iig moderatorquote:
Waar heb je wél zin in?quote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef SiemeN het volgende:
Mijn motivatie heeft echt even een ongekend dieptepunt bereikt. Ik heb geen zin om een blog te schrijven. Ik heb geen zin om te werken. Ik heb geen zin om achter de PC te vertoeven.
O.quote:Op maandag 23 april 2007 11:38 schreef SiemeN het volgende:
Bier.
Ergens in de buitenlucht.quote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef SiemeN het volgende:
Had je nog een locatie in gedachte? Dat bier komt later wel.
Ik las massagegraven.quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit ga ik me aansluiten bij de Jihad-beweging en zorgen dat de Massagraven rond Rotterdam vol komen te liggen met vuige heidenen.
Jij neemt rest in peace wel heel serieus.quote:
Dat laatste.quote:
Ik voorspel een gouden toekomst voor de dodenmasseur.quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij neemt rest in peace wel heel serieus.
Tis een gat in de markt, dat wel: dodenmasseur. Want ja, je kan zeggen wat je wil maar die rigor mortis is killing voor je spieren.
Wow. Ik ben een goede motivator dus. Iets té goed.quote:
Bier?quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef cerror het volgende:
Ja hoi, ik wil iets te eten halen maar ik weet nog niet wat.
Opties zijn:
- Bapao rund
- Bapao Kip
- Noodles kip
- Huzarensalade
- Rundvleessalade
Goed idee.quote:
Nog verder?quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef Misstique het volgende:
Juist niet. Zijn plaats op de tofheidsindex is weer gestegen.
Ah, een highlight!quote:Op maandag 23 april 2007 13:23 schreef Q. het volgende:
McDonalds. Tof. Ende gezond.
Zie je zo bij het viaduct.quote:
Ik ren al.quote:
Heb een keer een floppy gezien waar een briefje aan vast geníét was, dat de disk het niet deed, en of de ICT even kon kijken of ze de belangrijke gegevens nog konden terughalenquote:
Ah. Hieruit blijkt maar weer dat ik een leek ben.quote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Magneetje + floppy = dag dag gegevens.
En dat ik een nerd ben.quote:Op maandag 23 april 2007 15:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah. Hieruit blijkt maar weer dat ik een leek ben.
NS-kaartautomaten en bankpasjes waar een hoekje af is ook niet merkte ik vandaagquote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Magneetjes gaan ook niet samen met bankpasjes trouwens.
Ja, daar kan Litso over meepraten. Hoevaak we wel niet bij een pinautomaat of NS-ding hebben gestaan, biddend dat het pasje er weer uit komtquote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
NS-kaartautomaten en bankpasjes waar een hoekje af is ook niet merkte ik vandaag
ding begon allemaal rare geluiden te maken en gaf een foutmelding, en net toen ik naar de balie wou gaan kwam'ie er weer uit en kon ik me pincode intoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |