quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef Bartoli het volgende:
de uitgave van Züri-Metzgete 2007 ofwel het Kamp. van Zürich gaat niet door wegens financiele problemen
bron
Ik zet mijn geld toch liever op z'n hond. Daar heb ik meer vertrouwen in..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef -skippybal- het volgende:
VDB![]()
Lijkt me wel leuk als 'ie ons gaat verrassen in de Giro
Wuyts zal hier toch wel een paar flappen voor willen neerleggenquote:Stukje Lamborghini Tom Boonen op eBay
Op eBay wordt een stukje van de gele Lamborghini van Tom Boonen aangeboden. De verkoper heeft het wrakstuk naar eigen zeggen gevonden bij de elektriciteitspaal waar Boonen is tegen gereden. Het startbod is 50 euro.
De ex-wereldkampioen parkeerde zijn Lamborghini maandagavond tegen een paal nadat hij was uitgeweken voor een kat. ,,De voorkant van mijn wagen is beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog", kon de voormalige wereldkampioen er nog mee lachen.
Een eBay-verkoper probeert nu munt te slaan uit het ongeluk. De veiling loopt af op dinsdag 24 april. Voorlopig zijn er nog geen biedingen binnen.
Waarom eigenlijk, wat heb jij met VDB?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef -skippybal- het volgende:
VDB![]()
Lijkt me wel leuk als 'ie ons gaat verrassen in de Giro
Een grote bende met astma, dat profpeloton die sportwereldquote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef -skippybal- het volgende:
Een grote bende met astma, dat profpeloton![]()
Smeets en Ducrot zijn oke, echter Zijkstra isquote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
En toch val ik er wel eens bij in slaap (de Belgen that is).
Maar als Zeikstraal er is bij de NOS en i kgeen zin heb om mezelf te zitten ergeren zap ik toch standaart weg.
Rentree 976.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:38 schreef Bartoli het volgende:
over VDB gesproken hij heeft gisteren zijn rentree gemaakt in de Giro D'Abruzzo. Hij finishte in het peloton en had er zin in.
Heb je die jongen niet zien koersen in z'n topjaren ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef knep het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, wat heb jij met VDB?
Ik vind hem maar een mafkees.
Met een hartslag van 200+ echt niet gezond die kerel! Zegt wat mij betreft genoeg...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je die jongen niet zien koersen in z'n topjaren ofzo?![]()
Je weet nu wat er in zijn koelkast zat voor hem en zijn hondquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je die jongen niet zien koersen in z'n topjaren ofzo?![]()
Een hartslag in rust van 35 is vrij gemiddeld voor een duursporter. Van duursport krijg je vrij snel een enorm hart. Het zegt daarbij niet veel over je niveau. Alle redelijk getrainde fietsers die ik ken hebben een hartslag in rust van rond de 40, heb bij mezelf ook al eens 38 gemeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:04 schreef Tommeke het volgende:
Om terug te komen op die hartslagen; zat die van Armstrong ook niet ergens in de 30? Boogerd heeft volgens mij ook iets van 34 in rust. Echt ziek is dat... 1 keer in de 2 sec. ongeveer.
Dat lijkt me toch echt een lulverhaal hoor. De menselijke hartslag gaat niet veel hoger dan 230 en daar kun je normaal gesproken elk levensjaar een slag vanaf halen. Goed getrainde volwassen mannen komen niet veel hoger dan 200.quote:
Da's dus vrij hoog, maar niet uitzonderlijk. Bij de mountainbikewedstrijden die ik rij hebben veel jongens een hartslagmeter om. De meesten zitten in dat uurtje koers op een hartslag van 190 gemiddeld. Ik denk dat de frequenties bij het veldrijden zelf nog een tikkeltje hoger liggen, omdat zulke parcoursen nauwelijks herstelmomenten hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef wimderon het volgende:
Ik hoorde Renaat gisteren ook nog zeggen dat VDB ook eens de laatste 20 (of 50?) van een koers met hartslag van ruim 200+ had gereden
Dat heeft weinig met training, maar alles met het vermogen om diep te gaan te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:44 schreef knep het volgende:
Moet toch eens gaan trainen, 190 gemiddeld.
Dat weet ik, maar als je er over nadenkt is het natuurlijk wel laag hoewel natuurlijk niet uitzonderlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Een hartslag in rust van 35 is vrij gemiddeld voor een duursporter. Van duursport krijg je vrij snel een enorm hart. Het zegt daarbij niet veel over je niveau. Alle redelijk getrainde fietsers die ik ken hebben een hartslag in rust van rond de 40, heb bij mezelf ook al eens 38 gemeten.
ikzelf zat tijdens het mountainbiken (wel dikke 10 jaar geleden) geregeld boven de 200 , voor zover ik me kan herinneren max 210 ongeveer.. maar dan ging ik wel tot het uiterste.. Bij het wielrennen haal ik die waardes niet meer maar dat is dan ook redelijk constant koersen.. op de atb was het constant tegen het max..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met training, maar alles met het vermogen om diep te gaan te maken.
Dat heeft dus echt wel met trainen en dus het vermogen van je hart te makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met training, maar alles met het vermogen om diep te gaan te maken.
Een maximumhartslag die heb je en die gaat door trainen niet omhoog. Sterker nog, een klein beetje omlaag. 'Het vermogen van je hart' zoals je het omschrijft, is het vermogen om bloed rond te pompen. Dat kun je inderdaad trainen. Je hart zal groeien en kan met dezelfde frequentie meer bloed rondpompen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat heeft dus echt wel met trainen en dus het vermogen van je hart te maken.
hangt ook van het omslagpunt enzo afquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:46 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |