Heet het kijken naar Paul de Leeuw ook een sociaal leven ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef maedel het volgende:
allemaal bezig met een sociaal leven?
Nan! Waarquote:
ja die moet ik dus mogen nog via uitzending gemist kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:36 schreef maedel het volgende:
ik zie bij Koefnoen een Baby Bassie Born voorbij komen
Iets voor Wonderer?
Mjah, dat wist ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Reltommy!![]()
![]()
Ik computer niet zo veul meer.
Voor onze topic moeder maken we hier altijd ruimtequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Reltommy!![]()
![]()
Ik computer niet zo veul meer.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:51 schreef NanKing het volgende:
Nou het was kort maar krachtig.
Ik ga naar bed
morgen om 7 uur op![]()
Have funquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:53 schreef NanKing het volgende:
Dank!
Jawel, ik ga naar de Elf fantasy fair morgen.
En aangezien het vorig jaar een ramp was met er komen, heb ik het nu maar iets beter geplanned.
oh, klinkt leuk zegquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:53 schreef NanKing het volgende:
Dank!
Jawel, ik ga naar de Elf fantasy fair morgen.
En aangezien het vorig jaar een ramp was met er komen, heb ik het nu maar iets beter geplanned.
Ter Haar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, klinkt leuk zeg
Is dat in dat kasteel? De Haar of zoiets?
Sjezus, de hele week alleenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ter Haar.
Ja, het is ook wel leuk. Niet absoluut mijn ding, maar mijn nichtje vindt dat soort dingen geweldig dus ga ik met haar.
Diana is daar trouwens vrijwilliger, zij is er al vanaf woensdag (tot as dinsdag), ik ben dus keizielig alleen.
Ja een hele weekquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Sjezus, de hele week alleen![]()
Ik wou daar altijd al een keer naar toe gaan, maar nou is het dus alweer terwijl ik het niet in de gaten heb
Dan ook voor jullie lekker slapenquote:
Ik heb net ff wikipedia en youtube geplunderd, hij heeft wel een mooi geluid vind ik. Vraag me alleen af in hoeverre dit nog echt jazz is??quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:43 schreef maedel het volgende:
ik heb twee cd's van Matt Dusk gekocht![]()
Maar 50 delen geleden wist ook al niemand wie dat was, dus nu waarschijnlijk ook nog niet. Dus laat maar eigenlijk.![]()
You're gonna love this onequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat er CD bij zat met alleen het OrkestMaar ja, ik ken het wel, ik hou wel van klassiek enzo. Heavy metal door een orkest gespeeld is ook gaaf.
Wat mij betreft is het meer swing. Een crooner zeg maar.quote:Op zondag 22 april 2007 13:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vraag me alleen af in hoeverre dit nog echt jazz is??
ja zulke avonden zijn altijd veel te kortquote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
Het had van mij nog veeeeeeel langer mogen duren, maar verder... TOP
Komt het bed even uitgestrompeld, maakt Koffie voor Maedel klaar, perst voor zichzelf een sinaasappel uit en duikt bibberend z'n bed weer inquote:
ziek?quote:Op maandag 23 april 2007 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt het bed even uitgestrompeld, maakt Koffie voor Maedel klaar, perst voor zichzelf een sinaasappel uit en duikt bibberend z'n bed weer in![]()
![]()
Ik heb ook een enorme off day. Beetje rillerig op de bank.quote:
nou hier de misselijkheid wel onder controle, maar als een oude valse waakhond houdt ik de buurt al 2 dagen wakker. Straks stuurt er iemand nog Martin Gaus op mij afquote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik niet misselijk was. Al vanaf gisterenavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |