quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:
Denk van welquote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Cross
Uitgeslapen en wel voor deze dag?
Ik let echt niet meer op het aantal pagina's, ben gewoon vrolijk aan het posten steeds, maar de laatste 3 zijn van mijn hand..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht nog: even wachten met posten, anders post ik weer door het slotje heen
Schiet eens op met die Lounge SC, die blijft maar bovenkomen in m'n actieve onderwerpen lijst...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso nog maar 3 te gaan, niks officieel
Nee,neequote:Op donderdag 19 april 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso nog maar 3 te gaan, niks officieel
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:31 schreef eer-ik het volgende:
Schiet eens op met die Lounge SC, die blijft maar bovenkomen in m'n actieve onderwerpen lijst...
99,18bquote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee,nee![]()
We gaan strax verder met 99,1 99,2 99,3 tot OA terug is! Dus officieus krijgen we nog een stuk of 20 topics![]()
Naar ik van hem begrepen heb, is ie morgen terug toch...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee,nee![]()
We gaan strax verder met 99,1 99,2 99,3 tot OA terug is! Dus officieus krijgen we nog een stuk of 20 topics![]()
Ja, ja.. Maak dan van het 100e topic een OA topic. Dan is ie er toch een beetje bij.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nee,nee![]()
Niet op die baggermanier van gisteren.quote:
Zulks een cliché, om meteen over het weer te beginnen...quote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben ook weer ontwaakt, mooi weer buiten trouwens!
Neenee, daarom zeg ik, schiet eens even opquote:Op donderdag 19 april 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet op die baggermanier van gisteren.
Mogguhquote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heyquote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Moge TIMquote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
HalloHet gaat weer belachelijk snel zie ik...
Met JD gaat het prima hoor. Druk met werk en levenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
Zeg Kuuk, hoe is het met JD trouwens?
Heeft ie het druk op werk ofzo?
Ik heb 'm volgens mij al een tijd niet gezien hier?
Leuke SC is dat.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
Neenee, daarom zeg ik, schiet eens even op
Anders had ik zelf toch wel al dat topic volgepost![]()
mooi, mooiquote:Op donderdag 19 april 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met JD gaat het prima hoor. Druk met werk en leven![]()
Moge Frits Tim.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef TIM-846 het volgende:
HalloHet gaat weer belachelijk snel zie ik...
Da's dan wel weer waarquote:Op donderdag 19 april 2007 09:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Cliché my ass, het is gewoon lekker weer!
![]()
Deze ookquote:
Zeg papier, wat speel jij eigenlijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moge Frits Tim.![]()
![]()
Mooi weertje, toch?![]()
![]()
Mooie hobby wel!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's dan wel weer waar
eric claptop - Hey hey
Die ga ik straks mezelf aanleren te spelen
Lekker nummer
Ja, dat is waar.quote:
Mogguhhhquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen en zulks?
En ja, tis hier (den haag) ook heerlijk weer, alleen wat veel wind.
Ja, ik type dat altijd eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
eer-ik: had je trouwens door dat je Eric Claptop getyped had?
BrandXquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen en zulks?
En ja, tis hier (den haag) ook heerlijk weer, alleen wat veel wind.
vlak bij Alphen was het hè?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX
Tuurlijk is het daar lekker weer, je zit hier in de buurt, en hier is het
Groene theequote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef mcDavid het volgende:
Vanaf deel 100 gaan we "Thee" heten?
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef mcDavid het volgende:
Vanaf deel 100 gaan we "Thee" heten?
Het herleeft aardig geloof ik?quote:
Eensch is!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
vlak bij Alphen was het hè?
strak blauwe lucht in ieder geval! Als het temperatuurtje er naar is vanmiddag, dan ga ik denk ik lekker op een terrasje chillen en leren.
hier met KSC in de buurt gaat het toch lastig![]()
Zeg maar rustig spuit 111quote:
Omgeving den haag?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eensch is!Ik duik dan ook de tuin maar in denk ik, want het schiet echt niet op met de KSC in de buurt!
Samen leren BrandX??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |