Kan het nummer 273 geweest zijn? Dan zou het 273 NED 19831221 SCHEUNEMAN, Niels UNT moeten zijn volgens de uitslag hierquote:Op woensdag 18 april 2007 01:28 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: de goede startlijst. Ik Pronk of Scheunemann gok ik.
Stond op Sporza TT. Mooi klotequote:Joost Posthuma is woensdag op training zwaargewond geraakt. De Nederlander werd in Heek, in Duitsland, aangereden door een auto. Hij werd op de motorkap en tegen de voorruit van de auto gekatapuleerd. Hij werd overgebracht naar een ziekenhuis in Enschede. Hoe ernstig het is, is nog niet bekend
Inderdaadquote:
Cavendish komt van de baan en is een goede sprinter. Wordt gezien als een toekomstige topsprinter. Reed vorig jaar nog voor het Duitse Team Sparkasse.quote:
Michiel Wuyts heeft hem al gebeld.:L Tommeke, Tommeke wat doet ge nuquote:Op woensdag 18 april 2007 12:05 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
![]()
Als 'ie zondag nou zo alert was!![]()
Het lijkt de Tour de France wel...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef Bartoli het volgende:
ow ja uiteindelijk kwam het peloton binnen op 29 minuten![]()
Al gedaanquote:Op donderdag 19 april 2007 11:51 schreef Bartoli het volgende:
Ik maak er ff een eigen thread van
Inderdaadquote:
dan sluit die van mij maar weerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:52 schreef knep het volgende:
[..]
Al gedaanMichael Boogerd stopt aan het einde van het seizoen
Slordig hoor. Zou 't ook wel belachelijk vinden mocht hij nog gestraft wordenquote:Raborenner Horrillo positief
Uitgegeven: 19 april 2007 20:43
NOORDWIJKERHOUT - Rabobank-renner Pedro Horrillo is na de Brabantse Pijl positief getest op het gebruik van formeterol, een anti-astmamiddel. De positieve test komt volgens de Rabo wielerploeg voort uit een administratieve omissie.
Horrillo, die al sinds 1996 op doktersvoorschrift medicijnen krijgt tegen deze kwaal, is in februari overgestapt op een ander middel om zijn astma te bestrijden, maar heeft daarvoor niet het juiste medische attest aangevraagd bij de Internationale Wielrenunie (UCI).
Om die reden vraagt Horrillo ook geen contra-expertise aan. De komende weken moet de Spanjaard wel een verklaring afleggen bij de disciplinaire commissie van de Spaanse wielerbond.
Rabobank verwacht dat Horrillo geen zware sanctie wordt opgelegd. De ploeg heeft ook besloten de renner niet te schorsen en houdt hem in competitie.
Ooit noemden ze dat een inzinking, of gewoon een natuurlijk gebrek aan talent. Talentscouts zochten toen nog naar sporters met "dubbele longen" , tegenwoordig geven ze ze een puffertje ...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, als je bij langdurige, zware inspanningen buiten adem raakt, dan kan dat alleen maar astma zijn natuurlijk.
Die kon nog 's bekken trekkenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Guiseppe Guerini ja. Leuke renner was dat.
WTFquote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef -skippybal- het volgende:
Herbert
Volgens hem heeft iedereen die op kop zit de grootste longinhoud...
Maar zulke leuke feitjes komen vaak wel naar buiten na de dokterscontrole voor een GT.
Enge berichtjes dat er bijvoorbeeld figuren rondlopen met een hartslag van 20 in rust![]()
Renaat Schotte :quote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Ik zie daar een mooie plek om te roeien Maarten!
...
Wuyts vult aan:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Renaat Schotte :
Deze kunstmatige beek die u aan de rechterkant ziet is ontstaan uit de noodzaak tot een transportroute voor de Hertog van ... in 1367. Om de ridders te beschermen werd het verderop liggend bos aangelegd. Op derde boom links die we zo dadelijk passeren merkt u nog altijd de merktekens van de grote liefde van de hertog. Erin gekrast in 1373 ...
Uyterhoeven vult aan:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wuyts vult aan:
En bij het mooiste dorpje van [insert land] 15 kilometer verderop kunt bij een prachtig restaurant aan de grote boulevard een heerlijke Bordeaux drinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |