Dat was een goed filmpjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het filmpje het daadwerkelijk deed ook
-Edit-
Owh.. Ik heb een lapo
Hier verder dan maar Stratenmakers Ferrari's deel 7
De een spendeerd 40 uur per week aan het verzamelen van postzegels, de andere weer aan het uitpluizen van stambomen en Alexxxx verzamelt graag foto'tjes..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef Pumatje het volgende:
alexxx heb je werkelijk niets te doen dat je alle autos die je grappig vind fotografeert en classifeert?
( gewoon vraagje hoor )
Hobby inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef Pumatje het volgende:
alexxx heb je werkelijk niets te doen dat je alle autos die je grappig vind fotografeert en classifeert?
( gewoon vraagje hoor )
er staat toch ook nergens dat ik het raar vind?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
De een spendeerd 40 uur per week aan het verzamelen van postzegels, de andere weer aan het uitpluizen van stambomen en Alexxxx verzamelt graag foto'tjes..
Iets mis mee? Valt gewoon onder de noemer 'hobby's'..
OMFG! vooral die laatstequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat was dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
OMFG! vooral die laatstehilarisch!
Lak is wel leuk opzich, maar die spoiler verpest veel .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef bluebit het volgende:
mwoah, die laatste vind ik nog niet eens zo lelijk...in ieder geval alles netjes uitgevoerd en mooi spuitwerk.
qua kleurstellng idd wel aardig.. wel teveel tupperware.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef bluebit het volgende:
mwoah, die laatste vind ik nog niet eens zo lelijk...in ieder geval alles netjes uitgevoerd en mooi spuitwerk.
het was een vorige model civic en nu is het een ruimteschipquote:
Volgens mij is dat iets wat ooit een mercedes zou moeten zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 15:45 schreef Cyaa het volgende:
[afbeelding]
was dit nou een ouwe mercedes of wat??![]()
Tis een TOFAS, ofwel een Fiat 131quote:Op zondag 4 februari 2007 16:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets wat ooit een mercedes zou moeten zijn![]()
Leuke datum ook best wel op de foto. Back to the future
Buiteland? Dat is Turkije man!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ook in het buitenland kunnen ze er wat van..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meen je nou wat je zegt of lul je zoals gewoonlijk weer eens een slag in de ruimtequote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tis een TOFAS, ofwel een Fiat 131![]()
Dat ie lelijk is dat wil ik nog wel geloven, maar lelijk + lange laadtijd omdat het plaatje zo groot is en je server rete traag waardoor de layout verneukt is vind ik ergerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |