Heb je die met die lege kamer?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:57 schreef cerror het volgende:
Als je even wacht komt zo de who gives a fuck truck eraan mcD.
Ga leren quajongen!quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Misstique het volgende:
Tentamens zijn voor paupers.
Ik was ooit een pauperquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Misstique het volgende:
Tentamens zijn voor paupers.
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toen was het nog niet voor paupers.
*Meldt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studeren
Dat dus. Onze generatie moest echt bikkelen voor dat papiertje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studeren
vroegâhquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. Onze generatie moest echt bikkelen voor dat papiertje.
Al gelezen over de kaartverkoop? Supp. CC pas op maandag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik weet wel wat je zegt hoor, ik doe toch of ik luister.
Niet gelezen nee. Maar er blijft ongetwijfeld wel genoeg over hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Al gelezen over de kaartverkoop? Supp. CC pas op maandag..
Ik citeerde als eerste even Thomas Acda in 'Liever gelijk dan geluk'. Vervolgens ging rompompom van de hak op de tak praten over Ajax clubcards.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Misstique het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Ja. Op maandag. Als ik in Antwerpen zit. Voor volgend jaar neem ik een kidsclubcard, want die mogen wel al op zaterdag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet gelezen nee. Maar er blijft ongetwijfeld wel genoeg over hoor.
Als ik eerste even wat had gezegd over het Vondelpark, was het dan minder hak-tak geweest?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik citeerde als eerste even Thomas Acda in 'Liever gelijk dan geluk'. Vervolgens ging rompompom van de hak op de tak praten over Ajax clubcards.
Nee. Neuken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef Misstique het volgende:
Het was dus niet vreemd dat ik het niet volgde.
Wellicht, wellicht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik eerste even wat had gezegd over het Vondelpark, was het dan minder hak-tak geweest?
Ik heb zo eerst overleg.quote:
Okay. Jullie overleggen wat af daar.quote:
Ik coördineer ineens heel veel projecten, omdat ik met mn stomme kop had aangegeven dat ik wat meer de diepte in wilde.quote:
Dom, dom, dom.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik coördineer ineens heel veel projecten, omdat ik met mn stomme kop had aangegeven dat ik wat meer de diepte in wilde..
Waarop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef SiemeN het volgende:
Kusje d'r op dan maar.
Uw brein?quote:
ziet de film hannibal weer voor zich....quote:
Not exactly what I had in mind.quote:
Ben ik ook fan van. Qua overleggen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
Korte overleggen zijn tof, overigens.
Dat heeft altijd de voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef Q. het volgende:
Geen overleggen zijn nog toffer.
Eens kijken of ik er ook zoeen kan hebben nu.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
Korte overleggen zijn tof, overigens.
of zoeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef Q. het volgende:
Geen overleggen zijn nog toffer.
Je hebt het licht gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Wat is voetbal toch eigenlijk een kutsport.
Ik voel met je mee, gosert. Was het nog wel gezellig inquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Wat is voetbal toch eigenlijk een kutsport.
Sarcasme.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef Stofje het volgende:
Ik heb gisteren m'n frustratie maar gebotvierd in het verslag. Argh. Argh. Argh.
Met z'n tweeën geschreven en we namen echt voldaan een slokje van ons bier toen deze af wasquote:De sfeer in het uitvak zat er continu goed in, maar er moet gezegd worden: Dirk had mooie papiertjes die veel geluid produceren uitgedeeld, dus ook de AZ-vakken waren volledig in hun nopjes en sloegen als een collectieve groep mongooltjes uit de Hitlerjugend braaf op hun stoeltjes, bijgestaan door de welbekende riedeltjes, die overal, wekelijks, op zevenhonderdtweeëntwintig velden ook te horen zijn.
Q zou daar gaan zitten en zeggen: "Bier.".quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef Stofje het volgende:
En dan Earnie Brandts met z'n persconferentie. Gaat ie uitleggen wat z'n tactiek was. Ik zou daar gaan zitten en zeggen: "Ja, we hebben met 6-0 verloren, kansloos, we speelden laf, angstig en zonder enige vorm van geloof, daar wil ik het bij laten.".
Was het maar voetbal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef Misstique het volgende:
Schopje VBL.
Mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
Dit is m'n favoriete gedeelte:
[..]
Met z'n tweeën geschreven en we namen echt voldaan een slokje van ons bier toen deze af was.
En hij zou gelijk hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Q zou daar gaan zitten en zeggen: "Bier.".
Bal en Foet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
We kapen BeF wel lately.
Och, het leeft weer. Dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
We kapen BeF wel lately.
Ik voel me gevleid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:14 schreef SiemeN het volgende:
Voetbal, bier, frituur en Tiek. Dit topic heeft alles wat ik nodig heb.
Zo'n kansloze gracht? Dat vond ik in dequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Tussen tribune en veld heb je daar zo'n loopweggetje. Mag je niet blijven staan. Dus als je met 3-0 achterstaat, ga je daar juist wél staan, om stewards te pesten. "Jongens, tribune of catering hè!". We keken elkaar aan, besluiteloos: "Tja, wat zullen we doen? We zouden de tribune op kunnen, maar catering is óók een optie...". De steward geïrriteerd: "Ik kan jullie ook buiten zetten!". Wij, met glnistering in de ogen: "Buiten? Is óók een optie, natuurlijk... Maar de tribune en de catering zijn nu nog in overweging, eerlijk gezegd". Weer overleg. "Jongens, nú weg!". Ongeïnteresserd opkijken en dan tergend, térgend langzaam weglopen, noch de tribune op, noch naar de catering, noch naar buiten. Dan kom je de volgende steward tegen, die hetzelfde zegt en daar herhaalt zich het tafereel.
Eerlijk gezegd kan ik daar meer van genieten, dan balen van een 6-0.
Gelukt.quote:
kutautoquote:
Bwhehehe, stakkers. Meteen dreigen om je buiten te zetten en het dan niet doen; hoe ondermijn ik m'n eigen gezag (if any) spoedcursus les één van één.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Stofje het volgende:
Tussen tribune en veld heb je daar zo'n loopweggetje. Mag je niet blijven staan. Dus als je met 3-0 achterstaat, ga je daar juist wél staan, om stewards te pesten. "Jongens, tribune of catering hè!". We keken elkaar aan, besluiteloos: "Tja, wat zullen we doen? We zouden de tribune op kunnen, maar catering is óók een optie...". De steward geïrriteerd: "Ik kan jullie ook buiten zetten!". Wij, met glnistering in de ogen: "Buiten? Is óók een optie, natuurlijk... Maar de tribune en de catering zijn nu nog in overweging, eerlijk gezegd". Weer overleg. "Jongens, nú weg!". Ongeïnteresserd opkijken en dan tergend, térgend langzaam weglopen, noch de tribune op, noch naar de catering, noch naar buiten. Dan kom je de volgende steward tegen, die hetzelfde zegt en daar herhaalt zich het tafereel.
Eerlijk gezegd kan ik daar meer van genieten, dan balen van een 6-0.
Ik ben te makkelijk paaibaar.quote:
pld wie eine n00b.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Stofje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb één letter veranderd en nu staat er iets helemaal anders bwheheheheheh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé, het is een voetbalsupporter, wat denk je zelfquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hé, het is een voetbalsupporter, wat denk je zelf
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef Misstique het volgende:
Nu het over sex gaat, is iedereen weer weg?
Op jou kan ik tenminste rekenen.quote:
Lekker vies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef Stofje het volgende:
Seks. Dat is lekker, hè?
Dat klinkt bijzonder onappetijtelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef Stofje het volgende:
Heerlijk om met je erecte penis te peuren in zo'n vochtig, zompig gat.
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt bijzonder onappetijtelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |