Ik heb die prono niet eens zo slecht gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef -skippybal- het volgende:
En je kan zeggen wat je wil over Herbert, dat topic over hem en de Herbertprono tijdens de Tour is geniaal. Vooral tijdens de saaie etappes
Kom kom, Henin pakt wel weer een medaille en Hellebaut ook (en Tommeke wint natuurlijk de wegrit en Nys de cross-country)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En daar gaat nog een van onze laatste medaillekansen in Peking ...
Nys die het mountainbiken wintquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kom kom, Henin pakt wel weer een medaille en Hellebaut ook (en Tommeke wint natuurlijk de wegrit en Nys de cross-country)![]()
Dat weet ik wel, vandaar dequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Nys die het mountainbiken wint, Meirhaeghe of Paulissen hebben mijns inziens meer kans. En veldrijden zelf is niet olympisch.
Zo'n vreemde veronderstelling is dat nu ook weer niet. Technisch en conditioneel kan ie prima mee. Afgelopen zondag was hij ook de meerdere van Meirhaeghe, maar werd ie derde door een lekke band op een ongelukkig moment. De enige zwakte van Nijs is dat ie minder presteert in hitte.quote:
Ja okeej dat is waar maar zie hem niet direct van Absalon en co winnen op een Olympisch toernooiquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:17 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Zo'n vreemde veronderstelling is dat nu ook weer niet. Technisch en conditioneel kan ie prima mee. Afgelopen zondag was hij ook de meerdere van Meirhaeghe, maar werd ie derde door een lekke band op een ongelukkig moment. De enige zwakte van Nijs is dat ie minder presteert in hitte.
en Bram Schmitz niet al te best, desondanks zijn belofte om ooit weer voor een ProTour ploeg te willen gaan rijden..quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Biggs. het volgende:
Olympia's tour
1. Lars Boom
2. Martijn Maaskant
3. Tom Leezer
4. Marcel Beima
5. Jos Pronk
![]()
![]()
![]()
Jammer inderdaad dat er op de tv geen aandacht voor is. Wat ik er van heb gelezen zijn er al best leuke etappes geweest met waaiers enzo. Had er graag een paar beelden van gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:14 schreef kawotski het volgende:
Olympias Tour net even wezen kijken naar het voorbij racende peloton, ik was zo'n beetje de enige toeschouwer.. jammer dat er totaal geen media-aandacht voor is.
Olympia's Tour bedoel jequote:Op donderdag 17 mei 2007 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Een vriend van me heeft gister even bij de Finish van de Eneco tour in Heerenveen gekeken. hier staan zn foto's
Is dat iets anders dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Olympia's Tour bedoel je.
Ik ga zondag naar Buchten voor de slotetappe van deze ronde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |