Inderdaad. Al is dit toch wel een leuk alternatief voor de 25 km/h eerste uren van elke Giro rit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:36 schreef wimderon het volgende:
Nou een beetje doorgassen en we kunnen over een uurtje naar de Giro![]()
Ja, voor een vlakke rit wel, maar niet voor deze laatste kans voor de echte klimmers...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is dit toch wel een leuk alternatief voor de 25 km/h eerste uren van elke Giro rit.
En ze hebben hier het peloton in de waaiers al in twee stukken getrokken ...![]()
Tiens ja, ik had nog niet eens gezien dat die meereedquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, voor een vlakke rit wel, maar niet voor deze laatste kans voor de echte klimmers...
Ik hoop dan ook dat Jaksche wint, speciaal voor Michel en degene die besloten heeft dit uit te moeten zenden![]()
Die zit in de tweede groep, wees niet bang.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tiens ja, ik had nog niet eens gezien dat die meereed![]()
![]()
Die van disco zat volgens mij mee ja...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoor ik daar nu Michel zeggen dat er een Chinees mee zit vooraan ?![]()
..Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van disco zat volgens mij mee ja...
Over "Ruimtelijke ordening in Vlaanderen" kun je hele boeken volschrijven hoor ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke malloot zet daar nou die bomen neer?
Het is de Ronde van Belgie maar he, dat je hier een aanval plaatst zegt weinig over je kansen in de Tour.quote:
Dat doet men dan ook met veel plezierquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Over "Ruimtelijke ordening in Vlaanderen" kun je hele boeken volschrijven hoor ...
ja okeej dat bedoel ik ook niet. Ze hadden het erover dat de conditie niet al te best was maar als je dit kan ook in een B-veld dan is je conditie meer dan alleen slechtquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het is de Ronde van Belgie maar he, dat je hier een aanval plaatst zegt weinig over je kansen in de Tour.
Sprintcapaciteiten zijn iig serieus afgebot van deze voormalige topsprinter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:31 schreef Tommeke het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Steels? Kan die nog een beetje sprinten? Die heeft ook behoorlijk wat pech gehad zeg...
Idd, heel vroeger won hij nog wel eens meerdere ettape's in de tour!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Sprintcapaciteiten zijn iig serieus afgebot van deze voormalige topsprinter.
9 ! etappes wel te verstaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd, heel vroeger won hij nog wel eens meerdere ettape's in de tour!
Ja, ze moesten bijna wel omdat die unibetman er snel langs kwam.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef Postlezer het volgende:
Brown wel erg vroeg op kop
Bij Steels is het eigenlijk allemaal de mist in gegaan toen hij klierkoorts kreeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Sprintcapaciteiten zijn iig serieus afgebot van deze voormalige topsprinter.
4 zelfs , in 98quote:
Misschien moeten ze een keer een wedstrijd uitzoeken (liefst in een Belgische koers zoals deze) en dan gewoon met z'n allen serieus meesprinten. Boonen, Weylandt, Bettini, Rosseler, De Jongh en Steegmans, kijken of ze allemaal in de top 10 komen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:47 schreef placebeau het volgende:
De derde man van quickstep sptrint de rest nog op een fietslengte.
Ik vraag me af over wie dat het meest zegt, over quickstep of over de rest.
Volder is beetje overschatquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef flyck het volgende:
volderke heeft hem weer late verrassen. Terwijl ie de grootste kanshebber had geweest :/.
Nee joh, hij gaat weer top-20 rijden in de Vuelta en dan uitspreken dat er een ronderenner in hem schuiltquote:
zaaglessenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Technische problemen in de Ronde van België ...![]()
Ach , dit of Michel Wuyts die over Boonen aan het zagen is ...quote:
Vlaamse white trashquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:44 schreef Grobbel het volgende:
Wat een figuren zijn dat trouwens, die Rosseler en Weijlandt.![]()
Die hadden nog eens in volle vlucht langs het peloton moeten neerstorten. Je ziet zo Tom Boonen die dat ziet denken "Wat heb ik nu weer gesnoven"quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef wimderon het volgende:
De helicopters hadden de verkeerde brandstof getankt![]()
Het wachten is tot men eens aankondigt dat de rit uitgesteld is omdat de renners verkeerd getankt hebben ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef Drewie het volgende:
als zelf de helicopters al niet meer zuiver zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |