je deed het er om hequote:
zeg eerlijk, het is best een gezellige ttquote:
Ja, ik ben opgeklommen tot baggeraarquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef soapie het volgende:
Zo, die was snel vol, was ff aan het bellen, en er is alweer een nieuwe.....
Yeah right....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben opgeklommen tot baggeraar![]()
Goed gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat nu we net in GC zitten..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt het gemerktquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef maedel het volgende:Wonderer heeft gewoon de OP aangepast!
Wat goed heej!![]()
Oh, moet dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik kan intussen mijn eigen vibo-collectie wel gaan posten hier...
Volgende keer wel even de OP lezen he.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik kan intussen mijn eigen vibo-collectie wel gaan posten hier...
quote:Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom![]()
Ook als ze net nieuw zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, moet dat?
Ik vind dat toch een smerige dingen.
Oh, niet dat jullie denken dat ik zwaar gristelijk ben of zo hoor, ik vind het gewoon goor.
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Nee hoor, was een grapjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, moet dat?
Ik vind dat toch een smerige dingen.
Oh, niet dat jullie denken dat ik zwaar gristelijk ben of zo hoor, ik vind het gewoon goor.
Dan zijn het toch nog steeds van die zwiebelige plastieken dingen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ook als ze net nieuw zijn?
want dan denk ik wel dat ze schoon zijn heur.
Ik heb een zwiebelige die in de la ligt te verstoffen en een niet-zwiebelige die uh... ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan zijn het toch nog steeds van die zwiebelige plastieken dingen?
Oh, Wonderer, jij hebt dus een vibo-collectie?
die niet de tijd krijgt om te verstoffen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een zwiebelige die in de la ligt te verstoffen en een niet-zwiebelige die uh... ja.
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
die niet de tijd krijgt om te verstoffen?![]()
![]()
Oh, daarom wilde je het er over hebben, hij is net nieuw!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.
Ik zag pas een stukje "docu" over De Barones, een latex-dame die een meisje verkleed als jongen als slaafje had. Ik vind dat toch wel erg aantrekkelijk hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, daarom wilde je het er over hebben, hij is net nieuw!
Maar, goed, ik vind het al weer genoeg.
Ireen Wust dan maar weer een keer?
En deze heeft de naam Trekkuh gekregen ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.
Slaap lekker zeepmeisjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef soapie het volgende:
En alvast weltrusten voor straks, ik ga jullie verlaten voor vandaag!!!!!
Douwe niet... die staat op de kast. Die trilt ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Douwe, ligt hij daar miles away from home te verstoffen in een la![]()
POT!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.![]()
Ben je dronken ofzo?
Schrijfmarathon.quote:
Ow, gekkie <giechel>quote:
quote:
Vrede zou inderdaad welkom zijn.quote:
wow, jij filosoof!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik loop alleen te roepen wat in de OP staat wat hier juist niet moet
Vervelend he
Als mensen zeggen van doe dat niet, toch doen.
Vrede wereld
Sorry, die hebben we hier niet beschikbaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef MooieBoot het volgende:
Voor bisexuele vrouwen houd ik me aanbevolen
fijn hè, je afzetten tegen de autoriteitenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik loop alleen te roepen wat in de OP staat wat hier juist niet moet
Vervelend he
Als mensen zeggen van doe dat niet, toch doen.
Vrede wereld
Wacht, vrede Wereld is goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vrede zou inderdaad welkom zijn.
Heerlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn hè, je afzetten tegen de autoriteiten![]()
quote:
Wanneer gaan wij Groningen eens onveilig makenquote:
Goed bezig man!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb al 70 eurotjes voor de hartstichting bij elkaar geharkt
Volgende week donderdag?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Groningen eens onveilig maken?
Doe maar volgende week donderdag, komt me iets beter uitquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende week donderdag?
en anders dit weekend?
Kies maar, ik heb altijd wel tijd eig.![]()
Wrede wereld is wat accurater jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wacht, vrede Wereld is goed.
Moest dat niet zoiets zijn van wrede wereld?
of wat was dat ook alweer?
Trustequote:
Let wel, je komt hier niet weg voor een uur of half 6 sochtens ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe maar volgende week donderdag, komt me iets beter uit
Je kent me tochquote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Let wel, je komt hier niet weg voor een uur of half 6 sochtens ofzo.
Of je moet om half 1 al kotsend op de stoep liggen.
kotsen is voor mietjes ?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je kent me toch....... kotsen doen we niet aan
.
Inderdaadquote:
Je mag wel even op ons afreageren als het nodig isquote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
*stoom afblaas*
Waar haalt dat kind het idee vandaan dat zij de wijsheid wel in pacht heeft ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
Ja, nou, stomme muts op dat schrijfforum. Ik zei dat het verschil tussen een jeugdboek en een volwassenboek meer in het onderwerp ligt dan in de stijl. Komt zij met "ja maar voor kinderen moet je toch heel anders schrijven en daar kun je ook heus wel dezelfde onderwerpen als liefde en dood en zo in verwerken. Hoor!" Ja, daar had ik het dus niet over.
Uiteindelijk krijg ik dus over me heen dat ik stijl niet belangrijk vind terwijl ik alleen maar zei dat het voor jeugd/volwassen niet uitmaakte en het daar meer met onderwerp te maken heeft. Ging nog een beetje over en weer en toen was ik het zat, en ik zei "Ik heb alleen die vergelijking gemaakt, dat jullie dat in het oneindige doortrekken is niet mijn fout." Komt die doos waar ik het al eerder mee aan de stok heb gehad met de o zo "holier than thou" one liner":Tegen wonderer zeg ik: je kent je eigen fouten nooit.
Jezus, wat moet ik daar nou weer mee?
ja en de andere wang toekeren, en het verdwaalde schaap dat van de kudde is geraaktquote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef wonderer het volgende:
Ze is bezig met een Bijbelreferaat. Ik heb zo het vermoeden dat dat er iets mee te maken heeft
Ik heb gereageerd met "JIj misschien niet". Als ze er nog iets over zegt, haal ik de balk en de splinter erbij
*doet gezellig mee*quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:41 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
tijd voor het eerste bakkie koffie van deze ochtend
Ik ben nooit weggeweest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Maedel en Sebas![]()
jullie zijn er ook als de kippen bij![]()
er was ons nog taart beloofd door een blije klant dus ik dacht ik wacht nog evenquote:
Ik heb inmiddels maar chocomel gemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er was ons nog taart beloofd door een blije klant dus ik dacht ik wacht nog even
maar ik verwacht de bezorger nu niet meer, dus ik zal wel even een verse portie regelen![]()
mag dat wel van Sonja ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels maar chocomel gemaakt.
Ook heel lekker![]()
Taart, ik wil ook taart![]()
Neequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag dat wel van Sonja ?![]()
en ja eigenlijk zou ik ook moeten weigeren maar ja het vlees is vrees ik zwakker dan de geest![]()
zullen we dan maar alle twee een rijstwafel pakken en ons inbeelden dat het een taartje is ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik heb zondag al een feest, dus ik kan niet nóg een keer gaan zitten zondigen.
Die chocomel zal ook wel verboden zijn![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom lijkt me een beker warme melk in plaats van koffie ook beter voor jouw![]()
Zodat je een keer normaal kunt slapen?quote:
Slapen is overratedquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Zodat je een keer normaal kunt slapen?
Dat dacht ik ook op jouw leeftijdquote:
hm?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens
ik vind het nog steeds een heerlijke bezigheid![]()
![]()
![]()
12 toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
ofwel hoe oud ben ik nu?
Okay dan, tot over een uurtjequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hm?
Dan ga ik het zo even proberen, trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |