je deed het er om hequote:
zeg eerlijk, het is best een gezellige ttquote:
Ja, ik ben opgeklommen tot baggeraarquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef soapie het volgende:
Zo, die was snel vol, was ff aan het bellen, en er is alweer een nieuwe.....
Yeah right....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben opgeklommen tot baggeraar![]()
Goed gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat nu we net in GC zitten..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt het gemerktquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef maedel het volgende:Wonderer heeft gewoon de OP aangepast!
Wat goed heej!![]()
Oh, moet dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik kan intussen mijn eigen vibo-collectie wel gaan posten hier...
Volgende keer wel even de OP lezen he.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik kan intussen mijn eigen vibo-collectie wel gaan posten hier...
quote:Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom![]()
Ook als ze net nieuw zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, moet dat?
Ik vind dat toch een smerige dingen.
Oh, niet dat jullie denken dat ik zwaar gristelijk ben of zo hoor, ik vind het gewoon goor.
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Nee hoor, was een grapjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, moet dat?
Ik vind dat toch een smerige dingen.
Oh, niet dat jullie denken dat ik zwaar gristelijk ben of zo hoor, ik vind het gewoon goor.
Dan zijn het toch nog steeds van die zwiebelige plastieken dingen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ook als ze net nieuw zijn?
want dan denk ik wel dat ze schoon zijn heur.
Ik heb een zwiebelige die in de la ligt te verstoffen en een niet-zwiebelige die uh... ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan zijn het toch nog steeds van die zwiebelige plastieken dingen?
Oh, Wonderer, jij hebt dus een vibo-collectie?
die niet de tijd krijgt om te verstoffen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een zwiebelige die in de la ligt te verstoffen en een niet-zwiebelige die uh... ja.
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
die niet de tijd krijgt om te verstoffen?![]()
![]()
Oh, daarom wilde je het er over hebben, hij is net nieuw!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.
Ik zag pas een stukje "docu" over De Barones, een latex-dame die een meisje verkleed als jongen als slaafje had. Ik vind dat toch wel erg aantrekkelijk hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, daarom wilde je het er over hebben, hij is net nieuw!
Maar, goed, ik vind het al weer genoeg.
Ireen Wust dan maar weer een keer?
En deze heeft de naam Trekkuh gekregen ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.
Slaap lekker zeepmeisjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef soapie het volgende:
En alvast weltrusten voor straks, ik ga jullie verlaten voor vandaag!!!!!
Douwe niet... die staat op de kast. Die trilt ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Douwe, ligt hij daar miles away from home te verstoffen in een la![]()
POT!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.![]()
Ben je dronken ofzo?
Schrijfmarathon.quote:
Ow, gekkie <giechel>quote:
quote:
Vrede zou inderdaad welkom zijn.quote:
wow, jij filosoof!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik loop alleen te roepen wat in de OP staat wat hier juist niet moet
Vervelend he
Als mensen zeggen van doe dat niet, toch doen.
Vrede wereld
Sorry, die hebben we hier niet beschikbaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef MooieBoot het volgende:
Voor bisexuele vrouwen houd ik me aanbevolen
fijn hè, je afzetten tegen de autoriteitenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik loop alleen te roepen wat in de OP staat wat hier juist niet moet
Vervelend he
Als mensen zeggen van doe dat niet, toch doen.
Vrede wereld
Wacht, vrede Wereld is goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vrede zou inderdaad welkom zijn.
Heerlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn hè, je afzetten tegen de autoriteiten![]()
quote:
Wanneer gaan wij Groningen eens onveilig makenquote:
Goed bezig man!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb al 70 eurotjes voor de hartstichting bij elkaar geharkt
Volgende week donderdag?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Groningen eens onveilig maken?
Doe maar volgende week donderdag, komt me iets beter uitquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende week donderdag?
en anders dit weekend?
Kies maar, ik heb altijd wel tijd eig.![]()
Wrede wereld is wat accurater jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wacht, vrede Wereld is goed.
Moest dat niet zoiets zijn van wrede wereld?
of wat was dat ook alweer?
Trustequote:
Let wel, je komt hier niet weg voor een uur of half 6 sochtens ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe maar volgende week donderdag, komt me iets beter uit
Je kent me tochquote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Let wel, je komt hier niet weg voor een uur of half 6 sochtens ofzo.
Of je moet om half 1 al kotsend op de stoep liggen.
kotsen is voor mietjes ?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je kent me toch....... kotsen doen we niet aan
.
Inderdaadquote:
Je mag wel even op ons afreageren als het nodig isquote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
*stoom afblaas*
Waar haalt dat kind het idee vandaan dat zij de wijsheid wel in pacht heeft ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
Ja, nou, stomme muts op dat schrijfforum. Ik zei dat het verschil tussen een jeugdboek en een volwassenboek meer in het onderwerp ligt dan in de stijl. Komt zij met "ja maar voor kinderen moet je toch heel anders schrijven en daar kun je ook heus wel dezelfde onderwerpen als liefde en dood en zo in verwerken. Hoor!" Ja, daar had ik het dus niet over.
Uiteindelijk krijg ik dus over me heen dat ik stijl niet belangrijk vind terwijl ik alleen maar zei dat het voor jeugd/volwassen niet uitmaakte en het daar meer met onderwerp te maken heeft. Ging nog een beetje over en weer en toen was ik het zat, en ik zei "Ik heb alleen die vergelijking gemaakt, dat jullie dat in het oneindige doortrekken is niet mijn fout." Komt die doos waar ik het al eerder mee aan de stok heb gehad met de o zo "holier than thou" one liner":Tegen wonderer zeg ik: je kent je eigen fouten nooit.
Jezus, wat moet ik daar nou weer mee?
ja en de andere wang toekeren, en het verdwaalde schaap dat van de kudde is geraaktquote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef wonderer het volgende:
Ze is bezig met een Bijbelreferaat. Ik heb zo het vermoeden dat dat er iets mee te maken heeft
Ik heb gereageerd met "JIj misschien niet". Als ze er nog iets over zegt, haal ik de balk en de splinter erbij
*doet gezellig mee*quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:41 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
tijd voor het eerste bakkie koffie van deze ochtend
Ik ben nooit weggeweest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Maedel en Sebas![]()
jullie zijn er ook als de kippen bij![]()
er was ons nog taart beloofd door een blije klant dus ik dacht ik wacht nog evenquote:
Ik heb inmiddels maar chocomel gemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er was ons nog taart beloofd door een blije klant dus ik dacht ik wacht nog even
maar ik verwacht de bezorger nu niet meer, dus ik zal wel even een verse portie regelen![]()
mag dat wel van Sonja ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels maar chocomel gemaakt.
Ook heel lekker![]()
Taart, ik wil ook taart![]()
Neequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag dat wel van Sonja ?![]()
en ja eigenlijk zou ik ook moeten weigeren maar ja het vlees is vrees ik zwakker dan de geest![]()
zullen we dan maar alle twee een rijstwafel pakken en ons inbeelden dat het een taartje is ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik heb zondag al een feest, dus ik kan niet nóg een keer gaan zitten zondigen.
Die chocomel zal ook wel verboden zijn![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom lijkt me een beker warme melk in plaats van koffie ook beter voor jouw![]()
Zodat je een keer normaal kunt slapen?quote:
Slapen is overratedquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Zodat je een keer normaal kunt slapen?
Dat dacht ik ook op jouw leeftijdquote:
hm?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens
ik vind het nog steeds een heerlijke bezigheid![]()
![]()
![]()
12 toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
ofwel hoe oud ben ik nu?
Okay dan, tot over een uurtjequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hm?
Dan ga ik het zo even proberen, trusten
Nee ik ken je langer dan vandaag, en weet dat je best wel een onrustig type bent, dus ik ging er vanuit dat wanneer je zegt dat je overdag gaat slapen je gewoon weer binnen het uur hier terug bent in het topicquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hierheen wilt komen dat je wel langer dan een uurtje onderweg bent.
goedenmiddag mefrouwquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef wonderer het volgende:
MOgguh dames.
bekertje koud water dan om wakker te worden, of moet ik je eerst richting de douche sturen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog een beetje duf.
Nu niet dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
jammer. Dan hadden we misschien iets om over te praten
Riep je dat een paar uur geleden ook al niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Dat is veel interessanter, vertel es...?
Er komt zo een pakje trouwens
Het is goed dat je die laatste toevoeging erbij hebt staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
De back up battery. Kan ik weer op mijn beest computeren.
houdt wijselijk zijn mondquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
De back up battery. Kan ik weer op mijn beest computeren.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef Stroekie het volgende:
Sorry mensen maar met deze kortstondige aanwezigheid dienen jullie het voorlopig te doen
Ik ga nu richting Paps en Mans om te gaan dineren met de Stroekjes![]()
![]()
nog even jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Er zijn er meer van!!!
Nee hoor stroek, veel plezier en een fijn weekend prul
Wat ga je nog meer doen dit weekend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog even ja
ja er lopen er nog meer rond![]()
vanaf morgen weer gewoon hier postenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ga je nog meer doen dit weekend?
Ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf morgen weer gewoon hier posten![]()
En anders Ang3l welquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Dan heb je maandag vast een hoop leuke verhalen.
Net zoals jij hem goed in de gaten houdt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En anders Ang3l welAls ik het niet meer weet...
Nee, ik heb me nog nooit zo zat gedronken dat ik achteraf niet meer wist wat ik gedaan had.. Ik weet wel dat mijn grenzen vervagen, als ik flink aangeschoten raak. Ik word heel knuffelig en kusserig als ik niet oppas...
Ik heb dan ook aan Ang3l gevraagd om me een beetje in de gaten te houden...
Oh help, daar is er weer zo eentje....quote:
Doe ik dat? Ik verleen alleen af en toe extra service indien nodig. Verder is hij oud en wijs genoeg om op zichzelf te kunnen passen... Hoop ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net zoals jij hem goed in de gaten houdt?
Dat was mijn punt juistquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe ik dat? Ik verleen alleen af en toe extra service indien nodig. Verder is hij oud en wijs genoeg om op zichzelf te kunnen passen... Hoop ik.
Net op tijd he....quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
Yay pakje.
Maar dan heb ik mazzel gehad met douchen zeg..
Ja. En het was niet eens de leuke UPS-manquote:
Het lukt hem vrij aardig hoor, zonder mijn hulpquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. En het was niet eens de leuke UPS-man
Maar ik heb mijn pakje. *in stopcontact steek*
Is dat niet altijd? Volgens mij doen ze dat expres, zodat je altijd een langere kabel moet kopen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk is de kabel net vijf centimeter te kort voor de ideale opstelling
Ow. Da's balen. Verlengkabel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
Langere kabel kopen kan niet, hij zit vast aan het blok.
Oeh, spannend. Verrassing dus. Fietst Brad ook? Of ben je daar "die hollander op de fiets"?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:09 schreef wonderer het volgende:
Uh... weet ik eigenlijk niet. Brad had wel iets gezegd wat we konden doen maar dat ben ik vergeten.
Als het mooi weer blijft, eindje fietsen denk ik.
Ja was al om 8.00 uur wakker, en zat voor 8.30 dus al bij paps en mans aan het ontbijdquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef DR34M3R het volgende:
Hey stroek! Wat een verrassing zo op de zaterdagmorgen
Hoe was je etentje?
streep eerst al het ongezonde voedsel van je lijstje maedelquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef Stroekie het volgende:
Ja na dat eten van gisteravond mag ik natuurlijk een heel weekend lang alleen maar magere yoghurt eten en wortels knagen![]()
Nou ja, het is een "oh dat ben ik vergeten schapje", want ik heb gisteren al boodschappen gedaan. Ik ga heel gericht dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
streep eerst al het ongezonde voedsel van je lijstje maedel
te veel, want het was te lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat heb jij ign allemaal gegeten dan?
Ja, echt zeik!quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er zo weer weg van (en nee maedel, niet express net voordat jij terugkomt...)
Tot kijk weer
sorry maedel, echt niet. Ik moet zelf ook wegquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, echt zeik!![]()
Nou ja, dan ga ik maar boodschappen doen (ik was eerst effe douchen)...![]()
Die heb ik hiero inmiddels al jaren grijs gedraaid, goeie muziek!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
Hey, Erik, dit lijkt me wat voor jou (als je terugleest) http://www.youtube.com/watch?v=sQytNvBev1U
ok danquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sorry maedel, echt niet. Ik moet zelf ook weg
Niet boos zijn nu?![]()
Nou kom hier maar even bij de topic opa hoorquote:
met terugwerkende kracht sorry.quote:
Ik vind het zelfs ge-wel-dig!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
Heheh. Ach, als jij het maar leuk vindt toch?
De begeleiding van Matt Duskquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
Wat speelt het MO?
Nou, het MO speelt lichte muziek en jazz. Veel jazz en swing eigenlijk. Ik was in het najaar bij Trijntje Oosterhuis en het MO en dat was echt kippevel. Echt een fantastisch orkest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat er CD bij zat met alleen het OrkestMaar ja, ik ken het wel, ik hou wel van klassiek enzo. Heavy metal door een orkest gespeeld is ook gaaf.
je weet togquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
Ooh, okee. Zo goed ben ik niet op de hoogteAf en toe hoor je es wat enzo, weet je wel.
Duidelijke foto, bravo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:47 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Eerder dan geplanned, maar deze waren gewoon![]()
gewoon zilver met een streepje int midden
*duwt Sebasser aan de kant*quote:
Heet het kijken naar Paul de Leeuw ook een sociaal leven ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef maedel het volgende:
allemaal bezig met een sociaal leven?
Nan! Waarquote:
ja die moet ik dus mogen nog via uitzending gemist kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef maedel het volgende:
ik zie bij Koefnoen een Baby Bassie Born voorbij komen
Iets voor Wonderer?
Mjah, dat wist ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Reltommy!![]()
![]()
Ik computer niet zo veul meer.
Voor onze topic moeder maken we hier altijd ruimtequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Reltommy!![]()
![]()
Ik computer niet zo veul meer.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:51 schreef NanKing het volgende:
Nou het was kort maar krachtig.
Ik ga naar bed
morgen om 7 uur op![]()
Have funquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:53 schreef NanKing het volgende:
Dank!
Jawel, ik ga naar de Elf fantasy fair morgen.
En aangezien het vorig jaar een ramp was met er komen, heb ik het nu maar iets beter geplanned.
oh, klinkt leuk zegquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:53 schreef NanKing het volgende:
Dank!
Jawel, ik ga naar de Elf fantasy fair morgen.
En aangezien het vorig jaar een ramp was met er komen, heb ik het nu maar iets beter geplanned.
Ter Haar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, klinkt leuk zeg
Is dat in dat kasteel? De Haar of zoiets?
Sjezus, de hele week alleenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ter Haar.
Ja, het is ook wel leuk. Niet absoluut mijn ding, maar mijn nichtje vindt dat soort dingen geweldig dus ga ik met haar.
Diana is daar trouwens vrijwilliger, zij is er al vanaf woensdag (tot as dinsdag), ik ben dus keizielig alleen.
Ja een hele weekquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Sjezus, de hele week alleen![]()
Ik wou daar altijd al een keer naar toe gaan, maar nou is het dus alweer terwijl ik het niet in de gaten heb
Dan ook voor jullie lekker slapenquote:
Ik heb net ff wikipedia en youtube geplunderd, hij heeft wel een mooi geluid vind ik. Vraag me alleen af in hoeverre dit nog echt jazz is??quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:43 schreef maedel het volgende:
ik heb twee cd's van Matt Dusk gekocht![]()
Maar 50 delen geleden wist ook al niemand wie dat was, dus nu waarschijnlijk ook nog niet. Dus laat maar eigenlijk.![]()
You're gonna love this onequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat er CD bij zat met alleen het OrkestMaar ja, ik ken het wel, ik hou wel van klassiek enzo. Heavy metal door een orkest gespeeld is ook gaaf.
Wat mij betreft is het meer swing. Een crooner zeg maar.quote:Op zondag 22 april 2007 13:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vraag me alleen af in hoeverre dit nog echt jazz is??
ja zulke avonden zijn altijd veel te kortquote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
Het had van mij nog veeeeeeel langer mogen duren, maar verder... TOP
Komt het bed even uitgestrompeld, maakt Koffie voor Maedel klaar, perst voor zichzelf een sinaasappel uit en duikt bibberend z'n bed weer inquote:
ziek?quote:Op maandag 23 april 2007 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt het bed even uitgestrompeld, maakt Koffie voor Maedel klaar, perst voor zichzelf een sinaasappel uit en duikt bibberend z'n bed weer in![]()
![]()
Ik heb ook een enorme off day. Beetje rillerig op de bank.quote:
nou hier de misselijkheid wel onder controle, maar als een oude valse waakhond houdt ik de buurt al 2 dagen wakker. Straks stuurt er iemand nog Martin Gaus op mij afquote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik niet misselijk was. Al vanaf gisterenavond.
Stuur ze een voorstel.quote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
Beetje irritant wel, heb net een week FF gebruikt en nu weer terug naar seamonkey, maar FF had toch wel een paar handige dingenMaar Seamonkey heeft weer andere handige dingen waar ik meer aan gewend ben
Tijd dat ze een merge doen of zo
quote:
roept vanuit de ziekenboeg dat hij ook geen idee heeftquote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch met al die zieken hier? En dat met dit mooie weer.....
tssss
tsja. Mannen....quote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roept vanuit de ziekenboeg dat hij ook geen idee heeft![]()
![]()
maar ik ben het nu alweer beu![]()
Dat heb ik al veel te lang gedaan met mijn maatje.quote:Op maandag 23 april 2007 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
Dan zou je juist de hele dag rond de pc moeten hangen in de hoop dat ik even om het hoekje kom gluren
Een zere kont.quote:Op maandag 23 april 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
Vertel eens, wat voor spannends heeft jullie weekend opgeleverd?
Die heb ik zaterdag ook gekochtquote:Op maandag 23 april 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Oh, en een nieuwe broek. En Gosford Park DVD.
quote:
Koperblazer of houtblazer?quote:Op maandag 23 april 2007 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij heeft het een nieuwe blazer opgeleverd. Gratis.
Colbert-blazerquote:
quote:
Van het fietsen ja, dirty mindquote:
quote:
Wees blij dat ze zich niet versprak en met en op ging verwisselenquote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
A dirty mind is a joy forever.
Zo lag ik natuurlijk vandaag helemaal dubbel toen een lerares het over 'klaarkomen met je eindexamen' heb. Beetje flauw, maar ik was zo melig als een spliterwt.
Dat wordt me iets te vaak tegen me gezegd de laatste tijd.... Ik snap er niks van?quote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doet het weer denk ikquote:Zo lag ik natuurlijk vandaag helemaal dubbel toen een lerares het over 'klaarkomen met je eindexamen' heb. Beetje flauw, maar ik was zo melig als een spliterwt.
je zin klopt trouwens niet.quote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo lag ik natuurlijk vandaag helemaal dubbel toen een lerares het over 'klaarkomen met je eindexamen' heb. Beetje flauw, maar ik was zo melig als een spliterwt.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb moest had zijn.
quote:
blog?quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Deel 1 van mijn blog is klaar. Nu nog het etentje
Comazuipen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen zin om thuis teblijven. Gelukkig heb ik zo orkest repetitie. Alleen heb ik ook geen zin in orkestrepetitie.
You wish..quote:
Meet? waar?quote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
O, en over leuke dingen gesproken, waarom is me niet verteld dat er een mini-meet was in de Mundial?![]()
Euh ja, ik draag een bril. Maar ik was daar niet hoorquote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, hij begon zelf al vrijwel meteen te twijfelen, het was een tafel met 4 tommies, waarvan 2 met hetzelfde kapsel, en allebei een bril...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |