We houden er rekening mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Tevens las ik de topictitel verkeerd, en sta ik niet meer volledig in voor de waarheid van mijn bovenstaande bericht.
Mooi. Want ik zit in een fase van chaos. Van constante chaos. Niks is gestructureerd. Alles gaat maar door en niks heeft een begin- of eindpunt. Chaos dus.quote:
Geil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:05 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor, dat kan nog net.
Da's nou niks voor jou!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet de trein naar Arnhem halen, maar ik heb last van Inspanning Ontwijkend Gedrag.
Je tagt verkeerd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef JDude het volgende:
Intx. c_c. Tof. [afbeelding][rimg]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif[/img]
Sorry, ik heb het gewoon héél druk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef JDude het volgende:
Godver rpp. Quote eens niet zo rap.
Dat heb ik bijna elke ochtend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Crap. Ik moet binnen 20 minuten gedoucht en aangekleed en onderweg zijn.
Gauw douchen dan. Aankleden kan ook best in de trein.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Zonde dat die dingen ook vrij lastig te combineren zijn. Hoewel, onderweg aankleden gaat nog wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrouwen lezen ook niet tussen de regels door als het moet hè. Het is gewoon een verkapt compliment; we zouden er geen problemen mee hebben om je (half)nakend in een coupé aan te treffen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
JD, rpp, jullie zijn even pervers.
Dat zeg je alleen maar zodat ik weer een beetje zelfrespect krijg en denk dat ik inderdaad knap ben zodat jullie me keihard uit kunnen lachen. 'HAHA, DACHT JE NOU ECHT DAT IEMAND OP EEN GRAFWIJF ALS JÍJ ZIT TE WACHTEN?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vrouwen lezen ook niet tussen de regels door als het moet hè. Het is gewoon een verkapt compliment; we zouden er geen problemen mee hebben om je (half)nakend in een coupé aan te treffen.
*Zucht*... Moet je geen trein halen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar zodat ik weer een beetje zelfrespect krijg en denk dat ik inderdaad knap ben zodat jullie me keihard uit kunnen lachen. 'HAHA, DACHT JE NOU ECHT DAT IEMAND OP EEN GRAFWIJF ALS JÍJ ZIT TE WACHTEN?'
Ik heb jullie door!!
Ik maakte maar een grapje Pèpè, ik wéét hoe aantrekkelijk ik benquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
*Zucht*... Moet je geen trein halen?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje Pèpè, ik wéét hoe aantrekkelijk ik ben.
En ik heb me al neergelegd bij het feit dat ik een kwartier te laat kom.
Ik ook Siemen, ik ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef SiemeN het volgende:
IK WIL GODVERDOMME BIER. NU!
J. is hier al een flink tijdje niet geweest, dus het is denk handiger om 'r te PM'en/mailen/sms'en/faxen/bellen/telexen/rooksignalen/postduiven/telegrammen/telegraferen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie Janet zien, willen jullie dan vragen of ze binnenkort weer als mijn kapster wil fungeren?
[..]
Ik ook Siemen, ik ook.
Ja, het was erg heftig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:12 schreef SiemeN het volgende:
Je moest even bijkomen?
Ik kap er nu ook mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb besloten de rest van de dag geen werkzaamheden meer uit te voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |