quote:Op donderdag 19 april 2007 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msn![]()
Ik reageer wel, maar ik krijg alles terug van jequote:Op donderdag 19 april 2007 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msn![]()
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.quote:
Oja!quote:
Lang leve telefonisch contact.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.
Dan moet je dat programmatje installeren, en dan kan je mensen toevoegen met je emailadres enzo!
Echt superhandig!
Kan je altijd mensen spreken enzo
de offline fuctie is dan ook bizar te handig enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.
Dan moet je dat programmatje installeren, en dan kan je mensen toevoegen met je emailadres enzo!
Echt superhandig!
Kan je altijd mensen spreken enzo
Neh.quote:
Heheh. Ja leuk topic.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:21 schreef BrandX het volgende:
hebben jullie deze THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! #2 al gecheckt trouwens? ik lig om sommigen echt dubbel
Ik had 'm gezien ja!quote:Op donderdag 19 april 2007 12:21 schreef BrandX het volgende:
hebben jullie deze THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! #2 al gecheckt trouwens? ik lig om sommigen echt dubbel
whehequote:Op donderdag 19 april 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
Heehh Hehh. Ik was al bijna door m'n werk heen.
Dioquote:Op donderdag 19 april 2007 13:46 schreef Diovarus het volgende:
Middag
ben blij dat ik avonddienst heb.
Dan zie ik de collega niet
Hee koekjequote:
Hee.quote:
Jaquote:Op donderdag 19 april 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
whehe
Gewoon uit verveling hard gaan werken
geen probleemquote:Op donderdag 19 april 2007 13:52 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Hee.
bedankt voor het wegzuigen van de wolken![]()
Halloquote:
ik word er ook nog niet blij van.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Nou, hier doet Fok nog niet wat het zou moeten doen![]()
Is enorm traag inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef TIM-846 het volgende:
Bij mij doet fok het nog steeds niet super!
as a matter of fact, 't is goed voor m'n levenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
Ochja. Zo'n ramp is het nu ook weer niet.
Arbeidsproductiviteit verhogendquote:Op donderdag 19 april 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Ja, goed voor mijn werk ook.
Kun je nog die theedoeken meenemenquote:
welja, ook geen probleem.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Kun je nog die theedoeken meenemen
Dat zou wat zijn!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
Arbeidsproductiviteit verhogend
Straks loop je aan het eind van deze dag een week voor op je werk
uuumh de papieren wand is net omgewaaid.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
Oh, Dio, zou jij dan eventjes wat van die wind tegen willen houden, dan is het nog net effe wat aangenamer in de tuin
Ah, shit...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef Diovarus het volgende:
[..]
uuumh de papieren wand is net omgewaaid.
Denk dat er nu juist een rukwind jouw kant op komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |