Cho?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik heb vandaag in de metro een heel nieuwe kijk op het Virginia-schietgebeuren gekregen.
De inzichten van een dronken man
Samen met z'n minder dronken, edoch flink aangeschoten vrouw zat hij te wauwelen over het één en ander, tot ze vroeg wat hij van die toestand in Virginia vond. En toen begon het. Zo had ik het nooit eerder bekeken. Cho deed het om Bush dwars te zitten. Immers, het was een universiteit, waar mensen opgeleid worden om in de regering van Bush te werken aan een plan om de wereld te veroveren. Cho zag dit allemaal gebeuren, maar wist niet wat hij eraan kon doen, tot dit plan in hem op kwam. Hij zegt in zijn brieven 'ik had ook weg kunnen rennen', maar nee, Cho wilde een martelaar zijn. Dat zit in dat Zuid-Koreaanse bloed. Die hebben een pesthekel aan Bush. Mensen die gek zijn vermoorden niet 32 medestudenten, die plegen gewoon zelfmoord. Cho was dan ook niet gek, Cho had een plan en heeft dat uitgevoerd.
De media hielp Cho hiermee. Waarom zou je anders beelden uitzenden van iemand die zegt dat hij mensen gaat vermoorden, in plaats van in te grijpen en die gozer op te laten pakken? (het argument dat de beelden pas na de moorden bij de NBC aankwamen kan met alle gemak weggewuifd worden).
Jaha. Dát wisten jullie niet hè?
Ah. Gelukkig. Ik voelde me al aangesproken.quote:
I don't like mondays.quote:
Nou niet 32 mensen gaan vermoorden hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah. Gelukkig. Ik voelde me al aangesproken.
Hoef je in ieder geval niet jaloers te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou niet 32 mensen gaan vermoorden hoor.
Trouwens. M'n buren hebben seks. Mijn buren zijn negers van in de 50..
Ik moet nog 133 posts en dat zit ik aan de 50.000quote:Op zondag 22 april 2007 12:50 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik ga in hoog tempo naar de 150.000 posts.
Over 7 posts heb ik er 25.000quote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik moet nog 133 posts en dat zit ik aan de 50.000
Trage.quote:
Nogal veel werk lijkt me ja.quote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef Chowi het volgende:
Twee werkstukken moeten maken in één weekend (waarvan beiden de bedoeling is dat je er twintig uur insteekt), is niet zo heel erg tof.
Maar misschien overdrijf ik.
2 keer 24 uur. 8 uur slaapquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef Chowi het volgende:
Twee werkstukken moeten maken in één weekend (waarvan beiden de bedoeling is dat je er twintig uur insteekt), is niet zo heel erg tof.
Maar misschien overdrijf ik.
Ik heb er alleen overnacht dit weekend. Verder heb ik er weinig van gezien. Maar, je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 april 2007 09:25 schreef Misstique het volgende:
Leiden is een erg leuke stad trouwens.
Ik heb op de grachten gevaren en in een goed restaurant gegeten.quote:Op maandag 23 april 2007 09:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb er alleen overnacht dit weekend. Verder heb ik er weinig van gezien. Maar, je hebt gelijk.
Welk restaurant?quote:Op maandag 23 april 2007 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb op de grachten gevaren en in een goed restaurant gegeten..
Ergens heb ik het altijd al onlogisch gevonden dat wij, de moderne mens, 'leven' schijnbaar defineren als 5 dagen per week doen waar je helemaal geen zin in hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 09:08 schreef Misstique het volgende:
Het is een voorrecht om onze economie draaiende te houden.
Geen idee.quote:
Al die tijd probeerde je op de naam te komen?quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
Het was aan het water en volgens mij dichtbij een kerkhof. Ofzo.
Dan houden we er denk ik 22 over.quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
Het was aan het water en volgens mij dichtbij een kerkhof. Ofzo.
Ja, mn hersenen kraken nog steeds.quote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Al die tijd probeerde je op de naam te komen?
Één van die dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |