Je punt is?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:58 schreef Baklap het volgende:
[..]
Altijd mooi, die lelijke auto's afzeiken, en dan zelf verkapt stoer doen
Zat je erop te wachten ofzo?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef j0rrit het volgende:
Stratenmakers Ferrari's deel 9
Ik was eerder.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Sowieso breek ik de benen van de grapjurk die mijn auto op durft te geven...![]()
Ja, komop... Ik vind hem mooi zoals ie is...quote:
Die zijn niet te tellen, want die zijn er nietquote:Op donderdag 19 april 2007 15:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, komop... Ik vind hem mooi zoals ie is...
Het aantal auto's wat er beter uitkomt dan ze erin gingen, is op één hand te tellen...
Als ze hem compleet overspuiten en een centimetertje of 2/3 naar beneden halen, en het daarbij laten vind ik het best
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:12 schreef don-diablo het volgende:
Te Verneukte Peugot
http://img.hebus.com/2006/08/29/060829090158_72.jpg
peugotstar gallactica
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens... Er zijn weleens wat auto's geweest die ik best mooi vond...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zijn niet te tellen, want die zijn er niet![]()
Ga je schamenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens... Er zijn weleens wat auto's geweest die ik best mooi vond...
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga je schamen![]()
![]()
Nee, sommige waren wel te doen. Maar echt heeeeel mooi vind ik ze niet.
Vind t meer op 2 chromen balkjes lijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Zit er nou een plastic plaat voor die intercooler?
Ik bedoel voor het rode stuk, waar de lucht doorheen zou moeten gaan. Je ziet daar een weerspiegeling van het licht op, wat dus betekend dat er iets voor zit, en dat ding nooit kan koelen. In andere woorden, die bak heeft geen turbo? Kan ook zijn dat hij niet wil dat mensen zijn IC beschadigen, best begrijpelijk want dan koelt hij minder.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind t meer op 2 chromen balkjes lijken![]()
Foto van je otoo?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:05 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, komop... Ik vind hem mooi zoals ie is...
Het aantal auto's wat er beter uitkomt dan ze erin gingen, is op één hand te tellen...
Als ze hem compleet overspuiten en een centimetertje of 2/3 naar beneden halen, en het daarbij laten vind ik het best
Dan haal je toch heel het nut van dat ding onderuit? :Squote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef garnage-patrick het volgende:
dat is een luchtfilter.
wannabee intercooler, en dat plexi zit ervoor. tegen regen enzo. om dat tegen te houden.
en nee, ik heb zelf niet zo'n ding
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:13 schreef garnage-patrick het volgende:
dat is een luchtfilter.
wannabee intercooler, en dat plexi zit ervoor. tegen regen enzo. om dat tegen te houden.
en nee, ik heb zelf niet zo'n ding
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat kost een LPG-G3 installatie met LPI dan? En hoeveel kilometer moet je rijden om dat aankoopbedrag terug te verdienen? Ik vind mensen die overal een mening over hebben, terwijl ze zelf nog geeneens een rijbewijs hebben een beetje. Als zij het mooi vinden, en niet die power willen wat is daar dan op tegen? Ga jij maar verder dromen over je Prelude. Als je echt hard wil gaan (wat jij blijkbaar wil, want je kraakt alleen maar mensen af omdat ze motorisch niet tunen) koop je een echte auto met RWD, ipv FWD.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach ik ben het ook vaak niet met Turquaz eens, omdat hij overal te makkelijk en te simpel over denkt ("flikker er dan gewoon even een .... in") Maar hij heeft wel gelijk dat mensen die een auto eruit laten zien alsof je naar de 100 gaat in 1,4sec terwijl je onder de kap maar 60pk ofzo hebt niet goed bezig zijn.
All show, no go.
Dat ding kun je zelf maken voor een paar tientjesquote:
stofzuigerfilter?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat ding kun je zelf maken voor een paar tientjesZie hier:
[afbeelding]
Bouw dit in je bumper,, en je hebt et zelfde effect![]()
Wil je een mooier kleurtje? Kies dan deze:
[afbeelding]
Master of niet
![]()
Filter van een Nissan Primera, dat had ik toen ook bij onze oude -geliefde- Primera gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Filter van een Nissan Primera, dat had ik toen ook bij onze oude -geliefde- Primera gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
had ie zo'n slecht leven met jou?hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
Zie het "show je auto" topic...quote:
Dat is uit deze.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
It is time zu pimp ze auto...
Ja, en dan?quote:
quote:
Nou, aangezien bekend is welke auto je rijdt, had ik die aan kunnen melden bij DGB. Maar die grap is er nu wel vanaf.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Sowieso breek ik de benen van de grapjurk die mijn auto op durft te geven...![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef MikeyMan het volgende:
nouja, das natuurlijk de grootste verrassing... als ze de rekening onder je neus schuiven...
Het (economisch) nut van zuinig rijden valt een beetje weg als je eerst een investering moet doen die je er niet uithaalt binnen afzienbare tijdquote:Op donderdag 19 april 2007 20:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Praat niet, jullie willen toch zuinig rijden? En "Sportief" uitstralen? Geef jij mij het geld om een Fatsoenelijke RWD wagen te kopen? Nee dus, EN ik vind de Prelude uit zijn prijsklasse het beste, en mooiste.. en tja.. ieder zijn eigesmaak, jij hoeft de Prelude niet mooi te vinden, maar waar wil jij voor 6000 euro zo'n geil beest met 200PK VTEC 2.2 met 4WS vinden?
![]()
![]()
![]()
[..]
Hier der bij leggen, daar der bij leggen... endan? BMW E30 M3? Niks op tegen, wel leuke bakken, maar je ziet hier elke Turk in rijden, onze buren (geen Turken) hebben er ook een maar rijden er NOOIT mee.. sinds ik hier woon (6jaartjes) heb ik hem maar 3 x zien rijdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Het (economisch) nut van zuinig rijden valt een beetje weg als je eerst een investering moet doen die je er niet uithaalt binnen afzienbare tijd.
6000 euro, exclusief turbo en alles wat je erop wil? Leg dan nog wat bij en koop een BMW E30 M3 in perfecte staat![]()
Gast, je bent zelf een turkquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hier der bij leggen, daar der bij leggen... endan? BMW E30 M3? Niks op tegen, wel leuke bakken, maar je ziet hier elke Turk in rijden, onze buren (geen Turken) hebben er ook een maar rijden er NOOIT mee.. sinds ik hier woon (6jaartjes) heb ik hem maar 3 x zien rijdenZelfde geld voorde 5serie die ook nooit heeft gereden, mos hier mos daar, schimmeltje hier schimmeltje daar... Banden helemaal leeg omdat ie nooit zijn gedraait.. hooguit 2/3x in 6jaar
![]()
![]()
Een keer als ik die eigenaar zie, vraag ik of hij die verkoopt, want dit is echt automishandelling wat ie doet![]()
![]()
Kortom, geef mij een Lude!
(oow ja.. hoeveel PK hebben die E30 M3's eigelijk?)
Oohw.. ok.. Dus we gaan weer iedereen over 1kant scheren...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf een turk.
En turken rijden niet in M3's, die rijden in 316's met M3 speigels
Volgens mij begin jij er zelf meequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Oohw.. ok.. Dus we gaan weer iedereen over 1kant scheren...![]()
Ik wil iets aparts...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |