net als het wasgoed ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
en ik ben weer weg. moet nog afwassen en zo.. .
en ik heb te lang aan de lijn gehangen...
Hoef jij niet eerst te kloppen dan ?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:27 schreef Qwea het volgende:
*binnenstapt
Slaap lekker zeepdamequote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef soapie het volgende:
Zwaait even snel voor het slapen gaan.....
Kan jullie anders waarschijnlijk niet meer vinden![]()
Trusten allen!!!!!!
Slaap lekker en tot morgen bij de koffiequote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef maedel het volgende:
Topactie![]()
Net effe bijgelezen over die actie van Stroekie, ook vermakelijk![]()
Bis morgen!
Allereerst even een misverstand uit de weg ruimenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Agrumes het volgende:
ik wil wat vragen!
waarom heb je gekozen om lesbi te worden en niet bi? wat schrikt jullie af van de mannen
gvd wat heb jij met die 'keuze' te maken? Ga aan autofellatio doen en tevens opbokkenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Agrumes het volgende:
ik wil wat vragen!
waarom heb je gekozen om lesbi te worden en niet bi? wat schrikt jullie af van de mannen
Achja, ik heb een broertje de dood aan opdringerige mensenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
Rustig maar Vani, het is al goed.
Je zou toch die apen een banaan gaan geven en dan zelf op bed gaan liggenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Achja, ik heb een broertje de dood aan opdringerige mensen
Maar ik had idd al een uur geleden in bed moeten liggen
Trustequote:
Wellicht dat iemand haar moet vertellen dat we van ONZ naar GC verhuist zijn ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef Sitethief het volgende:
En toen waren we Qwea weer kwijt............
Jij bent toch onze postbodequote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand haar moet vertellen dat we van ONZ naar GC verhuist zijn ?
of zijn we bang voor de Cahir herhaling ?quote:
Ze post toch alleen maar in ONZ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht dat iemand haar moet vertellen dat we van ONZ naar GC verhuist zijn ?
ik ga kijken of ik er ook broodjes, salade en een beker soep bij kan krijgenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor middagkoffie en thee.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergaarderen.
ja, ik ben maar in actie gekomen, maar als ik dat niet gedaan had hadden er een paar mensen goed voor lul gestaan. En ik hoefde gewoon echt niet in actie te komen... Maar wel bedaard, maar ik denk niet dat die collega de komende 3 jaar nog iets wil van mij. Qua spoedklussen doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe. Is het wel een beetje opgelost,of bedaard?
Ja, heel veel reacties, maar ik ben er zo ziek van geworden dat ik het maar heb gelaten voor wat het was.quote:En wat ik me nog afvroeg, is er in dat topic waar je een betoog hield over de nietnutteloosheid van ambtenaren nog reactie gekomen? Heb heel even in je userhistory gspiekt, maar ik kon het zo snel niet terugvinden.
nou ja ik heb toen ik ging lunchen de koffie maar weggekiepertquote:Op donderdag 19 april 2007 16:01 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, ik heb het echt af laten weten vandaag.
ik was aan het vergaderen![]()
je had toch weer een deskel van een beerput opgetrokken, waar je niet op bedacht was ?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef maedel het volgende:
Ja, heel veel reacties, maar ik ben er zo ziek van geworden dat ik het maar heb gelaten voor wat het was.
ja, sorryquote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja ik heb toen ik ging lunchen de koffie maar weggekiepert
Het zat vol met domme mensen met hele dikke platen voor hun kop. Dus jah...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had toch weer een deskel van een beerput opgetrokken, waar je niet op bedacht was ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |