Vlaamse white trashquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:44 schreef Grobbel het volgende:
Wat een figuren zijn dat trouwens, die Rosseler en Weijlandt.![]()
Die hadden nog eens in volle vlucht langs het peloton moeten neerstorten. Je ziet zo Tom Boonen die dat ziet denken "Wat heb ik nu weer gesnoven"quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef wimderon het volgende:
De helicopters hadden de verkeerde brandstof getankt![]()
Het wachten is tot men eens aankondigt dat de rit uitgesteld is omdat de renners verkeerd getankt hebben ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef Drewie het volgende:
als zelf de helicopters al niet meer zuiver zijn...
Brown kan wel winnen maar dan moet hij een ploeg hebben die hem afzet op 200 mt. Althans zo deed hij dat toen in zijn Panaria tijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef JelleS het volgende:
Brown kan toch alleen sprinten als ze de hele dag met 20 km/u rijden. En dan nog wordt die verslagen door Davis.
Beetje Booneniaans excuusquote:Graeme Brown had pech in de sprint; hij werd de pas afgesneden door een collega, waarna hij ook nog eens zijn wiel stukreed. De Raborenner zat goed vooraan geplaatst, maar moest door de pech zich laten uitbollen over de streep.
mja tegen de echte kleppers gaat die toch te kort komen. Kun je beter op Gesink gokken voor een ritzegequote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kan die flens nog wat bergop rijden ?
Maar is Gesink al weer goed genoeg?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:15 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja tegen de echte kleppers gaat die toch te kort komen. Kun je beter op Gesink gokken voor een ritzege
Dat is bijzonder jammer voor de koers, en ook zeker een aderlating voor de QS-ploeg. Maar wel alvast een vooruitlopend "gefeliciteerd met de kleine" voor Bram.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef Bartoli het volgende:
Bram Tankink niet meer gestart. Zijn vrouw is hoogzwanger dus wss heeft het daar mee van doen
nuja sommige renners kunnen ze gerechtelijk niks meer maken omdat de zaak al verjaard is (5 jaar dacht ik). En voor de andere hebben ze weinig bewijzen. Dus ik kan wel inkomen in een generaal pardon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef Grobbel het volgende:
"Er gaan stemmen op binnen de UCI voor een algehele amnestie in de Puerto-zaak". Ik mag hopen dat dit een grapje is?
Maar wat doen ze dan met de renners die al bekend hebben? Die heben zelf al het belastende bewijs geleverd, en ik kan me niet voorstellen dat die niet gestraft zullen worden. En als ze nu die amnestie er toch doorheen drukken, dan worden dus de grootste leugenaars en ontkenners beloond, wat nou niet het soort precendent stelt wat je hebben wil in het wielrennen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nuja sommige renners kunnen ze gerechtelijk niks meer maken omdat de zaak al verjaard is (5 jaar dacht ik). En voor de andere hebben ze weinig bewijzen. Dus ik kan wel inkomen in een generaal pardon.
Anders wordt Operacion Puerto toch maar een neverending story
Hij zit nu in een kopgroepjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Gesink gaat ze allemaal op een hoop rijden![]()
quote:
Niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Gesink gaat em winnen hoor hij heeft een voorsprong van 25 sec met nog 4km te gaan .. wat een held
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |