Volgens teenwolf heeft een piloot de beschikking over een hendel of een knop waarmee de piloot de chemtrails aan en uit kan zettenquote:Op maandag 16 april 2007 18:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tot nu toe is ieder wannabe-argument van de "believers" door een handje vol mensen met enige kennis van luchtvaart, luchtvaarttechnologie en meteorologie, volledig onderuit gehaald.
Wat mij betreft is het dus meer een nietes-nietes discussie.
Jij had de stelling gepost dat Engeland en Duitsland het officiel toegegeven hebben. Resonancer had toen als bewijs de brief van mvr. Monica Griefahn gepost (dat gele ding). Daar ben ik dus tegenin gegaan. Duitsland heeft dus niets officiel (tenminste niet volgens het bewijs van Resonancer) toegegeven. Het engelse bewijs is hier nog niet gepost (tenminste niet in topic 28quote:Op maandag 16 april 2007 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat heeft england toegegeven gedaan te hebben. Niet in hoge frequentie. maar wel 100 keer van de jaren 70 tot mid jaren 90.
Dus tja ..
Klopt, die zit naast de flap lever.quote:Op maandag 16 april 2007 18:46 schreef haaahaha het volgende:
Vorig topic: Chemtrails deel 28 (echt waar!)
[..]
Volgens teenwolf heeft een piloot de beschikking over een hendel of een knop waarmee de piloot de chemtrails aan en uit kan zetten![]()
Ach, wat mensen posten alsof ze 13 zijn en die worden dan ook op zo'n manier verbaal de grond in gestampt.quote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef Knarf het volgende:
Kunnen we mekaar in dit topic wat minder belachelijk gaan maken?
Nee, nee en nee.quote:Op maandag 16 april 2007 18:57 schreef Burner82 het volgende:
zou het zijn, omdat de heren "wetenschappers" niet voor gek verklaard willen worden, mogen ze het niet, of durven ze het niet?
aha, en waarom ist dan nog niet onderzocht?quote:
Omdat het onzin is.quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef Burner82 het volgende:
aha, en waarom ist dan nog niet onderzocht?
Waarom hebben ze kabouters nog niet onderzocht? Simpel, het is moeilijk dingen onderzoeken die niet bestaan.quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
aha, en waarom ist dan nog niet onderzocht?
Alleen Boing natuurlijk. Jeweets, de CIA en de NSA besproeien ons met rattengif, onze bussenbouwer werkt daar natuurlijk niet aan meequote:
De 4 persoons Cessna waar ik een tijd geleden in heb gevlogen had em iig nietquote:
Omdat chemtrails niet bestaanquote:Op maandag 16 april 2007 18:57 schreef Burner82 het volgende:
waarom zijn de chemtrails nog nooit wetenschappelijk onderzocht? er worden zoveel nutteloze dingen onderzocht, maar dit niet?
zou het zijn, omdat de heren "wetenschappers" niet voor gek verklaard willen worden, mogen ze het niet, of durven ze het niet?
De LS4 waar ik geregeld in vlieg heeft wel een dump-hendeltje. Maar dan zul je er toch eerst zelf iets in moeten stoppen voor daar wat uit komtquote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De 4 persoons Cessna waar ik een tijd geleden in heb gevlogen had em iig niet
Die eerste zou ook een ja kunnen zijn. Ze onderzoeken het niet omdat ze niet voor gek verklaard willen worden, want dat gebeurt als ze onzin onderzoeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |