Weetje wat die persoon heeft gedaan? Letterlijk en figuurlijk alles wat met benzine te maken heeft er uit gesloopt. dus de auto rijd op gas...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb veel met oude fiats gewerkt (ook 131's), maar dit blok ken ik niet. In de 131/132's zaten twincam-motoren (Lampredi), dit is zo te zien gewoon een OHC. Auto van het plaatje loopt op autogas trouwens..
Die Corsa B is 1.4 16v.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef PNG het volgende:
2e keer: die Corsa B is een 1.2. Wedje doen om kratje bier ?
nog steeds zo traag als strondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:20 schreef PeeJay1980 het volgende:
Even een reactie op een post uit het vorige topic:
[..]
Die Corsa B is 1.4 16v.
Heeft in Autobild gestaan.
[Flauwe grap mode]quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Vectra van Paashaas er naast vind ik wel erg mooi
En die Astra valt ook wel mee toch?
Ik vind het een schande om alleen al qua naam met zoiets geassocieerd te worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou snel de username bordeauxrode_paashaas registreren als ik jou wasquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik vind het een schande om alleen al qua naam met zoiets geassocieerd te worden..
bestaan er uberhaupt mooie opels ? behalve die dan op de sloop staan .?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut! had ik toch maar gewed met hemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:20 schreef PeeJay1980 het volgende:
Even een reactie op een post uit het vorige topic:
[..]
Die Corsa B is 1.4 16v.
Heeft in Autobild gestaan.
Paashaas is echt wel mooi, alleen moet nog wat lagerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef j0rrit het volgende:
Toch grappig dat je aan de velgen onder deze rode Astra alleen al kunt zien dat de rest van de auto ook kansloos is.Heb nog nooit een mooie auto met deze driespaaks rotzooi gezien.
[afbeelding]
de oude Opel GT en de wat recentere Speedster. Daarnaast vind ik de allereerste Kadett versie ook nog wel te pruimen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:44 schreef dimage het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt mooie opels ? behalve die dan op de sloop staan .?
ik heb een caddy met driespaak....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef j0rrit het volgende:
Toch grappig dat je aan de velgen onder deze rode Astra alleen al kunt zien dat de rest van de auto ook kansloos is.Heb nog nooit een mooie auto met deze driespaaks rotzooi gezien.
[afbeelding]
Sinds jij weg bent gegaan is er nog maar één goede mod, sorryquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef Tjabbo het volgende:
damn de verloedering slaat toe
deel 1 en 2 werden tenminste snel dichtgekwakt door goede mods.
shit men.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent gegaan is er nog maar één goede mod, sorry
wordt er blind van manquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man TF heeft smaak, die komt niet in topics met dit soort gedrochten
laten rukkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
jeah en van rukken word je doof.
wat blijft er dan voor je over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |