Ik ben mijn belofte alweer niet na gekomen.quote:
Same here.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben mijn belofte alweer niet na gekomen..
Kijk nu maar even!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:16 schreef Misstique het volgende:
Hey c! Staan er al dingen van jou op de weblog?
Nog steeds ziek van die zes tegentreffers?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
Bwuh.
Net heel serieus gesprek gehad met een leraar. "Oh ja, Steven, nog een laaste iets... Hoe zal ik het zeggen... 6-0, pwnd!quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nog steeds ziek van die zes tegentreffers?
Waarop hij zijn klappertje tevoorschijn haalde en als een drachtige mongolide kangaroo door de kamer begon te hupsen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Net heel serieus gesprek gehad met een leraar. "Oh ja, Steven, nog een laaste iets... Hoe zal ik het zeggen... 6-0, pwnd!".
Schoon. Alsook de oranje, driehoekige lichtfragmenten die de zon op mijn muur werpt dat is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Chowi het volgende:
De pracht van de schaamte.
"Hoe gaat het?"
"Hm."
Hij streek quasi-zelfverzekerd een lok haar naar achteren, een geforceerde glimlach glimlachende. Bij wijze van respons trok zij haar linkermondhoek op.
"Klinkt overtuigend." (Dat was sarcasme.)
"Goed. Laten we maar meteen beginnen. Trek je broek maar uit." (En dat niet.)
Hij moest even omschakelen – in zijn gedachte was hij met haar in een chic restaurant met kaarslicht en vioolspelende obers – maar toen gaf hij eraan toe.
Knoop-knoop. Rits.
"O-o-onderbroek ook?" stotterde hij.
"Ja." antwoordde zij nog voor hij het woord helemaal had kunnen uitspreken, alsof ze al wist dat hij die vraag zou gaan stellen.
En dus liet hij voorzichtig het verhullende stuk stof zakken. En daar stond hij, in vol ornaat, armen strak langs zijn lichaam, alle mannelijkheid tonende die hij op dat moment bezat. En zij bekeek hem. Klinisch. Zakelijk. Bijna harteloos.
Hij voelde zich naakt (feitelijk was hij dat ook), alsof hij zijn ziel blootlegde aan haar, alsof hij zich aan haar over had gegeven.
Oh, de pracht van de schaamte en onzekerheid. De pracht van de periode voorafgaande aan de puberteit. De pracht van de doffe lentezon die in horizontale strepen over zijn lichte, glimmende lichaam viel en het geluid van de joelende kinderen buiten en hoe het bijna voelde als zijn ontmaagding.
Oh, de pracht van het eerste bezoek aan de schooldokter.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef Chowi het volgende:
De pracht van de doffe lentezon die in horizontale strepen over zijn lichte, glimmende lichaam viel
Ik had je bier-avatar weer online gezet!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:32 schreef JDude het volgende:
Proza.
Waar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef mcDavid het volgende:
Ik had je bier-avatar weer online gezet!
Ik vind dat altijd weer een fijn moment. Als je zo de Grote Kerk vanuit je linker- of rechterraampje ziet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Stofje het volgende:
Ik ga straks richting Breda treinen.
Dat deed ik vanmiddag ook. Alleen ging ik er bij Nieuwekerk uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef Stofje het volgende:
Ik ga straks richting Breda treinen.
Dát moment is zeker fijn. De één uur en 7 minuten daarvoor zijn minder.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd weer een fijn moment. Als je zo de Grote Kerk vanuit je linker- of rechterraampje ziet.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar?
Al vind ik deze ook wel weer tof.
Vertrekpunt Utrecht Centraal?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef Stofje het volgende:
één uur en 7 minuten
Ehm, nee?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Utrecht - breda kan toch écht binnen een half uur hoor, met een IC!
Nee hoor. Utrecht-Den Bosch is een half uur, Den Bosch-Breda ook. Samen ruim een uur, met overstap. Een rechtstreekse verbinding Utrecht-Breda is er niet.quote:
Ik probeer me er een voorstelling bij te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Schoon. Alsook de oranje, driehoekige lichtfragmenten die de zon op mijn muur werpt dat is.
als mijn teleporteermachine het doet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Als mijn Twingo goed doorrijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |