quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:
Denk van welquote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cross
Uitgeslapen en wel voor deze dag?
Ik let echt niet meer op het aantal pagina's, ben gewoon vrolijk aan het posten steeds, maar de laatste 3 zijn van mijn hand..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht nog: even wachten met posten, anders post ik weer door het slotje heen
Schiet eens op met die Lounge SC, die blijft maar bovenkomen in m'n actieve onderwerpen lijst...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso nog maar 3 te gaan, niks officieel
Nee,neequote:Op donderdag 19 april 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso nog maar 3 te gaan, niks officieel
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
Schiet eens op met die Lounge SC, die blijft maar bovenkomen in m'n actieve onderwerpen lijst...
99,18bquote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee,nee![]()
We gaan strax verder met 99,1 99,2 99,3 tot OA terug is! Dus officieus krijgen we nog een stuk of 20 topics![]()
Naar ik van hem begrepen heb, is ie morgen terug toch...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee,nee![]()
We gaan strax verder met 99,1 99,2 99,3 tot OA terug is! Dus officieus krijgen we nog een stuk of 20 topics![]()
Ja, ja.. Maak dan van het 100e topic een OA topic. Dan is ie er toch een beetje bij.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee,nee![]()
Niet op die baggermanier van gisteren.quote:
Zulks een cliché, om meteen over het weer te beginnen...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben ook weer ontwaakt, mooi weer buiten trouwens!
Neenee, daarom zeg ik, schiet eens even opquote:Op donderdag 19 april 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet op die baggermanier van gisteren.
Mogguhquote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heyquote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Moge TIMquote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
HalloHet gaat weer belachelijk snel zie ik...
Met JD gaat het prima hoor. Druk met werk en levenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
Zeg Kuuk, hoe is het met JD trouwens?
Heeft ie het druk op werk ofzo?
Ik heb 'm volgens mij al een tijd niet gezien hier?
Leuke SC is dat.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
Neenee, daarom zeg ik, schiet eens even op
Anders had ik zelf toch wel al dat topic volgepost![]()
mooi, mooiquote:Op donderdag 19 april 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met JD gaat het prima hoor. Druk met werk en leven![]()
Moge Frits Tim.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
HalloHet gaat weer belachelijk snel zie ik...
Da's dan wel weer waarquote:Op donderdag 19 april 2007 09:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Cliché my ass, het is gewoon lekker weer!
![]()
Deze ookquote:
Zeg papier, wat speel jij eigenlijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moge Frits Tim.![]()
![]()
Mooi weertje, toch?![]()
![]()
Mooie hobby wel!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's dan wel weer waar
eric claptop - Hey hey
Die ga ik straks mezelf aanleren te spelen
Lekker nummer
Ja, dat is waar.quote:
Mogguhhhquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen en zulks?
En ja, tis hier (den haag) ook heerlijk weer, alleen wat veel wind.
Ja, ik type dat altijd eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik: had je trouwens door dat je Eric Claptop getyped had?
BrandXquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
vlak bij Alphen was het hè?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX
Tuurlijk is het daar lekker weer, je zit hier in de buurt, en hier is het
Groene theequote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef mcDavid het volgende:
Vanaf deel 100 gaan we "Thee" heten?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef mcDavid het volgende:
Het herleeft aardig geloof ik?quote:
Eensch is!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
vlak bij Alphen was het hè?
strak blauwe lucht in ieder geval! Als het temperatuurtje er naar is vanmiddag, dan ga ik denk ik lekker op een terrasje chillen en leren.
hier met KSC in de buurt gaat het toch lastig![]()
Zeg maar rustig spuit 111quote:
Omgeving den haag?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eensch is!Ik duik dan ook de tuin maar in denk ik, want het schiet echt niet op met de KSC in de buurt!
Samen leren BrandX??![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb een electrische gitaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg papier, wat speel jij eigenlijk?
Ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb een electrische gitaar.![]()
Je avatar zou de boel wel erg opvrolijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
En als we in deel 100 zijn en ik ook, kom ik dan ook in de OP?
Met Thee!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga snel je mond spoelen, jij vlegel!
![]()
Hebben we dan 2 poesjes in de OP?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb een elektrisch keyboardquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hebben we dan 2 poesjes in de OP?![]()
én jou, dus ook een pussy.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 19 april 2007 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
vlak bij Alphen was het hè?
strak blauwe lucht in ieder geval! Als het temperatuurtje er naar is vanmiddag, dan ga ik denk ik lekker op een terrasje chillen en leren.
hier met KSC in de buurt gaat het toch lastig![]()
inmiddels wel weer, want z'n andere UI is kapot gegaanquote:Op donderdag 19 april 2007 10:30 schreef mcDavid het volgende:
WTF JD heeft die ceiling cat al tijden niet meer!
Dat weet ik, maar wat speel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
die eer-ik is toch ook een goeie jongen hè!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik het nu even voor je regelen?
Ahww en ik had er nog wel zo mijn best op gedaan!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
inmiddels wel weer, want z'n andere UI is kapot gegaan
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik het nu even voor je regelen?
Trompet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat speel je?
voor muziek
Onder welke steen kom jij vandaan mcD.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:30 schreef mcDavid het volgende:
WTF JD heeft die ceiling cat al tijden niet meer!
3e van links.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan mcD.
Hi! Brand Xquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Kijk eens in de OPquote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat mag... mag ook bij 100^^
ik zag deze week wel dat er eentje was toegevoegd![]()
Dat is goed, dan ram ik die weer even in de OP.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ahww en ik had er nog wel zo mijn best op gedaan!
Zal 'm nog wel een keer opladen.
Da's een gaaf steentje.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:37 schreef mcDavid het volgende:
3e van links.
Ik denk dat je je moet afvragen of JD hier nog postquote:Op donderdag 19 april 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
Dat is goed, dan ram ik die weer even in de OP.
Mits JD 'm als UI neemt uiteraard...
Mooie muziek, natuurlijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat speel je?
voor muziek
Voor mij een vraag, voor jou een weetquote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet afvragen of JD hier nog post
ja, ben je aangenomen?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooie muziek, natuurlijk!![]()
Rock, alternatief, Radiohead, Pearl Jam. Heb net nieuw bandje, moeten nog een beetje kijken wat we gaan doen.
Jij weet daar vast meer van...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet afvragen of JD hier nog post
Je wilt niet weten wat ik van JD weet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jij weet daar vast meer van...
gisteren tijdens de SC-hopsessie heb ik hem nog wel een tvp'tje zien plaatsen in het KSC-topci
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
ik hou het even niet meer bij mensen, ik ben het interne forum op mijn site aan het opschonen, hels karweidus ik ga mij zo maar met een kop koffie volledig terugtrekken naar dat bewuste IF, zodat ik daar niet de verkeerde boel opschoon
![]()
![]()
Succes BrandXquote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
ik hou het even niet meer bij mensen, ik ben het interne forum op mijn site aan het opschonen, hels karweidus ik ga mij zo maar met een kop koffie volledig terugtrekken naar dat bewuste IF, zodat ik daar niet de verkeerde boel opschoon
![]()
![]()
Andersom wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik van JD weet.
Hehe, ja dat hoort!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
Waarom snijd je je alleen met scheren als je er een keer fatsoenlijk uit moet zien![]()
![]()
dus jij ziet er vaak niet fatsoenlijk uit?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
Waarom snijd je je alleen met scheren als je er een keer fatsoenlijk uit moet zien![]()
![]()
Ik weet net ietsjepietsje tiny thingy meer dan jijquote:
Nee, ben aan het werkquote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
heb je je bier al op?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
Niks niet, daar wordt je te nooit en te nimmer zo glad van als met je mach 3 turboquote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja dat hoort!
Philips Coolskin FTW!!![]()
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus jij ziet er vaak niet fatsoenlijk uit?
Wat is een KSC topic?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
gisteren tijdens de SC-hopsessie heb ik hem nog wel een tvp'tje zien plaatsen in het KSC-topic
Het schijnt dat dat wel meevalt hoor.. maar ik geloof het ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
[..]
Niks niet, daar wordt je te nooit en te nimmer zo glad van als met je mach 3 turbo
Koffie SC?quote:
Yes!,quote:
Nee, valt niet mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat wel meevalt hoor.. maar ik geloof het ook niet.
[..]
Koffie SC?
Hoi. Ehm. mcD!quote:
Nee ik hoef er gewoon niet vaak fatsoenlijk uit te zien. is dat nou zo moeilijkquote:
Ok, en wat is dan het streven?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes!,maar we hebben pas 1 x gespeeld. En we moeten nog wat uitproberen met zang en leadgitaar. We/ze zijn net begonnen.
Dus eigenlijk ben je gewoon jezelf?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik hoef er gewoon niet vaak fatsoenlijk uit te zien. is dat nou zo moeilijk
VROUWEN FRUTSELSquote:Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon jezelf?
Krassen krassen krassen.quote:
Ik heb zelf een (nieuwe) Coolskin en het resultaat is wat mij betreft verbluffend! Zoals op de doos staat: 'As close as a blade with less irritation'quote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat wel meevalt hoor.. maar ik geloof het ook niet.
-knip-
Al wat gehoord van je sollicitatie?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
zo, ik ga me even storten op een brief naar TransFair ivm T-mobile
Ik kan me inmiddels gewoon fatsoenlijk scheren, ik scheer me onder de douche, en ik heb ook nooit sneetjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zelf een (nieuwe) Coolskin en het resultaat is wat mij betreft verbluffend! Zoals op de doos staat: 'As close as a blade with less irritation'
Ik ben er echt aan verkocht! Lekker onder de douche, minder tijd kwijt aan 'gewoon' scheren en geen sneetjes meer!
Voorlopig coveren.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, en wat is dan het streven?
Beetje covertjes doen enzo?
Of ook echt zelf wat dingen maken?
Wat kost zo'n ding?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zelf een (nieuwe) Coolskin en het resultaat is wat mij betreft verbluffend! Zoals op de doos staat: 'As close as a blade with less irritation'
Ik ben er echt aan verkocht! Lekker onder de douche, minder tijd kwijt aan 'gewoon' scheren en geen sneetjes meer!
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan me inmiddels gewoon fatsoenlijk scheren, ik scheer me onder de douche, en ik heb ook nooit sneetjes.
Behalve dat ik mezelf laatst in m'n neus scheerde, maar dat verwijt ik aan de drank
Mij kostte 'ie 100 euro, had de verzendkosten met een vriend van me gedeeld, die wilde er ook een en haalde mij daarmee meteen over er een te kopen. Het is een hoop geld (althans, dat vond ik) maar absoluut waard!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding?
[..]in je neus
Zolang het iets toevoegt mag het gewoonquote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mij kostte 'ie 100 euro, had de verzendkosten met een vriend van me gedeeld, die wilde er ook een en haalde mij daarmee meteen over er een te kopen. Het is een hoop geld (althans, dat vond ik) maar absoluut waard!
Mag je hier een site noemen, of is dat meteen spammen??
nee, ik heb mijn gitaar al jaren niet meer aangeraakt, en ik vond 'm vorige week ineens weerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voorlopig coveren.
Misschien krijgen we op den duur inspiratie. Heb jij al een band?
Ik scheer elke dag een trui van m'n bekquote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik scheer 1 à 2 keer per week met een wilkinson quatro de sprietjes van me kin. Dan vind ik het wel best.
Ik krijg dan te horen: 'Je prikt'quote:Op donderdag 19 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Hm, deze scheerdiscussie komt me bekend voor. Hier ga ik namelijk zeggen dat JD er ongeschoren mad lekker uit ziet.
Wat een watje die vriendin van jou.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik krijg dan te horen: 'Je prikt'![]()
Hm, bij mij was het 'je priktquote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik krijg dan te horen: 'Je prikt'![]()
Ik zeg altijd "Oeh, je priktquote:
in je neus....quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan me inmiddels gewoon fatsoenlijk scheren, ik scheer me onder de douche, en ik heb ook nooit sneetjes.
Behalve dat ik mezelf laatst in m'n neus scheerde, maar dat verwijt ik aan de drank
Ik laat me ook niet erdoor uit het veld slaan hoor!quote:
Everybody has!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Hi Buzz.
Ik heb het eigenlijk ook heel druk
* Over kin wrijft.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Hm, deze scheerdiscussie komt me bekend voor. Hier ga ik namelijk zeggen dat JD er ongeschoren mad lekker uit ziet.
quote:
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msnquote:Op donderdag 19 april 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
zo, even wat financiele zaken rechtgezet
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msn![]()
Ik reageer wel, maar ik krijg alles terug van jequote:Op donderdag 19 april 2007 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msn![]()
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.quote:
Oja!quote:
Lang leve telefonisch contact.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.
Dan moet je dat programmatje installeren, en dan kan je mensen toevoegen met je emailadres enzo!
Echt superhandig!
Kan je altijd mensen spreken enzo
de offline fuctie is dan ook bizar te handig enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.
Dan moet je dat programmatje installeren, en dan kan je mensen toevoegen met je emailadres enzo!
Echt superhandig!
Kan je altijd mensen spreken enzo
Neh.quote:
Heheh. Ja leuk topic.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:21 schreef BrandX het volgende:
hebben jullie deze THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! #2 al gecheckt trouwens? ik lig om sommigen echt dubbel
Ik had 'm gezien ja!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:21 schreef BrandX het volgende:
hebben jullie deze THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! #2 al gecheckt trouwens? ik lig om sommigen echt dubbel
whehequote:Op donderdag 19 april 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Heehh Hehh. Ik was al bijna door m'n werk heen.
Dioquote:Op donderdag 19 april 2007 13:46 schreef Diovarus het volgende:
Middag
ben blij dat ik avonddienst heb.
Dan zie ik de collega niet
Hee koekjequote:
Hee.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 april 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
whehe
Gewoon uit verveling hard gaan werken
geen probleemquote:Op donderdag 19 april 2007 13:52 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Hee.
bedankt voor het wegzuigen van de wolken![]()
Halloquote:
ik word er ook nog niet blij van.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Nou, hier doet Fok nog niet wat het zou moeten doen![]()
Is enorm traag inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
Bij mij doet fok het nog steeds niet super!
as a matter of fact, 't is goed voor m'n levenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Ochja. Zo'n ramp is het nu ook weer niet.
Arbeidsproductiviteit verhogendquote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Ja, goed voor mijn werk ook.
Kun je nog die theedoeken meenemenquote:
welja, ook geen probleem.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Kun je nog die theedoeken meenemen
Dat zou wat zijn!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
Arbeidsproductiviteit verhogend
Straks loop je aan het eind van deze dag een week voor op je werk
uuumh de papieren wand is net omgewaaid.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
Oh, Dio, zou jij dan eventjes wat van die wind tegen willen houden, dan is het nog net effe wat aangenamer in de tuin
Ah, shit...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Diovarus het volgende:
[..]
uuumh de papieren wand is net omgewaaid.
Denk dat er nu juist een rukwind jouw kant op komt![]()
hoi timquote:
Denk het welquote:Op donderdag 19 april 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, shit...
Hij is toch niet naar papierversnipperaar gewaaid he?
gooooedquote:Op donderdag 19 april 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben helderziend![]()
Alles goed verder?
Moet er nog gewerkt worden vandaeg de dag?
Kijk, da's lekkerquote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
gooooed
ja, ik moet om 5 uur weer op kantoor zijn
maar daarna heb ik weekend
ontslag?! hoe dat zo?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk, da's lekker
Ik ben band dat ik morgen ook weer even moet werken, en zaterdag ook...
Zaterdag sowieso, en vrijdag dus misschien.
En dan maandag weer.
Ik hoop vandaag ontslag te kunnen gaan nemen.
Omdat ik het scheitzat ben, en hopelijk bij een ander baantje kan beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ontslag?! hoe dat zo?
ow, en morgen ben ik niet helemaal vrij hoor. Ik heb 's avonds een ledenvergadering van de muziekvereniging. zaterdag komt mijn vriend ook naar mijn ouders toe en zondag barbeqeuen
ik heb vandaag weer eens een behoorlijk drukke dag.. net als gisteren. Kan daarom de koffieSC helaas niet echt goed volgenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
hoi tim
ja hoorkom net onder de douche vandaan
en hoe is het met jou dan?
Ja tochquote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef Muck het volgende:
ik ga zo even een eitje bakken
zo weer terug
Ben je op vakantie?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
hey Texel is chill lekker waaierig -0_-
maar de temp is lekker
hoe is het met iedereen ?
greetz of CMG![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
maar de temp is lekker
greetz of CMG![]()
Ben je @ Texel?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
maar de temp is lekker
greetz of CMG![]()
oeh....quote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ben je @ Texel?Gaat ik morgen heen
![]()
chalet 25 ?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ben je @ Texel?Gaat ik morgen heen
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
chalet 25 ?
daar zitten wij in koog alleen morgen niet meer![]()
ach jaquote:
hier nog steeds kut hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:kom ik even om de hoek kijken, lag FOK! er zomaar uit
![]()
Hiquote:Op donderdag 19 april 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:kom ik even om de hoek kijken, lag FOK! er zomaar uit
![]()
hier altijd nog erg traagquote:
dusss, je wilt de man van viswijfje wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Piovan het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=187368&aid=1
vertel eens, van wie denk je dat het een kloon is?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef Piovan het volgende:
Ik wil gewoon de meeste stemmen, je denkt toch niet dat ik met een man uit ga
Ik denk murp, maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
vertel eens, van wie denk je dat het een kloon is?
ik probeer er ook al even achter te komenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik denk murp, maar weet niet zeker.
oehquote:Op donderdag 19 april 2007 15:17 schreef eer-ik het volgende:
zo, weer effe een frappuccino gemaakt
deze keer wat nesquick erdoorheen gedonderd
lekker
het interesseert me geen kloot, dat hele viswijfquote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
ik probeer er ook al even achter te komen
het is gewoon te overdreven dom en nep om geen kloon te kunne nzijn
I kzal eens een foto maken van mijn briljante creatie...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh
ik had gisteravond op mijn werk wiener melange, dat vind ik ook weleens lekker
jaaaa, ik ben nieuwesgierigquote:Op donderdag 19 april 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I kzal eens een foto maken van mijn briljante creatie...
JDuukskequote:Op donderdag 19 april 2007 15:21 schreef JDuukske het volgende:
Ahja leuk foto's.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Tezz het volgende:
Goh. Gezellig hier. Ik ga even koffie drinken denk ik.
ze was hier gister ook al iddquote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
Onze inval van gisteren bij het rokershoekje heeft onderdrukte gevoelens bij 1 van de vaste SC'ers aldaar losgemaakt
[..]
Ik moet ook wel eens goed kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
Dit kan best verwarrend worden, hier de zelfde users zien als in de lounge.
Goedemiddag
topicmergequote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
Dit kan best verwarrend worden, hier de zelfde users zien als in de lounge.
Goedemiddag
quote:
quote:
Wat niet meer is kan weer komen?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef Muck het volgende:
ik ben al eeuwen niet meer in de lounge geweest, dus voor mij is het niet zo verwarrend gelukkig
tuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat niet meer is kan weer komen?![]()
Koffie Loungequote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief toch, maakt het virtuele toch wat menselijker.
![]()
[..]
Erg goed vind ik, maakt het gezelliger.
Hij deed mijn vinger au.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef Muck het volgende:
hooooi sebasser
hoezo zijn dokters stom? wat heeft ie gedaan?
Der eerste 2 foto's in der fobo zijn stuk trouwensquote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, muck, ik vind je tof
Zo'n klein meisje, wat zo graag slaat
oeh jaquote:Op donderdag 19 april 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik een vat meenemen naar de meet?
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, muck, ik vind je tof
Zo'n klein meisje, wat zo graag slaat
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Der eerste 2 foto's in der fobo zijn stuk trouwens
Jamaar? je wilt mijn dokter slaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik neem het gewoon graag op voor mijn mede koffie sc ers
Snel!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad!
en dat zijn nog wel kei-lieve foto's![]()
een van mijn vriendje en mijn konijn
en eentje van mij en vriendje samen
ik ben laborante, weet je wat ik allemaal kanquote:Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar? je wilt mijn dokter slaan.
Maar je vergeet wat dokters kunnen,dokters kunnen je zo beetpakken dat je 100 dingen in je lichaam breekt als je nog maar een klein beetje beweegt.
![]()
nah, ik zet er wel nieuwe foto's op binnenkortquote:
wat past niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
ohja mensen;
KOFFIEMEET 20 MEI 2007
Beste KOFFIE SC-ers, hij staat gepland, ik krijg een bevestiging thuis gestuurd, dus nu *hop* allemaal je agenda pakken, dag blokkeren, want om 13:00 worden we verwacht in Nijmegen
Eh, nijmegen?
Koffie?
Nijmegen?
Koffie en nijmegen?
Past niet.
goeie zaakquote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik neem het gewoon graag op voor mijn mede koffie sc ers
Ahumquote:Op donderdag 19 april 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé welke van die extra Senseo wereldsmaken (noem ik het maar even) is nog meer lekker?
Die Rio de Janeiro wordt een standaard item in het keukenkastje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |