Gasgeven tijdens het 3e kwart... handig...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Deze is van gisteren.... http://www.liveleak.com/view?i=861_1174085714
Auw...![]()
Gaaf! Waar zit je in je opleiding?quote:Op zondag 18 maart 2007 16:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Eyyy mensen, zet mij ook maar in de OP. Ik ga de CH-47D Chinook vliegen.
Sweet home Alabama!quote:Op zondag 18 maart 2007 16:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Binnenkort ga ik naar Fort Rucker, Alabama.
Diegene die het beste door de selectietesten is gekomen. Mocht dat ook precies hetzelfde zijn, zal het wel afhangen van de voorkeuren van de mensen die beslissen (zitten er ex jachtvliegers tussen, hoe sterk geloven ze in CRM?)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Heeft iemand hier genoeg ervaring om de volgende vraag te beantwoorden?
Stel, er is 1 plek beschikbaar voor een job op een airliner. Er zijn 2 piloten met dezelfde kwaliteiten beschikbaar. Een daarvan heeft altijd F16 gevlogen (single crew, single engine), de andere altijd Chinook (multicrew, multi-engine).
Wie maakt de meeste kans?
De Chinookvlieger; definitely. Samenwerken is het leeuwendeel van je werk en daar zijn alleen vliegende jocks geen schoolvoorbeeld van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Heeft iemand hier genoeg ervaring om de volgende vraag te beantwoorden?
Stel, er is 1 plek beschikbaar voor een job op een airliner. Er zijn 2 piloten met dezelfde kwaliteiten beschikbaar. Een daarvan heeft altijd F16 gevlogen (single crew, single engine), de andere altijd Chinook (multicrew, multi-engine).
Wie maakt de meeste kans?
Bij KLM mag je als Chinookvlieger niet eens solliciteren, alleen F16 vliegers komen in aanmerking.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De Chinookvlieger; definitely. Samenwerken is het leeuwendeel van je werk en daar zijn alleen vliegende jocks geen schoolvoorbeeld van.
Hoe weet je dit???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef Alternate het volgende:
[..]
Bij KLM mag je als Chinookvlieger niet eens solliciteren, alleen F16 vliegers komen in aanmerking.
Werkt dus toch anders blijkbaar.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:19 schreef mcDavid het volgende:
Degene die als eerste onder het bureau kruipt bij die KLM-pik.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hey Mojave, alles goed men! Nog zweefvliegers parachutisten aangevlogen dan want we zijn weer begonnen hoor! http://thatvideosite.com/video/3922
Ja na klar!quote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hey Mojave, alles goed men! Nog zweefvliegers aangevlogen dan want we zijn weer begonnen hoor!
Tuurlijk! Maar dat moet je even regelen voor de volgende OP!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Maarruh... Mag ik nog bij de OP of wat?
Denk je echt dat je die van jou dan ook zo instelt dat 'ie alle zweefvliegtuigen laat zien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 05:04 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja na klar!
Haha nee maar ze krijgen gelukkig een xponder![]()
Hoorde van een captain dattie laatst op 300m afstand een parachutist langs zag komen![]()
Precies. Stelletje malloten!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
ja maar parachutisten zijn sowieso een apart volkje. Want welke idioot springt er nou vrijwillig uit een perfect functionerend vliegtuig....
Aan onze TCAS trafic display valt weinig in te stellen. Aan of uit. en Above of Below.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef mcDavid het volgende:
Denk je echt dat je die van jou dan ook zo instelt dat 'ie alle zweefvliegtuigen laat zien?
[..]
ah ok!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Alternate het volgende:
[..]
Aan onze TCAS trafic display valt weinig in te stellen. Aan of uit. en Above of Below.
Ik heb liever wat draaiend plastic grut op de TCAS dan jouw hoofd door een van de motoren.... alhoewel dat klinkt ook niet gek...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah ok!
Maar ik denk nog steeds dat verkeersvliegers en luchtverkeersleiders horendol worden van al die draaiende puntjes, in het weekend
Euh airwork.nl ? succesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:13 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik ga binnenkort naar NLS voor de voorselectie.. iemand nog tips? of websites waar goede tips opstaan? alles is welkom
* grinnikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:16 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ik heb liever wat draaiend plastic grut op de TCAS dan jouw hoofd door een van de motoren.... alhoewel dat klinkt ook niet gek...
Ach, sommige commerciele autopiloot-controleerders zijn wat prikkelbaar. Eentje eigenlijk, de rest lijkt wel okquote:
De rest heeft net zijn loonstrookje weer binnen en dat plaatst alles weer in het perspectiefquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, sommige commerciele autopiloot-controleerders zijn wat prikkelbaar. Eentje eigenlijk, de rest lijkt wel ok![]()
De aflossing van de lening bedoel je?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De rest heeft net zijn loonstrookje weer binnen en dat plaatst alles weer in het perspectief
je hebt me doorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De aflossing van de lening bedoel je?![]()
Zal ik jouw 's even lekker neukenquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
Stessen dan, die mogen de hele dag met piloten neuken
quote:
Geen geldquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:46 schreef RonaldV het volgende:
Vandaag een heerlijke dag om op EHLE de eerste vlucht af te trappen van een Fouga Magister. Voor nog geen ¤ 2000,- mag je er ook een half uurtje in mee, vliegbrevet meebrengen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |