Als je niet uit je doppen kunt kijken moet je niet door luchtruim E heenvliegen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:27 schreef Alternate het volgende:
Onwetend en lui![]()
Die zweefmug zie je ongeveer 2 seconden voor de impact als je met 250 kts door E heen boort.
Dus ik zou zeggen of je stopt er een transponder in, of je komt niet meer boven de +- 2000 feet.
Ik moet zeggen he, je bent soms wel een gefrustreerd manneke hoor! Je weet toch dat ik nooit geitenwollensokken draag en al helemaal geen stuntelaar ben. Ik vlieg net zo straks als dat de bilnaad van je oma dat juist niet is!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:42 schreef Mojave het volgende:
Och begint dat pauper zweefseizoen weer?
Weer uit de doppen kijken voor die onwetende geitenwollensokken stuntelaars als we met 250kts door E scheuren.
quote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik moet zeggen he, je bent soms wel een gefrustreerd manneke hoor! Je weet toch dat ik nooit geitenwollensokken draag en al helemaal geen stuntelaar ben. Ik vlieg net zo straks als dat de bilnaad van je oma dat juist niet is!
Precies. Houd je aan de regels of ga naar luchtruim dat jouw "kwaliteiten" wel aan kan. Klasse E en vooral G zijn gewoon vfr, dus opgezout als je dat niet trekt.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je niet uit je doppen kunt kijken moet je niet door luchtruim E heenvliegen.
Jammer voor die lui met die fohn's onder de vleugels dat ze meestal geen chute dragen, in tegenstelling tot de meeste zwevers.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef Alternate het volgende:
Het is een beetje als een birdstrike, kut voor die vogel, maar het is z'n eigen schuld.
Van de iets van 15 gevallen van collisions tussen zweefkisten en heavy metal kan ik me maar 2 doden bij de zwevers herinneren. Je raakt vrijwel altijd de vleugel of staart.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:06 schreef smash789 het volgende:
Denk niet dat je veel kans maakt nog eruit te springen na een mid-air collision, en ik denk dat de jetliner slechts lichte schade zou hebben.
Helaas is het niet altijd mogelijk om buiten klasse E of G te blijven. Ga naar Duitsland en je fladdert lang rond in klasse D, of nog erger, ga naar het midden van Engeland en je moet een stuk door klasse G heen...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
[..]
Precies. Houd je aan de regels of ga naar luchtruim dat jouw "kwaliteiten" wel aan kan. Klasse E en vooral G zijn gewoon vfr, dus opgezout als je dat niet trekt.![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Helaas is het niet altijd mogelijk om buiten klasse E of G te blijven. Ga naar Duitsland en je fladdert lang rond in klasse D, of nog erger, ga naar het midden van Engeland en je moet een stuk door klasse G heen...
Of voor de regionale vliegers hier in Nederland, op een stukje AMS-MST zit je ook niet altijd veilig in klasse A of C...
Maar ervan uitgaand dat zowel de vlieger in zijn C152, de zwever in zijn grob en de verkeersvlieger in zijn 737 gewoon hun werk doen, moet het toch allemaal wel kunnen, toch?
En a brighter note, gisteren mijn BOM examen gehaaldMen moet nu officieel respect hebben voor mijn en mijn strepen
![]()
ho-ho ik heb het ook niet over jou hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 21:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik moet zeggen he, je bent soms wel een gefrustreerd manneke hoor! Je weet toch dat ik nooit geitenwollensokken draag en al helemaal geen stuntelaar ben. Ik vlieg net zo straks als dat de bilnaad van je oma dat juist niet is!
Jij bent echt het type zweefvlieger wat ik bedoelquote:Op maandag 5 maart 2007 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je niet uit je doppen kunt kijken moet je niet door luchtruim E heenvliegen.
Ja, ik weet 't. Ook Frankrijk is af en toe een puinhoop.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Helaas is het niet altijd mogelijk om buiten klasse E of G te blijven. Ga naar Duitsland en je fladdert lang rond in klasse D, of nog erger, ga naar het midden van Engeland en je moet een stuk door klasse G heen...
Met die instelling van beide kanten gaat het prima samenquote:Of voor de regionale vliegers hier in Nederland, op een stukje AMS-MST zit je ook niet altijd veilig in klasse A of C...
Maar ervan uitgaand dat zowel de vlieger in zijn C152, de zwever in zijn grob en de verkeersvlieger in zijn 737 gewoon hun werk doen, moet het toch allemaal wel kunnen, toch?
Gefeliquote:En a brighter note, gisteren mijn BOM examen gehaaldMen moet nu officieel respect hebben voor mijn en mijn strepen
![]()
Bomexamen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef smash789 het volgende:
Wat is dat? Iets met meteo ofzo?
Weet ik wel hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:23 schreef Mojave het volgende:
[..]
ho-ho ik heb het ook niet over jou hoor
Goeie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Weet ik wel hoorMaar ik zag een geweldige mogelijkheid om een opmerking te plaatsen over flubberende bilnaden van oma´s en dan ben ik niet meer te houden!!
Ik denk dat we daar allemaal last van hebben, als we die mogelijkheid hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik zag een geweldige mogelijkheid om een opmerking te plaatsen over flubberende bilnaden van oma´s en dan ben ik niet meer te houden!!
is er betere humor dan?quote:
Ja kweenie he, ik hoor geruchten dat er wel een vrouw in zit maar of ze knap is ga ik vnaaf ff sjekken denk ik. Maar tis wel een rare klas hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef cheukert het volgende:
Nog goeie tjiks inde die nieuwe klas YellowLedbetter?
quote:Stelling 27: Met de voltooiing van de hogesnelheidslijn (HSL) kan Rotterdam Airport sluiten.
quote:Fortuyn
Partij stemde: oneens
Toelichting partij bij stelling 27
Kan die HSL vliegen ?
doet 't nie!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef Public_NME het volgende:
Moja, houden jullie bij HV ook wel eens een personeelsbbq? (Zie filmpje)
http://www.yougottaseethi(...)esian%20airline.html
Bij mij wel?quote:
Toch dramaweer....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
Zo tactisch he, morgen EINDELIJK de start van het vliegseizoen en dan je logboekje (met medical + verzekering) in Delft laten liggen
Ik wou goftedomme een doellanding maken op de eerste vliegdag. Maargoed nu wordt het dus een dagje instructeurs rondvliegenquote:

Ik ook. Maargoed, mijn medical is verlopen. (Na 6 jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:44 schreef mcDavid het volgende:
Zo tactisch he, morgen EINDELIJK de start van het vliegseizoen en dan je logboekje (met medical + verzekering) in Delft laten liggen
Heb je je GPL nou nog niet? volgens mij ben jij echt een fucking drama piloot. Hoe lang ben je nou al bezig?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wou goftedomme een doellanding maken op de eerste vliegdag. Maargoed nu wordt het dus een dagje instructeurs rondvliegen
En het wordt GEEN dramaweer, Die warmtefronten zijn een HOAX! [afbeelding]
Wieso?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:45 schreef Mojave het volgende:
Van mij mag er een slotje op dit topic.
[afbeelding]
Nee en ja en 4 jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Heb je je GPL nou nog niet? volgens mij ben jij echt een fucking drama piloot. Hoe lang ben je nou al bezig?
Omdat hij alleen maar wordt uitgelachen als hij probeert te patsen met zijn pilotenpet.quote:
Patsen met je harrier is ook niet allesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Omdat hij alleen maar wordt uitgelachen als hij probeert te patsen met zijn pilotenpet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |