Inderdaad. Al is dit toch wel een leuk alternatief voor de 25 km/h eerste uren van elke Giro rit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:36 schreef wimderon het volgende:
Nou een beetje doorgassen en we kunnen over een uurtje naar de Giro![]()
Ja, voor een vlakke rit wel, maar niet voor deze laatste kans voor de echte klimmers...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is dit toch wel een leuk alternatief voor de 25 km/h eerste uren van elke Giro rit.
En ze hebben hier het peloton in de waaiers al in twee stukken getrokken ...![]()
Tiens ja, ik had nog niet eens gezien dat die meereedquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, voor een vlakke rit wel, maar niet voor deze laatste kans voor de echte klimmers...
Ik hoop dan ook dat Jaksche wint, speciaal voor Michel en degene die besloten heeft dit uit te moeten zenden![]()
Die zit in de tweede groep, wees niet bang.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tiens ja, ik had nog niet eens gezien dat die meereed![]()
![]()
Die van disco zat volgens mij mee ja...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoor ik daar nu Michel zeggen dat er een Chinees mee zit vooraan ?![]()
..Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van disco zat volgens mij mee ja...
Over "Ruimtelijke ordening in Vlaanderen" kun je hele boeken volschrijven hoor ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke malloot zet daar nou die bomen neer?
Het is de Ronde van Belgie maar he, dat je hier een aanval plaatst zegt weinig over je kansen in de Tour.quote:
Dat doet men dan ook met veel plezierquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Over "Ruimtelijke ordening in Vlaanderen" kun je hele boeken volschrijven hoor ...
ja okeej dat bedoel ik ook niet. Ze hadden het erover dat de conditie niet al te best was maar als je dit kan ook in een B-veld dan is je conditie meer dan alleen slechtquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het is de Ronde van Belgie maar he, dat je hier een aanval plaatst zegt weinig over je kansen in de Tour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |