Je punt is?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:58 schreef Baklap het volgende:
[..]
Altijd mooi, die lelijke auto's afzeiken, en dan zelf verkapt stoer doen
Zat je erop te wachten ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef j0rrit het volgende:
Stratenmakers Ferrari's deel 9
Ik was eerder.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Sowieso breek ik de benen van de grapjurk die mijn auto op durft te geven...![]()
Ja, komop... Ik vind hem mooi zoals ie is...quote:
Die zijn niet te tellen, want die zijn er nietquote:Op donderdag 19 april 2007 15:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, komop... Ik vind hem mooi zoals ie is...
Het aantal auto's wat er beter uitkomt dan ze erin gingen, is op één hand te tellen...
Als ze hem compleet overspuiten en een centimetertje of 2/3 naar beneden halen, en het daarbij laten vind ik het best
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Te Verneukte Peugot
http://img.hebus.com/2006/08/29/060829090158_72.jpg
peugotstar gallactica
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens... Er zijn weleens wat auto's geweest die ik best mooi vond...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn niet te tellen, want die zijn er niet![]()
Ga je schamenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens... Er zijn weleens wat auto's geweest die ik best mooi vond...
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
![]()
Nee, sommige waren wel te doen. Maar echt heeeeel mooi vind ik ze niet.
Vind t meer op 2 chromen balkjes lijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Zit er nou een plastic plaat voor die intercooler?
Ik bedoel voor het rode stuk, waar de lucht doorheen zou moeten gaan. Je ziet daar een weerspiegeling van het licht op, wat dus betekend dat er iets voor zit, en dat ding nooit kan koelen. In andere woorden, die bak heeft geen turbo? Kan ook zijn dat hij niet wil dat mensen zijn IC beschadigen, best begrijpelijk want dan koelt hij minder.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind t meer op 2 chromen balkjes lijken![]()
Foto van je otoo?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, komop... Ik vind hem mooi zoals ie is...
Het aantal auto's wat er beter uitkomt dan ze erin gingen, is op één hand te tellen...
Als ze hem compleet overspuiten en een centimetertje of 2/3 naar beneden halen, en het daarbij laten vind ik het best
Dan haal je toch heel het nut van dat ding onderuit? :Squote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef garnage-patrick het volgende:
dat is een luchtfilter.
wannabee intercooler, en dat plexi zit ervoor. tegen regen enzo. om dat tegen te houden.
en nee, ik heb zelf niet zo'n ding
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef garnage-patrick het volgende:
dat is een luchtfilter.
wannabee intercooler, en dat plexi zit ervoor. tegen regen enzo. om dat tegen te houden.
en nee, ik heb zelf niet zo'n ding
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat kost een LPG-G3 installatie met LPI dan? En hoeveel kilometer moet je rijden om dat aankoopbedrag terug te verdienen? Ik vind mensen die overal een mening over hebben, terwijl ze zelf nog geeneens een rijbewijs hebben een beetje. Als zij het mooi vinden, en niet die power willen wat is daar dan op tegen? Ga jij maar verder dromen over je Prelude. Als je echt hard wil gaan (wat jij blijkbaar wil, want je kraakt alleen maar mensen af omdat ze motorisch niet tunen) koop je een echte auto met RWD, ipv FWD.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach ik ben het ook vaak niet met Turquaz eens, omdat hij overal te makkelijk en te simpel over denkt ("flikker er dan gewoon even een .... in") Maar hij heeft wel gelijk dat mensen die een auto eruit laten zien alsof je naar de 100 gaat in 1,4sec terwijl je onder de kap maar 60pk ofzo hebt niet goed bezig zijn.
All show, no go.
Dat ding kun je zelf maken voor een paar tientjesquote:
stofzuigerfilter?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat ding kun je zelf maken voor een paar tientjesZie hier:
[afbeelding]
Bouw dit in je bumper,, en je hebt et zelfde effect![]()
Wil je een mooier kleurtje? Kies dan deze:
[afbeelding]
Master of niet
![]()
Filter van een Nissan Primera, dat had ik toen ook bij onze oude -geliefde- Primera gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Filter van een Nissan Primera, dat had ik toen ook bij onze oude -geliefde- Primera gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
had ie zo'n slecht leven met jou?hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Zie het "show je auto" topic...quote:
Dat is uit deze.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
It is time zu pimp ze auto...
Ja, en dan?quote:
quote:
Nou, aangezien bekend is welke auto je rijdt, had ik die aan kunnen melden bij DGB. Maar die grap is er nu wel vanaf.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Sowieso breek ik de benen van de grapjurk die mijn auto op durft te geven...![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
nouja, das natuurlijk de grootste verrassing... als ze de rekening onder je neus schuiven...
Het (economisch) nut van zuinig rijden valt een beetje weg als je eerst een investering moet doen die je er niet uithaalt binnen afzienbare tijdquote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Praat niet, jullie willen toch zuinig rijden? En "Sportief" uitstralen? Geef jij mij het geld om een Fatsoenelijke RWD wagen te kopen? Nee dus, EN ik vind de Prelude uit zijn prijsklasse het beste, en mooiste.. en tja.. ieder zijn eigesmaak, jij hoeft de Prelude niet mooi te vinden, maar waar wil jij voor 6000 euro zo'n geil beest met 200PK VTEC 2.2 met 4WS vinden?
![]()
![]()
![]()
[..]
Hier der bij leggen, daar der bij leggen... endan? BMW E30 M3? Niks op tegen, wel leuke bakken, maar je ziet hier elke Turk in rijden, onze buren (geen Turken) hebben er ook een maar rijden er NOOIT mee.. sinds ik hier woon (6jaartjes) heb ik hem maar 3 x zien rijdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Het (economisch) nut van zuinig rijden valt een beetje weg als je eerst een investering moet doen die je er niet uithaalt binnen afzienbare tijd.
6000 euro, exclusief turbo en alles wat je erop wil? Leg dan nog wat bij en koop een BMW E30 M3 in perfecte staat![]()
Gast, je bent zelf een turkquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hier der bij leggen, daar der bij leggen... endan? BMW E30 M3? Niks op tegen, wel leuke bakken, maar je ziet hier elke Turk in rijden, onze buren (geen Turken) hebben er ook een maar rijden er NOOIT mee.. sinds ik hier woon (6jaartjes) heb ik hem maar 3 x zien rijdenZelfde geld voorde 5serie die ook nooit heeft gereden, mos hier mos daar, schimmeltje hier schimmeltje daar... Banden helemaal leeg omdat ie nooit zijn gedraait.. hooguit 2/3x in 6jaar
![]()
![]()
Een keer als ik die eigenaar zie, vraag ik of hij die verkoopt, want dit is echt automishandelling wat ie doet![]()
![]()
Kortom, geef mij een Lude!
(oow ja.. hoeveel PK hebben die E30 M3's eigelijk?)
Oohw.. ok.. Dus we gaan weer iedereen over 1kant scheren...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf een turk.
En turken rijden niet in M3's, die rijden in 316's met M3 speigels
Volgens mij begin jij er zelf meequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oohw.. ok.. Dus we gaan weer iedereen over 1kant scheren...![]()
Ik wil iets aparts...![]()
Audi A4.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef LoggedIn het volgende:
wat is die laatste auto uit de op eigenlijk geweest?
Ik mag dat, omdat ik een Turk én Nederlander benquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij begin jij er zelf mee. Een M3 zou voor mij apart genoeg zijn
![]()
De grote beurt seizoen 3quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef LoggedIn het volgende:
wat is die laatste auto uit de op eigenlijk geweest?
Maar als die gespoten zou zijn, zou hij dr wel schattig uitzienquote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef MdMa98 het volgende:
hmmm kee, ik zou eerst bodykit spuiten, voor ik m zou monteren...staat zo goedkoop.. en t is nog een corsa ook das al erg genoeg
Ben je bij Turquaz52 in de wijk geweest?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:51 schreef pvdplanet het volgende:
Gespot bij een kleine wandeling door onze locale probleemwijk
quote:Op zondag 22 april 2007 23:41 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ben je bij Turquaz52 in de wijk geweest?
en dan nog een keer spuiten omdat er misschien krassen op komen tijdens het bevestigen?quote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef MdMa98 het volgende:
hmmm kee, ik zou eerst bodykit spuiten, voor ik m zou monteren...staat zo goedkoop.. en t is nog een corsa ook das al erg genoeg
Je zou natuurlijk ook een passende bumper kunnen kopenquote:Op maandag 23 april 2007 10:54 schreef vosss het volgende:
Ow, en die onbespoten bumpers en dergelijke, ik weet het niet, maar kan het niet zijn dat ze die eerst monteren en wachten tot die dingen zich een beetje "gezet" hebben en daarna pas laten spuiten om barsten te voorkomen?
IEmand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
mjah als t nou eens een 3 deurs wasquote:Op zondag 22 april 2007 23:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maar als die gespoten zou zijn, zou hij dr wel schattig uitzien![]()
![]()
Ach, ik loop je ook te benitsenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik mag dat, omdat ik een Turk én Nederlander ben![]()
Grapje man.. maare je weet wat ik bedoel?
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 19:45 schreef TR08 het volgende:
Een spot bij mij om de hoek
Eerlijk gezegd vind ik hem niet eens erg slecht
[afbeelding]
[afbeelding]
En de motorkap dicht...quote:Op maandag 23 april 2007 20:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die is echt wel mooi, op de achterkant na... voorbumper moest een kleinbeetje kleiner..
![]()
(Honda
)
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Niet zo klagenquote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef MikeyMan het volgende:
Doe dat dan in het andere topic...
dat vind ik nou echt godsgruwelijk lelijk.. maar er zullen wel mensen zijn die em mooi vinden..quote:
Heej die is wel vetquote:
Nee alles is geheel gratis je bent alleen je auto 2 weken kwijt zodat ze eraan kunnen werken.quote:Op maandag 23 april 2007 10:53 schreef vosss het volgende:
Hey nog even over DGB (), moet je daar serieus zelf voor betalen?!
Nou ik zou me eerder druk maken om die booskijkers, die stickers vallen wel mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:44 schreef MikeyMan het volgende:
Zag er leuk uit...
Totdat het ding volgeplakt werd met stickers
[afbeelding]
oja onderaan bij de side skirt...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef MikeyMan het volgende:
Geloof niet dat alle stickers goed zichtbaar zijn... Ze zaten echt over de hele zijkanten
Best een mooie wagenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:44 schreef MikeyMan het volgende:
Zag er leuk uit...
Totdat het ding volgeplakt werd met stickers
[afbeelding]
quote:
Ja, en zie hem maar weer eens kwijt te raken...quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:57 schreef MdMa98 het volgende:
die staat bij www.edwardsmitautos.nl Had m al eens ergens gepost hier idd.. rare kar
Dat is ook HET nadeel van "tunen" je verkleint de doelgroep met 99%quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, en zie hem maar weer eens kwijt te raken...
Sloeg al nergens op dat ze dit design hebben gekozen...
En dat degene die er erg veel geld voor betaald heeft, hem zo snel weer kwijt wilde...
Ligt er ook nogal aan hóe je het doet natuurlijk... Dit lijkt nergens meer op...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is ook HET nadeel van "tunen" je verkleint de doelgroep met 99%
Dat denk ik niet. Hangt eerder van de auto af.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ligt er ook nogal aan hóe je het doet natuurlijk... Dit lijkt nergens meer op...
Nouja... De vraag is of een ouwe lul die toch op zoek is naar een starlet het wat interesseert hoe dat ding eruit ziet als het netjes gedaan is...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hangt eerder van de auto af.
Denk je dat een bejaarde bijvoorbeeld een Starlet met andere nokkenassen, dikke uitlaat, openlucht filter en een paar subtiele spoilers zo'n auto koopt?
wat is de doelgroep voor starlets....
nee dat niet direct.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nouja... De vraag is of een ouwe lul die toch op zoek is naar een starlet het wat interesseert hoe dat ding eruit ziet als het netjes gedaan is...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee dat niet direct.
maar wel dat dezelfde ouwe lul in 3 sec met 110 dB van 0 naar 100 optrekt natuurlijk...
Je was een nul vergeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee dat niet direct.
maar wel dat dezelfde ouwe lul in 30 sec met 110 dB van 0 naar 100 optrekt natuurlijk...
Grapjas... Standaard starlet doet dat al in 10...quote:
18 seconden volgens Autoweek, en 13.5s voor de 'snelste' standaard Starlet zo'n beetje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Grapjas... Standaard starlet doet dat al in 10...
Dan kijk je niet goed...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
18 seconden volgens Autoweek, en 13.5s voor de 'snelste' standaard Starlet zo'n beetje.
Wij hebben het toevallig wel over een EP71 hèquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
18 seconden volgens Autoweek, en 13.5s voor de 'snelste' standaard Starlet zo'n beetje.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wij hebben het toevallig wel over een EP71 hè
Hmmm oké. I rest my case.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed...
1.3 starlet met 75pk doet 10s naar 100...
Ben wel benieuwd naar pics en info over die a2quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken iemand met een audi a2 heeft die hij helemaal zelf getuned heeft met weet ik hoeveel pk's. nu gaat ie een audi quattro van 900 kilo met 900 pk maken. hele gave hobby, zeker als je van snelheid houdt.
maar of dat een tratenmakersferrari wordt? denk het niet.
Ja ik ook welquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:18 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar pics en info over die a2
Hilarisch!quote:
Hmm, zit knap in de lak, alleen veels te veel plastic aan ombouw. Nou ja, das een persoonlijke mening. Ik zou het in ieder geval niet om mijn 155 leggen. Nou ja, uiteindelijk stopt mijn onderkant ook ter hoogte van de uitlaat maar dat gedoe met racegaas en zo'n grote spoiler achterop is mij iets te 'overdone'.quote:
http://www.agracingvideo.com/videos/salinas/anais/anaish.wmvquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
nou? Bij sommige auto's past het wel.. maar lang niet bij alle!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef blup het volgende:
IS achterlichten vind ik ook behoorlijk lelijk.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
http://www.agracingvideo.com/videos/salinas/anais/anaish.wmv
Toyota Starslettje doet na wat knutselwerk dit,
7,272 seconde op dragstrip eindsnelheid 183,66 km-uur![]()
![]()
![]()
Dat was origineel een Renault Megane Scenic. Op zich is deze best netjes afgewerkt inderdaad, maar verder vertoont de auto alle kenmerken van een stratenmaker-Ferrari; overdreven bumpers en skirts die niet bij de originele 'lijn' passen, nutteloze spoilers (zoals die voorruitspoiler) en veel lelijke tribal-en-anderssoortige stickers. En niet te vergeten motorische prestaties en wegligging die absoluut niet matchen met het sportieve uiterlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Mr.Adams het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die deze eigenlijk stiekem wel leuk gedaan vind? Het is orgineel een Renault Espace, niet?
Het is absoluut geen standaard tuning auto en het idee om juist deze auto te "pimpen" is toch best uniek.
Precies, maar STEL, de sportieve motor prestaties en de sportieve wegligging wel matchten met de sportieve uiterlijk.. dan vind ik het geen Stratenmakerferrariquote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat was origineel een Renault Megane Scenic. Op zich is deze best netjes afgewerkt inderdaad, maar verder vertoont de auto alle kenmerken van een stratenmaker-Ferrari; overdreven bumpers en skirts die niet bij de originele 'lijn' passen, nutteloze spoilers (zoals die voorruitspoiler) en veel lelijke tribal-en-anderssoortige stickers. En niet te vergeten motorische prestaties en wegligging die absoluut niet matchen met het sportieve uiterlijk.
welke?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef Spamblik het volgende:
In nederland is het eerst uiterlijk en dan maar eens kijken wat er met de motor kan. Nouja, het bestaat voornamelijk uit zeggen "dat dit en zus en zo blok erin komt met blablabla"
Neem de 626 die in de "Total tuning" staat... Mazda 626 2.0 12v... automaat... En hij ziet eruit alsof ie iedere minuut kan opstijgen. Die gozer zegt al jaaaaren dat er een turbo blok inkomt
Dat die Panda nog niet weggeroest isquote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef V6-er het volgende:
@ lipje: dat is het `witte spookje`, van de 155-club![]()
![]()
[afbeelding]
Dit trof ik hier van de week in de straat aan. Niet in beeld, maar wel degelijk aanwezig, de knop op het stuur en tribals op het achterraam
.
[afbeelding]
Wat voor 155 is het? Mag hopen dat je bij zo'n uiterlijk nog wel een beetje snelle versie hebt. Tis ook geen widebody zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef V6-er het volgende:
@ lipje: dat is het `witte spookje`, van de 155-club![]()
![]()
[afbeelding]
Dit trof ik hier van de week in de straat aan. Niet in beeld, maar wel degelijk aanwezig, de knop op het stuur en tribals op het achterraam
.
[afbeelding]
Das minder dan de mijnequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef lipje het volgende:
een 1.8 TS
helemaal waar..beetje verlagen, andere velgen en daar moet het ophouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:23 schreef vosss het volgende:
Verreweg de meeste auto's zijn gewoon "af" met een setje leuke velgen en iets verlagen en evt een andere einddemper.
Maargoed, dat is mijn mening
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef bluebit het volgende:
[..]
helemaal waar..beetje verlagen, andere velgen en daar moet het ophouden.
het model van de fabrikant blijft toch altijd het mooiste en netste...het past tenminste allemaal bij elkaar.
zaterdag aangereden door een verlaagde vw lupo met sportbandjes, spoilertjes.....ff gecheckt op rdw :
33 kw, een stomdronken konijn produceert nog meer pk's
Wat voor eentje heb jij?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das minder dan de mijne![]()
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
Eensch!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:23 schreef vosss het volgende:
Verreweg de meeste auto's zijn gewoon "af" met een setje leuke velgen en iets verlagen en evt een andere einddemper.
Maargoed, dat is mijn mening
Een 2.0 TS (uit 94)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef V6-er het volgende:
[..]
Wat voor eentje heb jij?
[..]
Eensch!
Het is trouwens een Marbella lipje.
Das een spaanse Pandaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef V6-er het volgende:
[..]
Wat voor eentje heb jij?
[..]
Eensch!
Het is trouwens een Marbella lipje.
Oranje/zwart, dubbele einddemper, booskijkende motorkapquote:
Noem er eens 1 behalve een auto die het standaard al heeft (Lexus IS, Mazda 6, etc.)quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:nou? Bij sommige auto's past het wel.. maar lang niet bij alle!![]()
![]()
Tuning?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Mr.Adams het volgende: [afbeelding]
Het is absoluut geen standaard tuning auto en het idee om juist deze auto te "pimpen" is toch best uniek.
foto's?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Oranje/zwart, dubbele einddemper, booskijkende motorkap
als ik ergens lees op het internet en er staat van Dik uitgebouwd, denk ik meteen aan verbredings kits oidquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Noem er eens 1 behalve een auto die het standaard al heeft (Lexus IS, Mazda 6, etc.)
[..]
Tuning?
Dat kun je van buitenaf niet zien.
Styling bedoel je neem ik aan?
Dat is heel wat anders dan tuning!
Ook alweer zo'n Sjonnie-iets... "Vet omgetuned" of "Dik uitgebouwd"...![]()
Paupers![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef Daantke het volgende:
@turquaz,
http://www.tuningfever.com/albums/userpics/10036/mg.JPG
is o-Gay![]()
Golf4 met lexuslichtenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
als ik ergens lees op het internet en er staat van Dik uitgebouwd, denk ik meteen aan verbredings kits oid![]()
En 1 auto noemen waarbij IS look staat? Nou, de Golf 4o.a.
[afbeelding]
( is wel LED BLACK LS Syle )
Ventje, je moet niet denken dat je cool bent als je alles wat niet JDM is rice vindtquote:
beter dan die rood-geel-witte...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef Daantke het volgende:
[..]
Golf4 met lexuslichten![]()
[..]
Ventje, je moet niet denken dat je cool bent als je alles wat niet JDM is rice vindt![]()
Cleaned is ook een stijl hoor, en daar passen lexuslichten zelfs nog wel eens op een niet-Lexus![]()
Niet alles wat lexuslichten heeft is gelijk een ricer... Lexuslichten icm cleanstyle is soms erg fijn
er zit een T teveel op het nummerbordquote:
quote:
Deze is dus van een clubgenoot van me. Staat hij mee in de Total Tuning van deze maand op de cover.quote:
quote:Brandstof: Benzine Kilometerstand: boven 150.000 km
Carrosserie: Hatchback (3/5-deurs) Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Blauw
AAN DEZE OPEL IS MEER DAN DE VRAAGPRIJS VERTIMMERD!!
IK WIL HEM SNEL WEG HEBBEN VANDAAR DEZE LEUKE PRIJS!!
IK HEB EEN MOOIE BMW GEZIEN DIE IK WIL KOPEN, ALS DIE WEG IS VOORDAT DEZE IS VERKOCHT HOEFT DEZE AUTO OOK NIET WEG!!
Hierbij bied ik mijn opel corsa te koop aan:
Dit zijn de standaard gegevens op kenteken!!
Merk: Opel
Model: Corsa
Bouwjaar: 1995
Carrosserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 835 kg
Kleur: Blauw/Groen
Vermogen: 44kW / 60Pk
Cylinderinhoud: 1389cc
Het vermogen, het gewicht, en de cylinderinhoud zijn door het blok dus veranderd.
Deze zijn nu wat hieronder vermeld staat!!
Gewicht: 925 kg
Vermogen: 120kW / 163Pk
Cylinderinhoud: 1389cc
Het is een dus een 1.4 Op kenteken maar er zit een calibra 16v blok in met 163Pk (120kW)
De auto komt met dit blok gewoon makkelijk door de keuring want voor de keuring moet je motor alleen hetzelfde aantal cilinders hebben als op de papieren staat!!
Wegenbelasting: 16¤ per maand!!!! (Je betaalt gewoon voor een 1.4 Benzine met 835 Kilo!!
Verzekering: Je betaalt verzekering voor een 1.4 met 44kW!! (Ik betaalde net 12¤ op me papa's naam)
KM-Stand: +/- 180.000
APK: tot NOVEMBER
Rede van verkoop:
Ik wil een BMW kopen!!
Motorisch:
De auto rijdt echt heel erg fijn. Het is echt een
raket op wielen als je het gas wat dieper intrapt.
Het hele blok is nagekeken en is gewoon nog helemaal goed.
Er is een half jaar geleden een nieuwe koppeling ingekomen.
-Green Powerfilter
-Dynamik Uitlaat (van voor
naar achter) 64mm Rond!!
(Strak Geluid)
-Sfi Vervanger
-Vliegwiel Verlicht
-Ander type Ontsteking
Opties:
-Centrale Vergrendeling (met afstandsbed.)
-Alarm (ook op afstandsbed.)
-Stuurbekrachtiging
-Schuif/Kanteldak (Heel mooi voor de zomer)
-Extra knopje voor ventilator (Extra koeling)
Interieur:
Gsi Interieur
Exterieur:
Voorbumper - Special Calypso
Sideskirts - Special Ariel
Achterbumper - Special Racing
Motorkap - Std. verlengd + booskijkers
aangelast + luchthapper ingeplamuurd
Spiegels - M3 + Knipperlicht
Koplampen - Black Angel Eyes
Achterlichten - Chroom Lexus Look
Velgen + Banden - Keskin 15" 8 J Velgen
met Hele Goede Mooie 195/45 R 15 Banden
Ramen - Achterraam: Geblindeerd
- Achterzijruiten: Ook Geblindeerd
- Voorzijruiten: Licht getint + Raamspoilers
- Voorruit: Een zwarte Balk Bovenin
Remmen:
Voor- Bijna nieuwe Calibra Remschijven
Achter- Originele Opel Trommelremmen
Audio:
Radio- Splinternieuwe JVC (KD-G631)
4x50 Watt MOSFET / USB-aansluiting / Ipod Ready /
RCA-uitgang / Afneembaar Front / 3 Jaar Garantie
Versterker- Excalibur X300.4
Speakers- Excalibur X69.14
Basskist- Excalibur X550.1 (MET NEON!!)
Condensator- Necom NE36N
Bekabeling- Necom NE4
Zekering- Necom 60A
Accu- 68Ah (Bijna Nieuw)
Info:
De auto heeft dus een Getuned 2.0 16V Blok van een calibra erin zitten.
Extra:
2 Neonbalken In de auto (onder dashboardkastje en onder stuur)
Blauwe Binnenverlichting..
Motorkap Powerlifts
Groen/Blauw Tellerplaatje + Groen/Blauwe Tellerverlichting
Boordcomputer heeft Blauwe Verlichting
De auto is proffesioneel omgebouwd door Mathijsen Technics, Het ombouwsetje kostte al +750¤ (aandrijfassen, wielnaven,
motorsteunen, enz.)
Tel alles maar bij elkaar op en kijk dan naar de vraagprijs,
De audio was bij elkaar +500¤
De wielen kosste ook +500¤ (2e hands / bijna nieuw gekocht)
(valt dan best mee toch!!)
(Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn!!)
Vraagprijs is dus ¤3200 zonder wielen en audio!!
Wil je de auto met audio dan kost deze ¤3600 meenemen
Wil je de auto met audio en wielen dan kost deze ¤4000
Mvg jeroen
Je kunt me bellen en mailen!!
Email adres: trekburz@hotmail.com
Telefoon: 0652669639
Merk: Opel
Prijs: 4000
(Ik heb nog veel meer foto's, wil je er meer hebben, laat het dan weten)
IK WIL GEEN ONZINBIEDERS, VOOR MINDER DAN 3000¤ GAAT HIJ TOCH NIET WEG!!
DE AUTO MAG VOOR IETS MINDER WEG, MAAR DAAR KOMEN WE VAST WEL UIT!!
EN JE KAN ME GERUST BELLEN OM IETS TE VRAGEN OVER DE AUTO, IK BIJT NIET!!
NIET BIEDEN MAAR BELLEN, BIEDINGEN HEBBEN GEEN ZIN, ER HEBBEN GENOEG MENSEN GEBODEN OP DE AUTO MAAR DIE LATEN DAN NIKS VAN ZICH HOREN,
OOK AL WIL JE DE AUTO NIET KOPEN MAAR JE WILT TOCH WAT VRAGEN MAG JE OOK BELLEN!!
Hoe krijg je die auto mee als je hem zonder wielen koopt?quote:Vraagprijs is dus ¤3200 zonder wielen en audio!!
OMG, spuit dan alles achter het 'race-gaas' (ooit een raceauto gezien met dat gaas?) zwart.quote:
Volgens mij mag het ook simpelweg niet, ook al miept hij iets over hetzelfde aantal cilinders. Volgens mij mag je zelfs je auto niet een andere kleur geven. Of dat mag wel, maar moet de auto opnieuw gekeurd worden en nieuwe papieren hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, lijkt mij raar dat de auto wel op kenteken staat voor 925 kilo, en daar geen wegenbelasting over wordt betaald...
Plus inderdaad verzekeringsgezeur...
je mag wel een ander blok in je auto leggen, alleen moet je hem dan opnieuw laten keuren bij de RDW..quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij mag het ook simpelweg niet, ook al miept hij iets over hetzelfde aantal cilinders. Volgens mij mag je zelfs je auto niet een andere kleur geven. Of dat mag wel, maar moet de auto opnieuw gekeurd worden en nieuwe papieren hebben.
haal 1 t van het nummerbordje af en dat is wat de auto echt isquote:
die grap is al gemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
haal 1 t van het nummerbordje af en dat is wat de auto echt is
Rustig maar daar komt nog een mooie intercooler achter zodra het 2.2i 12v turbo blok er in gaat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
OMG, spuit dan alles achter het 'race-gaas' (ooit een raceauto gezien met dat gaas?) zwart.
Wat zie ik daar... een neon staaf??![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik moet echt eerlijk zijn, ik vind hem zeker mooi, op de achterlichten en velgjes na![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Picsz... (heb ze gevraagd aan de man)
Dat zegt die gozer nu al zo'n lange tijd....quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:18 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Rustig maar daar komt nog een mooie intercooler achter zodra het 2.2i 12v turbo blok er in gaat.![]()
Die gozer is ook gewoon student nog. Hij is nu bezig met andere wielen aan te schaffen en daarna werkt hij eerst zijn audio af. Dan gaat er waarschijnlijk begonnen worden aan de motor. Ik ben de eerste in nederland die een 626 automaat heeft omgebouwd naar een handgeschakelde 2.2i 12v turbo. Dus mijn ervaringen en kennis zullen hem straks helpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Dat zegt die gozer nu al zo'n lange tijd....
En hoe weet je dat? Mij lijkt dat je dat nooit 100% zeker kan zeggen?!quote:Ik ben de eerste in nederland die een 626 automaat heeft omgebouwd naar een handgeschakelde 2.2i 12v turbo
Dat moet een hele brede IC worden dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:18 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Rustig maar daar komt nog een mooie intercooler achter zodra het 2.2i 12v turbo blok er in gaat.![]()
écht wel ! cultuurbarbaar. bling bling is cool als je een pak draagt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:36 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
de standaard corsa is al lelijk, dit maakt het er niet beter op
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef politiemelk het volgende:
[afbeelding]
Streetemaker end proud of it!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc706/th_02152_Afb018_122_706lo.jpg]afbeelding][/URL]
Maar die tribal stickers zorgen wel mooi voor +2pk per stuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef Daantke het volgende:
@xFriendx
Zie bovenstaande reden![]()
[[url=http://img21.imagevenue.com/loc1177/th_06946_fotos_052_122_1177lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik had nog een paar foto's in de GSM staan, merkte ik bij het uitmesten ervan..
[afbeelding]
[afbeelding]
Peugeot 406 SLdt 1.9 / 75PK / 0-100 in 17,9 s
[afbeelding]
[afbeelding]
Volkwagen Golf 1.4CL / 60PK / 0-100 in 16,7 s
[afbeelding]
[afbeelding]
Nissan 100NX 1.6E / 90PK / 0-100 in 10,8 s
Valt me op dat het gewoon allemaal trage bakken zijn.
Helmond? Zo ja.. dan zijn die bumpers nu gespoten en zien de auto er nog steeds verschikkelijk uitquote:
quote:
Als ze dat bedrag nou eens in de motor en de rest van de techniek steken hebben ze een verdomd snel gebakje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
Over Civics gesproken, ik heb (veeeel) betere foto's kunnen maken nu van die ene civic hatchback.. (je weet wel die ik eerst had gespot)...
ff uploaden!![]()
geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Als ze dat bedrag nou eens in de motor en de rest van de techniek steken hebben ze een verdomd snel gebakje!
Stickers 10pk,quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef KeessieK het volgende:
[..]
+ 20 pk met bumpers...jij loopt een btje te ijlen denk..
Voordat je mensen belachelijk loopt te maken, hij bedoelt dat je voor het geld van die bumpertjes nog 20pk extra eruit had kunnen persen. Moeilijk, topics lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef KeessieK het volgende:
[..]
??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voordat je mensen belachelijk loopt te maken, hij bedoelt dat je voor het geld van die bumpertjes nog 20pk extra eruit had kunnen persen. Moeilijk, topics lezen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef RvdLinden het volgende:
als je ze goed monteerd kan het wel eens 7 pk schillen
Die ben ik ook een keer tegengekomenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volkwagen Golf 1.4CL / 60PK / 0-100 in 16,7 s
Escort 1.6en helaas niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef Turquaz52 het volgende:
+ JDM & NISMO & SPOON & MUGEN & COSWORTH etc.. ownzZ![]()
![]()
Die auto had een de andere kant van het hek moeten staan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Over Civics gesproken, ik heb (veeeel) betere foto's kunnen maken nu van die ene civic hatchback.. (je weet wel die ik eerst had gespot)...
ff uploaden!![]()
geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig, anders was die 19,95 investeren voor de booskijkers wel zonde hoor. Anders heb ik nog die 20 pk extra met mijn immitatie openluchtfilterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:52 schreef RvdLinden het volgende:
als je ze goed monteerd kan het wel eens 7 pk schillen
Met normale spiegels, en zonder de extra achterspoiler en zonder dat afschuwelijke lelijke paintwerk is het nog wel wat..quote:Op zondag 27 mei 2007 11:21 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die auto had een de andere kant van het hek moeten staan.
Zo`n auto is goedkoop in aanschaf, dan hou je wel geld over voor tupperwarequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:29 schreef bluebit het volgende:
[afbeelding]
dat witte koekblikje :
verlaagd, neon, lm velgen, dubbele uitlaat, sportgril...
RDW gegevens :
VW Lupo
Cilinderinhoud : 999 cm3
Vermogen : 37 kW
Dat staat ook op mijn papieren, alleen klopt dat niet helemaal meerquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef KeessieK het volgende:
[..]
quote:
Mee eens. Beetje jammer van de bumperkitjes en de velgen zijn me ook wat te. Maar de paintjob is wel erg ok. Klein beetje kunst op de wegquote:Op maandag 28 mei 2007 00:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De discussie over smaak even buiten beschouwing gelaten; zo'n auto is wel van een liefhebber. Als je er een dergelijke paintjob tegenaan gooit heb ik daar best respect voor. Ik vind het zelf niet mooi (o.a. de motorkap en voorspoiler zijn echt lelijk), maar er is tenminste wel aandacht aan besteed. Het is een mooi geheel.
Vraag me toch af hoe hij de koeling regelt. En die embleemgaatjes op de motorkap hadden ook wel even weggewerkt mogen worden. Let ook eens op hoe mooi de voorbumper aansluit.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:46 schreef raindrop het volgende:
[..]
Mee eens. Beetje jammer van de bumperkitjes en de velgen zijn me ook wat te. Maar de paintjob is wel erg ok. Klein beetje kunst op de weg
ja daar moest ik ook gelijk aandenken door die raamstijl en die achterruitquote:Op maandag 28 mei 2007 00:23 schreef GizartFRL het volgende:
Verneukte Alpine?
Die uitlaat ook, links helemaal zwart van het roet, rechts nog brandschoonquote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef kickinhard het volgende:
Ik neem aan dat commentaar overbodig is...![]()
[afbeelding]
Dat heb ik ook wel eens gezien, op een koude ochtend. Uit de ene uitlaat allemaal rook en condens enzo, en uit de andere nietsquote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die uitlaat ook, links helemaal zwart van het roet, rechts nog brandschoonZou het een dummy zijn?
Ik ken ook mensen die eerst een weekje met de dummy rondrijden, zodat hij ook roetzwart is en daarna pas rechts monteren
die mensen zijn wel al verder ge-evolueerd dan dit figuurquote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die eerst een weekje met de dummy rondrijden, zodat hij ook roetzwart is en daarna pas rechts monteren
Ik gok de pomp voor zijn lowrider hoogteverstellingquote:Op zondag 10 juni 2007 21:27 schreef j0rrit het volgende:
Veel lelijker worden ze niet.
Maar wat is dit?
Afbeelding
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
[afbeelding]
Megane Coupe
Lelijk detail: de geperforeerde en gegroefde nep-remschijven die voor de trommel geplakt zitten![]()
inclusief opslagvatquote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef casejunkie het volgende:
lijkt me idd de compressor voor de airride
Dat streepje hoort niet in die domeinnaamquote:
als je ze rondom hebt welquote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Spamblik het volgende:
Zo slecht zijn trommels nou ook weer niet![]()
Geen M3, wél M2.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:14 schreef Daantke het volgende:
Mwah die kan nog wel, meer spaanse stijl.
Geen m3 spiegels, geen booskijkers...
en 167 pk
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:10 schreef vosss het volgende:
Dat je zonodig BMW wil rijden...... okay, vooruit..... het is niet mijn smaak enzo, maar maak hem dan niet nog lelijker dan ie standaard al is
Was hij in het geel?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:44 schreef don-diablo het volgende:
Ik zag net zo'n bmw als die hier net gepost is, alleen had haast dus kon geen foto maken. Ik zal het ff in de gaten houden en als ik em zie maak ik een foto.
Een tijd terug had ik een soortgelijk gedrocht gespot.quote:
die auto lijkt net een Beverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef Supra_Turbo het volgende:
En die 'nieren' dan in de bumper.
Net of er een kleuter in heeft staan te dremelen
Die wil ik ook, ga zo maar een stift bij de halfords kopen en de merk- en typenaam op mn banden wit kleurenquote:
Zo jammer..... het kunnen zo'n mooie auto's zijn..... (De velgen onder deze zijn ok... misschien net 1 maat te groot maar het model is goed)quote:Op maandag 18 juni 2007 07:42 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Een tijd terug had ik een soortgelijk gedrocht gespot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zonde. Standaard is dit echt een mooie auto, mits uitgerust met de juiste velgen.
ik vind het een erg gelukte autoquote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef r_kluft het volgende:
Nou eens effe kijken wat jullie hier van vinden.
Ik als opelfan vind dit een van de mooiste astra's die ik tot nu toe heb gezien.
Maar zeker niet origineel meer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand die dit lelijk vind?
ja ik vind het lelijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef r_kluft het volgende:
Ik als opelfan vind dit een van de mooiste astra's die ik tot nu toe heb gezien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijft tog een straten maker ferrari.... Voor al die centen die hij erin heeft gepomp kan je beter meteen een dikke auto kopen..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef r_kluft het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wist niet eens dat dat woord bestond.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef r_kluft het volgende:
Ik als opelfan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |