abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48534269
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:37 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Je hebt het dan natuurlijk over alle Ajax supporters aan de hand van dat berichie . Ik zou zeggen, doe eerst eens goed onderzoek en kom dan terug.
Ken trouwens ook wat f'nooit supporters die van club zijn gewisseld, maar dat zal ik ook niet vermelden in jullie topic. Sterkte met je club trouwens
Lees mijn post dan ook voordat je reageert, ik heb het toch echt over een gedeelte van de aanhang. Het valt me gewoon een beetje tegen van ze
Ik support gevallen topclubs!
pi_48534296
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef Fetai het volgende:
Deze reactie op voetbalzone vond ik toch wel het vermelden waard:
[..]

Gekke neuzen tegenwoordig... Het zou veel logischer zijn als Feyenoorder hun club lieten vallen met het spel van Feyenoord laatst tijd en toch doen wij het niet, zegt wel weer wat over een gedeelte van het volk bij jullie. Het spijt me zeer
Die komen over twee jaar weer hollend naar de ArenA omdat het dan omgekeerd is. Paupers. .
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:42:38 #203
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48534356
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

OK, dat snap ik allemaal wel en ben het er ook mee eens. Maar hopen dat AZ de dubbel pakt in plaats van Ajax, dan kan je toch niet serieus menen als Ajax-supporter?
Ik heb niet gezegd dat ik hoop dat AZ de dubbel pakt. Maar ik zou er zeker wel vrede mee kunnen hebben.

Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax. Ik hou van Ajax met heel mn hart maar dat betekend niet dat ik niet kritisch kan zijn over Ajax. Ach en een titel meer of minder lig ik niet zo wakker van. Waar ik wel wakker van lig is dat het al jaren eigenlijk een grote Janboel is bij Ajax. Toegegeven, Van Geel is aardig bezig.

Ook heb ik enorm veel waardering voor van Gaal. Met afstand de beste trainer/coach die Nederland heeft. Ik hou van die gast. En dat ie soms wat emo is, heerlijk juist. Dus mijn sympathie voor AZ is ook voor een grootdeel gebaseerd op de aanwezigheid van van Gaal.

Veder is het ook mooi dat Noord-Holland er nu toch eindelijk een tweede top club bij heeft.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48534373
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef Fetai het volgende:

[..]

Lees mijn post dan ook voordat je reageert, ik heb het toch echt over een gedeelte van de aanhang. Het valt me gewoon een beetje tegen van ze
Dat gedeelte zijn we juist graag kwijt, dus laat ze lekker optyfen naar AZ. Wij hebben misschien 10% successupporters, bij AZ iets van 90%. (90% Ajax + 10% AZ zoals de Werder coach het mooi verwoordde)

En aan fnoord ga ik niet eens woorden vuil maken..
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:46:15 #205
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48534476
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat gedeelte zijn we juist graag kwijt, dus laat ze lekker optyfen naar AZ. Wij hebben misschien 10% successupporters, bij AZ iets van 90%. (90% Ajax + 10% AZ zoals de Werder coach het mooi verwoordde)

En aan fnoord ga ik niet eens woorden vuil maken..
....successupporters....

Dat is toch zo dom, zo kinderachtig zulke opmerkingen.
pi_48534623
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

....successupporters....

Wat voor omschrijving geef jij aan zulke gasten dan? .
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:50:55 #207
177121 JlGSAW
Every puzzle has its pieces.
pi_48534647
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik hoop dat AZ de dubbel pakt. Maar ik zou er zeker wel vrede mee kunnen hebben.

Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax. Ik hou van Ajax met heel mn hart maar dat betekend niet dat ik niet kritisch kan zijn over Ajax. Ach en een titel meer of minder lig ik niet zo wakker van. Waar ik wel wakker van lig is dat het al jaren eigenlijk een grote Janboel is bij Ajax. Toegegeven, Van Geel is aardig bezig.

Ook heb ik enorm veel waardering voor van Gaal. Met afstand de beste trainer/coach die Nederland heeft. Ik hou van die gast. En dat ie soms wat emo is, heerlijk juist. Dus mijn sympathie voor AZ is ook voor een grootdeel gebaseerd op de aanwezigheid van van Gaal.

Veder is het ook mooi dat Noord-Holland er nu toch eindelijk een tweede top club bij heeft.
Veel dingen kan ik begrijpen, maar niet het gedeelte:
quote:
Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax.
Als Ajacied wil je toch dat je club zoveel mogelijk prijzen wint en dus niet een prijs verliest aan een andere club, die toevallig leuk voetbalt en een geweldige trainer/coach heeft met Ajax-historie?
Live or die? Make your choice.
pi_48534666
quote:

[..]

....successupporters....

Toch zit er wel een kern van waarheid in denk ik. Natuurlijk waren er altijd al AZ supporters die heel hun hart en ziel gaven voor de club, maar nu hoor je zelfs sommige supporters die vroeger voor andere clubs waren naar AZ overstappen. Als het straks weer wat minder gaat komen ze allemaal weer terug, die kunnen toch niets anders dan uitgekotst worden dan lijkt mij?
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:51:40 #209
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48534681
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wat voor omschrijving geef jij aan zulke gasten dan? .
Simpel; gewoon mensen die een leuke middag/avond willen beleven. Niets mis mee.
pi_48534687
quote:

[..]

....successupporters....

Dat is alleen omdat jij je waarschijnlijk aangesproken voelt.

Klinkt niet alsof je veel hart voor je club hebt.
pi_48534824
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Simpel; gewoon mensen die een leuke middag/avond willen beleven. Niets mis mee.
Dat is niet waar als ze pretenderen 'fan' te zijn van een club en vervolgens als het iets minder gaat hard hollend 'fan' worden van iets wat ze beter bevalt.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:59:12 #212
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48534944
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

Veel dingen kan ik begrijpen, maar niet het gedeelte:
[..]

Als Ajacied wil je toch dat je club zoveel mogelijk prijzen wint en dus niet een prijs verliest aan een andere club, die toevallig leuk voetbalt en een geweldige trainer/coach heeft met Ajax-historie?
Misschien komt het omdat ik wat ouder ben. Je gaat wat anders tegen dingen aankijken. Ajax hoeft van mij niet ten koste van alles kampioen worden. Mijn liefde voor Ajax is niet gebaseerd op titels cq prijzen.

Ajax staat voor mij voor aanvallend voetbal, passie, kapsones, het zelf opleiden van spelers en natuurlijk mijn onbegrensde liefde voor Amsterdam.
pi_48535055
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat ik wat ouder ben. Je gaat wat anders tegen dingen aankijken. Ajax hoeft van mij niet ten koste van alles kampioen worden. Mijn liefde voor Ajax is niet gebaseerd op titels cq prijzen.

Ajax staat voor mij voor aanvallend voetbal, passie, kapsones, het zelf opleiden van spelers en natuurlijk mijn onbegrensde liefde voor Amsterdam.
Toch zit er nog een héél groot gat tussen een andere club een prijs gunnen en hopen dat ze een prijs pakken.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:11:54 #214
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48535353
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef rompompom het volgende:

[..]

Toch zit er nog een héél groot gat tussen een andere club een prijs gunnen en hopen dat ze een prijs pakken.
Ik hoop dat AZ een prijs pakt omdat ik het ze gun. En waarom gun ik het ze? Ze spelen leuk voetbal. Ze hebben het meer dan redelijk gedaan in europees verband. En ik draag het voetbal dat AZ speelt een warm hart toe.

Zie het een beetje zo.

Ik heb een bloed mooie vrouw en ben echt stapel gek op dr. Maar dat houdt niet in dat ik niet kan genieten als ik een andere bloed mooie vrouw zie.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:13:47 #215
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48535409
Oh God, als we het gaan vergelijken met vrouwen dan is het einde zoek.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:15:16 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48535455
Je kan toch ook voor (ik noem maar wat) Ajax en Barcelona zijn? Nou is AZ toevallig Nederlands en een concurrent.

Ik gun AZ dan ook geen prijs TEN KOSTE van Ajax.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:17:33 #217
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48535515
Ik ben voor AJAX en LAZIO, maar AJAX staat boven alles en gaat voor iedereen. Met LAZIO ook de nodige misere moeten verkroppen, maar no way dat ik een andere club in Italie iets meer gun.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48535517
Ik kan me wel vinden in de houding van Speed1971.
Zijn houding betekent niet dat hij een successuporter is of Ajax geen warm hart toedraagt.
Maar hij is gewoon realistisch en eerlijk, door te zegegn dat hij op basis van het vertoonde spel AZ een prijs gunt. Ik kan het daar alleen maar mee eens zijn.
Dat is namelijk precies de reden waarom ik het AZ meer gun dan PSV.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:18:44 #219
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48535549
Het spel is misschien wel goed, maar de supporters... daar kots ik op.

En vooral ome Dirk 'Adolf' Scheringa met z'n DnSB bank. Dat stadionverbod bv. al voor V. Geel. "Joden komen er niet in'.
pi_48535553
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan toch ook voor (ik noem maar wat) Ajax en Barcelona zijn? Nou is AZ toevallig Nederlands en een concurrent.

Ik gun AZ dan ook geen prijs TEN KOSTE van Ajax.....
Volgens mijn wil hij in de eerste plaats dat Ajax kampioen wordt.
Maar als het AZ blijkt te zijn, dan heeft hij daar vrede mee.
En ik ben het daar voor 100% mee eens.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:19:43 #221
177121 JlGSAW
pi_48535577
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Speed1971 het volgende:

Zie het een beetje zo.

Ik heb een bloed mooie vrouw en ben echt stapel gek op dr. Maar dat houdt niet in dat ik niet kan genieten als ik een andere bloed mooie vrouw zie.
Vergelijk het met je vader die je moeder verlaat voor een jongere, knappere vrouw en jij die vrouw meer gaat liefhebben dan je eigen moeder. Dat is toch ook not done?
pi_48535585
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik hoop dat AZ een prijs pakt omdat ik het ze gun. En waarom gun ik het ze? Ze spelen leuk voetbal. Ze hebben het meer dan redelijk gedaan in europees verband. En ik draag het voetbal dat AZ speelt een warm hart toe.

Zie het een beetje zo.

En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_48535664
Nieuwe uitshirt heeft wel wat weg van een keepersshirt. Echt mooi vind ik het niet, maar lelijk ook zeker niet. Ik koop het niet, maar ik koop al jaren geen shirts meer.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:23:00 #224
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48535682
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Robar het volgende:

[..]

Iemand die het snapt. Thnx
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:24:21 #225
177121 JlGSAW
pi_48535736
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar hij zegt letterlijk:
quote:
Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax.
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.
pi_48535737
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
Ik zie niet wat dat ertoe doet eerlijk gezegd?!?!?!?

Waarom kun je niet voor Ajax zijn, maar AZ ook al het succes in de wereld gunnen?
Dan maakt het toch niet uit hoe ze over elkaar denken?
Of word ik geacht hetzelfde te denken als die harde kern van supporters van beide clubs?
Mag ik mezelf dan opeens geen supporter meer noemen?
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:25:24 #227
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48535769
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.
pi_48535892
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

[..]

Ach, hij uit zich wat ongelukkig, maar hij heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt in mijn ogen dat hij in de eerste plaats voor Ajax is.
pi_48535968
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.
Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijnde
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:33:18 #230
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48536015
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

[..]

Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
pi_48536048
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijnde
Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:34:45 #232
177121 JlGSAW
pi_48536064
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.
pi_48536117
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?
Al speelt Ajax afbraakvoetbal en ze winnen die finale, zal het me geen ene moer uitmaken.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_48536144
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.
Dat is ook de enige juiste instelling.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:38:04 #235
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48536171
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.
We hoeven het ook niet eens te zijn. Zou wel erg saai worden
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:40:48 #236
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48536271
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?
Al speelt Ajax afbraakvoetbal en ze winnen die finale, zal het me geen ene moer uitmaken.
Opletten cq lezen is ook een vak.

Ik hou niet van Ajax omdat ze wel of niet kampioen worden. En Ajax kampioen worden met afbraak voetbal, ajb zeg laat dat lekker over aan die lampies.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:46:47 #237
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_48536476
Sjonge jonge, waar maak je je druk over.
Dat gezeik met successupporters etc, dat blijven jullie over 3 jaar nog roepen.
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..

Had AZ 10e gestaan dan was dat supportersverhaal helemaal geen issue geweest.
quote:
Dat stadionverbod bv. al voor V. Geel. "Joden komen er niet in'.
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:47:54 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48536510
Scheringa en zich genaaid voelen .

Echt, AZ leuke club hoor, maar die gast is echt niet goed.
Get woke, go broke!
pi_48536517
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..

[..]

van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Maar jullie roof bij Willem II, daar hoor je niemand meer over .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48536526
Dan hadden die supporters er ook niet gezeten, dus dat lijkt me duidelijk he
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:48:32 #241
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48536532
quote:

[..]

Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geleden
Jawel, je keek.
pi_48536541
Je bent een supporter van mooi voetbal, maar duidelijk niet van Ajax. Het interesseert mij totaal niet hoe we kampioen worden, áls we het maar worden.
pi_48536544
quote:
Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezeten
quote:
Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?
pi_48536636
quote:

[..]

Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfu
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:52:57 #245
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48536659
Ach weet je wat? Ik heb al genoeg over AZ en z'n supporters en de hele bende gezegd. Ik ga er niet eens meer woorden aan vuil maken.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:53:38 #246
177121 JlGSAW
pi_48536681
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef jna het volgende:

[..]

Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geleden
ROK Waalwijk later ook, toen Marcel Brands kwam: Rogier Molhoek, Ryan Donk en Maarten Martens.
pi_48536725
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezeten
[..]

Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?
Ome Dirk is een groot blok hypocretie.. Als er iets bij hem gebeurd is het janken.. maar wat hij bij anderen doet boeit niet.. flikker toch op..
pi_48536741
ik vind het shirt best mooi
pi_48536752
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfu
Inderdaad ja. Nu flikt die Brands het ook weer bij RKC. En op zich is dat logisch, want je weet alle contracten van de club waar je vandaan komt. Maar dan moeten Ome Dirk en de supporters niet gaan lopen janken.

Verder vind ik dat we wel weer genoeg woorden aan az hebben vuil gemaakt. Over Ajax dus weer.

- Officiële huldiging in de Arena
- Nieuw uitshirt, ik vind het een redelijk mooi shirt.
- We worden kampioen.
- We winnen de beker.
- Morgen start hoogstwaarschijnlijk de kaartverkoop voor de bekerfinale
pi_48536833
quote:

[..]

flikker op joh! jullie hebben in een paar jaar WillemII naar een nieuw dieptepunt gebracht door iedereen weg te kopen inclusief trainer en technisch directeur!. Als jullie niet zoveel geld hadden stond WII nog steeds boven AZ.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:00:37 #251
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48536895
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je veel geduld hebt dan.

Vind het uitshirt mooier dan verwacht, maar heb net voor 30 euro het zwarte uitshirt van dit seizoen gekocht, die is toch wel veel mooier
Waar heb je dat shirt gekocht??
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_48536903
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef toma het volgende:

[..]

flikker op joh! jullie hebben in een paar jaar WillemII naar een nieuw dieptepunt gebracht door iedereen weg te kopen inclusief trainer en technisch directeur!. Als jullie niet zoveel geld hadden stond WII nog steeds boven AZ.
Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:03:08 #253
51286 w00h00
Digital man!
pi_48536990
KAMPIOENEN!
pi_48536996
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Fetai het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48537018
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Fetai het volgende:

[..]

vrijdag 20 april 2007 @ 13:04:28 #256
131729 jna
pi_48537039
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Luco het volgende:

[..]

Waar heb je dat shirt gekocht??
http://www.fanshop.nl/epa(...)spo_voe_ere_ajax_wed
Denk ik
Jawel, je keek.
pi_48537185
Mooie prijs voor een mooi shirt. Misschien dat ik hem van het weekend toch maar even ga bestellen.
pi_48537378
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

Komop zeg wat jullie beweren is toch onzin... Ajax is altijd al een goede ploeg geweest omdat hun toppers werden gekocht voor veel geld en er daarvoor jongere spelers in de plaats kwamen uit de jeugdopleiding, die vervolgens ook weer doorstroomden. Als Willem 2 een goede ploeg was hadden ze dit op een eenzelfde manier gedaan.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:17:47 #259
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48537580
Thuisshirt van dit seizoen is daar ook maar 34,95... Zit nu toch te twijfelen, thuisshirt wil ik al een tijd hebben...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_48537618
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:17 schreef Luco het volgende:
Thuisshirt van dit seizoen is daar ook maar 34,95... Zit nu toch te twijfelen, thuisshirt wil ik al een tijd hebben...
ff kijken naar thuisshirt van volgend jaar.. ze hadden iets gezegd over een terugekerende kraag
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:19:34 #261
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48537653
Ja maar die zal dan 65 euro zijn, en dat heb ik er niet voor over...
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:20:52 #262
131729 jna
pi_48537702
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ff kijken naar thuisshirt van volgend jaar.. ze hadden iets gezegd over een terugekerende kraag
Zal deze wel worden (in Ajax kleuren natuurlijk)

Jawel, je keek.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:22:23 #263
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48537774
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef jna het volgende:

[..]

Zal deze wel worden (in Ajax kleuren natuurlijk)

[afbeelding]
En hopelijk gewoon zonder de Adidas strepen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_48537799
Thuisshirt is altijd zonder Adidas-strepen geloof ik, op dat ene seizoen een tijdje terug na.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_48537807
Ik vind het uitshirt wel mooi
AFC AJAX
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:23:34 #266
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48537816
Maar dat zal wel niet lukken...
pi_48537888
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef kevin6188 het volgende:
Thuisshirt is altijd zonder Adidas-strepen geloof ik, op dat ene seizoen een tijdje terug na.
Tijdens Europa Cup wedstrijden heeft het shirt wel altijd van die achterlijke strepen op de mouwen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:25:54 #268
11102 knep
Mountainfreak
pi_48537916
Nog gefeliciteerd met het bereiken van de finale trouwens.
Wij spelen zondag een andere finale .
pi_48538064
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tijdens Europa Cup wedstrijden heeft het shirt wel altijd van die achterlijke strepen op de mouwen.
Klopt ja, dat was het compromis wat er toen uit is komen rollen.
pi_48538102
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef knep het volgende:
Nog gefeliciteerd met het bereiken van de finale trouwens.
Wij spelen zondag een andere finale .
we zullen zien
AFC AJAX
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:34:55 #271
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_48538215
AZ dus met eigen vervoer naar Rotterdam.
pi_48538296
Had ook niet anders verwacht eigenlijk. voor hun zal het ook wel een stukje goedkoper zijn, prijzen schommelen geloof ik tussen de 30/36 euro.
pi_48538321
agh, trein vond ik vorig jaar wel lachen dus maakt niet uit.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:38:54 #274
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_48538355
Kaartje voor ons was vorig jaar 48 euro ofzo toch?
pi_48538372
Zoiets idd, PSV was toen hetzelfde kwijt als AZ.
pi_48539221
Uitshirt is minder lelijk dan ik had verwacht, maar ben er nog niet kapot van.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:04:40 #277
177121 JlGSAW
pi_48539445
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef Riro het volgende:
Kaartje voor ons was vorig jaar 48 euro ofzo toch?
Geen idee, maar het belachelijke is adt het altijd verhoogd kan worden, want we betalen het toch wel.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:05:27 #278
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_48539472
Ik vind het thuisshirt gelukkig niet lelijk, niet super mooi, maar het kan er mee door.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:11:53 #279
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48539725
Heeft natuurlijk ook z'n voordelen dat AZ wel vrij vervoer heeft.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:12:40 #280
177121 JlGSAW
pi_48539750
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef PyTh het volgende:
Heeft natuurlijk ook z'n voordelen dat AZ wel vrij vervoer heeft.
Die moeten verplicht over Afsluitdijk, daarna via Breda/Dordrecht richting Rotterdam.
pi_48539762
zijn de kaarten voor de finale persoons gebonden?
ik zie namelijk dat je er maar 1 per CC kan halen, dus moet even wat andere 'lenen'.
pi_48539769
AZ heeft van de KNVB 17.000 kaarten gekregen. Ongeveer 2.000 kaarten gaan naar de sponsors van AZ, de overige 15.000 worden verdeeld over een auto- en een buscombi richting de Rotterdamse Kuip.

Euh, kregen wij er ook 17.000 vorig jaar?

Zijn gewoon combi's

Iig grootste gedeelte met de bus.
pi_48539964
Nieuws
quote:
RTVNH: Roger beëindigt voelbalcarrière
Roger heeft tegenover RTV Noord-Holland laten weten dat hij aan het einde van het seizoen zijn voetbalcarriere zal beëindigen. De pas 30-jarige Ajacied zet na dit seizoen punt achter zijn carrière, omdat hij niets meer met het voetbalwereldje heeft.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:19:42 #284
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_48540024
Best opvallend dat Roger stopt
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_48540065
Dat is erg opvallend van Roger ja.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:20:51 #286
177121 JlGSAW
pi_48540069
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef TIM-846 het volgende:
Nieuws
[..]
Misschien dat de journalist in kwestie het Spaans van Roger niet goed begrepen heeft?

Want het lijkt me stug dat hij nu al stopt, maar het zou natuurlijk kunnen.
pi_48540093
quote:
Das niet verkeerd, vorig jaar thuisshirt gehaald. Denk dit jaar dit uitshirt !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_48540100
Opmerkelijk
pi_48540124
quote:
Nieuws
[..]
Daarom lacht hij ook nooit natuurlijk
pi_48540167
quote:
Nieuws
[..]

Niks meer met het voetbalwereldje. Dat verklaart wel zijn stralende glimlach overal en altijd. .

Edit: Potver, Jasza! !
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:23:38 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48540180
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef Roflbroek het volgende:
Best opvallend dat Roger stopt
Was ie al begonnen dan? Prutser.
Get woke, go broke!
pi_48540183
quote:
Nieuws
[..]
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_48540526
Ook wel heel jong..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_48540606
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef Ordinair het volgende:
Ook wel heel jong..
Die heb jer af en toe wel bij. V. d. Doelen ook bijvoorbeeld. Dat compenseert een beetje voor de Sheringhams en v.d. Gouws van de voetbalwereld. .
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:37:38 #295
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48540696
Opzienbarend nieuws ja. Ik vraag me wel af hoe zijn motivatie was toen hij naar Ajax kwam in de eerste plaats.
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:38:24 #296
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_48540724
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:38:45 #297
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48540741
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef BoNi het volgende:
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
pi_48540770
quote:
pi_48540807
pi_48540823
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')