Heb je die met die lege kamer?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:57 schreef cerror het volgende:
Als je even wacht komt zo de who gives a fuck truck eraan mcD.
Ga leren quajongen!quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Misstique het volgende:
Tentamens zijn voor paupers.
Ik was ooit een pauperquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Misstique het volgende:
Tentamens zijn voor paupers.
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toen was het nog niet voor paupers.
*Meldt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studeren
Dat dus. Onze generatie moest echt bikkelen voor dat papiertje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studeren
vroegâhquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. Onze generatie moest echt bikkelen voor dat papiertje.
Al gelezen over de kaartverkoop? Supp. CC pas op maandag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik weet wel wat je zegt hoor, ik doe toch of ik luister.
Niet gelezen nee. Maar er blijft ongetwijfeld wel genoeg over hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Al gelezen over de kaartverkoop? Supp. CC pas op maandag..
Ik citeerde als eerste even Thomas Acda in 'Liever gelijk dan geluk'. Vervolgens ging rompompom van de hak op de tak praten over Ajax clubcards.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Misstique het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Ja. Op maandag. Als ik in Antwerpen zit. Voor volgend jaar neem ik een kidsclubcard, want die mogen wel al op zaterdag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet gelezen nee. Maar er blijft ongetwijfeld wel genoeg over hoor.
Als ik eerste even wat had gezegd over het Vondelpark, was het dan minder hak-tak geweest?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik citeerde als eerste even Thomas Acda in 'Liever gelijk dan geluk'. Vervolgens ging rompompom van de hak op de tak praten over Ajax clubcards.
Nee. Neuken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef Misstique het volgende:
Het was dus niet vreemd dat ik het niet volgde.
Wellicht, wellicht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik eerste even wat had gezegd over het Vondelpark, was het dan minder hak-tak geweest?
Ik heb zo eerst overleg.quote:
Okay. Jullie overleggen wat af daar.quote:
Ik coördineer ineens heel veel projecten, omdat ik met mn stomme kop had aangegeven dat ik wat meer de diepte in wilde.quote:
Dom, dom, dom.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik coördineer ineens heel veel projecten, omdat ik met mn stomme kop had aangegeven dat ik wat meer de diepte in wilde..
Waarop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef SiemeN het volgende:
Kusje d'r op dan maar.
Uw brein?quote:
ziet de film hannibal weer voor zich....quote:
Not exactly what I had in mind.quote:
Ben ik ook fan van. Qua overleggen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
Korte overleggen zijn tof, overigens.
Dat heeft altijd de voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef Q. het volgende:
Geen overleggen zijn nog toffer.
Eens kijken of ik er ook zoeen kan hebben nu.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
Korte overleggen zijn tof, overigens.
of zoeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef Q. het volgende:
Geen overleggen zijn nog toffer.
Je hebt het licht gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Wat is voetbal toch eigenlijk een kutsport.
Ik voel met je mee, gosert. Was het nog wel gezellig inquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Wat is voetbal toch eigenlijk een kutsport.
Sarcasme.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef Stofje het volgende:
Ik heb gisteren m'n frustratie maar gebotvierd in het verslag. Argh. Argh. Argh.
Met z'n tweeën geschreven en we namen echt voldaan een slokje van ons bier toen deze af wasquote:De sfeer in het uitvak zat er continu goed in, maar er moet gezegd worden: Dirk had mooie papiertjes die veel geluid produceren uitgedeeld, dus ook de AZ-vakken waren volledig in hun nopjes en sloegen als een collectieve groep mongooltjes uit de Hitlerjugend braaf op hun stoeltjes, bijgestaan door de welbekende riedeltjes, die overal, wekelijks, op zevenhonderdtweeëntwintig velden ook te horen zijn.
Q zou daar gaan zitten en zeggen: "Bier.".quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef Stofje het volgende:
En dan Earnie Brandts met z'n persconferentie. Gaat ie uitleggen wat z'n tactiek was. Ik zou daar gaan zitten en zeggen: "Ja, we hebben met 6-0 verloren, kansloos, we speelden laf, angstig en zonder enige vorm van geloof, daar wil ik het bij laten.".
Was het maar voetbal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef Misstique het volgende:
Schopje VBL.
Mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
Dit is m'n favoriete gedeelte:
[..]
Met z'n tweeën geschreven en we namen echt voldaan een slokje van ons bier toen deze af was.
En hij zou gelijk hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Q zou daar gaan zitten en zeggen: "Bier.".
Bal en Foet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
We kapen BeF wel lately.
Och, het leeft weer. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
We kapen BeF wel lately.
Ik voel me gevleid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:14 schreef SiemeN het volgende:
Voetbal, bier, frituur en Tiek. Dit topic heeft alles wat ik nodig heb.
Zo'n kansloze gracht? Dat vond ik in dequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Tussen tribune en veld heb je daar zo'n loopweggetje. Mag je niet blijven staan. Dus als je met 3-0 achterstaat, ga je daar juist wél staan, om stewards te pesten. "Jongens, tribune of catering hè!". We keken elkaar aan, besluiteloos: "Tja, wat zullen we doen? We zouden de tribune op kunnen, maar catering is óók een optie...". De steward geïrriteerd: "Ik kan jullie ook buiten zetten!". Wij, met glnistering in de ogen: "Buiten? Is óók een optie, natuurlijk... Maar de tribune en de catering zijn nu nog in overweging, eerlijk gezegd". Weer overleg. "Jongens, nú weg!". Ongeïnteresserd opkijken en dan tergend, térgend langzaam weglopen, noch de tribune op, noch naar de catering, noch naar buiten. Dan kom je de volgende steward tegen, die hetzelfde zegt en daar herhaalt zich het tafereel.
Eerlijk gezegd kan ik daar meer van genieten, dan balen van een 6-0.
Gelukt.quote:
kutautoquote:
Bwhehehe, stakkers. Meteen dreigen om je buiten te zetten en het dan niet doen; hoe ondermijn ik m'n eigen gezag (if any) spoedcursus les één van één.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Tussen tribune en veld heb je daar zo'n loopweggetje. Mag je niet blijven staan. Dus als je met 3-0 achterstaat, ga je daar juist wél staan, om stewards te pesten. "Jongens, tribune of catering hè!". We keken elkaar aan, besluiteloos: "Tja, wat zullen we doen? We zouden de tribune op kunnen, maar catering is óók een optie...". De steward geïrriteerd: "Ik kan jullie ook buiten zetten!". Wij, met glnistering in de ogen: "Buiten? Is óók een optie, natuurlijk... Maar de tribune en de catering zijn nu nog in overweging, eerlijk gezegd". Weer overleg. "Jongens, nú weg!". Ongeïnteresserd opkijken en dan tergend, térgend langzaam weglopen, noch de tribune op, noch naar de catering, noch naar buiten. Dan kom je de volgende steward tegen, die hetzelfde zegt en daar herhaalt zich het tafereel.
Eerlijk gezegd kan ik daar meer van genieten, dan balen van een 6-0.
Ik ben te makkelijk paaibaar.quote:
pld wie eine n00b.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Stofje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb één letter veranderd en nu staat er iets helemaal anders bwheheheheheh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé, het is een voetbalsupporter, wat denk je zelfquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hé, het is een voetbalsupporter, wat denk je zelf
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef Misstique het volgende:
Nu het over sex gaat, is iedereen weer weg?
Op jou kan ik tenminste rekenen.quote:
Lekker vies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef Stofje het volgende:
Seks. Dat is lekker, hè?
Dat klinkt bijzonder onappetijtelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef Stofje het volgende:
Heerlijk om met je erecte penis te peuren in zo'n vochtig, zompig gat.
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder onappetijtelijk.
Ik hou van meer ingetogen omschrijvingen. Dit is me te confronterend.quote:
We houden er rekening mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Tevens las ik de topictitel verkeerd, en sta ik niet meer volledig in voor de waarheid van mijn bovenstaande bericht.
Mooi. Want ik zit in een fase van chaos. Van constante chaos. Niks is gestructureerd. Alles gaat maar door en niks heeft een begin- of eindpunt. Chaos dus.quote:
Geil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor, dat kan nog net.
Da's nou niks voor jou!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet de trein naar Arnhem halen, maar ik heb last van Inspanning Ontwijkend Gedrag.
Je tagt verkeerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef JDude het volgende:
Intx. c_c. Tof. [afbeelding][rimg]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif[/img]
Sorry, ik heb het gewoon héél druk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef JDude het volgende:
Godver rpp. Quote eens niet zo rap.
Dat heb ik bijna elke ochtend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Crap. Ik moet binnen 20 minuten gedoucht en aangekleed en onderweg zijn.
Gauw douchen dan. Aankleden kan ook best in de trein.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonde dat die dingen ook vrij lastig te combineren zijn. Hoewel, onderweg aankleden gaat nog wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen lezen ook niet tussen de regels door als het moet hè. Het is gewoon een verkapt compliment; we zouden er geen problemen mee hebben om je (half)nakend in een coupé aan te treffen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
JD, rpp, jullie zijn even pervers.
Dat zeg je alleen maar zodat ik weer een beetje zelfrespect krijg en denk dat ik inderdaad knap ben zodat jullie me keihard uit kunnen lachen. 'HAHA, DACHT JE NOU ECHT DAT IEMAND OP EEN GRAFWIJF ALS JÍJ ZIT TE WACHTEN?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vrouwen lezen ook niet tussen de regels door als het moet hè. Het is gewoon een verkapt compliment; we zouden er geen problemen mee hebben om je (half)nakend in een coupé aan te treffen.
*Zucht*... Moet je geen trein halen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar zodat ik weer een beetje zelfrespect krijg en denk dat ik inderdaad knap ben zodat jullie me keihard uit kunnen lachen. 'HAHA, DACHT JE NOU ECHT DAT IEMAND OP EEN GRAFWIJF ALS JÍJ ZIT TE WACHTEN?'
Ik heb jullie door!!
Ik maakte maar een grapje Pèpè, ik wéét hoe aantrekkelijk ik benquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
*Zucht*... Moet je geen trein halen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje Pèpè, ik wéét hoe aantrekkelijk ik ben.
En ik heb me al neergelegd bij het feit dat ik een kwartier te laat kom.
Ik ook Siemen, ik ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef SiemeN het volgende:
IK WIL GODVERDOMME BIER. NU!
J. is hier al een flink tijdje niet geweest, dus het is denk handiger om 'r te PM'en/mailen/sms'en/faxen/bellen/telexen/rooksignalen/postduiven/telegrammen/telegraferen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie Janet zien, willen jullie dan vragen of ze binnenkort weer als mijn kapster wil fungeren?
[..]
Ik ook Siemen, ik ook.
Ja, het was erg heftig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:12 schreef SiemeN het volgende:
Je moest even bijkomen?
Ik kap er nu ook mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb besloten de rest van de dag geen werkzaamheden meer uit te voeren.
Ik ben mijn belofte alweer niet na gekomen.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben mijn belofte alweer niet na gekomen..
Kijk nu maar even!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef Misstique het volgende:
Hey c! Staan er al dingen van jou op de weblog?
Nog steeds ziek van die zes tegentreffers?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
Bwuh.
Net heel serieus gesprek gehad met een leraar. "Oh ja, Steven, nog een laaste iets... Hoe zal ik het zeggen... 6-0, pwnd!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nog steeds ziek van die zes tegentreffers?
Waarop hij zijn klappertje tevoorschijn haalde en als een drachtige mongolide kangaroo door de kamer begon te hupsen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Net heel serieus gesprek gehad met een leraar. "Oh ja, Steven, nog een laaste iets... Hoe zal ik het zeggen... 6-0, pwnd!".
Schoon. Alsook de oranje, driehoekige lichtfragmenten die de zon op mijn muur werpt dat is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Chowi het volgende:
De pracht van de schaamte.
"Hoe gaat het?"
"Hm."
Hij streek quasi-zelfverzekerd een lok haar naar achteren, een geforceerde glimlach glimlachende. Bij wijze van respons trok zij haar linkermondhoek op.
"Klinkt overtuigend." (Dat was sarcasme.)
"Goed. Laten we maar meteen beginnen. Trek je broek maar uit." (En dat niet.)
Hij moest even omschakelen – in zijn gedachte was hij met haar in een chic restaurant met kaarslicht en vioolspelende obers – maar toen gaf hij eraan toe.
Knoop-knoop. Rits.
"O-o-onderbroek ook?" stotterde hij.
"Ja." antwoordde zij nog voor hij het woord helemaal had kunnen uitspreken, alsof ze al wist dat hij die vraag zou gaan stellen.
En dus liet hij voorzichtig het verhullende stuk stof zakken. En daar stond hij, in vol ornaat, armen strak langs zijn lichaam, alle mannelijkheid tonende die hij op dat moment bezat. En zij bekeek hem. Klinisch. Zakelijk. Bijna harteloos.
Hij voelde zich naakt (feitelijk was hij dat ook), alsof hij zijn ziel blootlegde aan haar, alsof hij zich aan haar over had gegeven.
Oh, de pracht van de schaamte en onzekerheid. De pracht van de periode voorafgaande aan de puberteit. De pracht van de doffe lentezon die in horizontale strepen over zijn lichte, glimmende lichaam viel en het geluid van de joelende kinderen buiten en hoe het bijna voelde als zijn ontmaagding.
Oh, de pracht van het eerste bezoek aan de schooldokter.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Chowi het volgende:
De pracht van de doffe lentezon die in horizontale strepen over zijn lichte, glimmende lichaam viel
Ik had je bier-avatar weer online gezet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef JDude het volgende:
Proza.
Waar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef mcDavid het volgende:
Ik had je bier-avatar weer online gezet!
Ik vind dat altijd weer een fijn moment. Als je zo de Grote Kerk vanuit je linker- of rechterraampje ziet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Stofje het volgende:
Ik ga straks richting Breda treinen.
Dat deed ik vanmiddag ook. Alleen ging ik er bij Nieuwekerk uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Stofje het volgende:
Ik ga straks richting Breda treinen.
Dát moment is zeker fijn. De één uur en 7 minuten daarvoor zijn minder.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd weer een fijn moment. Als je zo de Grote Kerk vanuit je linker- of rechterraampje ziet.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar?
Al vind ik deze ook wel weer tof.
Vertrekpunt Utrecht Centraal?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Stofje het volgende:
één uur en 7 minuten
Ehm, nee?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Utrecht - breda kan toch écht binnen een half uur hoor, met een IC!
Nee hoor. Utrecht-Den Bosch is een half uur, Den Bosch-Breda ook. Samen ruim een uur, met overstap. Een rechtstreekse verbinding Utrecht-Breda is er niet.quote:
Ik probeer me er een voorstelling bij te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Schoon. Alsook de oranje, driehoekige lichtfragmenten die de zon op mijn muur werpt dat is.
als mijn teleporteermachine het doet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Als mijn Twingo goed doorrijdt
Cho?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik heb vandaag in de metro een heel nieuwe kijk op het Virginia-schietgebeuren gekregen.
De inzichten van een dronken man
Samen met z'n minder dronken, edoch flink aangeschoten vrouw zat hij te wauwelen over het één en ander, tot ze vroeg wat hij van die toestand in Virginia vond. En toen begon het. Zo had ik het nooit eerder bekeken. Cho deed het om Bush dwars te zitten. Immers, het was een universiteit, waar mensen opgeleid worden om in de regering van Bush te werken aan een plan om de wereld te veroveren. Cho zag dit allemaal gebeuren, maar wist niet wat hij eraan kon doen, tot dit plan in hem op kwam. Hij zegt in zijn brieven 'ik had ook weg kunnen rennen', maar nee, Cho wilde een martelaar zijn. Dat zit in dat Zuid-Koreaanse bloed. Die hebben een pesthekel aan Bush. Mensen die gek zijn vermoorden niet 32 medestudenten, die plegen gewoon zelfmoord. Cho was dan ook niet gek, Cho had een plan en heeft dat uitgevoerd.
De media hielp Cho hiermee. Waarom zou je anders beelden uitzenden van iemand die zegt dat hij mensen gaat vermoorden, in plaats van in te grijpen en die gozer op te laten pakken? (het argument dat de beelden pas na de moorden bij de NBC aankwamen kan met alle gemak weggewuifd worden).
Jaha. Dát wisten jullie niet hè?
Ah. Gelukkig. Ik voelde me al aangesproken.quote:
I don't like mondays.quote:
Nou niet 32 mensen gaan vermoorden hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah. Gelukkig. Ik voelde me al aangesproken.
Hoef je in ieder geval niet jaloers te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou niet 32 mensen gaan vermoorden hoor.
Trouwens. M'n buren hebben seks. Mijn buren zijn negers van in de 50..
Ik moet nog 133 posts en dat zit ik aan de 50.000quote:Op zondag 22 april 2007 12:50 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik ga in hoog tempo naar de 150.000 posts.
Over 7 posts heb ik er 25.000quote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet nog 133 posts en dat zit ik aan de 50.000
Trage.quote:
Nogal veel werk lijkt me ja.quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef Chowi het volgende:
Twee werkstukken moeten maken in één weekend (waarvan beiden de bedoeling is dat je er twintig uur insteekt), is niet zo heel erg tof.
Maar misschien overdrijf ik.
2 keer 24 uur. 8 uur slaapquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef Chowi het volgende:
Twee werkstukken moeten maken in één weekend (waarvan beiden de bedoeling is dat je er twintig uur insteekt), is niet zo heel erg tof.
Maar misschien overdrijf ik.
Ik heb er alleen overnacht dit weekend. Verder heb ik er weinig van gezien. Maar, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 april 2007 09:25 schreef Misstique het volgende:
Leiden is een erg leuke stad trouwens.
Ik heb op de grachten gevaren en in een goed restaurant gegeten.quote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb er alleen overnacht dit weekend. Verder heb ik er weinig van gezien. Maar, je hebt gelijk.
Welk restaurant?quote:Op maandag 23 april 2007 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb op de grachten gevaren en in een goed restaurant gegeten..
Ergens heb ik het altijd al onlogisch gevonden dat wij, de moderne mens, 'leven' schijnbaar defineren als 5 dagen per week doen waar je helemaal geen zin in hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 09:08 schreef Misstique het volgende:
Het is een voorrecht om onze economie draaiende te houden.
Geen idee.quote:
Al die tijd probeerde je op de naam te komen?quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
Het was aan het water en volgens mij dichtbij een kerkhof. Ofzo.
Dan houden we er denk ik 22 over.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
Het was aan het water en volgens mij dichtbij een kerkhof. Ofzo.
Ja, mn hersenen kraken nog steeds.quote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Al die tijd probeerde je op de naam te komen?
Één van die dus.quote:
iig moderatorquote:
Waar heb je wél zin in?quote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef SiemeN het volgende:
Mijn motivatie heeft echt even een ongekend dieptepunt bereikt. Ik heb geen zin om een blog te schrijven. Ik heb geen zin om te werken. Ik heb geen zin om achter de PC te vertoeven.
O.quote:Op maandag 23 april 2007 11:38 schreef SiemeN het volgende:
Bier.
Ergens in de buitenlucht.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef SiemeN het volgende:
Had je nog een locatie in gedachte? Dat bier komt later wel.
Ik las massagegraven.quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit ga ik me aansluiten bij de Jihad-beweging en zorgen dat de Massagraven rond Rotterdam vol komen te liggen met vuige heidenen.
Jij neemt rest in peace wel heel serieus.quote:
Dat laatste.quote:
Ik voorspel een gouden toekomst voor de dodenmasseur.quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij neemt rest in peace wel heel serieus.
Tis een gat in de markt, dat wel: dodenmasseur. Want ja, je kan zeggen wat je wil maar die rigor mortis is killing voor je spieren.
Wow. Ik ben een goede motivator dus. Iets té goed.quote:
Bier?quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef cerror het volgende:
Ja hoi, ik wil iets te eten halen maar ik weet nog niet wat.
Opties zijn:
- Bapao rund
- Bapao Kip
- Noodles kip
- Huzarensalade
- Rundvleessalade
Goed idee.quote:
Nog verder?quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef Misstique het volgende:
Juist niet. Zijn plaats op de tofheidsindex is weer gestegen.
Ah, een highlight!quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef Q. het volgende:
McDonalds. Tof. Ende gezond.
Zie je zo bij het viaduct.quote:
Ik ren al.quote:
Heb een keer een floppy gezien waar een briefje aan vast geníét was, dat de disk het niet deed, en of de ICT even kon kijken of ze de belangrijke gegevens nog konden terughalenquote:
Ah. Hieruit blijkt maar weer dat ik een leek ben.quote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Magneetje + floppy = dag dag gegevens.
En dat ik een nerd ben.quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Hieruit blijkt maar weer dat ik een leek ben.
NS-kaartautomaten en bankpasjes waar een hoekje af is ook niet merkte ik vandaagquote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Magneetjes gaan ook niet samen met bankpasjes trouwens.
Ja, daar kan Litso over meepraten. Hoevaak we wel niet bij een pinautomaat of NS-ding hebben gestaan, biddend dat het pasje er weer uit komtquote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
NS-kaartautomaten en bankpasjes waar een hoekje af is ook niet merkte ik vandaag
ding begon allemaal rare geluiden te maken en gaf een foutmelding, en net toen ik naar de balie wou gaan kwam'ie er weer uit en kon ik me pincode intoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |