je deed het er om hequote:
zeg eerlijk, het is best een gezellige ttquote:
Ja, ik ben opgeklommen tot baggeraarquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef soapie het volgende:
Zo, die was snel vol, was ff aan het bellen, en er is alweer een nieuwe.....
Yeah right....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben opgeklommen tot baggeraar![]()
Goed gedaan hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
En dat nu we net in GC zitten..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt het gemerktquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef maedel het volgende:Wonderer heeft gewoon de OP aangepast!
Wat goed heej!![]()
Oh, moet dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik kan intussen mijn eigen vibo-collectie wel gaan posten hier...
Volgende keer wel even de OP lezen he.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Ik kan intussen mijn eigen vibo-collectie wel gaan posten hier...
quote:Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom![]()
Ook als ze net nieuw zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, moet dat?
Ik vind dat toch een smerige dingen.
Oh, niet dat jullie denken dat ik zwaar gristelijk ben of zo hoor, ik vind het gewoon goor.
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Nee hoor, was een grapjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, moet dat?
Ik vind dat toch een smerige dingen.
Oh, niet dat jullie denken dat ik zwaar gristelijk ben of zo hoor, ik vind het gewoon goor.
Dan zijn het toch nog steeds van die zwiebelige plastieken dingen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ook als ze net nieuw zijn?
want dan denk ik wel dat ze schoon zijn heur.
Ik heb een zwiebelige die in de la ligt te verstoffen en een niet-zwiebelige die uh... ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan zijn het toch nog steeds van die zwiebelige plastieken dingen?
Oh, Wonderer, jij hebt dus een vibo-collectie?
die niet de tijd krijgt om te verstoffen?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een zwiebelige die in de la ligt te verstoffen en een niet-zwiebelige die uh... ja.
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
die niet de tijd krijgt om te verstoffen?![]()
![]()
Oh, daarom wilde je het er over hebben, hij is net nieuw!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.
Ik zag pas een stukje "docu" over De Barones, een latex-dame die een meisje verkleed als jongen als slaafje had. Ik vind dat toch wel erg aantrekkelijk hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, daarom wilde je het er over hebben, hij is net nieuw!
Maar, goed, ik vind het al weer genoeg.
Ireen Wust dan maar weer een keer?
En deze heeft de naam Trekkuh gekregen ?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, nog geen tijd gehad om te verstoffen. Of zo.
Slaap lekker zeepmeisjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:39 schreef soapie het volgende:
En alvast weltrusten voor straks, ik ga jullie verlaten voor vandaag!!!!!
Douwe niet... die staat op de kast. Die trilt ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Douwe, ligt hij daar miles away from home te verstoffen in een la![]()
POT!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.![]()
Ben je dronken ofzo?
Schrijfmarathon.quote:
Ow, gekkie <giechel>quote:
quote:
Vrede zou inderdaad welkom zijn.quote:
wow, jij filosoof!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik loop alleen te roepen wat in de OP staat wat hier juist niet moet
Vervelend he
Als mensen zeggen van doe dat niet, toch doen.
Vrede wereld
Sorry, die hebben we hier niet beschikbaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:49 schreef MooieBoot het volgende:
Voor bisexuele vrouwen houd ik me aanbevolen
fijn hè, je afzetten tegen de autoriteitenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik loop alleen te roepen wat in de OP staat wat hier juist niet moet
Vervelend he
Als mensen zeggen van doe dat niet, toch doen.
Vrede wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |