Stuur ze een voorstel.quote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
Beetje irritant wel, heb net een week FF gebruikt en nu weer terug naar seamonkey, maar FF had toch wel een paar handige dingenMaar Seamonkey heeft weer andere handige dingen waar ik meer aan gewend ben
Tijd dat ze een merge doen of zo
quote:
roept vanuit de ziekenboeg dat hij ook geen idee heeftquote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch met al die zieken hier? En dat met dit mooie weer.....
tssss
tsja. Mannen....quote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roept vanuit de ziekenboeg dat hij ook geen idee heeft![]()
![]()
maar ik ben het nu alweer beu![]()
Dat heb ik al veel te lang gedaan met mijn maatje.quote:Op maandag 23 april 2007 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
Dan zou je juist de hele dag rond de pc moeten hangen in de hoop dat ik even om het hoekje kom gluren
Een zere kont.quote:Op maandag 23 april 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
Vertel eens, wat voor spannends heeft jullie weekend opgeleverd?
Die heb ik zaterdag ook gekochtquote:Op maandag 23 april 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Oh, en een nieuwe broek. En Gosford Park DVD.
quote:
Koperblazer of houtblazer?quote:Op maandag 23 april 2007 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij heeft het een nieuwe blazer opgeleverd. Gratis.
Colbert-blazerquote:
quote:
Van het fietsen ja, dirty mindquote:
quote:
Wees blij dat ze zich niet versprak en met en op ging verwisselenquote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
A dirty mind is a joy forever.
Zo lag ik natuurlijk vandaag helemaal dubbel toen een lerares het over 'klaarkomen met je eindexamen' heb. Beetje flauw, maar ik was zo melig als een spliterwt.
Dat wordt me iets te vaak tegen me gezegd de laatste tijd.... Ik snap er niks van?quote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doet het weer denk ikquote:Zo lag ik natuurlijk vandaag helemaal dubbel toen een lerares het over 'klaarkomen met je eindexamen' heb. Beetje flauw, maar ik was zo melig als een spliterwt.
je zin klopt trouwens niet.quote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo lag ik natuurlijk vandaag helemaal dubbel toen een lerares het over 'klaarkomen met je eindexamen' heb. Beetje flauw, maar ik was zo melig als een spliterwt.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb moest had zijn.
quote:
blog?quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Deel 1 van mijn blog is klaar. Nu nog het etentje
Comazuipen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen zin om thuis teblijven. Gelukkig heb ik zo orkest repetitie. Alleen heb ik ook geen zin in orkestrepetitie.
You wish..quote:
Meet? waar?quote:Op maandag 23 april 2007 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
O, en over leuke dingen gesproken, waarom is me niet verteld dat er een mini-meet was in de Mundial?![]()
Euh ja, ik draag een bril. Maar ik was daar niet hoorquote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
Nee, hij begon zelf al vrijwel meteen te twijfelen, het was een tafel met 4 tommies, waarvan 2 met hetzelfde kapsel, en allebei een bril...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |