Aber natürlichquote:
quote:LPR ITA NARDELLO Daniele
De VRT is er gewoon weer bij. Al weet ik niet of ze proloog integraal pakken. Denk het niet eigenlijk na de laatste jaren...quote:Op maandag 30 april 2007 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie ronde.
Krijgen we er nog veel van mee op tv?
Je zou haast denken van wel, aangezien de Tour de Romandie dé voorbereidingskoers bij uitstek is voor de Giro.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaat Menchov ook de Giro rijden ofzo?
Van de Giroploeg van Rabo start helemaal niemand in Romandiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je zou haast denken van wel, aangezien de Tour de Romandie dé voorbereidingskoers bij uitstek is voor de Giro.
Maar als Menchov hem rijdt, zal het uiteraard puur dienen als voorbereiding op de Tour.
Mooie koers trouwens, die Ronde van Romandië. Het westelijke deel van Zwitserland is inderdaad ook erg mooi, qua natuurschoon.
[Wielrennen] Rund um den Henninger Turm 1 meiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er een topic maken van Henninger Turm dan?![]()
Het is ook weer live op de ARD.
Ik hoop het. Vooral nu er weer wat dopingperikelen zijn en dan weet je wel hoe het gaat met Wuyts en als er een Marchante op kop ligtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik blijf dit een van de mooiste koersen op het jaar vinden. Voor de Tevebeelden alleen al.
Zou de VRT dit jaar opnieuw Renaat sturen ? Dat maakt het altijd nog een tikje mooier.
Met Uytterhoeven ernaast?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou de VRT dit jaar opnieuw Renaat sturen ? Dat maakt het altijd nog een tikje mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |