Okay dan, tot over een uurtjequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hm?
Dan ga ik het zo even proberen, trusten
Nee ik ken je langer dan vandaag, en weet dat je best wel een onrustig type bent, dus ik ging er vanuit dat wanneer je zegt dat je overdag gaat slapen je gewoon weer binnen het uur hier terug bent in het topicquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat als je hierheen wilt komen dat je wel langer dan een uurtje onderweg bent.
goedenmiddag mefrouwquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef wonderer het volgende:
MOgguh dames.
bekertje koud water dan om wakker te worden, of moet ik je eerst richting de douche sturen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Ik ben nog een beetje duf.
Nu niet dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
jammer. Dan hadden we misschien iets om over te praten
Riep je dat een paar uur geleden ook al niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Dat is veel interessanter, vertel es...?
Er komt zo een pakje trouwens
Het is goed dat je die laatste toevoeging erbij hebt staanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
De back up battery. Kan ik weer op mijn beest computeren.
houdt wijselijk zijn mondquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
De back up battery. Kan ik weer op mijn beest computeren.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef Stroekie het volgende:
Sorry mensen maar met deze kortstondige aanwezigheid dienen jullie het voorlopig te doen
Ik ga nu richting Paps en Mans om te gaan dineren met de Stroekjes![]()
![]()
nog even jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Er zijn er meer van!!!
Nee hoor stroek, veel plezier en een fijn weekend prul
Wat ga je nog meer doen dit weekend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog even ja
ja er lopen er nog meer rond![]()
vanaf morgen weer gewoon hier postenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ga je nog meer doen dit weekend?
Ik nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf morgen weer gewoon hier posten![]()
En anders Ang3l welquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
Dan heb je maandag vast een hoop leuke verhalen.
Net zoals jij hem goed in de gaten houdt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En anders Ang3l welAls ik het niet meer weet...
Nee, ik heb me nog nooit zo zat gedronken dat ik achteraf niet meer wist wat ik gedaan had.. Ik weet wel dat mijn grenzen vervagen, als ik flink aangeschoten raak. Ik word heel knuffelig en kusserig als ik niet oppas...
Ik heb dan ook aan Ang3l gevraagd om me een beetje in de gaten te houden...
Oh help, daar is er weer zo eentje....quote:
Doe ik dat? Ik verleen alleen af en toe extra service indien nodig. Verder is hij oud en wijs genoeg om op zichzelf te kunnen passen... Hoop ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net zoals jij hem goed in de gaten houdt?
Dat was mijn punt juistquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe ik dat? Ik verleen alleen af en toe extra service indien nodig. Verder is hij oud en wijs genoeg om op zichzelf te kunnen passen... Hoop ik.
Net op tijd he....quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:02 schreef wonderer het volgende:
Yay pakje.
Maar dan heb ik mazzel gehad met douchen zeg..
Ja. En het was niet eens de leuke UPS-manquote:
Het lukt hem vrij aardig hoor, zonder mijn hulpquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. En het was niet eens de leuke UPS-man
Maar ik heb mijn pakje. *in stopcontact steek*
Is dat niet altijd? Volgens mij doen ze dat expres, zodat je altijd een langere kabel moet kopen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk is de kabel net vijf centimeter te kort voor de ideale opstelling
Ow. Da's balen. Verlengkabel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
Langere kabel kopen kan niet, hij zit vast aan het blok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |