Aber natürlichquote:
quote:LPR ITA NARDELLO Daniele
De VRT is er gewoon weer bij. Al weet ik niet of ze proloog integraal pakken. Denk het niet eigenlijk na de laatste jaren...quote:Op maandag 30 april 2007 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie ronde.
Krijgen we er nog veel van mee op tv?
Je zou haast denken van wel, aangezien de Tour de Romandie dé voorbereidingskoers bij uitstek is voor de Giro.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaat Menchov ook de Giro rijden ofzo?
Van de Giroploeg van Rabo start helemaal niemand in Romandiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je zou haast denken van wel, aangezien de Tour de Romandie dé voorbereidingskoers bij uitstek is voor de Giro.
Maar als Menchov hem rijdt, zal het uiteraard puur dienen als voorbereiding op de Tour.
Mooie koers trouwens, die Ronde van Romandië. Het westelijke deel van Zwitserland is inderdaad ook erg mooi, qua natuurschoon.
[Wielrennen] Rund um den Henninger Turm 1 meiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er een topic maken van Henninger Turm dan?![]()
Het is ook weer live op de ARD.
Ik hoop het. Vooral nu er weer wat dopingperikelen zijn en dan weet je wel hoe het gaat met Wuyts en als er een Marchante op kop ligtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik blijf dit een van de mooiste koersen op het jaar vinden. Voor de Tevebeelden alleen al.
Zou de VRT dit jaar opnieuw Renaat sturen ? Dat maakt het altijd nog een tikje mooier.
Met Uytterhoeven ernaast?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou de VRT dit jaar opnieuw Renaat sturen ? Dat maakt het altijd nog een tikje mooier.
Helaas :quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vooral nu er weer wat dopingperikelen zijn en dan weet je wel hoe het gaat met Wuyts en als er een Marchante op kop ligt
Vorig jaar was er toch ook al een dagje Uyterhoeven?
quote:
Snuffel zal op een kwartier gereden wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Van Huffel nu al topfavoriet voor de rit van zaterdag...
Zonder lekke band was hij anders afgelopen zondag op het podium geeindigdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Snuffel zal op een kwartier gereden worden![]()
"Maar dat geeft niet want hij heeft berenwerk voor Evans verricht ook al zien we dat niet"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Snuffel zal op een kwartier gereden worden![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Maar dat geeft niet want hij heeft berenwerk voor Evans verricht ook al zien we dat niet"
...
Hij zelf zegt dat hij liever voor ritwinst gaat dan voor een goed klassement. Maar hij sluit niet uit dat als hij na 1,5 week goed staat in het klassement dat hij het dan probeert te verdedigen. Maar top 10 wordt lastig zei diequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al zie ik die straks nog wel weer in de top 20 staan op het einde van de Giro hoor
Ik zou liever een rit winnen + plaats 35 ofzo in het klassement dan plaats 12 of 13 in het klassement, die je behaalt door alleen maar te volgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij zelf zegt dat hij liever voor ritwinst gaat dan voor een goed klassement. Maar hij sluit niet uit dat als hij na 1,5 week goed staat in het klassement dat hij het dan probeert te verdedigen. Maar top 10 wordt lastig zei die
mja 17e in de Giro je hebt hem wel 3 weken niet gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs vorig jaar was die nog 17de in de Giro hoor ...
Het probleem voor zo'n "redelijke maar geen topklimmer" is dat "de schade beperken" nog wel lukt elke rit, en je daardoor nog wel een redelijk klassement kan rijden, maar dat je om een rit te winnen toch op een dag beter moet zijn dan al de rest. En dat is niet bepaald eenvoudig. Zelfs niet in een ontsnapping.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:58 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Ik zou liever een rit winnen + plaats 35 ofzo in het klassement dan plaats 12 of 13 in het klassement, die je behaalt door alleen maar te volgen.
Zo is dat , maar ik bedoel , dit jaar staat die wel weer gewoon ergens in de top 20 hoor. Van Huffel is geen slechte klimmer, maar ook geen topper natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja 17e in de Giro je hebt hem wel 3 weken niet gezien. En voor iemand die eens 11e werd en meende dat hij top 10 kan rijden is 17e gewoon niet goed genoeg.
Ja ok daar heb je wel gelijk in natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zo is dat , maar ik bedoel , dit jaar staat die wel weer gewoon ergens in de top 20 hoor. Van Huffel is geen slechte klimmer, maar ook geen topper natuurlijk.
ik naar Gesink wat die kan bergop. Thomas Dekker zie ik in die rit van Zaterdag waar ze 12 km bergop moeten niet echt tot het einde meekunnen. Maar als hij kan beperken en een goede TT kan rijden is een top 10 klassering wel mogelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ben benieuwd naar Thomas Dekker en Gesink.
Ten Dam 11e (of heb ik het niet goed gelezen?)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef JelleS het volgende:
Kroon 22e, voor de rest niet echt veel meegekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |