Wacht, vrede Wereld is goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vrede zou inderdaad welkom zijn.
Heerlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn hè, je afzetten tegen de autoriteiten![]()
quote:
Wanneer gaan wij Groningen eens onveilig makenquote:
Goed bezig man!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb al 70 eurotjes voor de hartstichting bij elkaar geharkt
Volgende week donderdag?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Groningen eens onveilig maken?
Doe maar volgende week donderdag, komt me iets beter uitquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende week donderdag?
en anders dit weekend?
Kies maar, ik heb altijd wel tijd eig.![]()
Wrede wereld is wat accurater jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wacht, vrede Wereld is goed.
Moest dat niet zoiets zijn van wrede wereld?
of wat was dat ook alweer?
Trustequote:
Let wel, je komt hier niet weg voor een uur of half 6 sochtens ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe maar volgende week donderdag, komt me iets beter uit
Je kent me tochquote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Let wel, je komt hier niet weg voor een uur of half 6 sochtens ofzo.
Of je moet om half 1 al kotsend op de stoep liggen.
kotsen is voor mietjes ?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je kent me toch....... kotsen doen we niet aan
.
Inderdaadquote:
Je mag wel even op ons afreageren als het nodig isquote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef wonderer het volgende:
*stoom afblaas*
Waar haalt dat kind het idee vandaan dat zij de wijsheid wel in pacht heeft ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:10 schreef wonderer het volgende:
Ja, nou, stomme muts op dat schrijfforum. Ik zei dat het verschil tussen een jeugdboek en een volwassenboek meer in het onderwerp ligt dan in de stijl. Komt zij met "ja maar voor kinderen moet je toch heel anders schrijven en daar kun je ook heus wel dezelfde onderwerpen als liefde en dood en zo in verwerken. Hoor!" Ja, daar had ik het dus niet over.
Uiteindelijk krijg ik dus over me heen dat ik stijl niet belangrijk vind terwijl ik alleen maar zei dat het voor jeugd/volwassen niet uitmaakte en het daar meer met onderwerp te maken heeft. Ging nog een beetje over en weer en toen was ik het zat, en ik zei "Ik heb alleen die vergelijking gemaakt, dat jullie dat in het oneindige doortrekken is niet mijn fout." Komt die doos waar ik het al eerder mee aan de stok heb gehad met de o zo "holier than thou" one liner":Tegen wonderer zeg ik: je kent je eigen fouten nooit.
Jezus, wat moet ik daar nou weer mee?
ja en de andere wang toekeren, en het verdwaalde schaap dat van de kudde is geraaktquote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef wonderer het volgende:
Ze is bezig met een Bijbelreferaat. Ik heb zo het vermoeden dat dat er iets mee te maken heeft
Ik heb gereageerd met "JIj misschien niet". Als ze er nog iets over zegt, haal ik de balk en de splinter erbij
*doet gezellig mee*quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:41 schreef Stroekie het volgende:
Hallo allemaal![]()
tijd voor het eerste bakkie koffie van deze ochtend
Ik ben nooit weggeweest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Maedel en Sebas![]()
jullie zijn er ook als de kippen bij![]()
er was ons nog taart beloofd door een blije klant dus ik dacht ik wacht nog evenquote:
Ik heb inmiddels maar chocomel gemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er was ons nog taart beloofd door een blije klant dus ik dacht ik wacht nog even
maar ik verwacht de bezorger nu niet meer, dus ik zal wel even een verse portie regelen![]()
mag dat wel van Sonja ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels maar chocomel gemaakt.
Ook heel lekker![]()
Taart, ik wil ook taart![]()
Neequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag dat wel van Sonja ?![]()
en ja eigenlijk zou ik ook moeten weigeren maar ja het vlees is vrees ik zwakker dan de geest![]()
zullen we dan maar alle twee een rijstwafel pakken en ons inbeelden dat het een taartje is ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik heb zondag al een feest, dus ik kan niet nóg een keer gaan zitten zondigen.
Die chocomel zal ook wel verboden zijn![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom lijkt me een beker warme melk in plaats van koffie ook beter voor jouw![]()
Zodat je een keer normaal kunt slapen?quote:
Slapen is overratedquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Zodat je een keer normaal kunt slapen?
Dat dacht ik ook op jouw leeftijdquote:
hm?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens
ik vind het nog steeds een heerlijke bezigheid![]()
![]()
![]()
12 toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?
ofwel hoe oud ben ik nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |