Mooie muziek, natuurlijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wat speel je?
voor muziek
Voor mij een vraag, voor jou een weetquote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet afvragen of JD hier nog post
ja, ben je aangenomen?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooie muziek, natuurlijk!![]()
Rock, alternatief, Radiohead, Pearl Jam. Heb net nieuw bandje, moeten nog een beetje kijken wat we gaan doen.
Jij weet daar vast meer van...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat je je moet afvragen of JD hier nog post
Je wilt niet weten wat ik van JD weet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jij weet daar vast meer van...
gisteren tijdens de SC-hopsessie heb ik hem nog wel een tvp'tje zien plaatsen in het KSC-topci
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
ik hou het even niet meer bij mensen, ik ben het interne forum op mijn site aan het opschonen, hels karweidus ik ga mij zo maar met een kop koffie volledig terugtrekken naar dat bewuste IF, zodat ik daar niet de verkeerde boel opschoon
![]()
![]()
Succes BrandXquote:Op donderdag 19 april 2007 10:46 schreef BrandX het volgende:
ik hou het even niet meer bij mensen, ik ben het interne forum op mijn site aan het opschonen, hels karweidus ik ga mij zo maar met een kop koffie volledig terugtrekken naar dat bewuste IF, zodat ik daar niet de verkeerde boel opschoon
![]()
![]()
Andersom wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik van JD weet.
Hehe, ja dat hoort!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
Waarom snijd je je alleen met scheren als je er een keer fatsoenlijk uit moet zien![]()
![]()
dus jij ziet er vaak niet fatsoenlijk uit?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
Waarom snijd je je alleen met scheren als je er een keer fatsoenlijk uit moet zien![]()
![]()
Ik weet net ietsjepietsje tiny thingy meer dan jijquote:
Nee, ben aan het werkquote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
heb je je bier al op?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
Niks niet, daar wordt je te nooit en te nimmer zo glad van als met je mach 3 turboquote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja dat hoort!
Philips Coolskin FTW!!![]()
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus jij ziet er vaak niet fatsoenlijk uit?
Wat is een KSC topic?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
gisteren tijdens de SC-hopsessie heb ik hem nog wel een tvp'tje zien plaatsen in het KSC-topic
Het schijnt dat dat wel meevalt hoor.. maar ik geloof het ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
[..]
Niks niet, daar wordt je te nooit en te nimmer zo glad van als met je mach 3 turbo
Koffie SC?quote:
Yes!,quote:
Nee, valt niet mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat wel meevalt hoor.. maar ik geloof het ook niet.
[..]
Koffie SC?
Hoi. Ehm. mcD!quote:
Nee ik hoef er gewoon niet vaak fatsoenlijk uit te zien. is dat nou zo moeilijkquote:
Ok, en wat is dan het streven?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yes!,maar we hebben pas 1 x gespeeld. En we moeten nog wat uitproberen met zang en leadgitaar. We/ze zijn net begonnen.
Dus eigenlijk ben je gewoon jezelf?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik hoef er gewoon niet vaak fatsoenlijk uit te zien. is dat nou zo moeilijk
VROUWEN FRUTSELSquote:Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon jezelf?
Krassen krassen krassen.quote:
Ik heb zelf een (nieuwe) Coolskin en het resultaat is wat mij betreft verbluffend! Zoals op de doos staat: 'As close as a blade with less irritation'quote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Het schijnt dat dat wel meevalt hoor.. maar ik geloof het ook niet.
-knip-
Al wat gehoord van je sollicitatie?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
zo, ik ga me even storten op een brief naar TransFair ivm T-mobile
Ik kan me inmiddels gewoon fatsoenlijk scheren, ik scheer me onder de douche, en ik heb ook nooit sneetjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zelf een (nieuwe) Coolskin en het resultaat is wat mij betreft verbluffend! Zoals op de doos staat: 'As close as a blade with less irritation'
Ik ben er echt aan verkocht! Lekker onder de douche, minder tijd kwijt aan 'gewoon' scheren en geen sneetjes meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |