quote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mogen wij dan een kleine bijdrage leveren bij het vullen van die leegte ?
hehe, dankquote:Op woensdag 18 april 2007 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn hier vast lieve mensen te vinden die je leegte willen opvullen...
Welkom terug vanitas
* maaike1987quote:Op woensdag 18 april 2007 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar waarom moet dat nu weer net uitgerekend mij overkomen![]()
![]()
Reuzendildo'squote:Op woensdag 18 april 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ik nu iets zeggen over reuzendildo's? Ja? Toe? Mag ik?
das ook lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[..]
hehe, dank
Om de leegte te vullen heb ik van 't bedrijf ook een flinke fles Triple bier gekregen als afscheidsgeschenk
oeh, ik voel hier op korte termijn de volgende L topic meet aankomen in Groningenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[..]
hehe, dank
Om de leegte te vullen heb ik van 't bedrijf ook een flinke fles Triple bier gekregen als afscheidsgeschenk
okay gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
* maaike1987![]()
![]()
Zoiets zou mij waarschijnlijk ook overkomen, dus je bent niet de enige![]()
Ja maar nu eerst niet, als ik nu aan 't bier ga dan lig ik straks echt knock-out op de vloerquote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef wonderer het volgende:
Wel eerst de kroonkruk eraf halen he, anders kun je jezelf er flink mee beschadigen.
Ja, dat ken ik. Kost nog best wat energie.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:45 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Ja maar nu eerst niet, als ik nu aan 't bier ga dan lig ik straks echt knock-out op de vloer
O help. De vrouwelijke stroek... Welkom Stroeka!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
* maaike1987![]()
![]()
Zoiets zou mij waarschijnlijk ook overkomen, dus je bent niet de enige![]()
haha dank jequote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help. De vrouwelijke stroek... Welkom Stroeka!
Nou je weet de nieuwe mensen hier in het topic wel direct te stigmatiserenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O help. De vrouwelijke stroek... Welkom Stroeka!
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je weet de nieuwe mensen hier in het topic wel direct te stigmatiseren
en ik vindt de naam/titel Stroekster dan mooier voor je dan stroekaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha dank jeJa ik schijn af en toe de meest gekke dingen mee te maken
![]()
je had ook een fax laten slingeren?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eerlijk toegeven, ik heb hem gejat. Ik ben eerder deze week zelf zo genoemd.
WAAAAAAR komt die vraag nu vandaan? Wonderer gedraag je!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:59 schreef wonderer het volgende:
Hee Maaike, ga je nou ook hier je borsten posten? Denk dat er wel een aantal dames blij mee gaan zijn
Nee, maar jij post ook niet regelmatig in "Show hier je borsten" topics.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WAAAAAAR komt die vraag nu vandaan? Wonderer gedraag je!
Die vraag heb je aan mij toch ook niet gesteld toen ik hier pas kwam?
*zucht* Laatste keer. Geen dopje. Pompje.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had ook een fax laten slingeren?
of weer het dopje van het glijmiddel in het archief laten staan ?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar jij post ook niet regelmatig in "Show hier je borsten" topics.
inderdaad gedraag jequote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
WAAAAAAR komt die vraag nu vandaan? Wonderer gedraag je!
Die vraag heb je aan mij toch ook niet gesteld toen ik hier pas kwam?
en jij kijkt dus regelmatig maar post niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar jij post ook niet regelmatig in "Show hier je borsten" topics.
Staat in KPD.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee... Net zoiets als M, S&G dus?
Wat zijn dat voor detectivestreken?
biecht maar opquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Staat in KPD.
Kut, nou moet ik natuurlijk verklaren waarom ik daar kijk... Lamaar.
Nee hoor, laat maar komenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Staat in KPD.
Kut, nou moet ik natuurlijk verklaren waarom ik daar kijk... Lamaar.
DIE verklaring waarschijnlijk net niet...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en jij kijkt dus regelmatig maar post niet?
Ik heb niks te postenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
en jij kijkt dus regelmatig maar post niet?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
DIE verklaring waarschijnlijk net niet...
Mij heeft ze ook nieuwgierig... Waarom dan WEL ?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
maar vertel wonderer waarom kijk je daar![]()
Gelukkig was het een onschuldige CD met kinderliedjesquote:Op woensdag 18 april 2007 18:25 schreef Stroekie het volgende:
een belangrijk onderdeel van onze software is de Oracel database
die bestaat uit een centraal deel en een stukje dat lokaal geinstalleerd is (client)
Normaal gesproken komen field engineers dit bij klanten thuis installeren en laten ze de installatie cd roms achter
Echter voor noodgevallen ligt er hier op kantoor een voorraad van ongeveer 20 stuks van die client cd rommen.
Nu zal ik dat ze vorige week een nieuwe voorraad hadden gebracht. Hiervoor staat er hier in het pand op de afdeling nabewerking zo'n giga cd rom kopieerapparaat waar in 1 keer 100 lege cd's in kunnen en dan razendsnel kunnen dupliceren.
Nou heb ik gisteren zo'n nieuw exemplaar naar een klant gestuurd
Belt hij me vandaag of met de vraag of ik een geintje met hem aan het uithalen was
Hij had een extene kracht ingehuurd om die cd rom te installeren maar nadat de cd rom in de pc was geschoven en autorun gestart was kwam er niet de installatiesoftware voor maar ging hij vrolijk Kinderen voor Kinderen unplugged afspelen
Heeft er gewoon zo'n XXXXX sukkel beneden niet gecontroleerd welke cd rom er in de master zat.
Blijkt dat apparaat dus niet alleen voor zakelijke toepassingen gebruikt te zijn.
wel lief was dat de klant dit verhaal alleen aan mij persoonlijk wenstte te vertellen, bang dat hij was dat ik anders het komende jaar nergens meer mijn gezicht kon laten zien zonder dat er collega's direct kinderliedjes gaan zingen
dat van die temp dir is alleem maar op mijn computer thuis hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig was het een onschuldige CD met kinderliedjes.
En wat voor muziek mag dat dan zijn?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat van die temp dir is alleem maar op mijn computer thuis hoor![]()
Weinig muziek. Eerder beeldmateriaal voor privédoeleinden, als ik het zo mag zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat voor muziek mag dat dan zijn?
O help, doe eens iets aan die onbegrensde nieuwsgierigheid van me...
bewegende breiwerken uit de Burda zeg maarquote:Op woensdag 18 april 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat voor muziek mag dat dan zijn?
O help, doe eens iets aan die onbegrensde nieuwsgierigheid van me...
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weinig muziek. Eerder beeldmateriaal voor privédoeleinden, als ik het zo mag zeggen.
wat heb jij toch met die breiboekjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewegende breiwerken uit de Burda zeg maar![]()
nou ja de beeldspraak werk in elk gevalquote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die breiboekjes?
tot morgen!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef Stroekie het volgende:
en nu ga ik naar huis
maar nog wel eerst de reminder om het volgend topic dus in General Chat te openen
Ja, eigenlijk weet ik dat niet. Ik kijk ook alleen maar als ie toevallig in AT staat en ik me doodverveel.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mij heeft ze ook nieuwgierig... Waarom dan WEL ?
dus als jij je verveeld wil je naar borsten kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk weet ik dat niet. Ik kijk ook alleen maar als ie toevallig in AT staat en ik me doodverveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |