Gefeliciteerd kerel! Bonanza nu op EHGG?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:31 schreef SnowBite het volgende:
En laat ik meteen met iets heel boeiends beginnen:
Gister m'n VFR eindcheck gehaald.
Op naar IFR!
(vandaar de topictitel)
Blijf je daar dan tot multi engine?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:51 schreef SnowBite het volgende:
thnx
neej ze hebben nu genoeg plek hier.
Maandag m'n eerste 2 simbeurtjes op de FNPT1.
Bij 'n intergrated opleiding is dat wel de normale volgorde.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef Lightning_NL het volgende:
Doe je geen VFR en IFR door elkaar, maar een voor een?
De DHJA opereert onder een Franse licentie (het toestel is dan ook Frans geregistreerd). Voorwaarde van de Franse luchtvaartdienst om iemand mee te mogen nemen is dat die persoon gekwalificeerd is om te mogen vliegen, of daarvoor in opleiding is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:58 schreef Mojave het volgende:
[..]
Geen geld![]()
Waarom brevet mee dan? heb weekend.
Hoeveel vluchten zijn er al geboekt dan?quote:Het zal je overigens nog verbazen hoeveel mensen die ¤ 2000 geen enkel probleem vinden.
Exact!quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Public_NME het volgende:
Sorry, maar dat is nou niet echt een straaljager waar ik in zou willen vliegen. Dat ding gaat niet sneller dan een jetliner man, Ga dan naar Rusland en ga een Mig25/29 of een Flanker vliegen....
Zoals ik ergens anders ook al opmerkte, wat een kuthype. In Frankrijk staan die magisters overal en huur je er eentje, inclusief instructeur en peut voor minder dan 1000 euro/uur. Een Sukhoi is overigens ook relatief betaalbaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Public_NME het volgende:
Sorry, maar dat is nou niet echt een straaljager waar ik in zou willen vliegen. Dat ding gaat niet sneller dan een jetliner man, Ga dan naar Rusland en ga een Mig25/29 of een Flanker vliegen....
linkquote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zoals ik ergens anders ook al opmerkte, wat een kuthype. In Frankrijk staan die magisters overal en huur je er eentje, inclusief instructeur en peut voor minder dan 1000 euro/uur. Een Sukhoi is overigens ook relatief betaalbaar![]()
Yep,quote:Op maandag 9 april 2007 00:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Vlieg je ook solo-uurtjes op de KLS, NLS etc?
Mooie tijden waren dat, solovluchten. Muziekje uit de ADF, kaartje op schoot, blikje cola op de stoel naast je en gaan met die banaan.quote:Op maandag 9 april 2007 01:56 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Yep,
ik heb nu zo'n 15 solo vluchten gehad. De langste is 4 uur, en dan moet je van de IVW minimaal 300NM vliegen.
Ik heb er nog 1 te gaan, en dat is een nacht solo en valt onder het IFR gedeelte.
Welke school heb jij gedaan? Martinair? LLS?quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, solovluchten. Muziekje uit de ADF, kaartje op schoot, blikje cola op de stoel naast je en gaan met die banaan.EHLE-EHMZ, heen rechtstreeks, terug naar het Noorden, dan via de nieuwe waterweg door Rotterdam naar de kust, langs de kust richting SPL, en dan met een beetje mazzel overhead SPL naar EHLE...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |