Het was iig niet om 9 uur want het was wel al donker toen we aankwamen, zal iets over 10 uur zijn geweest dan.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
geen potten omdat je poeder hebt.
En terugweg reden we niet om vorig jaar. en het was zeker voor half 11![]()
Was inderdaad zeker geen 9 uur.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was iig niet om 9 uur want het was wel al donker toen we aankwamen, zal iets over 10 uur zijn geweest dan.
Zuid 1ste ring hoog want je ziet stukken van dat Johan Cruijff spandoekquote:Op donderdag 19 april 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslagen/Ajax-Rkc/Ajax-Rkc.htm
Zijn dit nou echt wannabees of wat
Aan de foto's te zien stonden ze op zuid 2e ring ofzo?
traditiequote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef JlGSAW het volgende:
Waarom wordt de finale altijd in de Kuip gespeeld? Zodat daar ook eens goed voetbal te zien is?
Beste grasmat en heeft met Ajax de grootste capaciteit. Misschien ook omdat het wat centraler ligt en het uitgegroeid is tot een traditie.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef JlGSAW het volgende:
Waarom wordt de finale altijd in de Kuip gespeeld? Zodat daar ook eens goed voetbal te zien is?
Werden toen nog vrij vroeg het vak afgeschopt vond ik. En vervolgens konden we geen kant op en kon je nergens meer water halen. En ondertussen kregen die ME'ers juist uitgedeeld en mochten wij het stadion niet meer in op alleen ff wat water te halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef Riro het volgende:
[..]
Wedstrijd was af om kwart voor 8, toen nog huldiging en feest op het vak. Daarna nog naar de treinen en daar nog wachten. En toen nog terug
Die MEérs toen die daar stonden op te zorgen dat je niet naar rechts ging waren echt kk honden, ze pakte soms gewoon iemand eruit omdat ie ff naar rechts keek en gingen dan lopen bedreigenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Werden toen nog vrij vroeg het vak afgeschopt vond ik. En vervolgens konden we geen kant op en kon je nergens meer water halen. En ondertussen kregen die ME'ers juist uitgedeeld en mochten wij het stadion niet meer in op alleen ff wat water te halen.
Kuip is juist lijp, lekker dicht op het veld en altijd lekkere sfeerquote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef Timmie2 het volgende:
schiijt aan de traditie.
Alleen omdat het in 010 is moeten we altijd met de combi. Er zijn bij bekerfinale zelfs geen alternatieve opstapplaatsen en/of axiosbussen.
Ja, ik heb toen ook nog wat ruzie lopen schoppen met zo'n figuur. Stelletje debiele figuren. Kreeg vorig jaar de indruk dat die kerels die met de trein meegaan wat normaler zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die MEérs toen die daar stonden op te zorgen dat je niet naar rechts ging waren echt kk honden, ze pakte soms gewoon iemand eruit omdat ie ff naar rechts keek en gingen dan lopen bedreigen![]()
![]()
Is ondertussen ook alweer traditiequote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kuip is juist lijp, lekker dicht op het veld en altijd lekkere sfeer![]()
Heb ik best een dagje voor over![]()
Het is nog niet heel goed geregeld nee, ik werd steeds maar weer door verwezen naar andere mensen die me dan weer door verwezen, hopelijk word dat komend seizoen beterquote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dus dit seizoen was het eigenlijk nog niet geweldig geregeld of wel? Ging jij ook niet misschien in 1 of andere commissie zitten, speciaal voor dit soort zaken?
De meeste welquote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Missschien heeftie niet voor elke wedstrijd aangevraagd?
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Vrij vervoer zou wel wat zijn.
Bus is top.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben er nog niet over uit hoe ik naar de kuip ga op 6 mei. Denk dat ik lekker de bus pak.
Ga jij lekker met de trein, kan je alvast de slingers ophangen.quote:
hihiquote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ga jij lekker met de trein, kan je alvast de slingers ophangen.
Ja en een week erbij dus 3 wekenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is Montana trouwens twee weken geband dankzij dat plaatje van NSB? Er mag ook niks meer tegenwoordig.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef PizzaSalami het volgende:
Welk plaatje was dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat dit onder vrije nieuwsgaring valt en dat ik hier niemand mee beledig. Daarmee laat ik er even buiten of ik het niet of wel eens ben met de beweging van A. Mussert.Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
Krijg je daar 2 weken voorquote:
zo wordt je nooit modquote:
Ah, het is indd niet verstandig om Yvonne uit te maken voor zoietsquote:Op donderdag 19 april 2007 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee niet voor t plaatsen maar om iemand er voor uitmaken.
neem ik toch aan![]()
quote:Burgemeester Cohen heeft vandaag besloten dat het eventuele kampioensfeest van Ajax niet zal worden gevierd op het Leidseplein, maar in de Amsterdam ArenA. Dat meldt AT5 zojuist. Aanleiding zijn de rellen die vorig jaar uitbraken na het behalen van de beker en het feit dat Ajax de titel op 29 april binnen kan halen. Vanwege Koninginnenacht en -dag vindt Cohen het onverantwoord de huldiging op het Leidseplein te houden. Mochten er op 29 april toch supporters naar het plein komen, dan treedt de politie streng op als het uit de hand dreigt te lopen.
Bus is kut. Doe mij de trein maar zoals altijdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
hihi![]()
![]()
Maar hoezo zou de bus vetter zijn?
Hoezo wanna-be's dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax-4-ever.nl/Fotoverslagen/Ajax-Rkc/Ajax-Rkc.htm
Zijn dit nou echt wannabees of wat
Aan de foto's te zien stonden ze op zuid 2e ring ofzo?
Nee, omdat we daar altijd winnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef JlGSAW het volgende:
Beetje 410 achtig vind je niet dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoezo wanna-be's dan?
[..]
Nee, omdat we daar altijd winnen.
Vind ik ook ja, lekker 1e trein. Dagje 010quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Bus is kut. Doe mij de trein maar zoals altijd
We hebben het over de beker.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef JlGSAW het volgende:
We worden toch geen kampioen, lekker belangrijk waar we het gevierd zouden hebben als we kampioen zouden zijn geworden. Volgend jaar gewoon weer op het Leidseplein, zoals het hoort.
Cohen heeft het over een eventueel kampioenschap, over beker-huldiging is nog niets bekend.quote:
Dat zijn toch gewoon die kaarten die iets van 5 euro per jaar kostenquote:Verkoopinformatie
Op dit moment beschikken wij nog niet over concrete informatie omtrent de kaartverkoop voor de finale. Wel is het zo dat alleen Ajax Club Cardhouders een kaart kunnen kopen voor deze wedstrijdDe verwachting is dat wij a.s. vrijdagmiddag 20 april het definitieve kaartverkoopschema kunnen gaan communiceren. Vermoedelijk zal de kaartverkoop a.s. zaterdag 21 april al van start gaan.
Is denk ik een foutje, ze bedoelen gewoon iedereen met een Ajax kaart.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon die kaarten die iets van 5 euro per jaar kosten
In de ArenA wel zo'n beetjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heeft 410 het patent op vlaggen en fakkels in handen gekregen dan?
quote:Stam misschien zondag al in actie
Henk ten Cate liet tegenover FCUpdate.nl weten dat Stam dichtbij een rentree is. "Jaap zou misschien zondag tegen Sparta al kunnen spelen", aldus Ten Cate. "We zijn echter heel voorzichtig met hem. Het moet echter wel heel raar lopen wanneer Stam volgende week niet tegen Willem II kan spelen.
jij hebt geen uitkaart ...weinig 1e treinquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, lekker 1e trein. Dagje 010![]()
Haha, dat controleren ze niet hoor gekquote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
jij hebt geen uitkaart ...weinig 1e trein
Maakt geen zak uit wat er op je kaartje staatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Maakt niks uit, iedereen met een T1t/m8 kaart kan die eerste trein in. Wordt toch niet op gecontroleerd, ook al zullen ze ongetwijfeld op de site aan gaan geven dat ze dat wel doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik, vorig jaar waren er 3 treinen uitverkocht na de uitkaarten dus 1e dag om 9 uur en ik haal het wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:53 schreef Sethje het volgende:
ik doelde erop dat het mss zo snel zou gaan dat als hij aan de beurt is met ze scc dat de treinen al uitverkocht zijn. maar of het zon stormloop op kaarten word valt te bezien
Dat lijkt me ook nu het 5 - 0 staatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:54 schreef JlGSAW het volgende:
Ajax - AZ in de Kuip lijkt nu vrijwel zeker.
Aghja, is toch lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Timmie2 het volgende:
met een gewone seizoenskaart moet je inderdaad makkelijk een kaartje voor de trein kunnen bemachtigen. eerste trein is eigenlijk totaal niet boeiend bij de finale het betekend alleen dat je nog veel langer moet wachten in/om het stadion.
AZ publiekquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef MaxC het volgende:
Hopen dat we AZ flink afstraffen in de kuip.
Ze zingen nu: "Wie niet springt is een jood"
Haha serieus? Ik probeerde het al te volgen maar kon het niet goed verstaan. Dit ga je toch niet zingen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Jasza het volgende:
Gaan ze zingen:
We gaan met de joden naar de Kuip
tja moeten jullie er ook maar neit elke keer zo'n zooitje van maken.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Jasza het volgende:
Gaan ze zingen:
We gaan met de joden naar de Kuip
zulke info zou ik dus nou juist niet willen delen...maarja ik wacht op het eerste nsb plaatjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb een iemand gevonden die mee gaat naar az - AJAX
Tis wel een beetje een kakkerlak maar hij vind het geen probleem als we de laatste trein missen
Kakkerlakquote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb een iemand gevonden die mee gaat naar az - AJAX
Tis wel een beetje een kakkerlak maar hij vind het geen probleem als we de laatste trein missen
NSB-plaatjes in een AFC Ajax-topic vind ik absoluut niet kunnen, juist niet in een AFC Ajax-topic.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:27 schreef Sethje het volgende:
[..]
zulke info zou ik dus nou juist niet willen delen...maarja ik wacht op het eerste nsb plaatje
Ja gewoon te schandalig voor woorden toch. Ik vind dat ze zulke mensen voor minstens 2 weken zouden moeten bannen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:29 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
NSB-plaatjes in een AFC Ajax-topic vind ik absoluut niet kunnen, juist niet in een AFC Ajax-topic.
Whehehequote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja gewoon te schandalig voor woorden toch. Ik vind dat ze zulke mensen voor minstens 2 weken zouden moeten bannen.
Ach hij geeft eigenljk niks om voetbal volgens mij hij zegt wel altijd dat hij voor feyenoord is maar dat zegt die ook meer omdat ik voor AJAX benquote:
Je gaat met jorienvdherik?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach hij geeft eigenljk niks om voetbal volgens mij hij zegt wel altijd dat hij voor feyenoord is maar dat zegt die ook meer omdat ik voor AJAX ben
Hij is meer voetballiefhebber hij gaat naar veel wedstrijden van verschillende clubs enzo
Klote voor je als ze ineens wel alles gaan controlerenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ach hij geeft eigenljk niks om voetbal volgens mij hij zegt wel altijd dat hij voor feyenoord is maar dat zegt die ook meer omdat ik voor AJAX ben
Hij is meer voetballiefhebber hij gaat naar veel wedstrijden van verschillende clubs enzo
is dat zo ?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje overdreven dat ze MONTANA geband hebben vanwege dat NSB-plaatje.
Gaat waarschijnlijk naar plaats 6quote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef Harker het volgende:
Over de playoffs:
Bekerfinale is AZ-Ajax, winnaar gaat naar UEFAcup. (wie wint maakt voor dit hier niet uit)
Stel nu:
Ajax kampioen, PSV en AZ naar playoffs
PSV wint niks in de playoffs, AZ wint playoffs en gaat naar de CLvoorronde, Ajax dus naar CL.
Waar gaat de plek heen van de KNVB Beker? Gaat die dan naar de winnaar van RKC-NAC? (Ik hoop dat hier de fout maak...)
Dus dat het kan zijn dat een (mogelijk) gedegradeerde ploeg naar de UEFAcup gaat dankzij de playoffs ten koste van bijvoorbeeld PSV?
Dat was vorig jaar toch ook zo? Ajax won de beker en de playoffs, PSV werd kampioen. Ik weet alleen niet wat er met die UEFA plek werd gedaanquote:Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef Harker het volgende:
Over de playoffs:
Bekerfinale is AZ-Ajax, winnaar gaat naar UEFAcup. (wie wint maakt voor dit hier niet uit)
Stel nu:
Ajax kampioen, PSV en AZ naar playoffs
PSV wint niks in de playoffs, AZ wint playoffs en gaat naar de CLvoorronde, Ajax dus naar CL.
Waar gaat de plek heen van de KNVB Beker? Gaat die dan naar de winnaar van RKC-NAC? (Ik hoop dat hier de fout maak...)
Dus dat het kan zijn dat een (mogelijk) gedegradeerde ploeg naar de UEFAcup gaat dankzij de playoffs ten koste van bijvoorbeeld PSV?
vind je? ik zat in trein 3 of 4 maar vond het nog lang wachten. begon pas leuk te worden toen er wat gestoeid werd achter het vak.quote:
Hij heeft er 3 gekregenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja gewoon te schandalig voor woorden toch. Ik vind dat ze zulke mensen voor minstens 2 weken zouden moeten bannen.
Kostte me godverdomme mn cola waar ik een kwartier voor in de rij stond met die kuthitte.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
vind je? ik zat in trein 3 of 4 maar vond het nog lang wachten. begon pas leuk te worden toen er wat gestoeid werd achter het vak.
Maandag it isquote:Schema voorverkoop finale KNVB-beker (onder voorbehoud)
Datum: 19 april 2007 Laatst gewijzigd: 19 april 2007 22:47 Categorie: Ajax Nieuws
Inmiddels heeft Ajax op haar website de eerste informatie verstrekt rondom de kaartverkoop voor de finale KNVB-beker op zondag 6 mei a.s.
Reizen vindt plaats met verplichte bus en treincombi. Ajax verwacht vrijdagmiddag 20 april het definitieve kaartverkoopschema te kunnen gaan communiceren.
De AFCA Supportersclub beschikt echter al over het kaartverkoopschema. Dit verkoopschema is uiteraard wel onder voorbehoud. Eventuele wijzigingen in dit schema zullen wij direct aanpassen.
Voorverkoopschema:
Voorverkoop via Ticketbox (max. 1 kaart per seizoen- of clubcard).
Vanaf zaterdag 21 april voor Ajax (voorrang)uitkaarthouders en leden van de Ajax kidsclub;
Vanaf maandag 23 april voor alle Ajax seizoenkaarthouders;
Vanaf woensdag 25 april voor leden van de SVA en Jonge Schare;
Vanaf donderdag 26 april voor alle Ajax clubcardhouders.
Aankomende dagen zal er meer informatie vrijkomen over de prijs en de vertrektijden.
2 weken en 1 week erbij voor klonen....quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:46 schreef rubbereend het volgende:
over ajax heren!
Wat wordt het zondag? En verwacht men nog punt verlies van PSV (uit naar FC Utrecht) en AZ (thuis tegen SC Heerenveen) of moet het allemaal op de laatste speeldag gebeuren?quote:De monsterzeges van Ajax op Sparta
Door MIKOS GOUKA
ROTTERDAM - Ajax moet zondag op eigen veld Sparta verslaan om kans te blijven maken op de titel. De ploeg van ...
...trainer Henk ten Cate moet bij voorkeur ook met forse cijfers winnen van de Rotterdammers. Dat gebeurde in het verleden al veelvuldig.
Bas van Noortwijk en Frank Kooiman kregen ooit negen doelpunten om de oren.
Bas van Noortwijk was er bij toen Ajax, destijds nog spelend in de Meer, over de Rotterdammers heen walste. De teller bleef op 8 december 1985 pas steken op 9-0. ,,En dat was bepaald geen pretje,’’ zegt voormalig keeper Van Noortwijk. ,,De negende treffer viel ruim voor tijd en godzijdank konden we de dubbele cijfers nog net voorkomen. Maar daar was dan ook alles mee gezegd.’’
Vooral spits Marco van Basten etaleerde die middag zijn enorme klasse nog maar eens door Van Noortwijk zesmaal te passeren. De huidige bondscoach liet hem tussen de doelpunten door wél met rust. ,,Nee, treiteren of pesten vanwege de absurde tussenstand, dat gebeurde gelukkig niet,’’ zegt de Schiedammer.
,,Het was allemaal al erg genoeg. Het is de grootste nederlaag uit mijn loopbaan en dat wens je eigenlijk geen enkele keeper toe. Natuurlijk heb ik er ook nog een paar ballen uitgehouden, maar als je negen doelpunten moet incasseren, dan kan je als doelman moeilijk zeggen dat je goed hebt gekeept. Die middag liep een aantal spelers van ons zich te verstoppen. Soms kan dat, maar tegen Ajax op volle toeren niet. Met Sparta konden we op eigen veld altijd iets extra’s tegen Ajax, maar in Amsterdam was het vaak een heel ander verhaal.’’
De zaakwaarnemer van onder onderen Danny Koevermans verwacht dat Ajax zondag vol op het gaspedaal zal trappen om het doelsaldo ten opzichte van de concurrenten PSV en AZ op te krikken. ,,Maar dat is toch een gevaarlijke insteek,’’ weet Van Noortwijk. ,,Die keer dat wij met 9-0 verloren, toen hoefde Ajax niet veel te scoren. Dat gebeurde gewoon. Als de druk er op staat, werkt het vaak averechts. Ik hoop voor Harald Wapenaar dat zijn verdedigers snel bij de les zijn, anders kan het wel een heet middagje in de ArenA worden.’’
Op 18 maart 2001 was Frank Kooiman de ongelukkige keeper in Amsterdam. De doelman werd met zijn ploeggenoten van het kastje naar de muur gestuurd en de grote scherprechter was die middag Shota Arveladze met vier treffers. Ook Cedric van der Gun (2), Tim de Cler, Wamberto en Andy van der Meyde scoorden er op los. De hele Amsterdamse ploeg werd gekozen tot ‘man of the match’.
De huidige sluitpost van FC Dordrecht kan zich de oorwassing nog goed herinneren. ,,Of die 9-0 nederlaag mij een trauma heeft opgeleverd? Nee, hoor, want ik keep nog steeds. Dat gebeurt nou eenmaal een keer in je carrière. Een jaar eerder hadden we goed gespeeld in Amsterdam, dus die forse nederlaag kwam als een verrassing. Alles wat je als keeper nog kan doen is dubbele cijfers voorkomen. Dat lukte, maar ik kreeg ontzettend veel te doen. En ik heb ’s avonds ook gewoon naar Studio Sport gekeken. Je bent toch prof of niet?’’
Kooiman verwacht niet dat zijn voormalig werkgever zondag weer tegen een dergelijke afgang op zal lopen, ook niet nu de Amsterdammers de doelpunten hard nodig hebben. ,,Dat zal niet zo snel gebeuren,’’ weet de doelman. ,,Ons probleem die middag was dat het halverwege al 5-0 stond. En Ajax had gewoon een topmiddag met Arveladze als topscorer. Als je dan zelf niet helemaal bij de les bent, dan kan het een forse uitslag worden.’’
Vorig seizoen keek de in Gouda woonachtige Kooiman vanaf de reservebank toe hoe zijn collega René Ponk ook zes keer moest vissen. Klaas Jan Huntelaar bleek in bloedvorm met drie doelpunten. De doelman kon er niet lang mee zitten. ,,Als het gebeurt, is het even slikken, maar nogmaals, als doelman maak je alles wel een keer mee. Het is zaak om er nooit te lang bij stil te staan. Er staat altijd snel weer een andere wedstrijd voor de deur.’’
En Kooiman staat niet alleen wanneer er wordt gekeken naar keepers van Sparta die werden afgeslacht in Amsterdam. En daar waren grote namen bij uit de clubgeschiedenis. Andries van Dijk (13 maart 1960, 5-0), Pim Doesburg (25 september 1966, 5-0), Jan Formannoy (6 april 1982, 5-1), Roland Janssen (28 februari 1999, 5-1) en Ed de Goeij (24 januari 1988, 4-0) figureerden eveneens tegen Ajax. ,,Maar nu Ajax écht veel moet scoren, ligt het misschien anders,’’ weet Kooiman.
De gemiste strafschop van Van der Sar was toch tegen De Graafschap? Of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die 9-0 was wel leuk ja. Alleen precies een jaar te laat
We hebben in '95 toch ook met 8-0 van Sparta gewonnen? Toen miste Van der Sar nog een pingel.
En ik verwacht dit seizoen niets meer. Ik wacht zondag wel af. En na de wedstrijd zullen we wel zien wat het is geworden.
Nee, tegen De Graafschap scoorde hij juist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:37 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
De gemiste strafschop van Van der Sar was toch tegen De Graafschap? Of heb ik het mis?
Toen werd het uit 8-1 of 9-1 meen ik. Met Andrzej Rudyquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, tegen De Graafschap scoorde hij juist.
OK, je hebt gelijk. Maar bij Van der Sar en strafschoppen denk ik altijd aan Grêmio en De Graafschap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, tegen De Graafschap scoorde hij juist.
Eensquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:34 schreef Sethje het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het kampioenschap al gespeeld en in ons geval verspeeld is.
PSV gaat het niet meer weggeven..simple as that...
Weer zo'n speler die ik helemaal vergeten ben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:43 schreef Sethje het volgende:
Toen werd het uit 8-1 of 9-1 meen ik. Met Andrzej Rudy![]()
quote:Stam misschien zondag al in actie
Henk ten Cate liet tegenover FCUpdate.nl weten dat Stam dichtbij een rentree is. "Jaap zou misschien zondag tegen Sparta al kunnen spelen", aldus Ten Cate. "We zijn echter heel voorzichtig met hem. Het moet echter wel heel raar lopen wanneer Stam volgende week niet tegen Willem II kan spelen."
Sar van der Edwin, Rudy Andrezj, Blind Danny, Boer de Frank, Oliseh Sunday, Boer de Ronald, Gorré Dean, Laudrup Michael, Witschge Richard, Arveladze Shota, Babangida Tijjanaquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Weer zo'n speler die ik helemaal vergeten ben.
Godver de tyfus, waar slaat het op om de kidsclub voorrang te geven op supp. cc?quote:
Kampioen worden is het belangrijkste, desnoods helemaal geen huldiging.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Stel je voor dat we kampioen worden....... lekker huldigen in de Arena.......
was wel een leuk teamquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Sar van der Edwin, Rudy Andrezj, Blind Danny, Boer de Frank, Oliseh Sunday, Boer de Ronald, Gorré Dean, Laudrup Michael, Witschge Richard, Arveladze Shota, Babangida Tijjana
Dit waren zijn teamgenoten ongeveer![]()
Die kan ik mij ook nog heel goed herinneren, tweemaal scoorde hij toen. Was toch altijd wel een goede spelers, alleen érg blessuregevoelig. Waar zit hij nu? MVV?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef Sethje het volgende:
En die 7-2 in utrecht met een fantastische Ole Tobiasen
Lijkt me niet onverstandig om hem te sparen tegen Sparta.quote:
Ja hij is laatst weer begonnen bij MVV, maarja beetje een John Nieuwenburg verhaal met zijn knieen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:30 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Die kan ik mij ook nog heel goed herinneren, tweemaal scoorde hij toen. Was toch altijd wel een goede spelers, alleen érg blessuregevoelig. Waar zit hij nu? MVV?
Allemaal langer dan acht jaar geleden, het wordt tijd dat we opnieuw historie gaan schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef PyTh het volgende:
Mooi he al die herinneringen ophalen jongens?![]()
at least we got emquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef PyTh het volgende:
Mooi he al die herinneringen ophalen jongens?![]()
Wij niet inderdaadquote:
7-1quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:28 schreef Sethje het volgende:
En die 7-2 in utrecht met een fantastische Ole Tobiasen
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Honger naar de 6e titel in 8 jaar jaquote:
Zo groot genoeg?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van de kleine foto, wil 'm weleens wat beter bekijken.
ow het is alleen maar blauw, dacht dat het zwart met lichtblauw wasquote:
De afgelopen tien jaar waren ze bijna allemaal foeilelijk of oersaai.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef JlGSAW het volgende:
Nieuwe uitshirt vind ik ook niet mooi, maar ze zijn lelijker geweest de afgelopen tien jaar.
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik vind het shirt niet eens zo heel lelijk
M0NTIE wat doe jequote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje overdreven dat ze MONTANA geband hebben vanwege dat NSB-plaatje.
Ik vind hem wel cool! Dit jaar was ook erg mooi.. maar deze is ook mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik vind het shirt niet eens zo heel lelijk
ik koop alleen shirtjes die ik mooi vind, zoals het uitshirt van dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef JlGSAW het volgende:
Zijn er hier mensen die weleens een shirtje kopen?
Zo niet, mocht het oude logo terugkeren, zou dat een reden zijn om wel weer eens een shirtje te kopen?
Nee, maar een thuisshirt, puur om het feit dat het oude logo er weer opstaat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik koop alleen shirtjes die ik mooi vind, zoals het uitshirt van dit seizoen.
en mocht het oude logo terug komen, zal ik heus niet elk shirt gaan kopen waar dat logo op staat, tenzij de shirts heel mooi zijn
Niet gek lang meer lijkt me.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:02 schreef Speed1971 het volgende:
Zal mij benieuwen hoelang ABN-AMRO erop blijft staan....
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef fuckbuddy het volgende:
NEWSFLASH, op het nieuws...
Mochten jullie kampioen worden dan is de huldiging in de ArenA en niet op het Leidse.
Geintje van Cohen!
ABN Amro/Barclays wordt het.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet gek lang meer lijkt me.
Lopen jullie dadelijk ook met Fortis op je shirt als het een beetje tegenzit![]()
Dan in vredesnaam maar Florius. Als er Fortis op komt, verkopen ze geen zak meer. EN terecht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lopen jullie dadelijk ook met Fortis op je shirt als het een beetje tegenzit![]()
Ja vreselijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was al bekend, denk ook dat onze bekerwinst daar niet gevierd wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef fuckbuddy het volgende:
NEWSFLASH, op het nieuws...
Mochten jullie kampioen worden dan is de huldiging in de ArenA en niet op het Leidse.
Ben je lekker mee... Nou wat een sfeer in het stadion.
Geintje van Cohen!
Precies, toen jij nog Ajax supporter was! Mooi was die tijd hequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Gewoon terug naar de echte, het TDK shirt!
En toen Speed1971 nog écht voor Ajax was, mooie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Precies, toen jij nog Ajax supporter was! Mooi was die tijd he![]()
Tijden veranderen hè. Nu zit 'ie met klappertjes op de AZ tribune.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Precies, toen jij nog Ajax supporter was! Mooi was die tijd he![]()
Het kan snel gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tijden veranderen hè. Nu zit 'ie met klappertjes op de AZ tribune.
het eerste shirt met het oude logo terug, dat is toch uniek, dus jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Nee, maar een thuisshirt, puur om het feit dat het oude logo er weer opstaat?
Mooi voetbal is geen garantie voor een kampioenschap, het tegendeel lijkt zelfs waar: de laatste acht seizoenen werd PSV zesmaal kampioen, zónder mooi voetbal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, AZ speelt gewoon verreweg het mooiste voetbal van Nederland.
Als je ze gisteren ook weer aan de gang zag.......
En wat hebben ze ermee bereikt tot nu toe? Geen ene sodemieter. Ze oogsten veel lof maar met teveel net-niet toppers in de ploeg zullen ze ook altijd net-niet blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, AZ speelt gewoon verreweg het mooiste voetbal van Nederland.
AZ speelt zoals Ajax zou moeten spelen. Er zit zo weinig passie in het spel van Ajax en spel vreugde is al helemaal ver te zoekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
Zeg je dit nou steeds express of ben je ook een dirk s. aanhanger geworden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:16 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
AZ speelt zoals Ajax zou moeten spelen. Er zit zo weinig passie in het spel van Ajax en spel vreugde is al helemaal ver te zoeken![]()
Wachtend op de dubbel......quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tijden veranderen hè. Nu zit 'ie met klappertjes op de AZ tribune.
Ik heb het idee dat hij twijfelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg je dit nou steeds express of ben je ook een dirk s. aanhanger geworden?
Ik regelmatig. Heb het Thuisshirt van vorig jaar, het donkerblauwe uitshirt van 2 jaar terug en het rood-zwarte uitshirt van afgelopen jaar. Gewoon omdat ik het mooie shirts vind. Het uitshirt uit het kampioensjaar met Olsen heb ik ook, maar die pas ik niet meerquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef JlGSAW het volgende:
Zijn er hier mensen die weleens een shirtje kopen?
Zo niet, mocht het oude logo terugkeren, zou dat een reden zijn om wel weer eens een shirtje te kopen?
Dan zit je daar over een tachtig jaar nog, denk dat jullie helemaal niets winnen dit seizoen.quote:
Ik hoop dat je veel geduld hebt dan.quote:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg je dit nou steeds express of ben je ook een dirk s. aanhanger geworden?
OK, dat snap ik allemaal wel en ben het er ook mee eens. Maar hopen dat AZ de dubbel pakt in plaats van Ajax, dan kan je toch niet serieus menen als Ajax-supporter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zeker niet.
Ik kan het gewoon erg waarderen wat er in Alkmaar gebeurd. Net zoals Twente dit seizoen goed bezig is. Tis gewoon een verrijking voor de Nederlandse competitie. Heerenveen idem dito. Leuke club, leuk voetbal.
Gekke neuzen tegenwoordig... Het zou veel logischer zijn als Feyenoorder hun club lieten vallen met het spel van Feyenoord laatst tijd en toch doen wij het niet, zegt wel weer wat over een gedeelte van het volk bij jullie. Het spijt me zeerquote:az komt steeds dichterbij het winnen van eindelijk weer eens een ''hoofdprijs''... ze verdienen het!! ik gok op een ruime overwinning van az omdat ajax het hele seizoen al faalt op belangrijke momenten..
als ajacied ben ik tegenwoordig meer supporter van az, az speelt veel meer des ajax en ze hebben ook nog eens een geweldige coach die zo''n beetje het maximale uit de selectie haalt. Dat kun je van ten cate niet zeggen... GO AZ!!
Je hebt het dan natuurlijk over alle Ajax supporters aan de hand van dat berichiequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef Fetai het volgende:
Deze reactie op voetbalzone vond ik toch wel het vermelden waard:
[..]
Gekke neuzen tegenwoordig... Het zou veel logischer zijn als Feyenoorder hun club lieten vallen met het spel van Feyenoord laatst tijd en toch doen wij het niet, zegt wel weer wat over een gedeelte van het volk bij jullie. Het spijt me zeer![]()
Lees mijn post dan ook voordat je reageert, ik heb het toch echt over een gedeelte van de aanhang. Het valt me gewoon een beetje tegen van zequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je hebt het dan natuurlijk over alle Ajax supporters aan de hand van dat berichie. Ik zou zeggen, doe eerst eens goed onderzoek en kom dan terug.
Ken trouwens ook wat f'nooit supporters die van club zijn gewisseld, maar dat zal ik ook niet vermelden in jullie topic. Sterkte met je club trouwens![]()
Die komen over twee jaar weer hollend naar de ArenA omdat het dan omgekeerd is. Paupers.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef Fetai het volgende:
Deze reactie op voetbalzone vond ik toch wel het vermelden waard:
[..]
Gekke neuzen tegenwoordig... Het zou veel logischer zijn als Feyenoorder hun club lieten vallen met het spel van Feyenoord laatst tijd en toch doen wij het niet, zegt wel weer wat over een gedeelte van het volk bij jullie. Het spijt me zeer![]()
Ik heb niet gezegd dat ik hoop dat AZ de dubbel pakt. Maar ik zou er zeker wel vrede mee kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
OK, dat snap ik allemaal wel en ben het er ook mee eens. Maar hopen dat AZ de dubbel pakt in plaats van Ajax, dan kan je toch niet serieus menen als Ajax-supporter?
Dat gedeelte zijn we juist graag kwijt, dus laat ze lekker optyfen naar AZ. Wij hebben misschien 10% successupporters, bij AZ iets van 90%. (90% Ajax + 10% AZ zoals de Werder coach het mooi verwoordde)quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Lees mijn post dan ook voordat je reageert, ik heb het toch echt over een gedeelte van de aanhang. Het valt me gewoon een beetje tegen van ze![]()
....successupporters....quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat gedeelte zijn we juist graag kwijt, dus laat ze lekker optyfen naar AZ. Wij hebben misschien 10% successupporters, bij AZ iets van 90%. (90% Ajax + 10% AZ zoals de Werder coach het mooi verwoordde)
En aan fnoord ga ik niet eens woorden vuil maken..
Wat voor omschrijving geef jij aan zulke gasten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
....successupporters....
Dat is toch zo dom, zo kinderachtig zulke opmerkingen.
Veel dingen kan ik begrijpen, maar niet het gedeelte:quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hoop dat AZ de dubbel pakt. Maar ik zou er zeker wel vrede mee kunnen hebben.
Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax. Ik hou van Ajax met heel mn hart maar dat betekend niet dat ik niet kritisch kan zijn over Ajax. Ach en een titel meer of minder lig ik niet zo wakker van. Waar ik wel wakker van lig is dat het al jaren eigenlijk een grote Janboel is bij Ajax. Toegegeven, Van Geel is aardig bezig.
Ook heb ik enorm veel waardering voor van Gaal. Met afstand de beste trainer/coach die Nederland heeft. Ik hou van die gast. En dat ie soms wat emo is, heerlijk juist. Dus mijn sympathie voor AZ is ook voor een grootdeel gebaseerd op de aanwezigheid van van Gaal.
Veder is het ook mooi dat Noord-Holland er nu toch eindelijk een tweede top club bij heeft.
Als Ajacied wil je toch dat je club zoveel mogelijk prijzen wint en dus niet een prijs verliest aan een andere club, die toevallig leuk voetbalt en een geweldige trainer/coach heeft met Ajax-historie?quote:Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax.
Toch zit er wel een kern van waarheid in denk ik. Natuurlijk waren er altijd al AZ supporters die heel hun hart en ziel gaven voor de club, maar nu hoor je zelfs sommige supporters die vroeger voor andere clubs waren naar AZ overstappen. Als het straks weer wat minder gaat komen ze allemaal weer terug, die kunnen toch niets anders dan uitgekotst worden dan lijkt mij?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
....successupporters....
Simpel; gewoon mensen die een leuke middag/avond willen beleven. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat voor omschrijving geef jij aan zulke gasten dan?.
Dat is alleen omdat jij je waarschijnlijk aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
....successupporters....
Dat is niet waar als ze pretenderen 'fan' te zijn van een club en vervolgens als het iets minder gaat hard hollend 'fan' worden van iets wat ze beter bevalt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Simpel; gewoon mensen die een leuke middag/avond willen beleven. Niets mis mee.
Misschien komt het omdat ik wat ouder ben. Je gaat wat anders tegen dingen aankijken. Ajax hoeft van mij niet ten koste van alles kampioen worden. Mijn liefde voor Ajax is niet gebaseerd op titels cq prijzen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Veel dingen kan ik begrijpen, maar niet het gedeelte:
[..]
Als Ajacied wil je toch dat je club zoveel mogelijk prijzen wint en dus niet een prijs verliest aan een andere club, die toevallig leuk voetbalt en een geweldige trainer/coach heeft met Ajax-historie?
Toch zit er nog een héél groot gat tussen een andere club een prijs gunnen en hopen dat ze een prijs pakken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik wat ouder ben. Je gaat wat anders tegen dingen aankijken. Ajax hoeft van mij niet ten koste van alles kampioen worden. Mijn liefde voor Ajax is niet gebaseerd op titels cq prijzen.
Ajax staat voor mij voor aanvallend voetbal, passie, kapsones, het zelf opleiden van spelers en natuurlijk mijn onbegrensde liefde voor Amsterdam.
Ik hoop dat AZ een prijs pakt omdat ik het ze gun. En waarom gun ik het ze? Ze spelen leuk voetbal. Ze hebben het meer dan redelijk gedaan in europees verband. En ik draag het voetbal dat AZ speelt een warm hart toe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch zit er nog een héél groot gat tussen een andere club een prijs gunnen en hopen dat ze een prijs pakken.
Volgens mijn wil hij in de eerste plaats dat Ajax kampioen wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan toch ook voor (ik noem maar wat) Ajax en Barcelona zijn? Nou is AZ toevallig Nederlands en een concurrent.
Ik gun AZ dan ook geen prijs TEN KOSTE van Ajax.....
Vergelijk het met je vader die je moeder verlaat voor een jongere, knappere vrouw en jij die vrouw meer gaat liefhebben dan je eigen moeder. Dat is toch ook not done?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Speed1971 het volgende:
Zie het een beetje zo.
Ik heb een bloed mooie vrouw en ben echt stapel gek op dr. Maar dat houdt niet in dat ik niet kan genieten als ik een andere bloed mooie vrouw zie.
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ een prijs pakt omdat ik het ze gun. En waarom gun ik het ze? Ze spelen leuk voetbal. Ze hebben het meer dan redelijk gedaan in europees verband. En ik draag het voetbal dat AZ speelt een warm hart toe.
Zie het een beetje zo.
Ik heb een bloed mooie vrouw en ben echt stapel gek op dr. Maar dat houdt niet in dat ik niet kan genieten als ik een andere bloed mooie vrouw zie.
Iemand die het snapt. Thnxquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mijn wil hij in de eerste plaats dat Ajax kampioen wordt.
Maar als het AZ blijkt te zijn, dan heeft hij daar vrede mee.
En ik ben het daar voor 100% mee eens.
Maar hij zegt letterlijk:quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mijn wil hij in de eerste plaats dat Ajax kampioen wordt.
Maar als het AZ blijkt te zijn, dan heeft hij daar vrede mee.
En ik ben het daar voor 100% mee eens.
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.quote:Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax.
Ik zie niet wat dat ertoe doet eerlijk gezegd?!?!?!?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
Ach, hij uit zich wat ongelukkig, maar hij heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt in mijn ogen dat hij in de eerste plaats voor Ajax is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Maar hij zegt letterlijk:
[..]
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.
Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijndequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Maar hij zegt letterlijk:
[..]
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.
Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijnde![]()
Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
Dat is ook de enige juiste instelling.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.
We hoeven het ook niet eens te zijn. Zou wel erg saai wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.
Opletten cq lezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?
Al speelt Ajax afbraakvoetbal en ze winnen die finale, zal het me geen ene moer uitmaken.
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.quote:Dat stadionverbod bv. al voor V. Geel. "Joden komen er niet in'.
Maar jullie roof bij Willem II, daar hoor je niemand meer overquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Sjonge jonge, waar maak je je druk over.
Dat gezeik met successupporters etc, dat blijven jullie over 3 jaar nog roepen.
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..
Had AZ 10e gestaan dan was dat supportersverhaal helemaal geen issue geweest.
[..]
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geledenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..
[..]
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezetenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?quote:van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfuquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ROK Waalwijk later ook, toen Marcel Brands kwam: Rogier Molhoek, Ryan Donk en Maarten Martens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geleden
Ome Dirk is een groot blok hypocretie.. Als er iets bij hem gebeurd is het janken.. maar wat hij bij anderen doet boeit niet.. flikker toch op..quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezeten
[..]
Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?
Inderdaad ja. Nu flikt die Brands het ook weer bij RKC. En op zich is dat logisch, want je weet alle contracten van de club waar je vandaan komt. Maar dan moeten Ome Dirk en de supporters niet gaan lopen janken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfu![]()
flikker op joh! jullie hebben in een paar jaar WillemII naar een nieuw dieptepunt gebracht door iedereen weg te kopen inclusief trainer en technisch directeur!. Als jullie niet zoveel geld hadden stond WII nog steeds boven AZ.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt gekocht??quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je veel geduld hebt dan.
Vind het uitshirt mooier dan verwacht, maar heb net voor 30 euro het zwarte uitshirt van dit seizoen gekocht, die is toch wel veel mooier
Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef toma het volgende:
[..]
flikker op joh! jullie hebben in een paar jaar WillemII naar een nieuw dieptepunt gebracht door iedereen weg te kopen inclusief trainer en technisch directeur!. Als jullie niet zoveel geld hadden stond WII nog steeds boven AZ.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.
Komop zeg wat jullie beweren is toch onzin... Ajax is altijd al een goede ploeg geweest omdat hun toppers werden gekocht voor veel geld en er daarvoor jongere spelers in de plaats kwamen uit de jeugdopleiding, die vervolgens ook weer doorstroomden. Als Willem 2 een goede ploeg was hadden ze dit op een eenzelfde manier gedaan.quote:
ff kijken naar thuisshirt van volgend jaar.. ze hadden iets gezegd over een terugekerende kraagquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:17 schreef Luco het volgende:
Thuisshirt van dit seizoen is daar ook maar 34,95... Zit nu toch te twijfelen, thuisshirt wil ik al een tijd hebben...
Zal deze wel worden (in Ajax kleuren natuurlijk)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ff kijken naar thuisshirt van volgend jaar.. ze hadden iets gezegd over een terugekerende kraag
En hopelijk gewoon zonder de Adidas strepen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Zal deze wel worden (in Ajax kleuren natuurlijk)
[afbeelding]
Tijdens Europa Cup wedstrijden heeft het shirt wel altijd van die achterlijke strepen op de mouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef kevin6188 het volgende:
Thuisshirt is altijd zonder Adidas-strepen geloof ik, op dat ene seizoen een tijdje terug na.
Klopt ja, dat was het compromis wat er toen uit is komen rollen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tijdens Europa Cup wedstrijden heeft het shirt wel altijd van die achterlijke strepen op de mouwen.
we zullen zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef knep het volgende:
Nog gefeliciteerd met het bereiken van de finale trouwens.
Wij spelen zondag een andere finale.
Geen idee, maar het belachelijke is adt het altijd verhoogd kan worden, want we betalen het toch wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef Riro het volgende:
Kaartje voor ons was vorig jaar 48 euro ofzo toch?
Die moeten verplicht over Afsluitdijk, daarna via Breda/Dordrecht richting Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef PyTh het volgende:
Heeft natuurlijk ook z'n voordelen dat AZ wel vrij vervoer heeft.
quote:RTVNH: Roger beëindigt voelbalcarrière
Roger heeft tegenover RTV Noord-Holland laten weten dat hij aan het einde van het seizoen zijn voetbalcarriere zal beëindigen. De pas 30-jarige Ajacied zet na dit seizoen punt achter zijn carrière, omdat hij niets meer met het voetbalwereldje heeft.
Misschien dat de journalist in kwestie het Spaans van Roger niet goed begrepen heeft?quote:
Das niet verkeerd, vorig jaar thuisshirt gehaald. Denk dit jaar dit uitshirtquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.fanshop.nl/epa(...)spo_voe_ere_ajax_wed
Denk ik
Niks meer met het voetbalwereldje. Dat verklaart wel zijn stralende glimlach overal en altijd.quote:
Was ie al begonnen dan? Prutser.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef Roflbroek het volgende:
Best opvallend dat Roger stopt
quote:
Die heb jer af en toe wel bij. V. d. Doelen ook bijvoorbeeld. Dat compenseert een beetje voor de Sheringhams en v.d. Gouws van de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef Ordinair het volgende:
Ook wel heel jong..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef BoNi het volgende:
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
Ik denk dat-ie had verwacht een basisplaats op te rapen hier en dan nog lekker één, wellicht twee, jaartjes ballen. Dat viel vies tegen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
Opzienbarend nieuws ja. Ik vraag me wel af hoe zijn motivatie was toen hij naar Ajax kwam in de eerste plaats.
Whehehe! Ik dacht wel toen ik dat hoorde: "Lekker sneue laatste nummer 14.".quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef BoNi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |