als ik ergens lees op het internet en er staat van Dik uitgebouwd, denk ik meteen aan verbredings kits oidquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Noem er eens 1 behalve een auto die het standaard al heeft (Lexus IS, Mazda 6, etc.)
[..]
Tuning?
Dat kun je van buitenaf niet zien.
Styling bedoel je neem ik aan?
Dat is heel wat anders dan tuning!
Ook alweer zo'n Sjonnie-iets... "Vet omgetuned" of "Dik uitgebouwd"...![]()
Paupers![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:04 schreef Daantke het volgende:
@turquaz,
http://www.tuningfever.com/albums/userpics/10036/mg.JPG
is o-Gay![]()
Golf4 met lexuslichtenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
als ik ergens lees op het internet en er staat van Dik uitgebouwd, denk ik meteen aan verbredings kits oid![]()
En 1 auto noemen waarbij IS look staat? Nou, de Golf 4o.a.
[afbeelding]
( is wel LED BLACK LS Syle )
Ventje, je moet niet denken dat je cool bent als je alles wat niet JDM is rice vindtquote:
beter dan die rood-geel-witte...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:37 schreef Daantke het volgende:
[..]
Golf4 met lexuslichten![]()
[..]
Ventje, je moet niet denken dat je cool bent als je alles wat niet JDM is rice vindt![]()
Cleaned is ook een stijl hoor, en daar passen lexuslichten zelfs nog wel eens op een niet-Lexus![]()
Niet alles wat lexuslichten heeft is gelijk een ricer... Lexuslichten icm cleanstyle is soms erg fijn
er zit een T teveel op het nummerbordquote:
quote:
Deze is dus van een clubgenoot van me. Staat hij mee in de Total Tuning van deze maand op de cover.quote:
quote:Brandstof: Benzine Kilometerstand: boven 150.000 km
Carrosserie: Hatchback (3/5-deurs) Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Blauw
AAN DEZE OPEL IS MEER DAN DE VRAAGPRIJS VERTIMMERD!!
IK WIL HEM SNEL WEG HEBBEN VANDAAR DEZE LEUKE PRIJS!!
IK HEB EEN MOOIE BMW GEZIEN DIE IK WIL KOPEN, ALS DIE WEG IS VOORDAT DEZE IS VERKOCHT HOEFT DEZE AUTO OOK NIET WEG!!
Hierbij bied ik mijn opel corsa te koop aan:
Dit zijn de standaard gegevens op kenteken!!
Merk: Opel
Model: Corsa
Bouwjaar: 1995
Carrosserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 835 kg
Kleur: Blauw/Groen
Vermogen: 44kW / 60Pk
Cylinderinhoud: 1389cc
Het vermogen, het gewicht, en de cylinderinhoud zijn door het blok dus veranderd.
Deze zijn nu wat hieronder vermeld staat!!
Gewicht: 925 kg
Vermogen: 120kW / 163Pk
Cylinderinhoud: 1389cc
Het is een dus een 1.4 Op kenteken maar er zit een calibra 16v blok in met 163Pk (120kW)
De auto komt met dit blok gewoon makkelijk door de keuring want voor de keuring moet je motor alleen hetzelfde aantal cilinders hebben als op de papieren staat!!
Wegenbelasting: 16¤ per maand!!!! (Je betaalt gewoon voor een 1.4 Benzine met 835 Kilo!!
Verzekering: Je betaalt verzekering voor een 1.4 met 44kW!! (Ik betaalde net 12¤ op me papa's naam)
KM-Stand: +/- 180.000
APK: tot NOVEMBER
Rede van verkoop:
Ik wil een BMW kopen!!
Motorisch:
De auto rijdt echt heel erg fijn. Het is echt een
raket op wielen als je het gas wat dieper intrapt.
Het hele blok is nagekeken en is gewoon nog helemaal goed.
Er is een half jaar geleden een nieuwe koppeling ingekomen.
-Green Powerfilter
-Dynamik Uitlaat (van voor
naar achter) 64mm Rond!!
(Strak Geluid)
-Sfi Vervanger
-Vliegwiel Verlicht
-Ander type Ontsteking
Opties:
-Centrale Vergrendeling (met afstandsbed.)
-Alarm (ook op afstandsbed.)
-Stuurbekrachtiging
-Schuif/Kanteldak (Heel mooi voor de zomer)
-Extra knopje voor ventilator (Extra koeling)
Interieur:
Gsi Interieur
Exterieur:
Voorbumper - Special Calypso
Sideskirts - Special Ariel
Achterbumper - Special Racing
Motorkap - Std. verlengd + booskijkers
aangelast + luchthapper ingeplamuurd
Spiegels - M3 + Knipperlicht
Koplampen - Black Angel Eyes
Achterlichten - Chroom Lexus Look
Velgen + Banden - Keskin 15" 8 J Velgen
met Hele Goede Mooie 195/45 R 15 Banden
Ramen - Achterraam: Geblindeerd
- Achterzijruiten: Ook Geblindeerd
- Voorzijruiten: Licht getint + Raamspoilers
- Voorruit: Een zwarte Balk Bovenin
Remmen:
Voor- Bijna nieuwe Calibra Remschijven
Achter- Originele Opel Trommelremmen
Audio:
Radio- Splinternieuwe JVC (KD-G631)
4x50 Watt MOSFET / USB-aansluiting / Ipod Ready /
RCA-uitgang / Afneembaar Front / 3 Jaar Garantie
Versterker- Excalibur X300.4
Speakers- Excalibur X69.14
Basskist- Excalibur X550.1 (MET NEON!!)
Condensator- Necom NE36N
Bekabeling- Necom NE4
Zekering- Necom 60A
Accu- 68Ah (Bijna Nieuw)
Info:
De auto heeft dus een Getuned 2.0 16V Blok van een calibra erin zitten.
Extra:
2 Neonbalken In de auto (onder dashboardkastje en onder stuur)
Blauwe Binnenverlichting..
Motorkap Powerlifts
Groen/Blauw Tellerplaatje + Groen/Blauwe Tellerverlichting
Boordcomputer heeft Blauwe Verlichting
De auto is proffesioneel omgebouwd door Mathijsen Technics, Het ombouwsetje kostte al +750¤ (aandrijfassen, wielnaven,
motorsteunen, enz.)
Tel alles maar bij elkaar op en kijk dan naar de vraagprijs,
De audio was bij elkaar +500¤
De wielen kosste ook +500¤ (2e hands / bijna nieuw gekocht)
(valt dan best mee toch!!)
(Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn!!)
Vraagprijs is dus ¤3200 zonder wielen en audio!!
Wil je de auto met audio dan kost deze ¤3600 meenemen
Wil je de auto met audio en wielen dan kost deze ¤4000
Mvg jeroen
Je kunt me bellen en mailen!!
Email adres: trekburz@hotmail.com
Telefoon: 0652669639
Merk: Opel
Prijs: 4000
(Ik heb nog veel meer foto's, wil je er meer hebben, laat het dan weten)
IK WIL GEEN ONZINBIEDERS, VOOR MINDER DAN 3000¤ GAAT HIJ TOCH NIET WEG!!
DE AUTO MAG VOOR IETS MINDER WEG, MAAR DAAR KOMEN WE VAST WEL UIT!!
EN JE KAN ME GERUST BELLEN OM IETS TE VRAGEN OVER DE AUTO, IK BIJT NIET!!
NIET BIEDEN MAAR BELLEN, BIEDINGEN HEBBEN GEEN ZIN, ER HEBBEN GENOEG MENSEN GEBODEN OP DE AUTO MAAR DIE LATEN DAN NIKS VAN ZICH HOREN,
OOK AL WIL JE DE AUTO NIET KOPEN MAAR JE WILT TOCH WAT VRAGEN MAG JE OOK BELLEN!!
Hoe krijg je die auto mee als je hem zonder wielen koopt?quote:Vraagprijs is dus ¤3200 zonder wielen en audio!!
OMG, spuit dan alles achter het 'race-gaas' (ooit een raceauto gezien met dat gaas?) zwart.quote:
Volgens mij mag het ook simpelweg niet, ook al miept hij iets over hetzelfde aantal cilinders. Volgens mij mag je zelfs je auto niet een andere kleur geven. Of dat mag wel, maar moet de auto opnieuw gekeurd worden en nieuwe papieren hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, lijkt mij raar dat de auto wel op kenteken staat voor 925 kilo, en daar geen wegenbelasting over wordt betaald...
Plus inderdaad verzekeringsgezeur...
je mag wel een ander blok in je auto leggen, alleen moet je hem dan opnieuw laten keuren bij de RDW..quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij mag het ook simpelweg niet, ook al miept hij iets over hetzelfde aantal cilinders. Volgens mij mag je zelfs je auto niet een andere kleur geven. Of dat mag wel, maar moet de auto opnieuw gekeurd worden en nieuwe papieren hebben.
haal 1 t van het nummerbordje af en dat is wat de auto echt isquote:
die grap is al gemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
haal 1 t van het nummerbordje af en dat is wat de auto echt is
Rustig maar daar komt nog een mooie intercooler achter zodra het 2.2i 12v turbo blok er in gaat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
OMG, spuit dan alles achter het 'race-gaas' (ooit een raceauto gezien met dat gaas?) zwart.
Wat zie ik daar... een neon staaf??![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik moet echt eerlijk zijn, ik vind hem zeker mooi, op de achterlichten en velgjes na![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Picsz... (heb ze gevraagd aan de man)
Dat zegt die gozer nu al zo'n lange tijd....quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:18 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Rustig maar daar komt nog een mooie intercooler achter zodra het 2.2i 12v turbo blok er in gaat.![]()
Die gozer is ook gewoon student nog. Hij is nu bezig met andere wielen aan te schaffen en daarna werkt hij eerst zijn audio af. Dan gaat er waarschijnlijk begonnen worden aan de motor. Ik ben de eerste in nederland die een 626 automaat heeft omgebouwd naar een handgeschakelde 2.2i 12v turbo. Dus mijn ervaringen en kennis zullen hem straks helpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Dat zegt die gozer nu al zo'n lange tijd....
En hoe weet je dat? Mij lijkt dat je dat nooit 100% zeker kan zeggen?!quote:Ik ben de eerste in nederland die een 626 automaat heeft omgebouwd naar een handgeschakelde 2.2i 12v turbo
Dat moet een hele brede IC worden dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:18 schreef casejunkie het volgende:
[..]
Rustig maar daar komt nog een mooie intercooler achter zodra het 2.2i 12v turbo blok er in gaat.![]()
écht wel ! cultuurbarbaar. bling bling is cool als je een pak draagt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:36 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
de standaard corsa is al lelijk, dit maakt het er niet beter op
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:59 schreef politiemelk het volgende:
[afbeelding]
Streetemaker end proud of it!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:30 schreef Daantke het volgende:
[[url=http://img7.imagevenue.com/loc706/th_02152_Afb018_122_706lo.jpg]afbeelding][/URL]
Maar die tribal stickers zorgen wel mooi voor +2pk per stuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:51 schreef Daantke het volgende:
@xFriendx
Zie bovenstaande reden![]()
[[url=http://img21.imagevenue.com/loc1177/th_06946_fotos_052_122_1177lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik had nog een paar foto's in de GSM staan, merkte ik bij het uitmesten ervan..
[afbeelding]
[afbeelding]
Peugeot 406 SLdt 1.9 / 75PK / 0-100 in 17,9 s
[afbeelding]
[afbeelding]
Volkwagen Golf 1.4CL / 60PK / 0-100 in 16,7 s
[afbeelding]
[afbeelding]
Nissan 100NX 1.6E / 90PK / 0-100 in 10,8 s
Valt me op dat het gewoon allemaal trage bakken zijn.
Helmond? Zo ja.. dan zijn die bumpers nu gespoten en zien de auto er nog steeds verschikkelijk uitquote:
quote:
Als ze dat bedrag nou eens in de motor en de rest van de techniek steken hebben ze een verdomd snel gebakje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:58 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
Over Civics gesproken, ik heb (veeeel) betere foto's kunnen maken nu van die ene civic hatchback.. (je weet wel die ik eerst had gespot)...
ff uploaden!![]()
geupload:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:19 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Als ze dat bedrag nou eens in de motor en de rest van de techniek steken hebben ze een verdomd snel gebakje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |