Pieken naar het criterium van Diksmuide zou al een stuk realistischer zijnquote:
Hij kweekt honden h้ nu in Itali๋ (serieus)quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Nieuw wereldrecord over 12 uur: 458,76 km.
Gereden door de ultrafietser Marko Baloh.
Prachtig!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef Bartoli het volgende:
Vicioso wint de 1e rit in de Ronde van Asturie!
SMS het even door aan Michelquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef Bartoli het volgende:
Vicioso wint de 1e rit in de Ronde van Asturie!
De grupetto is toch de bus?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
VANDENBROUCKE PAST VOOR DE GIRO
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Frank Vandenbroucke heeft besloten om
de Giro toch niet te rijden. De condi-
tie van de renner van Acqua & Sapone is
niet goed genoeg voor een grote ronde.
Vandenbroucke gaf dinsdag al na 50 km
op in de Subida al Naranco. "Vijf zware
beklimmingen waren nog wat te veel van
het goede", zegt Vandenbroucke in HNB.
"Om een zware rittenkoers te beginnen,
moet je daar 100% klaar voor zijn. Ik
ben dat dus niet. Zeker niet omdat mijn
knie mij nog steeds parten speelt."
Vandenbroucke start donderdag wel in de
Ronde van Asturi๋. "In de koninginnen-
rit wil ik finishen in de grupetto."
Je moet het hem wel meegeven, hij wordt realistischer in zijn uitspraken. Nog een jaartje en zijn ambities zijn om de bus bij te benen
Volgens mij bedoel je met de grupetto toch eerder de eerste grote groep en met de bus de laatste grote groep ?quote:
Wat Bartoli zegt: je hebt langzame en snelle bussen/grupetto'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je met de grupetto toch eerder de eerste grote groep en met de bus de laatste grote groep ?
Zo kan je het zien ja...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Over hoe ze hem die 2de Tourzege afgepakt hebben ...
Hoe hebben ze dat gedaan dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Over hoe ze hem die 2de Tourzege afgepakt hebben ...
Een volgauto heeft hem toen van de weg geredenquote:
Ah. Wist ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een volgauto heeft hem toen van de weg gereden
Op het moment van die val had hij toch nog een kleine anderhalve minuut op Tevenet op n paar km van de finish h้ (Kuiper speelde niet zoveel rol eigenlijk)quote:Op maandag 7 mei 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
Oh wat een onzin dat 'ie daardoor z'n "al gewonnen Tour" (!) verloren zou hebben!
Hij was gewoon te dom geweest door te weinig te gaan eten...
Jaahaa, dat gaat dan snel met een hongerklopquote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op het moment van die val had hij toch nog een kleine anderhalve minuut op Tevenet op n paar km van de finish h้ (Kuiper speelde niet zoveel rol eigenlijk)
Natuurlijk, maar goed, hij had aan een half minuutje genoeg h้ en feitelijk was Tevenet daarachter ook aan het instorten toenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jaahaa, dat gaat dan snel met een hongerklop
Hij finishte op 2 minuten van Thevenet. Toen het gebeurde lag hij voor. Dus hij heeft in die laatste kilometers veel tijd verloren.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar goed, hij had aan een half minuutje genoeg h้ en feitelijk was Tevenet daarachter ook aan het instorten toen
Eerste etappe 4-daagse van Duinkerkquote:1. Wiggins 10'39
2. Bonnet 10'51
3. Joly 11'05
4. Terpstra 11'06
5. Bak 11'07
Inderdaad, in LBL won hij nog een sprint van 11 man. Dom dat ik die vergeten ben te noemen. Werd ook nog 2e in een rit in de Giro delle Regioni. Zonde dat hij daar in de 1e en 4e rit zijn klassement verspeelde. Toch heb ik een beetje moeite hoe ik hem moet zien, vooral omdat je in de jongerencategorie vaak nog veel wedstrijden kan winnen op algemeen talent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef Bartoli het volgende:
Grega Bole is een groot toptalent is al enige jaren in de jongeren categorie superieur. Zijn belangrijkste overwinning dit jaar de winst in de beloften versie van Luik-Bastenaken-Luikm verder won die idd een rit in de Jadranska Magistrala en werd 2e in het eindklassement, won een rit in de Giro delle Regioni (een van de grootste U23 races op de wereld en meetellend voor de UCI nations cup) en had nog wel enkele ereplaatsen.
meer zo'n type renner als Rebellin, Schumacher, Di Luca enzo. Meer een renner voor klassiekers waarin het bergop gaat. En voor zo'n rondjes als Tirreno, P-Nice enzo. Ik zie in ieder geval nog geen potentiele GT winnaar in hem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inderdaad, in LBL won hij nog een sprint van 11 man. Dom dat ik die vergeten ben te noemen. Werd ook nog 2e in een rit in de Giro delle Regioni. Zonde dat hij daar in de 1e en 4e rit zijn klassement verspeelde. Toch heb ik een beetje moeite hoe ik hem moet zien, vooral omdat je in de jongerencategorie vaak nog veel wedstrijden kan winnen op algemeen talent.
Wat voor renner zie jij in Bole, Bartoli als ik vragen mag?
Dan heb je gelukkig hetzelfde inzicht als ik. Een eendagsrenner voor het heuvelwerk met een redelijk goede eindsprint. Ik denk dat hij in die zin dan ook nooit een GT zal winnen. Overigens moet gezegd worden dat Slovenie nog wel meer talentjes heeft staano stonden ze voor de Giro delle Regioni nog bovenaan in de Nations Cup u23 en dat lag niet alleen aan Bole.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
meer zo'n type renner als Rebellin, Schumacher, Di Luca enzo. Meer een renner voor klassiekers waarin het bergop gaat. En voor zo'n rondjes als Tirreno, P-Nice enzo. Ik zie in ieder geval nog geen potentiele GT winnaar in hem.
Vooral Spilak en Svab nog in het oog houdenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig hetzelfde inzicht als ik. Een eendagsrenner voor het heuvelwerk met een redelijk goede eindsprint. Ik denk dat hij in die zin dan ook nooit een GT zal winnen. Overigens moet gezegd worden dat Slovenie nog wel meer talentjes heeft staano stonden ze voor de Giro delle Regioni nog bovenaan in de Nations Cup u23 en dat lag niet alleen aan Bole.
Ik dacht vraag het maar even, want Popovych heeft ooit ook de u23 versie van Parijs-Roubaix gewonnen en die zou ik toch niet als een kasseirenner typeren.
Je zou alleen al fan worden vanwege de mooie namen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:18 schreef Bartoli het volgende:
de italianen hebben best wel een mooie beloften lichting met Ginanni, Zanderigo, Zampedri enzo
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=4763quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Die Oegema, weet iemand daar iets meer van. Ik zie aan de uitslag dat ie voor een Franse ploeg rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |