Dat denk ik niet. Hangt eerder van de auto af.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ligt er ook nogal aan hóe je het doet natuurlijk... Dit lijkt nergens meer op...
Nouja... De vraag is of een ouwe lul die toch op zoek is naar een starlet het wat interesseert hoe dat ding eruit ziet als het netjes gedaan is...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Hangt eerder van de auto af.
Denk je dat een bejaarde bijvoorbeeld een Starlet met andere nokkenassen, dikke uitlaat, openlucht filter en een paar subtiele spoilers zo'n auto koopt?
wat is de doelgroep voor starlets....
nee dat niet direct.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:19 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nouja... De vraag is of een ouwe lul die toch op zoek is naar een starlet het wat interesseert hoe dat ding eruit ziet als het netjes gedaan is...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee dat niet direct.
maar wel dat dezelfde ouwe lul in 3 sec met 110 dB van 0 naar 100 optrekt natuurlijk...
Je was een nul vergeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee dat niet direct.
maar wel dat dezelfde ouwe lul in 30 sec met 110 dB van 0 naar 100 optrekt natuurlijk...
Grapjas... Standaard starlet doet dat al in 10...quote:
18 seconden volgens Autoweek, en 13.5s voor de 'snelste' standaard Starlet zo'n beetje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Grapjas... Standaard starlet doet dat al in 10...
Dan kijk je niet goed...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
18 seconden volgens Autoweek, en 13.5s voor de 'snelste' standaard Starlet zo'n beetje.
Wij hebben het toevallig wel over een EP71 hèquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
18 seconden volgens Autoweek, en 13.5s voor de 'snelste' standaard Starlet zo'n beetje.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wij hebben het toevallig wel over een EP71 hè
Hmmm oké. I rest my case.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed...
1.3 starlet met 75pk doet 10s naar 100...
Ben wel benieuwd naar pics en info over die a2quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik ken iemand met een audi a2 heeft die hij helemaal zelf getuned heeft met weet ik hoeveel pk's. nu gaat ie een audi quattro van 900 kilo met 900 pk maken. hele gave hobby, zeker als je van snelheid houdt.
maar of dat een tratenmakersferrari wordt? denk het niet.
Ja ik ook welquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:18 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar pics en info over die a2
Hilarisch!quote:
Hmm, zit knap in de lak, alleen veels te veel plastic aan ombouw. Nou ja, das een persoonlijke mening. Ik zou het in ieder geval niet om mijn 155 leggen. Nou ja, uiteindelijk stopt mijn onderkant ook ter hoogte van de uitlaat maar dat gedoe met racegaas en zo'n grote spoiler achterop is mij iets te 'overdone'.quote:
http://www.agracingvideo.com/videos/salinas/anais/anaish.wmvquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef j0rrit het volgende:
[..]
nou? Bij sommige auto's past het wel.. maar lang niet bij alle!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef blup het volgende:
IS achterlichten vind ik ook behoorlijk lelijk.
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
http://www.agracingvideo.com/videos/salinas/anais/anaish.wmv
Toyota Starslettje doet na wat knutselwerk dit,
7,272 seconde op dragstrip eindsnelheid 183,66 km-uur![]()
![]()
![]()
Dat was origineel een Renault Megane Scenic. Op zich is deze best netjes afgewerkt inderdaad, maar verder vertoont de auto alle kenmerken van een stratenmaker-Ferrari; overdreven bumpers en skirts die niet bij de originele 'lijn' passen, nutteloze spoilers (zoals die voorruitspoiler) en veel lelijke tribal-en-anderssoortige stickers. En niet te vergeten motorische prestaties en wegligging die absoluut niet matchen met het sportieve uiterlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Mr.Adams het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die deze eigenlijk stiekem wel leuk gedaan vind? Het is orgineel een Renault Espace, niet?
Het is absoluut geen standaard tuning auto en het idee om juist deze auto te "pimpen" is toch best uniek.
Precies, maar STEL, de sportieve motor prestaties en de sportieve wegligging wel matchten met de sportieve uiterlijk.. dan vind ik het geen Stratenmakerferrariquote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat was origineel een Renault Megane Scenic. Op zich is deze best netjes afgewerkt inderdaad, maar verder vertoont de auto alle kenmerken van een stratenmaker-Ferrari; overdreven bumpers en skirts die niet bij de originele 'lijn' passen, nutteloze spoilers (zoals die voorruitspoiler) en veel lelijke tribal-en-anderssoortige stickers. En niet te vergeten motorische prestaties en wegligging die absoluut niet matchen met het sportieve uiterlijk.
welke?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef Spamblik het volgende:
In nederland is het eerst uiterlijk en dan maar eens kijken wat er met de motor kan. Nouja, het bestaat voornamelijk uit zeggen "dat dit en zus en zo blok erin komt met blablabla"
Neem de 626 die in de "Total tuning" staat... Mazda 626 2.0 12v... automaat... En hij ziet eruit alsof ie iedere minuut kan opstijgen. Die gozer zegt al jaaaaren dat er een turbo blok inkomt
Dat die Panda nog niet weggeroest isquote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef V6-er het volgende:
@ lipje: dat is het `witte spookje`, van de 155-club![]()
![]()
[afbeelding]
Dit trof ik hier van de week in de straat aan. Niet in beeld, maar wel degelijk aanwezig, de knop op het stuur en tribals op het achterraam
.
[afbeelding]
Wat voor 155 is het? Mag hopen dat je bij zo'n uiterlijk nog wel een beetje snelle versie hebt. Tis ook geen widebody zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef V6-er het volgende:
@ lipje: dat is het `witte spookje`, van de 155-club![]()
![]()
[afbeelding]
Dit trof ik hier van de week in de straat aan. Niet in beeld, maar wel degelijk aanwezig, de knop op het stuur en tribals op het achterraam
.
[afbeelding]
Das minder dan de mijnequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:11 schreef lipje het volgende:
een 1.8 TS
helemaal waar..beetje verlagen, andere velgen en daar moet het ophouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:23 schreef vosss het volgende:
Verreweg de meeste auto's zijn gewoon "af" met een setje leuke velgen en iets verlagen en evt een andere einddemper.
Maargoed, dat is mijn mening
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:53 schreef bluebit het volgende:
[..]
helemaal waar..beetje verlagen, andere velgen en daar moet het ophouden.
het model van de fabrikant blijft toch altijd het mooiste en netste...het past tenminste allemaal bij elkaar.
zaterdag aangereden door een verlaagde vw lupo met sportbandjes, spoilertjes.....ff gecheckt op rdw :
33 kw, een stomdronken konijn produceert nog meer pk's
Wat voor eentje heb jij?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das minder dan de mijne![]()
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
Eensch!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:23 schreef vosss het volgende:
Verreweg de meeste auto's zijn gewoon "af" met een setje leuke velgen en iets verlagen en evt een andere einddemper.
Maargoed, dat is mijn mening
Een 2.0 TS (uit 94)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef V6-er het volgende:
[..]
Wat voor eentje heb jij?
[..]
Eensch!
Het is trouwens een Marbella lipje.
Das een spaanse Pandaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef V6-er het volgende:
[..]
Wat voor eentje heb jij?
[..]
Eensch!
Het is trouwens een Marbella lipje.
Oranje/zwart, dubbele einddemper, booskijkende motorkapquote:
Noem er eens 1 behalve een auto die het standaard al heeft (Lexus IS, Mazda 6, etc.)quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:nou? Bij sommige auto's past het wel.. maar lang niet bij alle!![]()
![]()
Tuning?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Mr.Adams het volgende: [afbeelding]
Het is absoluut geen standaard tuning auto en het idee om juist deze auto te "pimpen" is toch best uniek.
foto's?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Oranje/zwart, dubbele einddemper, booskijkende motorkap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |