Waarschijnlijk met één of ander Surinaams festival of de Johan Cruijff-schaal.quote:
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Acht treinen, verder bussen. Als je in trein zit, kom je in onderste ring terecht en als je bus hebt, in bovenste.
Is ook zo, als je wilt, is bijna alles mogelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoor.
Hekje is zo openquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Is ook zo, als je wilt, is bijna alles mogelijk.
Stond bij elke ingang één dude die effe controleerde of je wel een eerste ring kaartje had of niet. Dus met een beetje handigheid sta je inderdaad gewoon op de eerste ring.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoor.
Jij ziet liever az, dat is het. Gast, koop een seizoenkaart van az en blijf lekker weg uit de Arena.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij ziet liever een "inmaak" potje tegen NAC![]()
Ik zie liever een aantrekkelijke wedstrijd met de ene aanvalsgolf na de ander. Ajax-AZ AZ-Ajax, altijd spectakel![]()
Ajax-AZ in de Kuip is voor mij al een prijs ansich![]()
Die ME kreeg op een gegeven moment complete toiletpotten naar hun kopquote:Op donderdag 19 april 2007 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het was wel gezellig in dat omloopje daar beneden vorig jaar. En ik stond te pissen naast een aangenaam (maar wat rokerig) kampvuurtje op de wc's. Dat was allemaal prima te doen
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel heb aan al die azhomo's.
Dat is Roger alquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Urquhart het volgende:
Perez is de beste voetballer in de selectie, en die wordt gewoon kapot gemaakt door hem op de bank te houden en hem maar liefst 20 minuten te laten warmlopen voor een invalbeurt. Perez moet in de basis!
Ik schat Sneijder nog iets hoger in, en dat is meteen het nadeel voor Perez. Wesley staat op zijn plek.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Urquhart het volgende:
Perez is de beste voetballer in de selectie, en die wordt gewoon kapot gemaakt door hem op de bank te houden en hem maar liefst 20 minuten te laten warmlopen voor een invalbeurt. Perez moet in de basis!
11 uur jaquote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij 9 uur vorig jaar en ik was met de trein.
Zou best kunnen, waar zag je me?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef jna het volgende:
Volgens mij zag ik je gister denthemen, tenminste ik zag iemand die erg leek op die persoon van die foto tijdens Edgar z'n eerste training.
Noord, je reed naar beneden en had volgens mij een rood achtige rugtas. Klopt dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou best kunnen, waar zag je me?
ja dat zal ik geweest zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
Noord, je reed naar beneden en had volgens mij een rood achtige rugtas. Klopt dat?
Was voor de wedstrijd trouwens
weer zo'n tt boefjequote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef markthemen het volgende:
ja bekerfinale was gruwelijk vorig jaar.. jezus wat was ik naar de klote![]()
Vertel mij wat. Maar goed, eerst mocht Babel voor de zoveelste keer weer heel matig spelen voordat Perez eindelijk mocht komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Urquhart het volgende:
Kan jij eigenlijk naar de bekerfinale, denthemen?quote:
Sta geparkeerd bedoel je zeker? No offence ofzo verder hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef denthemen het volgende:
ehmm ik "sta" () aan de linkerkant van het vak zeg maar, bij de cornervlag
Hehe daar sta ik geparkeerd jaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sta geparkeerd bedoel je zeker? No offence ofzo verder hoor
Wel beter, kon me van vorig jaar geen rolstoelvak of iets dergelijks voor de geest halen, dus was wel benieuwd.
Ga je dan ook met de trein enzo?
Qua uitwedstrijden moet ik het aangeven bij Ajax, ze hebben 6 weken voor een wedstrijd al een bespreking met de tegenstander en dan krijgen ze een aantal kaarten, dit jaar een aantal wedstrijden kunnen gaan, komend seizoen wil ik toch wel 80% van de uitwedstrijden bezoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef kevin6188 het volgende:
Ok, leuk. Tenminste, dat is de beste omschrijving die ik ervoor kan vinden. Helpt Ajax je met dat soort dingen enzo?
Het is voor jou...;quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij ziet liever az, dat is het. Gast, koop een seizoenkaart van az en blijf lekker weg uit de Arena.
Nah, als we toch al weer rond 14.00 uur in de Kuip zitten kan je net zo goed ff langslopen he. Is veel handiger. Schreeuwen doen we tijdens de wedstrijd wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
We zullen wel naar je schreeuwen op 6 mei
Ik schreeuw terugquote:Op donderdag 19 april 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
We zullen wel naar je schreeuwen op 6 mei
Dus dit seizoen was het eigenlijk nog niet geweldig geregeld of wel? Ging jij ook niet misschien in 1 of andere commissie zitten, speciaal voor dit soort zaken?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Qua uitwedstrijden moet ik het aangeven bij Ajax, ze hebben 6 weken voor een wedstrijd al een bespreking met de tegenstander en dan krijgen ze een aantal kaarten, dit jaar een aantal wedstrijden kunnen gaan, komend seizoen wil ik toch wel 80% van de uitwedstrijden bezoeken![]()
Ging je doodquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef kevin6188 het volgende:
Was ook niet zo'n beetje rook trouwens toen, terwijl maar 1/3 van de rookpotten mee naar binnen was gesmokkeld. En ik had geen sjaal bij me toen...
Missschien heeftie niet voor elke wedstrijd aangevraagd?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dus dit seizoen was het eigenlijk nog niet geweldig geregeld of wel? Ging jij ook niet misschien in 1 of andere commissie zitten, speciaal voor dit soort zaken?
Geen idee, dat vraag ik toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Missschien heeftie niet voor elke wedstrijd aangevraagd?
Dit jaar zonder potten.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef kevin6188 het volgende:
Was ook niet zo'n beetje rook trouwens toen, terwijl maar 1/3 van de rookpotten mee naar binnen was gesmokkeld. En ik had geen sjaal bij me toen...
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij 9 uur vorig jaar en ik was met de trein.
Hehequote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit jaar zonder potten.
en daar was dat shirt voor, snap dat dan.
Was 11 uur, was al donker joh.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me sterk eigenlijk
Toen moest de trein toch ook nog 's omrijden?
Ik stond volgens mij bijna daarnaast. Zat op zo'n hek, volgens mij waren daarnaast plekken voor rolstoelen enzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik schreeuw terug
BTW, kunnen mensen de beelden nog voor zich halen van de ajaxfilmsite? Beelden vanaf de zijkant dat je die rook zeg maar omhoog ziet komen en zo, die beelden heb ik gemaakt, daar zat ik dus
Had op dat moment geen shirt, later maar ff eentje teruggejat ergens. Die maar als 'sjaal' gebruikt toen we na afloop gingen zingen. Sjaal neem ik nu zeker wel mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit jaar zonder potten.
en daar was dat shirt voor, snap dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |