Voorlopig coveren.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, en wat is dan het streven?
Beetje covertjes doen enzo?
Of ook echt zelf wat dingen maken?
Wat kost zo'n ding?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zelf een (nieuwe) Coolskin en het resultaat is wat mij betreft verbluffend! Zoals op de doos staat: 'As close as a blade with less irritation'
Ik ben er echt aan verkocht! Lekker onder de douche, minder tijd kwijt aan 'gewoon' scheren en geen sneetjes meer!
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan me inmiddels gewoon fatsoenlijk scheren, ik scheer me onder de douche, en ik heb ook nooit sneetjes.
Behalve dat ik mezelf laatst in m'n neus scheerde, maar dat verwijt ik aan de drank
Mij kostte 'ie 100 euro, had de verzendkosten met een vriend van me gedeeld, die wilde er ook een en haalde mij daarmee meteen over er een te kopen. Het is een hoop geld (althans, dat vond ik) maar absoluut waard!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding?
[..]in je neus
Zolang het iets toevoegt mag het gewoonquote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mij kostte 'ie 100 euro, had de verzendkosten met een vriend van me gedeeld, die wilde er ook een en haalde mij daarmee meteen over er een te kopen. Het is een hoop geld (althans, dat vond ik) maar absoluut waard!
Mag je hier een site noemen, of is dat meteen spammen??
nee, ik heb mijn gitaar al jaren niet meer aangeraakt, en ik vond 'm vorige week ineens weerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voorlopig coveren.
Misschien krijgen we op den duur inspiratie. Heb jij al een band?
Ik scheer elke dag een trui van m'n bekquote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik scheer 1 à 2 keer per week met een wilkinson quatro de sprietjes van me kin. Dan vind ik het wel best.
Ik krijg dan te horen: 'Je prikt'quote:Op donderdag 19 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Hm, deze scheerdiscussie komt me bekend voor. Hier ga ik namelijk zeggen dat JD er ongeschoren mad lekker uit ziet.
Wat een watje die vriendin van jou.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik krijg dan te horen: 'Je prikt'![]()
Hm, bij mij was het 'je priktquote:Op donderdag 19 april 2007 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik krijg dan te horen: 'Je prikt'![]()
Ik zeg altijd "Oeh, je priktquote:
in je neus....quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan me inmiddels gewoon fatsoenlijk scheren, ik scheer me onder de douche, en ik heb ook nooit sneetjes.
Behalve dat ik mezelf laatst in m'n neus scheerde, maar dat verwijt ik aan de drank
Ik laat me ook niet erdoor uit het veld slaan hoor!quote:
Everybody has!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
Hi Buzz.
Ik heb het eigenlijk ook heel druk
* Over kin wrijft.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Hm, deze scheerdiscussie komt me bekend voor. Hier ga ik namelijk zeggen dat JD er ongeschoren mad lekker uit ziet.
quote:
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msnquote:Op donderdag 19 april 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
zo, even wat financiele zaken rechtgezet
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msn![]()
Ik reageer wel, maar ik krijg alles terug van jequote:Op donderdag 19 april 2007 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
keurig keurig, betekent niet dat je niet hoeft te reageren op msn![]()
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.quote:
Oja!quote:
Lang leve telefonisch contact.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
Dat is zo'n soort van TMF chatbox, waar je dan eigenlijk voornamelijk prive kan praten.
Dan moet je dat programmatje installeren, en dan kan je mensen toevoegen met je emailadres enzo!
Echt superhandig!
Kan je altijd mensen spreken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |