Volgens teenwolf heeft een piloot de beschikking over een hendel of een knop waarmee de piloot de chemtrails aan en uit kan zettenquote:Op maandag 16 april 2007 18:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tot nu toe is ieder wannabe-argument van de "believers" door een handje vol mensen met enige kennis van luchtvaart, luchtvaarttechnologie en meteorologie, volledig onderuit gehaald.
Wat mij betreft is het dus meer een nietes-nietes discussie.
Jij had de stelling gepost dat Engeland en Duitsland het officiel toegegeven hebben. Resonancer had toen als bewijs de brief van mvr. Monica Griefahn gepost (dat gele ding). Daar ben ik dus tegenin gegaan. Duitsland heeft dus niets officiel (tenminste niet volgens het bewijs van Resonancer) toegegeven. Het engelse bewijs is hier nog niet gepost (tenminste niet in topic 28quote:Op maandag 16 april 2007 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat heeft england toegegeven gedaan te hebben. Niet in hoge frequentie. maar wel 100 keer van de jaren 70 tot mid jaren 90.
Dus tja ..
Klopt, die zit naast de flap lever.quote:Op maandag 16 april 2007 18:46 schreef haaahaha het volgende:
Vorig topic: Chemtrails deel 28 (echt waar!)
[..]
Volgens teenwolf heeft een piloot de beschikking over een hendel of een knop waarmee de piloot de chemtrails aan en uit kan zetten![]()
Ach, wat mensen posten alsof ze 13 zijn en die worden dan ook op zo'n manier verbaal de grond in gestampt.quote:Op maandag 16 april 2007 18:52 schreef Knarf het volgende:
Kunnen we mekaar in dit topic wat minder belachelijk gaan maken?
Nee, nee en nee.quote:Op maandag 16 april 2007 18:57 schreef Burner82 het volgende:
zou het zijn, omdat de heren "wetenschappers" niet voor gek verklaard willen worden, mogen ze het niet, of durven ze het niet?
aha, en waarom ist dan nog niet onderzocht?quote:
Omdat het onzin is.quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef Burner82 het volgende:
aha, en waarom ist dan nog niet onderzocht?
Waarom hebben ze kabouters nog niet onderzocht? Simpel, het is moeilijk dingen onderzoeken die niet bestaan.quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
aha, en waarom ist dan nog niet onderzocht?
Alleen Boing natuurlijk. Jeweets, de CIA en de NSA besproeien ons met rattengif, onze bussenbouwer werkt daar natuurlijk niet aan meequote:
De 4 persoons Cessna waar ik een tijd geleden in heb gevlogen had em iig nietquote:
Omdat chemtrails niet bestaanquote:Op maandag 16 april 2007 18:57 schreef Burner82 het volgende:
waarom zijn de chemtrails nog nooit wetenschappelijk onderzocht? er worden zoveel nutteloze dingen onderzocht, maar dit niet?
zou het zijn, omdat de heren "wetenschappers" niet voor gek verklaard willen worden, mogen ze het niet, of durven ze het niet?
De LS4 waar ik geregeld in vlieg heeft wel een dump-hendeltje. Maar dan zul je er toch eerst zelf iets in moeten stoppen voor daar wat uit komtquote:Op maandag 16 april 2007 22:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De 4 persoons Cessna waar ik een tijd geleden in heb gevlogen had em iig niet
Die eerste zou ook een ja kunnen zijn. Ze onderzoeken het niet omdat ze niet voor gek verklaard willen worden, want dat gebeurt als ze onzin onderzoeken.quote:
Of je leest het topic ff doorquote:Op maandag 16 april 2007 23:22 schreef Cyclonis het volgende:
wat betreft die uitlaat aan het uiteinde van de vleugel, daar wordt kerosine uit gedumpt. het komt soms voor dat het vliegtuig eerder aankomt op de plaats van bestemming, en dat hij daardoor nog teveel kerosine aan boord heeft en dus zwaarder is dan maximaal is toegestaan om te landen. hiervoor heeft de piloot de optie om brandstof te dumpen om lichter te worden. dit wordt uitgestoten aan het uiteinde van de vleugel. voor zover ik weet gebeurt dit met een knop, maar het zou ook een hendeltje kunnen zijn.
Wat niet helemaal correct is. 50 tot 99% van de ijskristallen die je als wolk ziet zaten al als waterdamp (onderkoeld) in de lucht. De verstoring en extra waterdamp van straalkisten is slecht de trigger (katalysator) Dat verklaard ook gelijk waarom sommige contrails tot een dag kunnen blijven hangen en andere acuut weer oplossen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:16 schreef Cyclonis het volgende:
ehm, mag ik even het hele probleem van chemtrails vragen aan iemand? wat is er zo vreemd aan? chemtrails zijn gewoon ijskristalletjes gevormd door het waterdamp dat uit de uitlaat van vliegtuigen komt op grote hoogtes. een component van de uitlaatgassen van verbrandingsmotoren is namelijk gewoon waterdamp, dit kristalisseert zichzelf razendsnel bij temperaturen van (~)-50 graden celsius (temperaturen die zich voordoen op kruishoogte) en wordt dus in feite gewoon een kleine Cirrus wolk.
yep, je hebt gelijk. ik heb ook maar 1 vak gasturbines gevolgd, dus ik zal me ervan weerhouden te doen alsof ik er veel van weetquote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat niet helemaal correct is. 50 tot 99% van de ijskristallen die je als wolk ziet zaten al als waterdamp (onderkoeld) in de lucht. De verstoring en extra waterdamp van straalkisten is slecht de trigger (katalysator) Dat verklaard ook gelijk waarom sommige contrails tot een dag kunnen blijven hangen en andere acuut weer oplossen.
tjek dit topic even:quote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef Cyclonis het volgende:
@autoreply: ik heb zelf een aantal vlieglessen in een cessna gevolgd toen ik in California zat he, en ik vroeg mij af hoe het is om te zweefvliegen. ik zie in jouw signature dat je daar aan doet. ik ben op zich best wel nieuwsgierig om dat ook uit te proberen. momenteel heb ik het even superdruk met afstuderen, maar als het goed is ben ik na de zomer klaar. alleen wordt er in de herfst/winter niet echt meer gevlogen aangezien er dan nietzoveel thermiek meer is he?
quote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tjek dit topic even:
Zweefvliegen #3 Het winteronderhoud is weer begonnen
oh en www.zcflevo.nl natuurlijk
Tot begin oktober is het thermisch nog prima, ook daarna kan je voor de opleiding nog prima doorvliegen. Zo half november is het meestal toch echt wel afgelopen. Waar woon je nu?God, nog zo'n duftquote:Op maandag 16 april 2007 23:33 schreef Cyclonis het volgende:
@autoreply: ik heb zelf een aantal vlieglessen in een cessna gevolgd toen ik in California zat he, en ik vroeg mij af hoe het is om te zweefvliegen. ik zie in jouw signature dat je daar aan doet. ik ben op zich best wel nieuwsgierig om dat ook uit te proberen. momenteel heb ik het even superdruk met afstuderen, maar als het goed is ben ik na de zomer klaar. alleen wordt er in de herfst/winter niet echt meer gevlogen aangezien er dan nietzoveel thermiek meer is he?
ZHVC is dichterbij en veeeeuuuuul meeer voor echte bikkelsquote:Op maandag 16 april 2007 23:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tjek dit topic even:
Zweefvliegen #3 Het winteronderhoud is weer begonnen
oh en www.zcflevo.nl natuurlijk
Vandaar dat Ryanair voor zo weinig poen kan vliegen, ze verdienen meer aan sproeien, de mensen zijn gewoon ballast voor de W&Bquote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Alleen Boing natuurlijk. Jeweets, de CIA en de NSA besproeien ons met rattengif, onze bussenbouwer werkt daar natuurlijk niet aan mee![]()
ja ja, ik studeer ook LR in Delftquote:Op maandag 16 april 2007 23:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tot begin oktober is het thermisch nog prima, ook daarna kan je voor de opleiding nog prima doorvliegen. Zo half november is het meestal toch echt wel afgelopen. Waar woon je nu?God, nog zo'n duft![]()
echte bikkels vliegen bij de DSA, jong!quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:28 schreef cheukert het volgende:
[..]
ZHVC is dichterbij en veeeeuuuuul meeer voor echte bikkels![]()
ik weet niet, het DSA is van het Delftse Corps, dat zijn echt van die koorballen, weet niet als ik me daar tussen zou willen begevenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
echte bikkels vliegen bij de DSA, jong!
Los daarvan. Er gebeuren mij iets te veel ongelukken bij de DSA. M'n leven is me toch iets teveel waard daarvoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:01 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ik weet niet, het DSA is van het Delftse Corps, dat zijn echt van die koorballen, weet niet als ik me daar tussen zou willen begeven![]()
You're so right.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef pfaf het volgende:
Dit gaat me te off-topic.
Wisten jullie dat de wingtip vortices ontdekt zijn door Lanchester in 1907?
Maar dan ben je wel een échte bikkel hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2007 05:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Los daarvan. Er gebeuren mij iets te veel ongelukken bij de DSA. M'n leven is me toch iets teveel waard daarvoor![]()
check die chemtrailquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
You're so right.![]()
Hij is idd een van de eersten die de wervelsterkte heeft omschreven.
[afbeelding]
Volgens mij is de discussie overigens wel over, ik geloof dat alle argumenten van de believers als sneeuw voor de zon zijn verdwenen![]()
het is een trail .... en .... .het is chemisch?quote:
Dude, je hebt toch hopelijk wel door dat het sarcastisch is?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:23 schreef Psychedelica het volgende:
chemtrails bestaan wel degelijk!!
de chemische stoffen worden vermengd met de kerosine
ik raad jullie aan om hier eens een kijkje te nemen:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=6001&page=1
het gaat hier om een discussie op het forum van airwork.nl, een site voor piloten
in het begin ontkennen ze het bestaan van chemtrails, maar vanaf post #23 wordt het interessant...
op de 2e pagina toont een van de piloten zelfs een deel van het "operations manual" (handboek van vliegtuig) dat hierover handelt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |