Oeh, spannend. Verrassing dus. Fietst Brad ook? Of ben je daar "die hollander op de fiets"?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:09 schreef wonderer het volgende:
Uh... weet ik eigenlijk niet. Brad had wel iets gezegd wat we konden doen maar dat ben ik vergeten.
Als het mooi weer blijft, eindje fietsen denk ik.
Ja was al om 8.00 uur wakker, en zat voor 8.30 dus al bij paps en mans aan het ontbijdquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef DR34M3R het volgende:
Hey stroek! Wat een verrassing zo op de zaterdagmorgen
Hoe was je etentje?
streep eerst al het ongezonde voedsel van je lijstje maedelquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef Stroekie het volgende:
Ja na dat eten van gisteravond mag ik natuurlijk een heel weekend lang alleen maar magere yoghurt eten en wortels knagen![]()
Nou ja, het is een "oh dat ben ik vergeten schapje", want ik heb gisteren al boodschappen gedaan. Ik ga heel gericht dusquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
streep eerst al het ongezonde voedsel van je lijstje maedel
te veel, want het was te lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Wat heb jij ign allemaal gegeten dan?
Ja, echt zeik!quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er zo weer weg van (en nee maedel, niet express net voordat jij terugkomt...)
Tot kijk weer
sorry maedel, echt niet. Ik moet zelf ook wegquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, echt zeik!![]()
Nou ja, dan ga ik maar boodschappen doen (ik was eerst effe douchen)...![]()
Die heb ik hiero inmiddels al jaren grijs gedraaid, goeie muziek!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef DR34M3R het volgende:
Hey, Erik, dit lijkt me wat voor jou (als je terugleest) http://www.youtube.com/watch?v=sQytNvBev1U
ok danquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sorry maedel, echt niet. Ik moet zelf ook weg
Niet boos zijn nu?![]()
Nou kom hier maar even bij de topic opa hoorquote:
met terugwerkende kracht sorry.quote:
Ik vind het zelfs ge-wel-dig!quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
Heheh. Ach, als jij het maar leuk vindt toch?
De begeleiding van Matt Duskquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
Wat speelt het MO?
Nou, het MO speelt lichte muziek en jazz. Veel jazz en swing eigenlijk. Ik was in het najaar bij Trijntje Oosterhuis en het MO en dat was echt kippevel. Echt een fantastisch orkest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat er CD bij zat met alleen het OrkestMaar ja, ik ken het wel, ik hou wel van klassiek enzo. Heavy metal door een orkest gespeeld is ook gaaf.
je weet togquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:48 schreef wonderer het volgende:
Ooh, okee. Zo goed ben ik niet op de hoogteAf en toe hoor je es wat enzo, weet je wel.
Duidelijke foto, bravo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:47 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Eerder dan geplanned, maar deze waren gewoon![]()
gewoon zilver met een streepje int midden
*duwt Sebasser aan de kant*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |