Lees mijn post dan ook voordat je reageert, ik heb het toch echt over een gedeelte van de aanhang. Het valt me gewoon een beetje tegen van zequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je hebt het dan natuurlijk over alle Ajax supporters aan de hand van dat berichie. Ik zou zeggen, doe eerst eens goed onderzoek en kom dan terug.
Ken trouwens ook wat f'nooit supporters die van club zijn gewisseld, maar dat zal ik ook niet vermelden in jullie topic. Sterkte met je club trouwens![]()
Die komen over twee jaar weer hollend naar de ArenA omdat het dan omgekeerd is. Paupers.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef Fetai het volgende:
Deze reactie op voetbalzone vond ik toch wel het vermelden waard:
[..]
Gekke neuzen tegenwoordig... Het zou veel logischer zijn als Feyenoorder hun club lieten vallen met het spel van Feyenoord laatst tijd en toch doen wij het niet, zegt wel weer wat over een gedeelte van het volk bij jullie. Het spijt me zeer![]()
Ik heb niet gezegd dat ik hoop dat AZ de dubbel pakt. Maar ik zou er zeker wel vrede mee kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
OK, dat snap ik allemaal wel en ben het er ook mee eens. Maar hopen dat AZ de dubbel pakt in plaats van Ajax, dan kan je toch niet serieus menen als Ajax-supporter?
Dat gedeelte zijn we juist graag kwijt, dus laat ze lekker optyfen naar AZ. Wij hebben misschien 10% successupporters, bij AZ iets van 90%. (90% Ajax + 10% AZ zoals de Werder coach het mooi verwoordde)quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Lees mijn post dan ook voordat je reageert, ik heb het toch echt over een gedeelte van de aanhang. Het valt me gewoon een beetje tegen van ze![]()
....successupporters....quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat gedeelte zijn we juist graag kwijt, dus laat ze lekker optyfen naar AZ. Wij hebben misschien 10% successupporters, bij AZ iets van 90%. (90% Ajax + 10% AZ zoals de Werder coach het mooi verwoordde)
En aan fnoord ga ik niet eens woorden vuil maken..
Wat voor omschrijving geef jij aan zulke gasten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
....successupporters....
Dat is toch zo dom, zo kinderachtig zulke opmerkingen.
Veel dingen kan ik begrijpen, maar niet het gedeelte:quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik hoop dat AZ de dubbel pakt. Maar ik zou er zeker wel vrede mee kunnen hebben.
Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax. Ik hou van Ajax met heel mn hart maar dat betekend niet dat ik niet kritisch kan zijn over Ajax. Ach en een titel meer of minder lig ik niet zo wakker van. Waar ik wel wakker van lig is dat het al jaren eigenlijk een grote Janboel is bij Ajax. Toegegeven, Van Geel is aardig bezig.
Ook heb ik enorm veel waardering voor van Gaal. Met afstand de beste trainer/coach die Nederland heeft. Ik hou van die gast. En dat ie soms wat emo is, heerlijk juist. Dus mijn sympathie voor AZ is ook voor een grootdeel gebaseerd op de aanwezigheid van van Gaal.
Veder is het ook mooi dat Noord-Holland er nu toch eindelijk een tweede top club bij heeft.
Als Ajacied wil je toch dat je club zoveel mogelijk prijzen wint en dus niet een prijs verliest aan een andere club, die toevallig leuk voetbalt en een geweldige trainer/coach heeft met Ajax-historie?quote:Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax.
Toch zit er wel een kern van waarheid in denk ik. Natuurlijk waren er altijd al AZ supporters die heel hun hart en ziel gaven voor de club, maar nu hoor je zelfs sommige supporters die vroeger voor andere clubs waren naar AZ overstappen. Als het straks weer wat minder gaat komen ze allemaal weer terug, die kunnen toch niets anders dan uitgekotst worden dan lijkt mij?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
....successupporters....
Simpel; gewoon mensen die een leuke middag/avond willen beleven. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat voor omschrijving geef jij aan zulke gasten dan?.
Dat is alleen omdat jij je waarschijnlijk aangesproken voelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
....successupporters....
Dat is niet waar als ze pretenderen 'fan' te zijn van een club en vervolgens als het iets minder gaat hard hollend 'fan' worden van iets wat ze beter bevalt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:51 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Simpel; gewoon mensen die een leuke middag/avond willen beleven. Niets mis mee.
Misschien komt het omdat ik wat ouder ben. Je gaat wat anders tegen dingen aankijken. Ajax hoeft van mij niet ten koste van alles kampioen worden. Mijn liefde voor Ajax is niet gebaseerd op titels cq prijzen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Veel dingen kan ik begrijpen, maar niet het gedeelte:
[..]
Als Ajacied wil je toch dat je club zoveel mogelijk prijzen wint en dus niet een prijs verliest aan een andere club, die toevallig leuk voetbalt en een geweldige trainer/coach heeft met Ajax-historie?
Toch zit er nog een héél groot gat tussen een andere club een prijs gunnen en hopen dat ze een prijs pakken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik wat ouder ben. Je gaat wat anders tegen dingen aankijken. Ajax hoeft van mij niet ten koste van alles kampioen worden. Mijn liefde voor Ajax is niet gebaseerd op titels cq prijzen.
Ajax staat voor mij voor aanvallend voetbal, passie, kapsones, het zelf opleiden van spelers en natuurlijk mijn onbegrensde liefde voor Amsterdam.
Ik hoop dat AZ een prijs pakt omdat ik het ze gun. En waarom gun ik het ze? Ze spelen leuk voetbal. Ze hebben het meer dan redelijk gedaan in europees verband. En ik draag het voetbal dat AZ speelt een warm hart toe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch zit er nog een héél groot gat tussen een andere club een prijs gunnen en hopen dat ze een prijs pakken.
Volgens mijn wil hij in de eerste plaats dat Ajax kampioen wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Je kan toch ook voor (ik noem maar wat) Ajax en Barcelona zijn? Nou is AZ toevallig Nederlands en een concurrent.
Ik gun AZ dan ook geen prijs TEN KOSTE van Ajax.....
Vergelijk het met je vader die je moeder verlaat voor een jongere, knappere vrouw en jij die vrouw meer gaat liefhebben dan je eigen moeder. Dat is toch ook not done?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Speed1971 het volgende:
Zie het een beetje zo.
Ik heb een bloed mooie vrouw en ben echt stapel gek op dr. Maar dat houdt niet in dat ik niet kan genieten als ik een andere bloed mooie vrouw zie.
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik hoop dat AZ een prijs pakt omdat ik het ze gun. En waarom gun ik het ze? Ze spelen leuk voetbal. Ze hebben het meer dan redelijk gedaan in europees verband. En ik draag het voetbal dat AZ speelt een warm hart toe.
Zie het een beetje zo.
Ik heb een bloed mooie vrouw en ben echt stapel gek op dr. Maar dat houdt niet in dat ik niet kan genieten als ik een andere bloed mooie vrouw zie.
Iemand die het snapt. Thnxquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mijn wil hij in de eerste plaats dat Ajax kampioen wordt.
Maar als het AZ blijkt te zijn, dan heeft hij daar vrede mee.
En ik ben het daar voor 100% mee eens.
Maar hij zegt letterlijk:quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Volgens mijn wil hij in de eerste plaats dat Ajax kampioen wordt.
Maar als het AZ blijkt te zijn, dan heeft hij daar vrede mee.
En ik ben het daar voor 100% mee eens.
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.quote:Misschien is het te vroeg voor AZ maar ik hoop zeker dat ze een prijspakken. Ook al zou dat eventueel ten koste gaan van Ajax.
Ik zie niet wat dat ertoe doet eerlijk gezegd?!?!?!?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
Ach, hij uit zich wat ongelukkig, maar hij heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt in mijn ogen dat hij in de eerste plaats voor Ajax is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Maar hij zegt letterlijk:
[..]
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.
Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijndequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Maar hij zegt letterlijk:
[..]
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.
Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijnde![]()
Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
Dat is ook de enige juiste instelling.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.
We hoeven het ook niet eens te zijn. Zou wel erg saai wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.
Opletten cq lezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?
Al speelt Ajax afbraakvoetbal en ze winnen die finale, zal het me geen ene moer uitmaken.
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.quote:Dat stadionverbod bv. al voor V. Geel. "Joden komen er niet in'.
Maar jullie roof bij Willem II, daar hoor je niemand meer overquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Sjonge jonge, waar maak je je druk over.
Dat gezeik met successupporters etc, dat blijven jullie over 3 jaar nog roepen.
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..
Had AZ 10e gestaan dan was dat supportersverhaal helemaal geen issue geweest.
[..]
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geledenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..
[..]
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezetenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?quote:van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfuquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ROK Waalwijk later ook, toen Marcel Brands kwam: Rogier Molhoek, Ryan Donk en Maarten Martens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geleden
Ome Dirk is een groot blok hypocretie.. Als er iets bij hem gebeurd is het janken.. maar wat hij bij anderen doet boeit niet.. flikker toch op..quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezeten
[..]
Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?
Inderdaad ja. Nu flikt die Brands het ook weer bij RKC. En op zich is dat logisch, want je weet alle contracten van de club waar je vandaan komt. Maar dan moeten Ome Dirk en de supporters niet gaan lopen janken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfu![]()
flikker op joh! jullie hebben in een paar jaar WillemII naar een nieuw dieptepunt gebracht door iedereen weg te kopen inclusief trainer en technisch directeur!. Als jullie niet zoveel geld hadden stond WII nog steeds boven AZ.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt gekocht??quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je veel geduld hebt dan.
Vind het uitshirt mooier dan verwacht, maar heb net voor 30 euro het zwarte uitshirt van dit seizoen gekocht, die is toch wel veel mooier
Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef toma het volgende:
[..]
flikker op joh! jullie hebben in een paar jaar WillemII naar een nieuw dieptepunt gebracht door iedereen weg te kopen inclusief trainer en technisch directeur!. Als jullie niet zoveel geld hadden stond WII nog steeds boven AZ.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want Willem 2 heeft er zelf voor gekozen om die spelers te verkopen. Ze zouden er alleen maar beter op moeten worden als ze meer geld hebben, dit is het niet geval geweest, dus zijn er slechte inkopen gedaan door het bestuur zelf. Eigen schuld dus, niet van AZ.
Komop zeg wat jullie beweren is toch onzin... Ajax is altijd al een goede ploeg geweest omdat hun toppers werden gekocht voor veel geld en er daarvoor jongere spelers in de plaats kwamen uit de jeugdopleiding, die vervolgens ook weer doorstroomden. Als Willem 2 een goede ploeg was hadden ze dit op een eenzelfde manier gedaan.quote:
ff kijken naar thuisshirt van volgend jaar.. ze hadden iets gezegd over een terugekerende kraagquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:17 schreef Luco het volgende:
Thuisshirt van dit seizoen is daar ook maar 34,95... Zit nu toch te twijfelen, thuisshirt wil ik al een tijd hebben...
Zal deze wel worden (in Ajax kleuren natuurlijk)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ff kijken naar thuisshirt van volgend jaar.. ze hadden iets gezegd over een terugekerende kraag
En hopelijk gewoon zonder de Adidas strepen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Zal deze wel worden (in Ajax kleuren natuurlijk)
[afbeelding]
Tijdens Europa Cup wedstrijden heeft het shirt wel altijd van die achterlijke strepen op de mouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef kevin6188 het volgende:
Thuisshirt is altijd zonder Adidas-strepen geloof ik, op dat ene seizoen een tijdje terug na.
Klopt ja, dat was het compromis wat er toen uit is komen rollen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tijdens Europa Cup wedstrijden heeft het shirt wel altijd van die achterlijke strepen op de mouwen.
we zullen zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef knep het volgende:
Nog gefeliciteerd met het bereiken van de finale trouwens.
Wij spelen zondag een andere finale.
Geen idee, maar het belachelijke is adt het altijd verhoogd kan worden, want we betalen het toch wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:38 schreef Riro het volgende:
Kaartje voor ons was vorig jaar 48 euro ofzo toch?
Die moeten verplicht over Afsluitdijk, daarna via Breda/Dordrecht richting Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef PyTh het volgende:
Heeft natuurlijk ook z'n voordelen dat AZ wel vrij vervoer heeft.
quote:RTVNH: Roger beëindigt voelbalcarrière
Roger heeft tegenover RTV Noord-Holland laten weten dat hij aan het einde van het seizoen zijn voetbalcarriere zal beëindigen. De pas 30-jarige Ajacied zet na dit seizoen punt achter zijn carrière, omdat hij niets meer met het voetbalwereldje heeft.
Misschien dat de journalist in kwestie het Spaans van Roger niet goed begrepen heeft?quote:
Das niet verkeerd, vorig jaar thuisshirt gehaald. Denk dit jaar dit uitshirtquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:04 schreef jna het volgende:
[..]
http://www.fanshop.nl/epa(...)spo_voe_ere_ajax_wed
Denk ik
Niks meer met het voetbalwereldje. Dat verklaart wel zijn stralende glimlach overal en altijd.quote:
Was ie al begonnen dan? Prutser.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef Roflbroek het volgende:
Best opvallend dat Roger stopt
quote:
Die heb jer af en toe wel bij. V. d. Doelen ook bijvoorbeeld. Dat compenseert een beetje voor de Sheringhams en v.d. Gouws van de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef Ordinair het volgende:
Ook wel heel jong..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef BoNi het volgende:
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |