abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 20:05:38 #1
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48644819
Welkom in dit Lesbeau-topic!

Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden klik dan even hier: [Lesbeau] #112 - Joehoe, we zitten hier hoor!
Bijgelezen? Mooi! Dan kunnen we in dit nummer weer lekker verder slowchatten over alles wat ons bezighoudt.

Wat je misschien wil weten:

Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ?
Na ruim honderd topics hebben we besloten dat we helemaal geen onzin praten! We praten juist over hele serieuze dingen en daarom zijn we naar GC verhuisd.

Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom

Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten?
Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken

Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen?
Voor vragen omtrent (vrouwelijke) homoseksualiteit kun je hier terecht: http://forum.fok.nl/topic/980118

Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik ben bi, ben ik hier ook welkom?
Tuurlijk!

Ik ben man, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.

Wie zijn hier dan NIET welkom?
Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen.Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat

De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van deze OP.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_48644922
Hey, ik heb de fipo nog
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  maandag 23 april 2007 @ 20:10:10 #3
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48644981
"je hebt geen rechten blah blah"
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 23 april 2007 @ 20:15:36 #4
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48645206
Maar wat ik wou zeggen...
Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dat het Nan was daar in dat restaurant, aangezien die naar de EFF was. Dacht ik. Toch?

Waar was je geweest Dreamer?
pi_48645636
De EFF?

Wij waren in de Mundial, en als de EFF voor Effenaar staat, dat is daar een paar meter vandaan. Maar dat zal wel niet
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_48645814
Maar als niemand van hier er geweest is... gelukkig maar, dan behoud ik mijn goede naam hier nog enigszins
  maandag 23 april 2007 @ 20:33:28 #7
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48646089
Nee, EFF=Elf Fantasy Fair

Mundial? Is dat een hippe tent ofzo?
pi_48646204
www.mijnmundial.nl

Heel leuk, los personeel ook, was top! En het eten was ook lekker
  maandag 23 april 2007 @ 20:47:48 #9
71919 wonderer
pi_48646693
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:15 schreef maedel het volgende:
Maar wat ik wou zeggen...
Het lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk dat het Nan was daar in dat restaurant, aangezien die naar de EFF was. Dacht ik. Toch?

Waar was je geweest Dreamer?
Oh ja, dat is ook nog eens zo. Zij wel
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 23 april 2007 @ 20:49:07 #10
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48646741
En toch denk ik bij Mundial aan Tilburg
  maandag 23 april 2007 @ 20:49:17 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48646750
en centraal
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 23 april 2007 @ 20:50:54 #12
71919 wonderer
pi_48646812
Surveillance-Fiets gaat ons nog missen...
  maandag 23 april 2007 @ 20:51:45 #13
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_48646851
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:49 schreef maedel het volgende:
En toch denk ik bij Mundial aan Tilburg
maar da's toch pas half juni ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 23 april 2007 @ 20:52:18 #14
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_48646879
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
Surveillance-Fiets gaat ons nog missen...
hij mag hier ook gewoon af een toe een post plaatsen zonder ons centraal te maken
  maandag 23 april 2007 @ 21:00:22 #15
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_48647167
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

hij mag hier ook gewoon af een toe een post plaatsen zonder ons centraal te maken
Volgens mij durven ze niet goed... Is het "centraal" de enige manier waarop ze vinden dat het wel kan
  maandag 23 april 2007 @ 21:02:07 #16
71919 wonderer
pi_48647229
Ik heb niet genoeg kwartjes voor de droger.
  maandag 23 april 2007 @ 21:04:43 #17
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_48647319
Ik kan je er niet aan helpen.... sorry. Ang3l heeft er vast een paar liggen van zijn reis naar de US of A
  maandag 23 april 2007 @ 21:07:57 #18
71919 wonderer
pi_48647426
Ik loop straks wel even naar de bank, kom ik ook nog buiten.
  maandag 23 april 2007 @ 21:11:14 #19
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_48647543
En ik ga even kijken of er op tv nog wat te beleven valt. Tot morgen allemaal

maandag 23 april 2007 @ 21:13:57 #20
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_48647662
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ga even kijken of er op tv nog wat te beleven valt. Tot morgen allemaal

tot morgen vitaminestraaltje
  maandag 23 april 2007 @ 21:17:19 #21
71919 wonderer
pi_48647803
Doei Dromer
  maandag 23 april 2007 @ 22:57:12 #22
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_48651806
Situatie nu: Begeleid wonen met grote mate van zelfstandigheid, op sommige vlakken veel structuur en sturing nodig, op andere vlakken totaal niet. Ik woon begeleid vanwege mijn Asperger.

Ik zit een beetje met een dilemma over wat ik na deze opleiding wil gaan doen. Eigenlijk is het een algeheel gevoel van stuurloosheid.

Ik wil niet in de ICT werken, dat heeft totaal 1 jaar aan stage mij wel geleerd, dat de ICT niks voor mij is. Dus stelde mijn vader drie jaar geleden voor om na deze opleiding (MBO ICT systeembeheerder niveau 4) HBO journalistiek hier in Zwolle te gaan doen. Dat is geen zware opleiding, heeft raakvlakken met taal, maatschappij en politiek, en bied naar mijn mening toekomstperspectief.

Alleen zijn er een paar dingen die me dwars zitten

• Mijn leven is een beetje een sneltrein die ik zelf niet bij kan houden, ik zit er over te denken een jaartje pauze te nemen, maar ik vraag me af of dat wijs is, in allerlei opzichten. kan ik daarna de draad weer oppakken?? Wil ik in dat jaar gaan werken?
  • Theoretisch gezien zou ik deze opleiding makkelijk aankunnen, maar ik heb structuur nodig, iemand die orde in de chaos die mijn leven heet aanbrengt. De begeleiding hier doet wat ze kunnen maar ik ben niet de enigste hier. Ik vraag me af of ik die vier jaar ga trekken, vier jaar vol met deadlines, mondelinge dingen (dat kan ik dus totaal niet). Structuur kan men tot op zeker hoogte op deze opleiding bieden.... maar is het genoeg?
  • Wil ik dit wel, of is het gewoon iets wat ik doe omdat ik een keuze moet maken?
  • En dan? als ik klaar ben? Ik weet nu al dat ik een 40-urige baan niet aan kan.......

Ik had vandaag een Meeloopdag bij de Journalistiek opleiding hier. Dat gaf mij een goed beeld van de opleiding, en vertelde me dat ik het aan moet kunnen (maar of het ook lukt is een tweede) , en dat het over het algemeen een zeer leuke opleiding is.

Jemig het is wel een stuk geworden ............. misschien meer iets voor een apart topic........ ik post hem wel eerst hier.
  • Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
      maandag 23 april 2007 @ 23:02:20 #23
    71919 wonderer
    pi_48651972
    Als een HBO opleiding iets niet heeft, is het wel structuur... Je wordt best wel aan je lot overgelaten volgens mij.

Ik weet ook eerlijk gezegd niet zo wat jij van een opleiding journalistiek verwacht. Uiteindelijk kom je dan toch terecht op iets waar je onderzoek moet doen enzo, met veel (onbekende) mensen praten. Ik dacht juist dat je daar wat moeite mee had.

Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje, met dit verschil dat ik rijk getrouwd ben en dus niet echt "moet"... meer kan ik ook niet voor je doen.
      maandag 23 april 2007 @ 23:04:16 #24
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_48652046
    quote:
    Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
    Als een HBO opleiding iets niet heeft, is het wel structuur... Je wordt best wel aan je lot overgelaten volgens mij.

Ik weet ook eerlijk gezegd niet zo wat jij van een opleiding journalistiek verwacht. Uiteindelijk kom je dan toch terecht op iets waar je onderzoek moet doen enzo, met veel (onbekende) mensen praten. Ik dacht juist dat je daar wat moeite mee had.

Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje, met dit verschil dat ik rijk getrouwd ben en dus niet echt "moet"... meer kan ik ook niet voor je doen.
    Binnen het Windesheim is een apart project voor speciale begeleiding van Autisten, die kan mij zekere steun bieden.... maar ja, ik heb geen andere optie open dan deze, daarom zit ik zo te dubben...........
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
    pi_48657477
    Ik zou echt geen journalistiek doen als ik jou was, Sitethief.
    Misschien een beetje cliche, maar daar zal men je pakken op je zwaktes.
    Trouwens, vandaag de dag heeft het Nederlandse onderwijs systeem als doelstelling extreem autist-onvriendelijk te zijn.
    Goedemorgen trouwens, allen
    alias Capriccio Dieu Donné
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')