Ik zie niet wat dat ertoe doet eerlijk gezegd?!?!?!?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En wat nou als die andere bloed mooie vrouw een hekel aan je eigen bloed mooie vrouw heeft? De 'harde kern' van az is echt anti-Ajax. Ik als Alkmaarder word kotsmisselijk van al die stoere az mannetjes die een hekel aan Ajax hebben.
Ach, hij uit zich wat ongelukkig, maar hij heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt in mijn ogen dat hij in de eerste plaats voor Ajax is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Maar hij zegt letterlijk:
[..]
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.
Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijndequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ook en ik word ook kotsmisselijk van al die stoere Ajax mannetjes die een bloedhekel aan AZ hebben.
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Maar hij zegt letterlijk:
[..]
Ten koste van Ajax is in mijn ogen heel anders dan liefst Ajax, anders AZ maar.
Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Idd. Je moet lekker accepteren wat az allemaal in de media roept als Ajax supporter zijnde![]()
Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:33 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Man er zijn in mijn leven nog zo`n 40 landstitels/bekers te verdelen. Wat maakt mij die ene nou uit. Zolang die prijs met mooi en aanvallend voetbal gepakt word vind ik dat prachtig, pakt Ajax hem nog beter. En ja ik zou het prachtig vinden als AZ Ajax eens de les leest. Ajax heeft al heel lang een wake-up call nodig, schitterend als juist AZ dat doet. En AZ is denk ik ook de enige die wat dat betreft Ajax weer eens het licht kan laten zien
Dat is ook de enige juiste instelling.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon daarboven staan. Ik neem ze in ieder geval niet serieus.
We hoeven het ook niet eens te zijn. Zou wel erg saai wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat wij het niet met elkaar eens zullen worden, als Ajacied maakt het mij niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Voetbal is voor mij niet alleen mooi voetbal, voetbal is emotie.
Opletten cq lezen is ook een vak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je houdt van mooi voetbal en niet specifiek van Ajax lees ik uit je tekst. Dus je bent een clubhopper ofzo iets?
Al speelt Ajax afbraakvoetbal en ze winnen die finale, zal het me geen ene moer uitmaken.
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.quote:Dat stadionverbod bv. al voor V. Geel. "Joden komen er niet in'.
Maar jullie roof bij Willem II, daar hoor je niemand meer overquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Sjonge jonge, waar maak je je druk over.
Dat gezeik met successupporters etc, dat blijven jullie over 3 jaar nog roepen.
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..
Had AZ 10e gestaan dan was dat supportersverhaal helemaal geen issue geweest.
[..]
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geledenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Volgens mij heeft dit ook met het succes te maken dat AZ heeft, rancune is het misschien wel..
[..]
van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezetenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?quote:van Geel is ook een ranzige aap, die heeft het ff op een smerige manier gedaan met de transfer van Perez... Ik kan me voorstellen dat Scheringa zich goed genaaid voelt door die zakkewasser.
Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfuquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ROK Waalwijk later ook, toen Marcel Brands kwam: Rogier Molhoek, Ryan Donk en Maarten Martens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook zoiets gedaan met Willem II een tijdje geleden
Ome Dirk is een groot blok hypocretie.. Als er iets bij hem gebeurd is het janken.. maar wat hij bij anderen doet boeit niet.. flikker toch op..quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, dan had er niemand in dat stadion van jullie gezeten
[..]
Wat vond Scheringa er van toen Van Geel precies hetzelfde flikte bij Willem II? Wel een beetje hypocriet van Ome Dirk, niet dan?
Inderdaad ja. Nu flikt die Brands het ook weer bij RKC. En op zich is dat logisch, want je weet alle contracten van de club waar je vandaan komt. Maar dan moeten Ome Dirk en de supporters niet gaan lopen janken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zo mooi dit, jullie roven Willem II en halen bijv Martens dus stfu![]()
flikker op joh! jullie hebben in een paar jaar WillemII naar een nieuw dieptepunt gebracht door iedereen weg te kopen inclusief trainer en technisch directeur!. Als jullie niet zoveel geld hadden stond WII nog steeds boven AZ.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |