaspurt.
Juan Antonio Flecha gaat aan de leiding.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
met al onze luxemburgse zenders niet eens een uitzending van deze ronde...![]()
quote:Waterdicht
Het is tegenwoordig populair in het peloton om dingen op te biechten, ik denk dat ik dat ook maar eens moet doen. Normaal gesproken verschijnt mijn column altijd op woensdag, maar gisteren stond er slechts een kort bericht in de krant: “Door problemen van technische aard was het helaas niet mogelijk om de eigenzinnige beschouwingen van de renner in de krant van vandaag af te drukken.” Dat is niet waar. Maar eigenlijk ook weer wel. Ik ben nu bijna 10 jaar beroepsrenner, en ik word er niet slimmer op. Het is voor mij ontzettend moeilijk om afspraken te onthouden. Zeker daar iedere dag voor me eigenlijk hetzelfde is. Ik heb niet zoals de werkende mens het weekend als breekpunt van de week, ik fiets iedere dag. Mijn mobiele telefoon helpt me om afspraken toch te onthouden want er zit iets geniaals in als een agenda. Zo helpt mijn mobieltje me dus herinneren aan mijn wekelijkse column.
Nu ga ik iets heel ergs doen. Ik ga mijn 1 jaar oude dochtertje de schuld geven van het niet tijdig inleveren van mijn column. Zij stopt namelijk alles in haar mond en vorige week was mijn gsm aan de beurt. En gsm’s staan erom bekend dat ze niet tegen kwijl kunnen. En zo gebeurde het dat ik vergat mijn column in te leveren. Waarvoor mijn oprechte excuses! Ik ga nu maar een waterdichte gsm kopen denk ik.
Een aantal weken terug voorspelde ik in deze column dat Andy Schleck zou gaan verrassen in de Ronde van Italië. Hij heeft dat gedaan, en hoe! In zijn debuut in een grote ronde eindigde hij als 2e.Voor een jongen van 21 jaar is dat een onwaarschijnlijk knappe prestatie. Het leven van een mens kan snel veranderen, Andy is in een tijdsbestek van 3 weken gegroeid van talent naar superster. Tot voor kort was hij het jongere broertje van Franck, en nu is Franck ineens de broer van Andy. Ik heb Andy tijdens de Giro bijna iedere dag aan de lijn gehad, en mijn god wat een rollercoasterride heeft die jongen gehad! De details zal ik u besparen, maar heel vrouwelijk Italië lag aan zijn voeten, hij kon het ondanks zijn 21 jaar niet bijhouden.
Italianen zijn dol op koosnaampjes, maar iets beters dan “bamboo” (omdat hij zo lang en dun is denk ik) of “the white knight” konden ze niet bedenken. Ik denk dat Andy iets beters verdient! Als iemand iets leuks weet schrijf het maar op mijn website www.karstenkroon.com.
Deze column schreef Karsten in het Dagblad van het Noorden
Ze noemen tegenwoordig ook alles een columnquote:Opdonderdag 7 juni 2007 schreef Karsten Kroon het volgende:
Bladiebla column bladiebla, column bladiebla, column bladiebla, column bladiebla.
Meestal zijn z'n stukjes leukerquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze noemen tegenwoordig ook alles een column
Ah, goedkope medische spulletjes daarquote:
Klopt..quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, goedkope medische spulletjes daar![]()
quote:Por decisión del Jurado técnico que la contrareloj queda suspendida y se respetaran los tiempos de la etapa de esta mañana.
http://www.euskalbizikleta.com/noticias.asp?cod=95&anoWEB=2007
beetje vreemd 3/4 van de renners had hun tijdrit al gereden. Rigoberto Uran van Unibet had de snelste tijd voor Nozal, Santos Gonzalez, Villegas en Duranquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:03 schreef Leatherface het volgende:
De tijdrit in de Euskal Bizikleta is gestaakt wegens extreme weersomstandigheden:
[..]
Tja, en voor hetzelfde geld haalt ie zijn niveau van dit jaar nooit meer en zit Rabo nog 4 jaar aan hem vast.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef Venga het volgende:
Robert Gesink heeft een nieuw contract bij Rabo getekend, maar liefst tot 2012.
Gebeurd niet vaak dat er zo'n lange contracten worden getekend in het wielrennen ... meestal zijn het contracten van 2 jaar.
Goede zaak, één van de grootste Nederlandse talenten, zit wel op de goede plaats bij Rabo
als hij niet zo duur is als Mauricio Ardila Cano dan kun je nog wel eens meer hebben aan Gesink over een periode van 4 jaar dan Ardila deze 2 jaarquote:Op maandag 11 juni 2007 21:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, en voor hetzelfde geld haalt ie zijn niveau van dit jaar nooit meer en zit Rabo nog 4 jaar aan hem vast.Maar ik heb er wel vertrouwen in.
Maar het is dus ook een teken dat Rabo voorlopig nog zeker niet zal stoppen als sponsor, onverwachte dopingschandalen daargelaten.
Een stuk Posbank als ik het goed begrijp (op de veluwe dus).quote:
hey, Alpe d'Huez achtige praktijken hoor.quote:
Ik ben onder de indruk van deze mastodont. Hebben we de Giro-organisatie al gebeld dat ze eens komen kijken ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
hey, Alpe d'Huez achtige praktijken hoor.
[afbeelding]
Voor Nederlandse begrippen isdit heel watquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van deze mastodont. Hebben we de Giro-organisatie al gebeld dat ze eens komen kijken ?![]()
In de Vlaamse (en Waalse) Ardennen recupereren ze op dit soort strokenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen isdit heel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |