quote:Op zondag 3 juni 2007 21:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
was een fiets van de ploeg volgens mij. Anyway hij reed een ijzersterke wedstrijd dus de mannen zijn gewaarschuwd op het NK.
Voor welke ploeg koers jij Wombcat? gezien je fotos denk ik de mol in dord?
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat in mijn fotoboek je de kleuren wel kon herkennen.
Ik heb naar de ploegmaats net al een linkje naar je website gemaild, zodat ze zelf effe kunnen kijken.
We hadden dit weekend twee klassiekers. Ik heb gisteren de EPZ-tour gereden. Of althans, ik ben er gestart, maar kwam niet zo heel erg ver.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze hadden je niet nodig of wat dat je niet reed
![]()
zit wat in. ZIjn er ook maar een 45 ofzo gefinished van de 174 ofzo die vertrokken zijn. Nog niet eens halfkoers was het al een slijtagequote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We hadden dit weekend twee klassiekers. Ik heb gisteren de EPZ-tour gereden. Of althans, ik ben er gestart, maar kwam niet zo heel erg ver.
Was ook mijn eerste wedstrijd dit jaar.
Oorspronkelijk had de ploegleider me wel opgesteld voor de RvL, maar niet voor de EPZ. Alleen een ploegmaat kon gisteren niet, en ik wel. Daarom had die ploegmaat gevraagd of hij de RvL kon rijden. Omdat ik eerder al aan de ploegleider had aangegeven dat het me niet zo heel veel uitmaakte welke van de twee ik zou rijden, had hij ons omgewisseld. Ik denk dat ik in de RvL ook niet zo heel ver was gekomen, nog veel te weinig wedstrijdritme.
En aangezien ik de komende twee weken weer wat cyclo's ga rijden (Trois Ballons en Eddy Merckx), zal dat voor het wedstrijdritme ook niet echt helpen.
Daar ging ik al vanuit, want ik had het profiel gezien, en ondanks dat er maar drie bergsprints in zaten, moest er heel wat geklommen worden. O.a. Gulperberg (2x) Eyserbosweg, Cauberg, Schweiberg.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zit wat in. ZIjn er ook maar een 45 ofzo gefinished van de 174 ofzo die vertrokken zijn. Nog niet eens halfkoers was het al een slijtage
hij zit trouwens al in de politiek, maar in 2011 wordt die schepen van sport.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:32 schreef Biggs. het volgende:
Steels hangt eind volgend jaar de fiets aan de haak.
De renner met mooie hoogtepunten, maar ook diepe dalen is mijn inziens een paar jaar te lang doorgegaan. Op de een of andere manier zal ik vooral de smetjes op zijn carrière blijven herinneren. Ik gun hem volgend jaar nog wel een waardig afscheid met een mooie zege.
En dan de politiek in![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
Op Sporza vonden ze het ook belangrijker om te melden dat 'ie 4 keer BK is geworden ipv van een stuk og 9 touretappes, Het Volk, Gent - Wevelgem en nog shitzooi meer in (grote) etappekoersen
Steels is 36quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe oud is die kerel eigenlijk? Voor mijn gevoel al 40 ofzo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:35 schreef Bartoli het volgende:
het bidonincident in volle sprint, hij gooide die bidon naar moncassin toch?
vriendschappelijk klopjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef icebliss het volgende:
Bij Blijlevens denk ik altijd aan dit:
http://youtube.com/watch?v=e2yUxj6P2aU
Historisch.
die was en is nog steedsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef icebliss het volgende:
Historisch.
Wat een stoere jongen is het ook he. En als een echte stoere jongen betaamt was 'ie dit jaar dé grote ster in sterren dansen op het ijsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:43 schreef icebliss het volgende:
Historisch.
KLIK!!!quote:Na mijn tijd als prof-wielrenner ben ik niet gestopt in de sportwereld. Ik ben onder de naam "Jeroen Blijlevens Sport-promotion" flink aan de slag om sport en het bedrijfsleven bij elkaar te brengen. Clinics, coaching, begeleide bezoeken aan wielerkoersen als de Tour de France en andere vormen van sport-promotie zijn nu mijn dagelijkse werk.
Mijn tijd bij "Sterren dansen op het ijs" is een leuke onderbreking! Ik geniet met volle teugen. Als de site van "Jeroen Blijlevens Sport-promotion" volledig klaar is, moet je maar eens terugkomen, want voorlopig heb ik alleen tijd voor het schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |