Ga op een zonnige zomerdag op een willekeurig terras zitten of door een park lopen en je kunt je lol op. Opgesierde en tot op het dak bespoilerde "normale" Golfjes die met de bumpers bijna de straatstenen raken, of een Astra Sedan met een sticker van een aluminium tankdop over het benzine-klepje, geblindeerde achterramen en mega-groot Pioneer achterop.
Auto's die eigenlijk gewoon bedoeld zijn om normaal mee te rijden maar door toedoen van een enthousiaste Sjonnie hun oude dag als "sportmonster" mogen gaan slijten.
Kortom: Stratemaker ferrari's!
Done or Not done ?
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 25-04-2003 19:40]
quote:Not done
Op vrijdag 25 april 2003 19:36 schreef qbus het volgende:
Ga op een zonnige zomerdag op een willekeurig terras zitten of door een park lopen en je kunt je lol op. Opgesierde en tot op het dak bespoilerde "normale" Golfjes die met de bumpers bijna de straatstenen raken, of een Astra Sedan met een sticker van een aluminium tankdop over het benzine-klepje, geblindeerde achterramen en mega-groot Pioneer achterop.
Auto's die eigenlijk gewoon bedoeld zijn om normaal mee te rijden maar door toedoen van een enthousiaste Sjonnie hun oude dag als "sportmonster" mogen gaan slijten.Kortom: Stratemaker ferrari's!
Done or Not done ?
quote:Niet bepaald kansloos als je het mij vraagt.
Op vrijdag 25 april 2003 19:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
zoiets bedoel je?kansloos
Verschil in smaak kan je het noemen, jij koopt liever een mooi moederbord zodat je vrouwen kan kijken op je pc. Hij koopt liever een gekke Golf zodat ie Anita's kan schaken op de achterbank.
De vraag is dan wie kansloos is
Ok...dat van dat opvoeren weet ik niet zeker, maar het ziet er iig goed uit
quote:Een Ford Ka ziet er sowieso hoerig uit
Op vrijdag 25 april 2003 19:40 schreef Tekno het volgende:
Ligt eraan hoe ze uitgebouwd zijn. Kijk, dat extreme met al die toeters en bellen vind ik ook niet altijd mooi, maar wat subtiele tuning is zeker nooit weg. Ik heb zelf een Ford ka, en heb er ook al het één en ander aan veranderd. Ik heb er bijvoorbeeld ook sideskirts en nieuwe bumpers met mistlampen voor gemonteerd, maar die zien er tenminste niet zo hoerig uit als die Astra/Golf bakken.
quote:Dat is zeker sneu, staan ze daar met een 1.2 en een dubbele remus eronder "herrie" te maken
Op vrijdag 25 april 2003 19:38 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Not done
![]()
Magoed.. wel lollig dat zoveel mensen zich zo voor lul zetten.. lach me altijd dood
Ook dat armpie uit het raam, harde krakende kutmuziek met ramen open en overbodig met je gaspedaal spelen (in je 1,2i Corsa) is zoooooooo sneu
quote:Leuke uitlaat? Zodat je zo'n dom lawaai krijgt bedoel je? Zo'n Astra die een kabaal maakt alsof er een M1-Abrams Tank langs komt denderen?
Op vrijdag 25 april 2003 19:44 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Dat is zeker sneu, staan ze daar met een 1.2 en een dubbele remus eronder "herrie" te maken
Maar ik heb er niks op tegen om een auto een beetje te tunen, maar het ken te gek, een leuke uitlaat ofzo staat nooit verkeerd
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:43 schreef Makster het volgende:[..]
Niet bepaald kansloos als je het mij vraagt.
Verschil in smaak kan je het noemen, jij koopt liever een mooi moederbord zodat je vrouwen kan kijken op je pc. Hij koopt liever een gekke Golf zodat ie Anita's kan schaken op de achterbank.
De vraag is dan wie kansloos is
![]()
quote:
zoiets bedoel je?
quote:Ik zeg toch STAAT NIET VERKEERD
Op vrijdag 25 april 2003 19:45 schreef Eomer het volgende:[..]
Leuke uitlaat? Zodat je zo'n dom lawaai krijgt bedoel je? Zo'n Astra die een kabaal maakt alsof er een M1-Abrams Tank langs komt denderen?
edit, astra sucks,
golf 1 never dies
[Dit bericht is gewijzigd door bredebanaan op 25-04-2003 19:48]
quote:Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Op vrijdag 25 april 2003 19:46 schreef bredebanaan het volgende:[..]
Ik zeg toch STAAT NIET VERKEERD
Maar ok...je hebt gelijk...het ziet er grappig uit...en daar stopt het ook.
quote:Mensen op terasjes
Op vrijdag 25 april 2003 19:48 schreef Eomer het volgende:[..]
Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Ik probeer alleen jullie stupiditeit aan te geven, nofi verder.
quote:er zijn ook heel leuke uitlaatjes die geen herrie maken hoor
Nee...idd...niet verkeerd...eerder irritant...zit je lekker op een terrasje...kan je mekaar niet verstaan omdat er zo'n kutbak voorbij komt
Maar ok...je hebt gelijk...het ziet er grappig uit...en daar stopt het ook.
quote:Lijkt mij ook wat lastig rijden met die motorkap zo hoog.
zoiets bedoel je?kansloos
quote:Mooi toch
We kunnen niet allemaal zoals jij op de brommer komen
quote:MT-5...en ik ben er trots op! ...detail is dat-ie al een half jaar niet meer rijdt omdat ik ook m'n rijbewijs heb
Op vrijdag 25 april 2003 19:50 schreef Makster het volgende:[..]
Mooi toch
We kunnen niet allemaal zoals jij op de brommer komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |