Heb je die met die lege kamer?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:57 schreef cerror het volgende:
Als je even wacht komt zo de who gives a fuck truck eraan mcD.
Ga leren quajongen!quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Misstique het volgende:
Tentamens zijn voor paupers.
Ik was ooit een pauperquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef Misstique het volgende:
Tentamens zijn voor paupers.
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studerenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toen was het nog niet voor paupers.
*Meldt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studeren
Dat dus. Onze generatie moest echt bikkelen voor dat papiertje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
phew, gelukkig. Tegenwoordig kan iedere randdebiel studeren
vroegâhquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus. Onze generatie moest echt bikkelen voor dat papiertje.
Al gelezen over de kaartverkoop? Supp. CC pas op maandag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik weet wel wat je zegt hoor, ik doe toch of ik luister.
Niet gelezen nee. Maar er blijft ongetwijfeld wel genoeg over hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Al gelezen over de kaartverkoop? Supp. CC pas op maandag..
Ik citeerde als eerste even Thomas Acda in 'Liever gelijk dan geluk'. Vervolgens ging rompompom van de hak op de tak praten over Ajax clubcards.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Misstique het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Ja. Op maandag. Als ik in Antwerpen zit. Voor volgend jaar neem ik een kidsclubcard, want die mogen wel al op zaterdag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet gelezen nee. Maar er blijft ongetwijfeld wel genoeg over hoor.
Als ik eerste even wat had gezegd over het Vondelpark, was het dan minder hak-tak geweest?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik citeerde als eerste even Thomas Acda in 'Liever gelijk dan geluk'. Vervolgens ging rompompom van de hak op de tak praten over Ajax clubcards.
Nee. Neuken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:41 schreef Misstique het volgende:
Het was dus niet vreemd dat ik het niet volgde.
Wellicht, wellicht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik eerste even wat had gezegd over het Vondelpark, was het dan minder hak-tak geweest?
Ik heb zo eerst overleg.quote:
Okay. Jullie overleggen wat af daar.quote:
Ik coördineer ineens heel veel projecten, omdat ik met mn stomme kop had aangegeven dat ik wat meer de diepte in wilde.quote:
Dom, dom, dom.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik coördineer ineens heel veel projecten, omdat ik met mn stomme kop had aangegeven dat ik wat meer de diepte in wilde..
Waarop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef SiemeN het volgende:
Kusje d'r op dan maar.
Uw brein?quote:
ziet de film hannibal weer voor zich....quote:
Not exactly what I had in mind.quote:
Ben ik ook fan van. Qua overleggen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
Korte overleggen zijn tof, overigens.
Dat heeft altijd de voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef Q. het volgende:
Geen overleggen zijn nog toffer.
Eens kijken of ik er ook zoeen kan hebben nu.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
Korte overleggen zijn tof, overigens.
of zoeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:23 schreef Q. het volgende:
Geen overleggen zijn nog toffer.
Je hebt het licht gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Wat is voetbal toch eigenlijk een kutsport.
Ik voel met je mee, gosert. Was het nog wel gezellig inquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Wat is voetbal toch eigenlijk een kutsport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |